Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Okee nu wil ik dat nummer ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:12 schreef eer-ik het volgende:
@RN:
Sowieso erg goed nummer.
Zat laatst in de wagen te wachten bij iemand voor de deur en had kéihard die plaat aan, toen kwam er een ouwe vent aan en ik dacht: die komt zeiken dat de muziek te hard staat, zegt ie tegen me: Ik ben blij dat er jongeren zijn die van góeie muziek houden. Goed bezig jongen!
Held.
Je had natuurlijk de knop 'open nieuw deel' kunnen gebruiken...quote:
Datquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je had natuurlijk de knop 'open nieuw deel' kunnen gebruiken...
Automatisch het juiste topicnummer en de OP uit oude topic
Op staat er nu inquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef eer-ik het volgende:
@DM: Je m'excuse.
Wil je de OP er ook inhangen? Heb 'm onder ctrl+v zitten maar ik mag niet editten.
Mijn autoraampjes zijn naar beneden momenteelquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:19 schreef Inkomen het volgende:
Autoraampjes naar beneden en King Crimson aanZo gebruik je gitaargeweld uit de jaren '70.
Nu de muziek en de verwarming nog aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn autoraampjes zijn naar beneden momenteel
De verwarming is aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu de muziek en de verwarming nog aan.
Die van mij hopelijk nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
hier ook.....sunshine and summer winequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is hier?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier ook.....sunshine and summer wine
Zo rol ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ow de oldnewbie opent een nieuw topic en gelijk ben ik de reeks kwijt he
quote:
Ahquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaar ook mijn claim als wereld's meest zuidelijke Fok!ker
Hier een verwarmde garage.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier ook.....sunshine and summer wine
waar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
RD, mijn (voormalig) huisgenootje is nu bij je in de buurt
Bij wie in de buurt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
RD, mijn (voormalig) huisgenootje is nu bij je in de buurt
bij mijquote:
Multiquotesquote:
Ja maar heb je wel geluisterd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jodelodojodelodojodelodojo TAM TAA
Niet overdrijven, ik vind Tracy Chapman's The Promise ook erg mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme wat hebbende onze vrinden van Focus toch een fijne muziekjes gemaakt.
Haha ja. Heb je de clip erbij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jodelodojodelodojodelodojo TAM TAA
quote:
Dat zij ook erg mooie muziek gemaakt hebben (wat ik overigens niet zal ontkennen) wil niet zeggen dat de mannen van Focus goed bezig zijn geweestquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik vind Tracy Chapman's The Promise ook erg mooi
Haha, die titels altijd van ze ookquote:
Whehehe even quoten dezequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zij ook erg mooie muziek gemaakt hebben (wat ik overigens niet zal ontkennen) wil niet zeggen dat de mannen van Focus goed bezig zijn geweest
Deze vind ik het mooiste:quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, die titels altijd van ze ook
quote:"Hamburger Concerto" - 20:18
"Starter" (Thijs van Leer)
"Rare" (Jan Akkerman)
"Medium I" (Thijs van Leer)
"Medium II" (Jan Akkerman)
"Well Done" (Thijs van Leer)
"One for the Road" (Jan Akkerman)
Ja, en toetsen en jodel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thijs van Leer is die gast op die fluit toch?
wanneer beginnen ze die weer uit te zenden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Is House of the King trouwens niet dat standaardlied van de top2000?
dat is morgenochtend zo weer weg....quote:
tweede kerstdag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wanneer beginnen ze die weer uit te zenden?
ik hier van...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik word veel te blij van deze muziek.
Dan zet je 'm toch ietsje zachterquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef eer-ik het volgende:
Gelukkig mag ik niet meer rijden, als ik nu deze muziekers aan zou zetten in de wagen zou ik geheid boetes krijgen.
Ik gok van niet maar ik ga 'm zo luisteren.quote:
Ja, net als Supersister en Solution en Earth & Firequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut.
Ken je Brainbox ook? De band?
Dat werkt niet. Kan dat wel doen maar ik heb qua muziek m'n hand nooit onder controle. Zeker rond deze tijd niet, als ik BOB bijvoorbeeld en rond deze tijd ergens heenrij kan ik nooit rustig doen.quote:
dankzij ST is dit een van mijn favoriete nummers geworden als ik even een lekker onzinnig nummer wil luisteren waar ik vrolijk van wordquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gok van niet maar ik ga 'm zo luisteren.
Mag ik hier nou helemaal niks meer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat tegenwoordig ook een ban op he
Om de hoek toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
in verhouding ten op zichte van NL inderdaad in de buurt maar altijd nog zo'n 1100 km bij mij vandaan
perma ban toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat tegenwoordig ook een ban op he
I like your taste in music.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, net als Supersister en Solution en Earth & Fire.
Ik ken de muziek van mijn ouders beter dan mijn oudersquote:
Je mag ook geen tieten meer posten, of zoals fles het mooi omschreef:quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik hier nou helemaal niks meer?
quote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet meer. Je mag hier nog slechts in besmuikte termen redetwisten over de esthetische capaciteiten van de paraboloïdale vormen die zich doorgaans openbaren aan de voorzijde van de vrouwelijke torso. Uiteraard slechts NA het volbrengen van de leeftijd van achttien jaren.
Haha nee dat zou gek zijn.quote:
Haha dat ken ik ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik ken de muziek van mijn ouders beter dan mijn ouders.
Die mag je grammaticaal op meerdere manieren interpreteren.
Haha, die tekst deed me doen lachen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je mag ook geen tieten meer posten, of zoals fles het mooi omschreef:
[..]
Van welk jaar ben je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha dat ken ik ja.
Ik heb "vroeger" gezworen dat ik nooit naar die muziek zou gaan luisteren maar ondertussen doe ik dat meer dan zij.
Klassieke muziek is daar ook een vorm van, god, wat had ik daar een hekel aan.
Ook dat is hier nog wel eens mogelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, die tekst deed me doen lachen.
wel tetten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je mag ook geen tieten meer posten, of zoals fles het mooi omschreef:
Mijn ouders herleven ook best vaak als ik ze dingen laat horen. Op die manier vullen we elkaar ook wel weer aan. Grappig is dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Van welk jaar ben je?
Ik laat mijn ouders vaak muziek uit hun tijd kennen die ze toen gemist hebben. Jaren '70 underground.
Klaerblijckens!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ook dat is hier nog wel eens mogelijk
Bij het woord tetten niets, bij een plaatje van tetten verwijdert DM dezequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nu als ik tetten post dan?
Dan schelen we niet veel, zelfde generatie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn ouders herleven ook best vaak als ik ze dingen laat horen. Op die manier vullen we elkaar ook wel weer aan. Grappig is dat.
Ik ben van '84.
Heb je een tijdje terug trouwens die docu over Cuby and the Blizzards gezien?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Van welk jaar ben je?
Ik laat mijn ouders vaak muziek uit hun tijd kennen die ze toen gemist hebben. Jaren '70 underground.
Nee, want eer-ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |