Zo rol ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ow de oldnewbie opent een nieuw topic en gelijk ben ik de reeks kwijt he
quote:
Ahquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaar ook mijn claim als wereld's meest zuidelijke Fok!ker
Hier een verwarmde garage.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier ook.....sunshine and summer wine
waar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
RD, mijn (voormalig) huisgenootje is nu bij je in de buurt
Bij wie in de buurt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
RD, mijn (voormalig) huisgenootje is nu bij je in de buurt
bij mijquote:
Multiquotesquote:
Ja maar heb je wel geluisterd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jodelodojodelodojodelodojo TAM TAA
Niet overdrijven, ik vind Tracy Chapman's The Promise ook erg mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme wat hebbende onze vrinden van Focus toch een fijne muziekjes gemaakt.
Haha ja. Heb je de clip erbij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jodelodojodelodojodelodojo TAM TAA
quote:
Dat zij ook erg mooie muziek gemaakt hebben (wat ik overigens niet zal ontkennen) wil niet zeggen dat de mannen van Focus goed bezig zijn geweestquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik vind Tracy Chapman's The Promise ook erg mooi
Haha, die titels altijd van ze ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |