Jazeker, meerdere keren zelfs. Mijn vader groeide op in Grolloo toen de Blizzards net begonnen, dus hoort een beetje bij de familie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je een tijdje terug trouwens die docu over Cuby and the Blizzards gezien?
Neem t me op voorhand niet kwalijk maar ik wist niet dat zij Nederlands waren maar leuke docu ook.
Kan die muziek ook erg waarderen.
Mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan schelen we niet veel, zelfde generatie.
Andersom hebben we hier met de hele familie deze band in de armen gesloten:
Ik heb één van hun cd's nog in de wrap zitten - die breek ik aan voor de volgende langere autorit. Boetes komt u maarrrquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi
Karma ken ik wel, die clip niet. Fantastisch
Nice! M'n pa is een fries en die nam het me een soort van kwalijk dat ik de Blizzards niet kende.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jazeker, meerdere keren zelfs. Mijn vader groeide op in Grolloo toen de Blizzards net begonnen, dus hoort een beetje bij de familie.
Kwam ik ook al achterquote:
Wie noemdet Gij een prutsert?quote:
Hij is van de tijd dat we allemaal nog op de middelbare school zatenquote:
En terecht! Hier is het een soort van regionaal erfgoed, dus vrij bekend ook onder niet-bluesfans.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice! M'n pa is een fries en die nam het me een soort van kwalijk dat ik de Blizzards niet kende.
quote:
goed om te zien dat je echt al in de kerst stemming bent Yuki...vrede op aarde en zoquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb één van hun cd's nog in de wrap zitten - die breek ik aan voor de volgende langere autorit. Boetes komt u maarrr.
niet allemaal hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Hij is van de tijd dat we allemaal nog op de middelbare school zaten
Precies, zó hard loopt die eend nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gouden tijden waren dat, lege Route du Soleil, beetje 170 rijden daar, soms wat harder, mits de auto het toestond...
Absoluut. Ik vond het echter zeer vermakelijk om te zien dat meneer wasmiddel ook meegespeeld heeft...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En terecht! Hier is het een soort van regionaal erfgoed, dus vrij bekend ook onder niet-bluesfans.
Nee, ik eigenlijk ook nietquote:
Die haalt de 120 amperquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vond het echter zeer vermakelijk om te zien dat meneer wasmiddel ook meegespeeld heeft...
Die oerhollandse bandvetes ook, supermooi om te zien.
Die die-hard fan club vond ik helemaal mooi trouwens.
Ik reed een tijdje terug, terug over de A1 vanuit Enschede met die eend, om 04:00 's nachts. Dát is pas geen feest. De meeste mensen rijden bekant het dubbele van jouw snelheid (in mijn geval, harde wind, tussen de 90 en 100) en met die karige verlichting van die eend is het niet prettig rijden.quote:
Ik vind het heerlijk hoe niet-goed dit in elkaar zit en toch goed klinkt. Het hapert aan alle kanten, muziek is niet echt goed in de maat en ik denk haast dat het juist dat is, dat de muziek maakt.quote:
Whehequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik reed een tijdje terug, terug over de A1 vanuit Enschede met die eend, om 04:00 's nachts. Dát is pas geen feest. De meeste mensen rijden bekant het dubbele van jouw snelheid (in mijn geval, harde wind, tussen de 90 en 100) en met die karige verlichting van die eend is het niet prettig rijden.
Maar goed, binnenkort krijg ik m'n volvo
nee, ze houden alleen niet van oude bluesquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Is bekant iedereen de mand op of wat?
C30 R-Design. Leuk karretje wel maar naar mijn smaak te modern eigenlijk.quote:
In dit geval zeker wel. Ze waren ook nog echt jong hier en ze hadden natuurlijk niet echt veel bands die hun voor waren gegaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk hoe niet-goed dit in elkaar zit en toch goed klinkt. Het hapert aan alle kanten, muziek is niet echt goed in de maat en ik denk haast dat het juist dat is, dat de muziek maakt.
Ergo: Erik, hou je smoel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ze houden alleen niet van oude blues
Nee, ben nog met allerlei zaken bezigquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Is bekant iedereen de mand op of wat?
Met mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ben nog met allerlei zaken bezig
Wel van nieuwe?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ze houden alleen niet van oude blues
Ik haat kerstquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed om te zien dat je echt al in de kerst stemming bent Yuki...vrede op aarde en zo
Sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
In dit geval zeker wel. Ze waren ook nog echt jong hier en ze hadden natuurlijk niet echt veel bands die hun voor waren gegaan.
ja, onder anderequote:
Niet slecht. Jij werkt dus buiten de deur?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
C30 R-Design. Leuk karretje wel maar naar mijn smaak te modern eigenlijk.
Maar goed, moet het voor de zaak rijden en rij daarbuiten nogal goedkoop privé, in tegenstelling tot zo'n oldtimer.
Leuk hoor, die 2cv, maar zunig is het niet
You had a break-up recently?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik haat kerst
En dat is momenteel niet eens helemaal een grapje
Oh, gaat het weer verrotquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik haat kerst
En dat is momenteel niet eens helemaal een grapje
Nee. Maar ik zie de lol niet in van een feest waarin de nadruk ligt op samen zijn als je de rest van het jaar toch alleen bent.quote:
Ja, als consultant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef OA het volgende:
[..]
Niet slecht. Jij werkt dus buiten de deur?
Ik vind zowel rommelig als strak goed, is volledig afhankelijk van de soort muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso.
Nou hou ik überhaupt wel van muziek die nét niet helemaal strak in elkaar zit...
Of misschien zelfs écht niet strak in elkaar zit. Uiteraard moet het wel gewoon fatsoenlijke muziek zijn die gemaakt wordt maar ik vind het zo veel sprekender als hier en daar een foutje zit, een kleine achterstand van welk instrument dan ook, dan die veel te strakke, moderne muziek.
Nu luister ik ook graag naar techno en dat is al helemaal strak maar om bijvoorbeeld coverbands te noemen, die maken de muziek die ze naspelen vaak net effe te hakkerig, te strak, snap je wat ik bedoel? Het klinkt dan een beetje té gemaakt.
Ik ben vooralsnog een soort eeuwig vrijgezel maar die keuze ligt voornamelijk bij mezelf. Ik vind kerst als het moet ook niet leuk maar daar zijn wel mouwen aan te passen. Heb bijvoorbeeld voorgesteld aan m'n ouders en andere directe familieleden om eens een keer weg te gaan in plaats van the usual, en iedereen vond het leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie de lol niet in van een feest waarin de nadruk ligt op samen zijn als je de rest van het jaar toch alleen bent.
/melodrama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |