Fair enough, ik ga er in mijn geval ook liever niet verder op in.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vooral het "alles wordt verzorgd" idee is wel goed voor m'n moeder. De reden waarom laat ik even buiten fok
nasiquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
een spellingsnasi ben je ook zonder alcohol
Voral zonder alcol!!!>!§1quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
een spellingsnasi ben je ook zonder alcohol
Het is te zien jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voral zonder alcol!!!>!§1
Met alcohol in mijn geliefde bloed ben ik niet zo heel moeilijk.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb hier al een aantal bans op m'n naam staan.quote:
Erik, ik ben Erikquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
OH ik heb eer-ik wel eens zien posten, maar echt kennen doen we elkaar niet volgens mij. We hebben wel dezelfde voornaam
dus Hoi Erik ik ben Erik
Ik schrijf altijd briljant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef Inkomen het volgende:
Met alcohol op schrijf ik altijd hele goede haiku's.
Tpoic.quote:
Ik heb een paar biertjes gehad vanavond, viel het al op in mijn schrijfwerk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd briljant.
Als ik gezopen heb althans.
quote:
eh, nee. obviouslyquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij was toch al een paar uur terug boos de mand op gegaan?
Ik weet niet hoe je nuchter schrijft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb een paar biertjes gehad vanavond, viel het al op in mijn schrijfwerk?
Zal ze leren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eh, nee. obviously![]()
ik zat even bij de buren
Beduidend minderquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je nuchter schrijft.
Nuchter schrijf je zo: nuchterquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je nuchter schrijft.
niet leuk daar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eh, nee. obviously![]()
ik zat even bij de buren
Bayern?quote:
Redelijk, een beetje een slechte wedstrijd gezien in het Philips stadion zojuist.quote:
Ja, tijdje terug al. Croos of Lenny vertelde hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha nee, Peoike is hoek om. Ouwe held.
CCL -> voetbal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, een beetje een slechte wedstrijd gezien in het Philips stadion zojuist.
en daar?
Ome cross belde me er zelfs over. Maar goed ik ken hem dan ook persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, tijdje terug al. Croos of Lenny vertelde het
MOTMquote:
Heb dat net niet gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOTM, maar wat een zware rode kaart. Was gewoon geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |