Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Okee nu wil ik dat nummer ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:12 schreef eer-ik het volgende:
@RN:
Sowieso erg goed nummer.
Zat laatst in de wagen te wachten bij iemand voor de deur en had kéihard die plaat aan, toen kwam er een ouwe vent aan en ik dacht: die komt zeiken dat de muziek te hard staat, zegt ie tegen me: Ik ben blij dat er jongeren zijn die van góeie muziek houden. Goed bezig jongen!
Held.
Je had natuurlijk de knop 'open nieuw deel' kunnen gebruiken...quote:
Datquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je had natuurlijk de knop 'open nieuw deel' kunnen gebruiken...
Automatisch het juiste topicnummer en de OP uit oude topic
Op staat er nu inquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef eer-ik het volgende:
@DM: Je m'excuse.
Wil je de OP er ook inhangen? Heb 'm onder ctrl+v zitten maar ik mag niet editten.
Mijn autoraampjes zijn naar beneden momenteelquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:19 schreef Inkomen het volgende:
Autoraampjes naar beneden en King Crimson aanZo gebruik je gitaargeweld uit de jaren '70.
Nu de muziek en de verwarming nog aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn autoraampjes zijn naar beneden momenteel
De verwarming is aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu de muziek en de verwarming nog aan.
Die van mij hopelijk nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
hier ook.....sunshine and summer winequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is hier?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier ook.....sunshine and summer wine
Zo rol ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ow de oldnewbie opent een nieuw topic en gelijk ben ik de reeks kwijt he
quote:
Ahquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaar ook mijn claim als wereld's meest zuidelijke Fok!ker
Hier een verwarmde garage.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier ook.....sunshine and summer wine
waar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
RD, mijn (voormalig) huisgenootje is nu bij je in de buurt
Bij wie in de buurt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
RD, mijn (voormalig) huisgenootje is nu bij je in de buurt
bij mijquote:
Multiquotesquote:
Ja maar heb je wel geluisterd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jodelodojodelodojodelodojo TAM TAA
Niet overdrijven, ik vind Tracy Chapman's The Promise ook erg mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme wat hebbende onze vrinden van Focus toch een fijne muziekjes gemaakt.
Haha ja. Heb je de clip erbij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jodelodojodelodojodelodojo TAM TAA
quote:
Dat zij ook erg mooie muziek gemaakt hebben (wat ik overigens niet zal ontkennen) wil niet zeggen dat de mannen van Focus goed bezig zijn geweestquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik vind Tracy Chapman's The Promise ook erg mooi
Haha, die titels altijd van ze ookquote:
Whehehe even quoten dezequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zij ook erg mooie muziek gemaakt hebben (wat ik overigens niet zal ontkennen) wil niet zeggen dat de mannen van Focus goed bezig zijn geweest
Deze vind ik het mooiste:quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, die titels altijd van ze ook
quote:"Hamburger Concerto" - 20:18
"Starter" (Thijs van Leer)
"Rare" (Jan Akkerman)
"Medium I" (Thijs van Leer)
"Medium II" (Jan Akkerman)
"Well Done" (Thijs van Leer)
"One for the Road" (Jan Akkerman)
Ja, en toetsen en jodel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thijs van Leer is die gast op die fluit toch?
wanneer beginnen ze die weer uit te zenden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Is House of the King trouwens niet dat standaardlied van de top2000?
dat is morgenochtend zo weer weg....quote:
tweede kerstdag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wanneer beginnen ze die weer uit te zenden?
ik hier van...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik word veel te blij van deze muziek.
Dan zet je 'm toch ietsje zachterquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef eer-ik het volgende:
Gelukkig mag ik niet meer rijden, als ik nu deze muziekers aan zou zetten in de wagen zou ik geheid boetes krijgen.
Ik gok van niet maar ik ga 'm zo luisteren.quote:
Ja, net als Supersister en Solution en Earth & Firequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut.
Ken je Brainbox ook? De band?
Dat werkt niet. Kan dat wel doen maar ik heb qua muziek m'n hand nooit onder controle. Zeker rond deze tijd niet, als ik BOB bijvoorbeeld en rond deze tijd ergens heenrij kan ik nooit rustig doen.quote:
dankzij ST is dit een van mijn favoriete nummers geworden als ik even een lekker onzinnig nummer wil luisteren waar ik vrolijk van wordquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gok van niet maar ik ga 'm zo luisteren.
Mag ik hier nou helemaal niks meer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat tegenwoordig ook een ban op he
Om de hoek toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
in verhouding ten op zichte van NL inderdaad in de buurt maar altijd nog zo'n 1100 km bij mij vandaan
perma ban toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat tegenwoordig ook een ban op he
I like your taste in music.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, net als Supersister en Solution en Earth & Fire.
Ik ken de muziek van mijn ouders beter dan mijn oudersquote:
Je mag ook geen tieten meer posten, of zoals fles het mooi omschreef:quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik hier nou helemaal niks meer?
quote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet meer. Je mag hier nog slechts in besmuikte termen redetwisten over de esthetische capaciteiten van de paraboloïdale vormen die zich doorgaans openbaren aan de voorzijde van de vrouwelijke torso. Uiteraard slechts NA het volbrengen van de leeftijd van achttien jaren.
Haha nee dat zou gek zijn.quote:
Haha dat ken ik ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik ken de muziek van mijn ouders beter dan mijn ouders.
Die mag je grammaticaal op meerdere manieren interpreteren.
Haha, die tekst deed me doen lachen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je mag ook geen tieten meer posten, of zoals fles het mooi omschreef:
[..]
Van welk jaar ben je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha dat ken ik ja.
Ik heb "vroeger" gezworen dat ik nooit naar die muziek zou gaan luisteren maar ondertussen doe ik dat meer dan zij.
Klassieke muziek is daar ook een vorm van, god, wat had ik daar een hekel aan.
Ook dat is hier nog wel eens mogelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, die tekst deed me doen lachen.
wel tetten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je mag ook geen tieten meer posten, of zoals fles het mooi omschreef:
Mijn ouders herleven ook best vaak als ik ze dingen laat horen. Op die manier vullen we elkaar ook wel weer aan. Grappig is dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Van welk jaar ben je?
Ik laat mijn ouders vaak muziek uit hun tijd kennen die ze toen gemist hebben. Jaren '70 underground.
Klaerblijckens!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ook dat is hier nog wel eens mogelijk
Bij het woord tetten niets, bij een plaatje van tetten verwijdert DM dezequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nu als ik tetten post dan?
Dan schelen we niet veel, zelfde generatie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn ouders herleven ook best vaak als ik ze dingen laat horen. Op die manier vullen we elkaar ook wel weer aan. Grappig is dat.
Ik ben van '84.
Heb je een tijdje terug trouwens die docu over Cuby and the Blizzards gezien?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Van welk jaar ben je?
Ik laat mijn ouders vaak muziek uit hun tijd kennen die ze toen gemist hebben. Jaren '70 underground.
Nee, want eer-ikquote:
Jazeker, meerdere keren zelfs. Mijn vader groeide op in Grolloo toen de Blizzards net begonnen, dus hoort een beetje bij de familie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je een tijdje terug trouwens die docu over Cuby and the Blizzards gezien?
Neem t me op voorhand niet kwalijk maar ik wist niet dat zij Nederlands waren maar leuke docu ook.
Kan die muziek ook erg waarderen.
Mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan schelen we niet veel, zelfde generatie.
Andersom hebben we hier met de hele familie deze band in de armen gesloten:
Ik heb één van hun cd's nog in de wrap zitten - die breek ik aan voor de volgende langere autorit. Boetes komt u maarrrquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi
Karma ken ik wel, die clip niet. Fantastisch
Nice! M'n pa is een fries en die nam het me een soort van kwalijk dat ik de Blizzards niet kende.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jazeker, meerdere keren zelfs. Mijn vader groeide op in Grolloo toen de Blizzards net begonnen, dus hoort een beetje bij de familie.
Kwam ik ook al achterquote:
Wie noemdet Gij een prutsert?quote:
Hij is van de tijd dat we allemaal nog op de middelbare school zatenquote:
En terecht! Hier is het een soort van regionaal erfgoed, dus vrij bekend ook onder niet-bluesfans.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice! M'n pa is een fries en die nam het me een soort van kwalijk dat ik de Blizzards niet kende.
quote:
goed om te zien dat je echt al in de kerst stemming bent Yuki...vrede op aarde en zoquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb één van hun cd's nog in de wrap zitten - die breek ik aan voor de volgende langere autorit. Boetes komt u maarrr.
niet allemaal hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Hij is van de tijd dat we allemaal nog op de middelbare school zaten
Precies, zó hard loopt die eend nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gouden tijden waren dat, lege Route du Soleil, beetje 170 rijden daar, soms wat harder, mits de auto het toestond...
Absoluut. Ik vond het echter zeer vermakelijk om te zien dat meneer wasmiddel ook meegespeeld heeft...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En terecht! Hier is het een soort van regionaal erfgoed, dus vrij bekend ook onder niet-bluesfans.
Nee, ik eigenlijk ook nietquote:
Die haalt de 120 amperquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vond het echter zeer vermakelijk om te zien dat meneer wasmiddel ook meegespeeld heeft...
Die oerhollandse bandvetes ook, supermooi om te zien.
Die die-hard fan club vond ik helemaal mooi trouwens.
Ik reed een tijdje terug, terug over de A1 vanuit Enschede met die eend, om 04:00 's nachts. Dát is pas geen feest. De meeste mensen rijden bekant het dubbele van jouw snelheid (in mijn geval, harde wind, tussen de 90 en 100) en met die karige verlichting van die eend is het niet prettig rijden.quote:
Ik vind het heerlijk hoe niet-goed dit in elkaar zit en toch goed klinkt. Het hapert aan alle kanten, muziek is niet echt goed in de maat en ik denk haast dat het juist dat is, dat de muziek maakt.quote:
Whehequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik reed een tijdje terug, terug over de A1 vanuit Enschede met die eend, om 04:00 's nachts. Dát is pas geen feest. De meeste mensen rijden bekant het dubbele van jouw snelheid (in mijn geval, harde wind, tussen de 90 en 100) en met die karige verlichting van die eend is het niet prettig rijden.
Maar goed, binnenkort krijg ik m'n volvo
nee, ze houden alleen niet van oude bluesquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Is bekant iedereen de mand op of wat?
C30 R-Design. Leuk karretje wel maar naar mijn smaak te modern eigenlijk.quote:
In dit geval zeker wel. Ze waren ook nog echt jong hier en ze hadden natuurlijk niet echt veel bands die hun voor waren gegaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk hoe niet-goed dit in elkaar zit en toch goed klinkt. Het hapert aan alle kanten, muziek is niet echt goed in de maat en ik denk haast dat het juist dat is, dat de muziek maakt.
Ergo: Erik, hou je smoel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ze houden alleen niet van oude blues
Nee, ben nog met allerlei zaken bezigquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Is bekant iedereen de mand op of wat?
Met mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ben nog met allerlei zaken bezig
Wel van nieuwe?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ze houden alleen niet van oude blues
Ik haat kerstquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed om te zien dat je echt al in de kerst stemming bent Yuki...vrede op aarde en zo
Sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
In dit geval zeker wel. Ze waren ook nog echt jong hier en ze hadden natuurlijk niet echt veel bands die hun voor waren gegaan.
ja, onder anderequote:
Niet slecht. Jij werkt dus buiten de deur?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
C30 R-Design. Leuk karretje wel maar naar mijn smaak te modern eigenlijk.
Maar goed, moet het voor de zaak rijden en rij daarbuiten nogal goedkoop privé, in tegenstelling tot zo'n oldtimer.
Leuk hoor, die 2cv, maar zunig is het niet
You had a break-up recently?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik haat kerst
En dat is momenteel niet eens helemaal een grapje
Oh, gaat het weer verrotquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik haat kerst
En dat is momenteel niet eens helemaal een grapje
Nee. Maar ik zie de lol niet in van een feest waarin de nadruk ligt op samen zijn als je de rest van het jaar toch alleen bent.quote:
Ja, als consultant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef OA het volgende:
[..]
Niet slecht. Jij werkt dus buiten de deur?
Ik vind zowel rommelig als strak goed, is volledig afhankelijk van de soort muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso.
Nou hou ik überhaupt wel van muziek die nét niet helemaal strak in elkaar zit...
Of misschien zelfs écht niet strak in elkaar zit. Uiteraard moet het wel gewoon fatsoenlijke muziek zijn die gemaakt wordt maar ik vind het zo veel sprekender als hier en daar een foutje zit, een kleine achterstand van welk instrument dan ook, dan die veel te strakke, moderne muziek.
Nu luister ik ook graag naar techno en dat is al helemaal strak maar om bijvoorbeeld coverbands te noemen, die maken de muziek die ze naspelen vaak net effe te hakkerig, te strak, snap je wat ik bedoel? Het klinkt dan een beetje té gemaakt.
Ik ben vooralsnog een soort eeuwig vrijgezel maar die keuze ligt voornamelijk bij mezelf. Ik vind kerst als het moet ook niet leuk maar daar zijn wel mouwen aan te passen. Heb bijvoorbeeld voorgesteld aan m'n ouders en andere directe familieleden om eens een keer weg te gaan in plaats van the usual, en iedereen vond het leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie de lol niet in van een feest waarin de nadruk ligt op samen zijn als je de rest van het jaar toch alleen bent.
/melodrama
Je hoeft er niet aan mee te doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie de lol niet in van een feest waarin de nadruk ligt op samen zijn als je de rest van het jaar toch alleen bent.
/melodrama
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het ermee eens ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik vind zowel rommelig als strak goed, is volledig afhankelijk van de soort muziek.
Coverbands - zeker uit de categorie Australian Pink Floyd en The Musical Box - kan ik niet uitstaan. Ik begrijp dat ze in een behoefte voorzien, maar het is zo zonde en ten koste van alle nieuwe interessante muziek.
Prrrrquote:
Je bent niet de enige hoor. Vreten op aarde en verplichte gezelligheid, ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
/melodrama
Dus jij adviseert in koffiezaken?!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, als consultant.
Truth be told, ik vind het wel een fijne auto hoor. Leuk ding, kost me geen reet, het is nu nog geen auto waar je sowieso naast komt te staan bij het stoplicht (in tegenstelling tot een golf ofzo) en het rijdt lekker, dus prima.
Maar net als m'n muzieksmaak ben ik meer van 't oudere, qua auto's. Geef mij maar een auto waar je nog echt in moet werken, waar je echt aan het rijden bent.
Nu is dat voor je werk niet zo fijn dus ik ben ook wel blij met deze machine maar ik zou 't nooit kopen als privé-auto.
zaterdagavond en de hormonen slaan op tilt in KSCquote:
¤30-40 voor The Musical Box terwijl Karma to Burn met support een tientje was. Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het ermee eens ben.
Werken in oude auto's vind ik ook kut.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij adviseert in koffiezaken?!![]()
Ik vind dat werken in oude wagens juist niets. We hebben onlangs een nieuwe gekocht en ik vind al die luxe enzo wel mooi
Zoiets noemen ze een no-brainer ;-)quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
¤30-40 voor The Musical Box terwijl Karma to Burn met support een tientje was. Ik wist het wel.
Nee, met kerst moet ik met ouders, broer en schoonzus in een hotel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hoeft er niet aan mee te doen
Je kan altijd wat anders gaan doen op de dagen of periode.
Doen eenden dat ook alquote:
hmh, verplichtingen tegen je zinquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, met kerst moet ik met ouders, broer en schoonzus in een hotel.
5e wiel, jeuj!
Waarom "moet"?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
5e wiel, jeuj!
Ik ben een special edition.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Doen eenden dat ook al
[..]
hmh, verplichtingen tegen je zin
In een hotel nog wel.... gezellig?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
5e wiel, jeuj!
Daar zou ik ook niet vrolijk van worden...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
5e wiel, jeuj!
Potentieel leuke tijden in een hotelquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef eer-ik het volgende:
W
[..]
Waarom "moet"?
En waarom in een hotel? Niks saaiers dan een potentieel leuke tijd in een hotel besteden.
Zal je waarschijnlijk niet verbazen dat ik een kampeerder ben, en nee, ik kampeer niet met kerst
Je had zo'n grote hutkoffer dat het bad mee terug kon?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
Alhoewel, toen ik laatst in een hotel was voor werk hadden ze daar ook een bad. En daar had ik rekening mee gehouden met het inpakken
Omdat ik geen vriend heb en dus geen plannen (quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef eer-ik het volgende:
W
[..]
Waarom "moet"?
En waarom in een hotel? Niks saaiers dan een potentieel leuke tijd in een hotel besteden.
Zal je waarschijnlijk niet verbazen dat ik een kampeerder ben, en nee, ik kampeer niet met kerst
Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik het zo zag. Inmiddels vind ik het zelf ook leuk en gezellig maar goed, ik ben nu dan ook "volwassen".quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
ach, je kunt het ook zien...het is slechts 2 dagen per jaar en als je andere mensen blij maak met je aanwezigheid
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
Alhoewel, toen ik laatst in een hotel was voor werk hadden ze daar ook een bad. En daar had ik rekening mee gehouden met het inpakken
Nee, lekkere badspullen, goed boek mee voor als ik in bad lag. En kon uiteindelijk de tv ook nog zien vanuit bad dus ik was helemaal gelukkigquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je had zo'n grote hutkoffer dat het bad mee terug kon?
Gezellig. Maar je hoeft toch niet de hele dag knus met elkaar aan een hoteltafel te gaan zitten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat ik geen vriend heb en dus geen plannen (). De rest had al ja gezegd, dus als ik nog nee zeg ben ik de boeman.
Daarnaast wat shit in de familie... Zieke moeder, vorig jaar mot gehad met m'n ouders. Dus mee tbv de lieve vrede.
Hier ben ik het dan weer mee eens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik het zo zag. Inmiddels vind ik het zelf ook leuk en gezellig maar goed, ik ben nu dan ook "volwassen".
In m'n jeugd vond ik er geen zak aan, al helemaal niet omdat het echt een verplichting was.
Je kan alsnog plannen hebben, eventueel met vrienden of weet ik het.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat ik geen vriend heb en dus geen plannen (). De rest had al ja gezegd, dus als ik nog nee zeg ben ik de boeman.
Daarnaast wat shit in de familie... Zieke moeder, vorig jaar mot gehad met m'n ouders. Dus mee tbv de lieve vrede.
Ik zie het nut er nog altijd niet van in, er zijn 363 andere dagen in het jaar waarop het ook gezellig kan zijn maar dan hoor ik van niemand wat. Zelfs met mn verjaardag niet. Nou, laat dan ook maar enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik het zo zag. Inmiddels vind ik het zelf ook leuk en gezellig maar goed, ik ben nu dan ook "volwassen".
In m'n jeugd vond ik er geen zak aan, al helemaal niet omdat het echt een verplichting was.
Ik vind kerst best leuk, en op zich zie ik de charme van het samenzijn wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is dan niet leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie het nut er nog altijd niet van in, er zijn 363 andere dagen in het jaar waarop het ook gezellig kan zijn maar dan hoor ik van niemand wat. Zelfs met mn verjaardag niet. Nou, laat dan ook maar enzo.
Been there, done that. Heb ook geen vriendin (in mijn geval) maar dat maakt het in mijn optiek niet minder. Zieke moeder heb ik ook gehad, laat ik er verder maar geen boekje over open doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet je onderhand niet alleen mij een trap geven ;-)quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
zullen Eer-ik maar een schopje naar MUZ geven?
Lijkt me ook tofquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar rond kerst gewoon op vakantie ga naar een warm land
Kan inderdaad in sommige situaties een andere betekenis hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind kerst best leuk, en op zich zie ik de charme van het samenzijn wel.
Maar ik kan er weinig mee als het een hypocriete bende wordt. De rest van het jaar is er gezeik, maar omdat het kerst is moeten we gezellig samen zijn!
En de nadruk op "je hoort met iemand samen te zijn!!!" voegt momenteel ook niet echt met mijn burgerlijke staat
Altijd lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet je onderhand niet alleen mij een trap geven ;-)
* rechtsedirecte wacht op Douche Eendje op Invercargill airportquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
Nee, dat is ook zeker niet de bedoeling. Maar dan zit ik dus in m'n up in the middle of nowhere, want dan gaan de stelletjes samen wat doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, lekkere badspullen, goed boek mee voor als ik in bad lag. En kon uiteindelijk de tv ook nog zien vanuit bad dus ik was helemaal gelukkig
[..]
Gezellig. Maar je hoeft toch niet de hele dag knus met elkaar aan een hoteltafel te gaan zitten?
Goed excuus om geen kerst te vieren.quote:
Met een zak kruidnootjes? :pquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte wacht op Douche Eendje op Invercargill airport
Waar is het hotel? Woont er nog een KSCer in de buurt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zeker niet de bedoeling. Maar dan zit ik dus in m'n up in the middle of nowhere, want dan gaan de stelletjes samen wat doen
Ouders samen weg, broer weg met z'n vriendin, en ik blijf in m'n eentje achter om te verleppen in dat hotel.
Ik vier mijn verjaardag nooit. Puur omdat ik het nonsens vind.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie het nut er nog altijd niet van in, er zijn 363 andere dagen in het jaar waarop het ook gezellig kan zijn maar dan hoor ik van niemand wat. Zelfs met mn verjaardag niet. Nou, laat dan ook maar enzo.
Die kerstboom zet ik voor mijzelf neer omdat ik het leuk vind en met kerst doe ik alleen dingen die ik leuk vind.
Wij hebben er dit jaar serieus over nagedacht om van de 24e t/m 2-3 januari weg te zijn. Alleen zijn de prijzen in deze periode niet leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
die moet jij meenemen want die hebben we hier nietquote:
Feestdagen creeeren in families vaak ruziequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed excuus om geen kerst te vieren.
[..]
Ik ga ook gewoon en ook heus wel m'n best doen om het gezellig te maken, maar vanavond komt kerst me gewoon de strot uitquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Been there, done that. Heb ook geen vriendin (in mijn geval) maar dat maakt het in mijn optiek niet minder. Zieke moeder heb ik ook gehad, laat ik er verder maar geen boekje over open doen.
Ík denk dat het beste dat je kunt doen is er gewoon heen gaan, uitgaan van een tegenvaller, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Of natuurlijk gewoon denken dat het wel leuk is maar ik kan niet in jullie keuken kijken natuurlijk. ;-)
gezellig tussen de Russen in een all-in in Turkijequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben er dit jaar serieus over nagedacht om van de 24e t/m 2-3 januari weg te zijn. Alleen zijn de prijzen in deze periode niet leuk
In die zin ben ik er dan wel weer blij mee dat ik "volwassen" wordt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer mee eens.
Proberen aan wat anders te denkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon en ook heus wel m'n best doen om het gezellig te maken, maar vanavond komt kerst me gewoon de strot uiten als ik dan aan dat hotel denk...
Laptop mee en KSC-en maar...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon en ook heus wel m'n best doen om het gezellig te maken, maar vanavond komt kerst me gewoon de strot uiten als ik dan aan dat hotel denk...
als Mart dit ziet...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In die zin ben ik er dan wel weer blij mee dat ik "volwassen" wordt.
Dat was ik bepaald niet van planquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gezellig tussen de Russen in een all-in in Turkije
Ik maak het ook leuk. Warm bad, sex and the city collectiebox, wijn, chocola, andere leuke dingen. Maar je hele omgeving (werk, vrienden) leggen de nadruk op samenzijn met familie/anderen en het is soms best vreemd om dan iig de eerste kerstdag alleen te zijn. 2e kerstdag ga ik dan naar de familie van mn moeder toe, mn ouders heb ik geloof ik al 3 jaar niet meer gezien met kerstquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag nooit. Puur omdat ik het nonsens vind.
Kerst vónd ik ook altijd een onnodige verplichting maar ik bedacht me opeens dat je het ook zelf leuk kunt maken. Zo ga ik nu naar het buitenland, weliswaar met m'n directe familie maar ik vind het wel leuk. Voornamelijk omdat de invulling van kerst nu niet zo is zoals het 'hoort' in onze familie.
Aan de bar, wijntje na wijntje....quote:
No offense, maar daar ga ik me in veel gevallen ook niet beter en minder alleen van voelenquote:
Dat hotelstuk ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt vreselijk, dan vlieg ik liever jouw kant opquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gezellig tussen de Russen in een all-in in Turkije
Voor feestdagen niet. Ik houd verder wel van de sfeer in hotels, maar ik heb dan ook nooit bijzonder veel in ze moeten verblijven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat hotelstuk ben ik het wel mee eens.
Niks zo kut als een hotel. Geeft ook totaal geen familiesfeer, geen prettige, vrolijke, gezellige of whateversfeer.
en om wat bij te verdienen kan je ook nog bollen pellenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt vreselijk, dan vlieg ik liever jouw kant op
Truth be told zit ik hier nu enkel om die reden. Vermaak me nu prima though maar ik zou nooit gaan fokken op vakantie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense, maar daar ga ik me in veel gevallen ook niet beter en minder alleen van voelen
Hele avonden fokken is hier ook alleen bij gebrek aan beter
Ik zit nóóit in hotels.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Voor feestdagen niet. Ik houd verder wel van de sfeer in hotels, maar ik heb dan ook nooit bijzonder veel in ze moeten verblijven.
Wij zijn geen kampeerders, m'n moeder al helemaaaaaaal niet, dus dat is ook geen optie. En sowieso winterquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat hotelstuk ben ik het wel mee eens.
Niks zo kut als een hotel. Geeft ook totaal geen familiesfeer, geen prettige, vrolijke, gezellige of whateversfeer.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense, maar daar ga ik me in veel gevallen ook niet beter en minder alleen van voelen
Vakantiegeld, 13e maand, spaargeld. Ik kan hier alles wel opzeggen en kijken of er bij jou in de buurt nog een huis leegstaatquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en om wat bij te verdienen kan je ook nog bollen pellen
Daar kan ik inkomen, maar wellicht is er echt niets beters te doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
voor ongeveer 75K euro heb je hier al een aardig huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vakantiegeld, 13e maand, spaargeld. Ik kan hier alles wel opzeggen en kijken of er bij jou in de buurt nog een huis leegstaat
Je was onlangs inderdaad best gezelligquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
Btw eer-ik, normaal ben ik niet zo'n zwartgallige jankbal als vanavond.
Niet de beste kennismaking dit
Ik zit er gewoon even doorheen atm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef OA het volgende:
[..]
Je was onlangs inderdaad best gezellig
Kijk, dát was tenminste een goede kennismakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Mensen hebben wel eens hun kl*te dagen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
Btw eer-ik, normaal ben ik niet zo'n zwartgallige jankbal als vanavond.
Niet de beste kennismaking dit
Ik zit er gewoon even doorheen atm
Kijk... tijd om te verkassenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor ongeveer 75K euro heb je hier al een aardig huis
Ze komt, ze komt!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kijk, dát was tenminste een goede kennismaking
Dat weten de huidige vaste ksc'ers van mij, maar eer-ik kende mij denk ik nog niet. Dus ik licht het maar even toequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Mensen hebben wel eens hun kl*te dagen.
Is hij daar alvast van op de hoogtequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weten de huidige vaste ksc'ers van mij, maar eer-ik kende mij denk ik nog niet. Dus ik licht het maar even toe
Ik bedoel ook niet te zeggen dat je moet gaan kamperen met kerst maar er zijn meer opties dan hotels. In mijn optiek zijn hotels zo gigantisch niet familie-achtig en onpersoonlijk...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij zijn geen kampeerders, m'n moeder al helemaaaaaaal niet, dus dat is ook geen optie. En sowieso winter
Daarnaast ontlast het m'n moeder wel heel erg, met hopelijk het resultaat dat ze een keer kan ontspannen met de feestdagen en dus minder chagrijnig is.
quote:
Precies. Zal 'm leren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Yuki het volgende:
Ik ga m'n "boehoe, ik ben zo alleen" bui trouwens eens naar bed brengen.
Hopen dat ie sterft in m'n slaap
Wij hopen met je mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Yuki het volgende:
Ben jij mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
spelvauten.
Voor de goeie orde, doorgaans ben ík de spellingnazi. Nu niet want zaterdag en ik heb wel wat op.
Vooral het "alles wordt verzorgd" idee is wel goed voor m'n moeder. De reden waarom laat ik even buiten fokquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet te zeggen dat je moet gaan kamperen met kerst maar er zijn meer opties dan hotels. In mijn optiek zijn hotels zo gigantisch niet familie-achtig en onpersoonlijk...
Je kunt ook ergens een huisje huren, dan ben je ook van alle gemakken ontzien. Uiteraard weet ik niet wat er precies aan de hand is in jullie familie en met je moeder...
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Yuki het volgende:
Geef 'm een rotschop en slaap lekker dan!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Yuki het volgende:
een spellingsnasi ben je ook zonder alcoholquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
spelvauten.
Voor de goeie orde, doorgaans ben ík de spellingnazi. Nu niet want zaterdag en ik heb wel wat op.
Mede-naziquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
spelvauten.
True that, ik weet dat soort dingenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weten de huidige vaste ksc'ers van mij, maar eer-ik kende mij denk ik nog niet. Dus ik licht het maar even toe
Staat er geen ban op klonen?quote:
nasiquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
een spellingsnasi ben je ook zonder alcohol
Wie van ons moet geband worden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True that, ik weet dat soort dingen
[..]
Staat er geen ban op klonen?
Fair enough, ik ga er in mijn geval ook liever niet verder op in.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vooral het "alles wordt verzorgd" idee is wel goed voor m'n moeder. De reden waarom laat ik even buiten fok
nasiquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voral zonder alcol!!!>!§1quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is te zien jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voral zonder alcol!!!>!§1
Met alcohol in mijn geliefde bloed ben ik niet zo heel moeilijk.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb hier al een aantal bans op m'n naam staan.quote:
Erik, ik ben Erikquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
OH ik heb eer-ik wel eens zien posten, maar echt kennen doen we elkaar niet volgens mij. We hebben wel dezelfde voornaam
dus Hoi Erik ik ben Erik
Ik schrijf altijd briljant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef Inkomen het volgende:
Met alcohol op schrijf ik altijd hele goede haiku's.
Tpoic.quote:
Ik heb een paar biertjes gehad vanavond, viel het al op in mijn schrijfwerk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd briljant.
Als ik gezopen heb althans.
quote:
eh, nee. obviouslyquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij was toch al een paar uur terug boos de mand op gegaan?
Ik weet niet hoe je nuchter schrijft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb een paar biertjes gehad vanavond, viel het al op in mijn schrijfwerk?
Zal ze leren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eh, nee. obviously![]()
ik zat even bij de buren
Beduidend minderquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je nuchter schrijft.
Nuchter schrijf je zo: nuchterquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je nuchter schrijft.
niet leuk daar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eh, nee. obviously![]()
ik zat even bij de buren
Bayern?quote:
Redelijk, een beetje een slechte wedstrijd gezien in het Philips stadion zojuist.quote:
Ja, tijdje terug al. Croos of Lenny vertelde hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha nee, Peoike is hoek om. Ouwe held.
CCL -> voetbal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, een beetje een slechte wedstrijd gezien in het Philips stadion zojuist.
en daar?
Ome cross belde me er zelfs over. Maar goed ik ken hem dan ook persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, tijdje terug al. Croos of Lenny vertelde het
MOTMquote:
Heb dat net niet gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOTM, maar wat een zware rode kaart. Was gewoon geel.
Het was een mooi beest!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ome cross belde me er zelfs over. Maar goed ik ken hem dan ook persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |