Meestal gewoon sterkte voor de nabestaanden, dat kan je natuurlijk breed interpreteren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
Meestal dan. Bij de persco alleen sterkte voor de nabestaanden van het meisje. Bij de jongen zeiden ze alleen maar dat het verschrikkelijk was wat hij heeft gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal gewoon sterkte voor de nabestaanden, dat kan je natuurlijk breed interpreteren.
heloef, why?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef dawg het volgende:
wie van hier posten er ook in die radio-reeks?
omdat ik door die pubertjes daar de spytool altijd vol heb met die onzinquotes als yo dawg i herd... blabla met dat plaatje van die enorm suffe neger erbij.quote:
Dan wordt je met de ene pijn afgeleid van de anderequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn broertje had trouwens vannacht extreme buikpijn. We wilden bijna naar het ziekenhuis gaan, maar hij had ergens gehoord dat de pijn minder erg wordt als je met je vuist tegen de muur stompt () en dat deed hij twee keer, daarna was de buikpijn ineens wonderbaarlijk weg
Maar weinig slaap gehad, want ik dacht aan een acute blindedarmontsteking. Had gekund.
Waarschijnlijk was het een paniekaanval of zo. Heel apart.
Als je drukt doet t pijn, laat je los, doet het zo mogelijk nog meer pijn.quote:
quote:Er ontstaan na verloop van tijd peritoneale prikkelingsverschijnselen: Zachtjes de rechter onderbuik indrukken doet pijn, dan snel de hand weghalen doet nogmaals pijn ('loslaatpijn').
Oh handigquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je kijken wie er allemaal over je roddelen.
Vuist deed nauwelijks pijn. Maar de buikpijn was echt gewoon weg. Nog steeds. En dat na een uur lang vloeken, kermen, nauwelijks kunnen lopen etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan wordt je met de ene pijn afgeleid van de andereDeed zijn vuist niet pijn?
Mijn zusje had trouwens op haar 11e gigantische buikpijn, veel spugen enzo, en na 2 weken was t over, al sluimerde het alsnog. Jaar later was het zo erg dat ze niet meer kon lopen. Ze heeft een jaar rondgelopen met een geirriteerde BD die uiteindelijk is gaan ontsteken. Simpel te checken trouwens, kenmerk van BD is loslaatpijn
Ik heb een keer 1 uur krom gelegen... Toen was het weg en nooit meer teruggekomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vuist deed nauwelijks pijn. Maar de buikpijn was echt gewoon weg. Nog steeds. En dat na een uur lang vloeken, kermen, nauwelijks kunnen lopen etc.
Ik las iets van, neem je die dikke cassandra mee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik beschouw het maar weer als een goed teken dat er over mij niets gezegd wordt
Je bent echt een schatje hequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef Soit het volgende:
Raar verhaal maar met je vuist hard tegen de harde muur aanslaan doet wel ontzettend pijn. Waarom bedacht hij dat niet eerder trouwens? Was het niet gewoon een beetje aandachttrekkerij (ik ken hem niet)
even stukje naar boven lezen. volgens mij kun daar wel wat invloed op uitoefenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Pff vandaag weer bewijs dat er veel lastigere dingen zijn dan vrouwen.
Ik voel me inderdaad uitermate genegeerdquote:
Mijn HTML bitcht als een malle.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
even stukje naar boven lezen. volgens mij kun daar wel wat invloed op uitoefenen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad uitermate genegeerd
Heb je die ontzettend foute ava trouwens al langer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad uitermate genegeerd
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik moet wel de tijd voor je nemen he
Sinds een paar dagen. Powered by Myrquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je die ontzettend foute ava trouwens al langer?
Trouwens zie ik niet waar je op doelt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
even stukje naar boven lezen. volgens mij kun daar wel wat invloed op uitoefenen.
Kan lekker verwarrend wordenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey hebben we nou een casie en een cas
spread the word!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens zie ik niet waar je op doelt.
Ik gebruik de term dawg bijna nooit.
Watchoe mean dawg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dawg is een pannenkoek.
Zo, nu kun je deze post ook vinden.
Want hij zoekt dit over een tijd op bij spytool.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Watchoe mean, dawg?
How he be pancake?
Are you serious? Didn't know mayn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Want hij zoekt dit over een tijd op bij spytool.
U riep mij?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Overdosis paracetamol nemen, is dat gezond of niet?
Helpt je in ieder geval van de koppijn afquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Overdosis paracetamol nemen, is dat gezond of niet?
Ja i know, noob drugs, maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik er maximaal zou moeten nemen.quote:
Een overdosis is geloof ik het hele pakje tegelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja i know, noob drugs, maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik er maximaal zou moeten nemen.
Hmm. Jamaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een overdosis is geloof ik het hele pakje tegelijk.
Hmmmmmmmmbijsluiterquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
5 van die krengen mag nog wel dus?
Ik zou ze wel spreiden, maar 5 moet prima kunnen. 8 is dacht ik maximaal aanbevolen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
5 van die krengen mag nog wel dus?
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef Soit het volgende:
Raar verhaal maar met je vuist hard tegen de harde muur aanslaan doet wel ontzettend pijn. Waarom bedacht hij dat niet eerder trouwens? Was het niet gewoon een beetje aandachttrekkerij (ik ken hem niet)
Dat staat op het doosje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja i know, noob drugs, maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik er maximaal zou moeten nemen.
Per dag ja, niet in één keer toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ze wel spreiden, maar 5 moet prima kunnen. 8 is dacht ik maximaal aanbevolen.
Ik schijn tof te zijn als ik aangeschoten benquote:
Om half 9?quote:
Ja, daarom zou ik die 5 spreiden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Per dag ja, niet in één keer toch?
Man daar had ik nachtmerries van in 2009.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loefje!![]()
Zou jij Yolandi doen?
Zo erg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Man daar had ik nachtmerries van in 2009.
Wat een spookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loefje!![]()
Zou jij Yolandi doen?
Dat ook weer niet, maar ik kreeg wel een enorm open-bek-wat-de-neuk bij het eerst zien van die clip.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg?
Ze is niet echt knap, maar ze heeft wel iets dat ik leuk vind. Weet alleen niet wat dat is.
Wat is in jouw ogen dan een knappe vrouw, bartje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat een spook
Ben wel benieuwd hoe ze er in 'r normale doen uitziet evengoed
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ik kreeg wel een enorm open-bek-wat-de-neuk bij het eerst zien van die clip.
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
Straw, je UI, vind hem grappig maar niet bepaald bij je passen bweheheh
Nou, ik bedoelde spook vrij letterlijk. Ze lijkt doods en kleurloos. Dat kan ook goed komen doordat het vooral zwart-wit is enzo. Heb er alleen even snel doorheen geskiptquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen dan een knappe vrouw, bartje?
[..]
Ja, dat wel.
Ik vind hem wel bij je passen hoor liefje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Is van community. Hogere kwali gaat niet lukken helaas.
Niet eens eenzaam, gewoon gebrek aan een sociaal leven in het weekend.quote:
Je komt conservatiever over. Ik zie jou dat irl niet doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Is van community. Hogere kwali gaat niet lukken helaas.
Straw heeft donker haar en donkere ogen, ze zou het zo zelf kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je komt conservatiever over. Ik zie jou dat irl niet doen [ afbeelding ]
Bij Lant past hij wel vind ik
Het werd mij anders gewoon netjes gevraagd.quote:
Breng 'm nou alsjeblieft niet op ideeënquote:
Mij niet. Ze overviel me ermee. Thank godquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het werd mij anders gewoon netjes gevraagd.
Dat stel ik op prijs.
Ik dacht dat ze grap maakte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mij niet. Ze overviel me ermee. Thank god
Conservatief?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je komt conservatiever over. Ik zie jou dat irl niet doen [ afbeelding ]
Bij Lant past hij wel vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tschussquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Conservatief?
Ga jij anders eens leuk in zo'n pakje rondlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waar? Op straat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij anders eens leuk in zo'n pakje rondlopen.
Doe maar niet, is koud. Binnen bij de kachel voor de webcam is een stuk beterderquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Conservatief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
89% van de vrouwen heeft een vriend/man die ouder dan haar is, hell yeahquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
11 procent van de vrouwen hebben een vriend/man die jonger dan haar is.
Nou dat belooft ook niet veel goeds.
Als je bijna 18 bent is dat niks om blij om te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
89% van de vrouwen heeft een vriend/man die ouder dan haar is, hell yeah
Ja ehh... hoeveel procent heeft geen vriend?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
Het is ook alleen aan vrouwen gevraagd die een relatie hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
En daartussen ligt een heel groot aantal dat vrijgezel is
Komt goed schatjequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je bijna 18 bent is dat niks om blij om te zijn.
Slimmen vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
En daartussen ligt een heel groot aantal dat vrijgezel is
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ehh... hoeveel procent heeft geen vriend?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook alleen aan vrouwen gevraagd die een relatie hebben.
Ziek?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik lig op bed terwijl iemand eten voor me kookt, heerlijk.
Yo Tasmashii! Je kunt er nu nog vanaf jeweetzquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik lig op bed terwijl iemand eten voor me kookt, heerlijk.
Zo doe ik dat ook.quote:
Een echte baas kook voor z'n meissie, duhquote:
Als jij het zegt.quote:
Ik kook graag, maar vind het nog leuker als iemand voor mij kookt. Daarom moet mijn toekomstige vriendin sowieso goed kunnen kokenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een echte baas kook voor z'n meissie, duh
Wacht maar tot je midden 20 bent en de 18 jarige chicks aan je voeten liggenquote:
Dat wel, maar dan nog ga je niet als een lamzak op bed liggen fokken. Dat doe je maar ná het eten, met z'n tweeën. En de laptop uit, voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kook graag, maar vind het nog leuker als iemand voor mij kookt. Daarom moet mijn toekomstige vriendin sowieso goed kunnen koken
Paar jaartjes wachten loefje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nog ga je niet als een lamzak op bed liggen fokken. Dat doe je maar ná het eten, met z'n tweeën. En de laptop uit, voor de duidelijkheid
Ohjaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor
Ik moet weer gniffelen om je UIquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar jaartjes wachten loefje.
Oh damn, ik zit met verbaasde ogen te lezen. Deze meidquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Je kunt van deze reeks zeggen wat je wil maar de chicks zijn tof hierquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh damn, ik zit met verbaasde ogen te lezen. Deze meid
Op dat moment zit ik nu te wachten aangezien ze allemaal ouder willen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je midden 20 bent en de 18 jarige chicks aan je voeten liggen
Ik wacht al zo lang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar jaartjes wachten loefje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nou ja echt ouder hoeft ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
Pff, reken jezelf gewoon tot die 11 procent heloef, wat doe je moeilijk.
Sta gewoon op. En loop simpel de deur uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja echt ouder hoeft ook weer niet.
Ik ben bang voor ervarenheid.
Je hebt geblowd, ik neem je niet serieus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Sta gewoon op. En loop simpel de deur uit.
Dat deed je toch al niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt geblowd, ik neem je niet serieus.
In soit's geval zou ik twijfelen welke toestand schadelijker is. Stoned of nuchter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt geblowd, ik neem je niet serieus.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
In soit's geval zou ik twijfelen welke toestand schadelijker is. Stoned of nuchter.
Iedereen zegt dat je wat moet ondernemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
De laatste twee keer dat ik naar buiten ging werd ik op mijn bek gepakt en stond ik opeens te praten met een blondine in een kort rokje.
Hoe simpel het leven soms kan zijn he.
Ik schijn een lome tred te hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
Lol :p Je loopt wel de goede kant op dan heloef
Volgens mij kan jij wel goed lopen.![]()
Eén van de laatste keren dat ik naar buiten ging reed een auto me aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
De laatste twee keer dat ik naar buiten ging werd ik op mijn bek gepakt en stond ik opeens te praten met een blondine in een kort rokje.
Hoe simpel het leven soms kan zijn he.
Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eén van de laatste keren dat ik naar buiten ging reed een auto me aan
Ja klopt, dat wist ik al.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat je wat moet ondernemen.
Onpraktisch ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef Soit het volgende:
Een van de laatste keren toen ik buiten was vanmiddag regende het en liep ik zonder paraplu. Kwam ik een meisje tegen die ik kende en me een lift aanbood en toen wilde ze dat ik achterop ging in plaats van voorop maar dat heb ik niet gedaan dus ging ik fietsen en zij achterop. Ik vind het maar raar om te zien dat een man achterop een fiets zit en een vrouw voor.
Het leek me logisch dat je het wist ja, maar het is meer dat het niets nieuws is wat er allemaal gezegd wordt maar je gewoon je eigen keuzes moet maken.quote:
Dat is het ook wel. Nou ja een zeekoe is niet aardig om te zeggen over haar maar ze is zeker wel stevig/dik. Het is mijn buurmeisje, van mijn moeder moet ik aardig en beleefd tegen haar doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Onpraktisch ook.
Of ze moet een zeekoe zijn, maar daar ga jij niet meer om dus dat scheelt.
Ik vroeg me toen al af waarom er geen leuke dame uit die auto stapte in plaats van een vent van middelbare leeftijdquote:
Want je kunt dat van uit jezelf niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is het ook wel. Nou ja een zeekoe is niet aardig om te zeggen over haar maar ze is zeker wel stevig/dik. Het is mijn buurmeisje, van mijn moeder moet ik aardig en beleefd tegen haar doen.
En dan. Dat weet jij zelf het beste wat er dan gebeurd. Ligt aan jezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Weet je waar ik eigenlijk best tegenop zie? In het nieuwe jaar wil ik gaan verhuizen. Ten eerste omdat ik het bij m'n ouders thuis onderhand voor de tweede keer wel gezien heb, ten tweede om dichter bij het werk te wonen. Maar. Dan woon ik daar straks, in m'n eentje, in een stad waar ik hooguit 1 bekende heb.
En dan
Ik pik er gewoon uit wat ik van toepassing vind.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het leek me logisch dat je het wist ja, maar het is meer dat het niets nieuws is wat er allemaal gezegd wordt maar je gewoon je eigen keuzes moet maken.
Ja, natuurlijk wel. Het is een aardige meid maar ik erger me aan haar dommigheid. Dat heb ik haar vroeger wel eens laten merken maar dat mag van mijn moeder niet meer. Ik moet het dus maar aanhoren zo af en toe. Probleem is dat ze denkt dat ik haar aardig vind en heel af en toe zo langskomt en naar boven gaat hier en komt socializen met mij. True storty.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Want je kunt dat van uit jezelf niet?
Oh vanwege haar dommigheid, dan snap ik je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel. Het is een aardige meid maar ik erger me aan haar dommigheid. Dat heb ik haar vroeger wel eens laten merken maar dat mag van mijn moeder niet meer. Ik moet het dus maar aanhoren zo af en toe. Probleem is dat ze denkt dat ik haar aardig vind en heel af en toe zo langskomt en naar boven gaat hier en komt socializen. True storty.
Over een paar jaar doe ik dit ook. Maar dan naar Australië.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Weet je waar ik eigenlijk best tegenop zie? In het nieuwe jaar wil ik gaan verhuizen. Ten eerste omdat ik het bij m'n ouders thuis onderhand voor de tweede keer wel gezien heb, ten tweede om dichter bij het werk te wonen. Maar. Dan woon ik daar straks, in m'n eentje, in een stad waar ik hooguit 1 bekende heb.
En dan
Laat ik het dan anders zeggen. Ik ben niet van het soort dat in z'n eentje naar de kroeg gaat of wat dan ook. Ik wil op de een of andere manier natuurlijk mensen leren kennen daar, maar hoe danquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Soit het volgende:
[..]
En dan. Dat weet jij zelf het beste wat er dan gebeurd. Ligt aan jezelf.
Ik herken je probleem wel, ik heb ook geen vrienden in Hoofddorp.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Ik ben niet van het soort dat in z'n eentje naar de kroeg gaat of wat dan ook. Ik wil op de een of andere manier natuurlijk mensen leren kennen daar, maar hoe dan
jezelf een hele grote schop onder je hol gevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Ik ben niet van het soort dat in z'n eentje naar de kroeg gaat of wat dan ook. Ik wil op de een of andere manier natuurlijk mensen leren kennen daar, maar hoe dan
Dit. Ze schrijft misschien meschien en ik word ik wort en ga zo maar door. Sociaal is ze wel weer. Gelukkig heeft ze niets te vrezen, ze heeft wel rijke ouders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ik ken ook zo'n iemand een beetje aan de dikke kant, enorm vrolijk en aardig, maar echt te dom voor woorden dat je je afvraagt of ze het ooit wel verder gaat schoppen dan kantine juffrouw.
Dan ga je met die ene bekende iets ondernemen waarmee je sowieso mensen leert kennen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
En dan
Dat moet jij bij jezelf doen. Heeft niets met schoppen onder konten te maken nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
jezelf een hele grote schop onder je hol geven
Zoals ik al eerder zei, zorg ervoor dat je lol kan hebben met jezelf. Zo trek je anderen aan en maak je sneller vrienden. Als je een vibe afgeeft van een eenzaam hoopje mens dan zullen er maar weinig mensen jou benaderen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hij moet lachend door de stad gaan lopen of achter zijn bureau gaan zitten zodat mensen hem gaan benaderen: 'he, jij lijkt me leuk, vanavond naar de bios?'quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, zorg ervoor dat je lol kan hebben met jezelf. Zo trek je anderen aan en maak je sneller vrienden. Als je een vibe afgeeft van een eenzaam hoopje mens dan zullen er maar weinig mensen jou benaderen.
En hoe moet je daar voor zorgen/dat leren dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, zorg ervoor dat je lol kan hebben met jezelf. Zo trek je anderen aan en maak je sneller vrienden.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hij moet lachend door de stad gaan lopen of achter zijn bureau gaan zitten zodat mensen hem gaan benaderen: 'he, jij lijkt me leuk, vanavond naar de bios?'
Zodra je je intrinsieke waarden kent en weet wat je wel kan en niet kan, zul je hier ontzettend veel kracht uit putten. Je gaat dan genieten van het leven, dingen betrekken wat je interesseert. Voor mij is dat bijvoorbeeld fotografie, koken, psychologie en vechtsport etc. Ik heb niemand nodig om me gelukkig te maken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe moet je daar voor zorgen/dat leren dan?
Waarom? Ik vond jou altijd wel aardig. Je blijft tenminste bij jezelf en praat mensen hier niet na.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
gestorven, en gereïncarneerd als kutkloon7
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zodra je je intrinsieke waarden kent en weet wat je wel kan en niet kan, zul je hier ontzettend veel kracht uit putten. Je gaat dan genieten van het leven, dingen betrekken wat je interesseert. Voor mij is dat bijvoorbeeld fotografie, koken, psychologie en vechtsport etc. Ik heb niemand nodig om me gelukkig te maken.
Hierdoor krijg ik zelfvertrouwen en benader ik mensen ook op een open en vrolijke manier. Ik knoop snel een luchtig gesprek met anderen aan. Injecteer wat humor etc. Het is allemaal simpel. Maar het moet vanuit jou komen. Die zelfverzekerdheid en openheid naar mensen. That's it.
Say hallelujaa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zodra je je intrinsieke waarden kent en weet wat je wel kan en niet kan, zul je hier ontzettend veel kracht uit putten. Je gaat dan genieten van het leven, dingen betrekken wat je interesseert. Voor mij is dat bijvoorbeeld fotografie, koken, psychologie en vechtsport etc. Ik heb niemand nodig om me gelukkig te maken.
Hierdoor krijg ik zelfvertrouwen en benader ik mensen ook op een open en vrolijke manier. Ik knoop snel een luchtig gesprek met anderen aan. Injecteer wat humor etc. Het is allemaal simpel. Maar het moet vanuit jou komen. Die zelfverzekerdheid en openheid naar mensen. That's it.
Ik voel me gevleidquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond jou altijd wel aardig. Je blijft tenminste bij jezelf en praat mensen hier niet na.
Maak dat de kat maar wijs, dat heeft Benzin namelijk al.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, hoe staat het met de vrouwen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid.
Ik had een tentamenweek vrij kut gemaakt, en ik dacht dat het beter zou gaan als ik mijn fok account zou verwijderen. Maar het bleek dat ik nog een kloonaccount had
Tsja. Op zich heb ik wel ok contact met vrouwen, maar niet echt versiermateriaal allemaal.quote:
Je mist het punt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef Soit het volgende:
En Sinji, al heb je nog zoveel interesses en put je daar zoveel kracht uit. Als jij van jezelf al een bange vogel bent, word je niet door die interesses open naar mensen toe.
Hier! Why?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Je kunt van deze reeks zeggen wat je wil maar de chicks zijn tof hier
Ga op een sport waarbij je met andere mensen moet sporten. Werk je of studeer je nog? Want dan moet je daar gewoon eens mensen vragen om eens wat te gaan doen. Nodig jezelf gewoon uit als je hoort dat iemand naar een feest gaat. Nodig mensen die je kent uit bij jou. Etcquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Kijk ik wil best de deur uit gaan enzo, no problemo, maar waarhéén dan, en al helemaal in m'n eentje. Je moet ergens beginnen, alleen dat punt kan ik nooit vinden
Ik snap waar je heen wil, maar zelfs dan staat er niet vanzelf iemand op de stoep. Ik heb een uitdagende baan, allerlei interesses, een hobby en eigenlijk ben ik best tevreden met mezelf. In het verleden heb ik nooit aansluiting gevonden bij de leeftijdsgenoten om me heen omdat ik nooit geaccepteerd werd. Sindsdien is er een hoop veranderd en heb ik ervaren hoe het óók kan zijn. Tijdens m'n studieperiode heb ik een hoop nieuwe mensen leren kennen, het uitgaan ontdekt, zowaar twee kleine maar heuse succesjes gehad op het gebied van de vrouwen. Nu is die periode voorbij en moet ik dus opnieuw beginnen, helemaal als ik straks verhuisd ben. Toen ging het behoorlijk vanzelf, want studiegenoten, studentenvereniging, vul maar in. Zoiets is nu niet van toepassing, er is niet een of ander clubje waar ik min of meer als vanzelf in kan rollen als ik dat zou willen. En ik zou het dus wel willenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik was een keer op een feestje in Escape Amsterdam. Ik was de enige met OV en mijn vrienden zouden komen met de auto. Door omstandigheden was er een probleem met de auto en konden zij niet tijdig komen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Kijk ik wil best de deur uit gaan enzo, no problemo, maar waarhéén dan, en al helemaal in m'n eentje. Je moet ergens beginnen, alleen dat punt kan ik nooit vinden
Ik vind wel dat hij een punt heeft, eigenlijk. Hobby's en interesse's zijn leuk, maar ik denk niet dat ze per sé helpen bij het contact met anderen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mist het punt.
Je moet van jezelf gelukkig zijn, niet door een ander.
Interesses zoeken en dingen die je leuk vindt doen helpt daarbij.
Dat klopt, maar wel om gelukkiger te worden en als je gelukkig bent zit je beter in je vel en spreek je sneller iemand aan en leg je makkelijker contact, ik kan het weten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij een punt heeft, eigenlijk. Hobby's en interesse's zijn leuk, maar ik denk niet dat ze per sé helpen bij het contact met anderen.
Waren dat die Italianen? Leuke anekdote, maar dan ken je de volgende dag nog geen mensen, want toeristen. Zou je ook zelf helemaal alleen uitgaan ergens waarvan je weet dat je niemand kent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
Ik was een keer op een feestje in Escape Amsterdam. Ik was de enige met OV en mijn vrienden zouden komen met de auto. Door omstandigheden was er een probleem met de auto en konden zij niet tijdig komen.
In mijn eentje was ik dus in die club zonder mijn wingmannen. Het is veel leuker om met een groep te zijn in zo'n setting dus was ik op zoek naar enige bekenden. Geen soelaas.
Op een gegeven moment zag ik een paar buitenlanders en zag duidelijk dat het geen Nederlanders waren. Misschien Italianen of Portugezen. Duidelijk buiten hun element aan hun lichaamstaal te zien. Hun kledingstijl sloot een beetje aan op de mijne qua smaak. Ik heb ze benaderd en maakte een grapje dat zij op verdwaalde toeristen leken in deze setting. IJs gebroken en gepraat over hun afkomst en cultuur.
Die avond hebben we met zijn drieën als een tagteam meiden gehosseld.
Meer uitgaan is een optie. Eb op je opleiding dan, was toch ook een leuke meid? Heb je firefly nog weer gemeet? Ik ben vrijgezel. Donderdag heb ik seks gehad en een paar keer gezoend met verschillende, verder niks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Tsja. Op zich heb ik wel ok contact met vrouwen, maar niet echt versiermateriaal allemaal.
misschien zou het beter gaan als ik wat vaker uitging, dus dat ben ik van plan. Ik heb het nu ook wat rustiger met studie dus hopelijk kan ik deze periode wat meer uit.
Bij jou? Wel wat gezoend laatst las ik dacht ik, maar verder?
Natuurlijk. Ieder weldenkend mens (op mlig en benzin na) weet sowieso dat je je geluk niet moet laten afhangen van een ander. Maar het is gewoon complete onzin om te zeggen dat je door interesses/hobby's open/socialer wordt en makkelijker contacten maakt. Het kan inderdaad helpen maar het kan ook niet helpen. Ligt maar net aan de persoon zelf en aan de interesses.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mist het punt.
Je moet van jezelf gelukkig zijn, niet door een ander.
Interesses zoeken en dingen die je leuk vindt doen helpt daarbij.
Je kan heel erg gelukkig zijn in je eenzame wereldje waar je de hele dag aan het gamen bent, maar dan is de buitenwereld nog steeds eng hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
Dat klopt, maar wel om gelukkiger te worden en als je gelukkig bent zit je beter in je vel en spreek je sneller iemand aan en leg je makkelijker contact, ik kan het weten.
Wat blijft er nog over dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef Soit het volgende:
Meer uitgaan is een optie. Eb op je opleiding dan, was toch ook een leuke meid? Heb je firefly nog weer gemeet? Ik ben vrijgezel. Donderdag heb ik seks gehad en een paar keer gezoend met verschillende, verder niks.
Hoelang?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb alweer een hele tijd geen seks gehad.
Ik snap het volkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Soit het volgende:
Jij. Ik wacht op de uitnodiging, snap je.
Principe blijft hetzelfde uiteraard. Of het nou buitenlanders/nederlanders/meisjes/jongens waren. En of ik alleen was gegaan of niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waren dat die Italianen? Leuke anekdote, maar dan ken je de volgende dag nog geen mensen, want toeristen. Zou je ook zelf helemaal alleen uitgaan ergens waarvan je weet dat je niemand kent?
Omdat ik je mistequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier! Why?
[..]
[..]
Ga op een sport waarbij je met andere mensen moet sporten. Werk je of studeer je nog? Want dan moet je daar gewoon eens mensen vragen om eens wat te gaan doen. Nodig jezelf gewoon uit als je hoort dat iemand naar een feest gaat. Nodig mensen die je kent uit bij jou. Etc
Maar daar is zeg maar meer dan gemiddeld zelfvertrouwen voor nodig. Beetje Flepke advies dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:24 schreef Sinji het volgende:
Principe blijft hetzelfde uiteraard. Of het nou buitenlanders/nederlanders/meisjes/jongens waren. En of ik alleen was gegaan of niet.
Kom maar weer janken als je volgend jaar nog niet geneukt hebt. Tot die tijd heb je niks om over te klagen.quote:
Dit is zo'n vraag waarbij je alleen bevestiging om de bevestiging wil en niet omdat je het daadwerkelijk wil. Ik werk daar niet meer aan mee, spelletjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Soit het volgende:
Dat kan. En als ik jou nou uitnodig, accepteer je het dan?
Lastig. Maar er is altijd baas boven baasquote:
Ik heb sinds mijn 14de geen jaar meer zonder sex gezetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
Kom maar weer janken als je volgend jaar nog niet geneukt hebt. Tot die tijd heb je niks om over te klagen.
Ik vind Sinji en Flepke sowieso wel hetzelfde posten op den duur. Pardon, een maand is toch aardig lang. Dus je zegt dat ik het maar moet uitproberen? Ik wil gewoon een simpele ja/nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar daar is zeg maar meer dan gemiddeld zelfvertrouwen voor nodig. Beetje Flepke advies dus
[..]
Kom maar weer janken als je volgend jaar nog niet geneukt hebt. Tot die tijd heb je niks om over te klagen.
[..]
Dit is zo'n vraag waarbij je alleen bevestiging om de bevestiging wil en niet omdat je het daadwerkelijk wil. Ik werk daar niet meer aan mee, spelletjes
En hoe krijg je zelfvertrouwen? Heb ik dus aangegeven in mijn vorige postquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar daar is zeg maar meer dan gemiddeld zelfvertrouwen voor nodig. Beetje Flepke advies dus
[..]
[..]
Dit is zo'n vraag waarbij je alleen bevestiging om de bevestiging wil en niet omdat je het daadwerkelijk wil. Ik werk daar niet meer aan mee, spelletjes
Dat is liefquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Omdat ik je miste
Ik werk in een klein bedrijf waar ik veruit de jongste ben. De volgende na mij is oma. Was nog niet helemaal de bedoeling, maar toch. Nou vind ik mezelf uitnodigen sowieso al niks, maar áls dan toch wel liever bij leeftijdsgenoten
Behalve fietsen is er eigenlijk geen enkele sport waar ik enigszins vaardig genoeg in ben om het leuk te maken. Natuurlijk zou het ideaal zijn om gewoon op voetbal/tennis/handbal/whatever te gaan, maar ik heb daar niks mee. Ik kan moeilijk diepte inschatten en heb daardoor ook geen idee waar ik met die bal blijf. Niet voor niks dat ik bij de gym ook altijd als laatste werd gekozen, I really suck at thatMaar dat is dus ook het punt, de meest voor de hand liggende opties zijn voor mij eigenlijk niet van toepassing
Absoluut niet. Flepke mocht ik voor geen meter, Sinji wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind Sinji en Flepke sowieso wel hetzelfde posten op den duur. Pardon, een maand is toch aardig lang. Dus je zegt dat ik het maar moet uitproberen? Ik wil gewoon een simpele ja/nee.
Dus dit is voor het eerst dat je een maand geen sex hebt gehad? Arme jijquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb sinds mijn 14de geen jaar meer zonder sex gezeten
Dat zegt overigens niets over de kwaliteit.
Dit is lastiger, er is nog een herinnering.
Neuh, dat heb ik wel vaker gehaad hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dit is voor het eerst dat je een maand geen sex hebt gehad? Arme jij
Jawel, ze maken dezelfde spelfouten. Zei/zij in de verkeerde zinnen enzovoort. Viel me op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Absoluut niet. Flepke mocht ik voor geen meter, Sinji wel.
Door maanden aandacht te zoeken op een internetforum.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
En hoe krijg je zelfvertrouwen? Heb ik dus aangegeven in mijn vorige post
Ik weet dat je altijd een antwoord eist, maar ik vind het leuker om geen antwoord te gevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Soit het volgende:
Ik vind Sinji en Flepke sowieso wel hetzelfde posten op den duur. Pardon, een maand is toch aardig lang. Dus je zegt dat ik het maar moet uitproberen? Ik wil gewoon een simpele ja/nee.
Stel ik nodig je uit, accepteer je en dan zie ik dat je mij hebt geaccepteerd en dan heb je me er alweer uitgeknikkerd. Dit zie ik voor me.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet dat je altijd een antwoord eist, maar ik vind het leuker om geen antwoord te geven
Het klinkt allemaal zo makkelijk als je het bezit, maar ik denk dat het lastig is om je te verplaatsen in iemand die het bij wijze van spreken al eng vindt om boodschappen te doen en te moeten afrekenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Sinji het volgende:
En hoe krijg je zelfvertrouwen? Heb ik dus aangegeven in mijn vorige post
Zoiets ben ik inderdaad ook wel van plan, maar meestal is zo'n fietsgroep een mannending. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar ik ben al dan niet daarnaast wel ook op zoek naar een meer gemixt gezelschap. Lopen is overigens niks voor mij, ik heb verrotte enkels en knieënquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
Ga eens zoeken of er fietsclubjes zijn. Ik weet dat er hier wielren verenigingen actief zijn, dus waarschijnlijk heb je ook wel zoiets voor mountainbiken. En er zijn ook loopgroepen. Kun je goed leren hardlopen, dat kan iedereen. Vaak zijn de leeftijden van die activiteiten ook veel jonger.
Ik vergeleek ze ook totaal niet als personen, want ze lijken niet eens op elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Absoluut niet. Flepke mocht ik voor geen meter, Sinji wel.
Wat is je record sinds je 14e?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Neuh, dat heb ik wel vaker gehaad hoor.
Boodschappen doen is geen probleem hoor. Zo sociaal incapabel ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo makkelijk als je het bezit, maar ik denk dat het lastig is om je te verplaatsen in iemand die het bij wijze van spreken al eng vindt om boodschappen te doen en te moeten afrekenen.
Jij doet aan hypothetische uitnodigingen. Waarom zou je hypothetisch gezien met me willen afspreken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Soit het volgende:
Stel ik nodig je uit, accepteer je en dan zie ik dat je mij hebt geaccepteerd en dan heb je me er alweer uitgeknikkerd. Dit zie ik voor me.
Stuur jij mij eerst maar eens een hypothetische foto...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij doet aan hypothetische uitnodigingen. Waarom zou je hypothetisch gezien met me willen afspreken?
Been there, done thatquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Stuur jij mij eerst maar eens een hypothetische foto...
Ze ziet er prima uit vind ik.quote:
Maar door mannen te leren kennen, maak je vrienden. Zij hebben dan een verjaardag of vragen je mee stappen en zo leer je weer mensen kennen. Je kan natuurlijk niet te kritisch zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Zoiets ben ik inderdaad ook wel van plan, maar meestal is zo'n fietsgroep een mannending. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar ik ben al dan niet daarnaast wel ook op zoek naar een meer gemixt gezelschap. Lopen is overigens niks voor mij, ik heb verrotte enkels en knieënEcht, qua sporten ben ik een wandelende nature fuckup
Helemaal niet. Ik weet precies waarom.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij doet aan hypothetische uitnodigingen. Waarom zou je hypothetisch gezien met me willen afspreken?
Sloeg ook niet op jouquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Boodschappen doen is geen probleem hoor. Zo sociaal incapabel ben ik nou ook weer niet
Kan ik vrienden en een vriendinnetje kopen op die markt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
Er zijn zoveel singles momenteel dat de markt qua activiteiten en dingen die georganiseerd worden zich daar echt wel op richt. Je hoeft niet alleen te zijn meer tegenwoordig, dat is echt een keuze geworden
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn meer tegenwoordig, dat is echt een keuze geworden
Je hebt gelijk, ik draaf een beetje doorquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar door mannen te leren kennen, maak je vrienden. Zij hebben dan een verjaardag of vragen je mee stappen en zo leer je weer mensen kennen. Je kan natuurlijk niet te kritisch zijnGewoon ergens beginnen zodat je wat dingen te doen hebt.
Je kunt ook cursussen gaan volgen, op singles-vakantie gaan, lid worden van Nieuwe Mensen Leren Kennen, etc.
Er zijn zoveel singles momenteel dat de markt qua activiteiten en dingen die georganiseerd worden zich daar echt wel op richt. Je hoeft niet alleen te zijn meer tegenwoordig, dat is echt een keuze geworden
Wiequote:
Ja, ik snap het ook niet. Zo moeilijk is het niet..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar door mannen te leren kennen, maak je vrienden. Zij hebben dan een verjaardag of vragen je mee stappen en zo leer je weer mensen kennen. Je kan natuurlijk niet te kritisch zijnGewoon ergens beginnen zodat je wat dingen te doen hebt.
Je kunt ook cursussen gaan volgen, op singles-vakantie gaan, lid worden van Nieuwe Mensen Leren Kennen, etc.
Nah, is me niet waard, als ik 14 jarige dikke tieten wil zien weet ik ze wel te vinden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Soit het volgende:
[..]
I'm curious.Stuur die foto en je krijgt die tietenpics.
Is dat dan niet uitsluitend iets voor de oudere vrijgezel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik draaf een beetje doorOverigens ben ik afgelopen zomer voor 't eerst met een singles reis mee geweest en dat is me prima bevallen. Voor komend jaar zeker voor herhaling vatbaar
Dat is je reinste onzin, we onderhandelen wel verder via dm. Jij grote tieten, ik een hoofd. Ik wist het wel als ik jou was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah, is me niet waard, als ik 14 jarige dikke tieten wil zien weet ik ze wel te vinden.
hier heb je je hypothetische foto van mij:quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Stuur jij mij eerst maar eens een hypothetische foto...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb anders nooit iets gedaan met persoonlijke informatie van mensen hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
Mensen die soit nog steeds vertrouwen met persoonlijke informatie
Vroeg einde voor een feestje.. verjaardag?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Tamashii het volgende:
En weer thuis. Was best leuk!
Nog spannende acties hier?
Waarom vergeet ik steeds wie jij ook weer bent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Tamashii het volgende:
En weer thuis. Was best leuk!
Nog spannende acties hier?
Nee hoor, is er ook gewoon voor jongeren. De jongste was 19 of 20 zelfsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is dat dan niet uitsluitend iets voor de oudere vrijgezel?
Waarom dan? Oude fiets idee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef Soit het volgende:
Helemaal niet. Ik weet precies waarom.OO+ Ik doe het nu wel.
Hoe scheef is de man/vrouw-verhouding?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, is er ook gewoon voor jongeren. De jongste was 19 of 20 zelfs
Oh ok. Ik dacht van wel na de bedreigingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit iets gedaan met persoonlijke informatie van mensen hier.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hier heb je je hypothetische foto van mij:Samen fietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik zou hem op zich wel vertrouwen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
Mensen die soit nog steeds vertrouwen met persoonlijke informatie
Je reinste onzin?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is je reinste onzin, we onderhandelen wel verder via dm. Jij grote tieten, ik een hoofd. Ik wist het wel als ik jou was.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hier heb je je hypothetische foto van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Wat doe je dan? Veel uitgaan en zuupen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik draaf een beetje doorOverigens ben ik afgelopen zomer voor 't eerst met een singles reis mee geweest en dat is me prima bevallen. Voor komend jaar zeker voor herhaling vatbaar
Nee, nooit gedaan. Zelfs de vriendin van Supersoep heb ik naar niemand gestuurd ondanks alles.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh ok. Ik dacht van wel na de bedreigingen.
Succes en ik wil een updatequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Nou mensen, wens me het geluk van de hosselgod, dan ga ik hosselen vanavond
Mijn PM staat open. Ik heb wel behoefte aan het betere lachwerk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Soit het volgende:
Zelfs de vriendin van Supersoep heb ik naar niemand gestuurd ondanks alles.
Behoorlijk in balans, op een haar na half om half. Logisch ook, het zijn echt niet alleen kerels die alleen zijn hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe scheef is de man/vrouw-verhouding?
Die van Lanter?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Zelfs de vriendin van Supersoep heb ik naar niemand gestuurd ondanks alles.
Ik kan dit vooralsnog bevestigenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Soit het volgende:
Ik heb anders nooit iets gedaan met persoonlijke informatie van mensen hier.
Nee, ook niet.quote:
En ze willen de pronte borsten aan jou laten zien, bedoel je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je reinste onzin?
Je weet net als mij heel goed wat meisjes van 14 willen. Aandacht. Even je tietjes fotograferen geeft die onzeker pubertjes precies de aandacht die ze willen.
Ja, lijkt me wel wat. Verder ben je natuurlijk schitterend qua innerlijk en uiterlijk.quote:
Dat is niet zo mijn ding dus ik ging met een zeilboot mee, 2 weken lang rond de eilandjes in de omgeving van Kos gevaren. Beste vakantie ooit. Evengoed zijn we ook wel uitgeweest en hebben we gezopen, maar niet alleen maar datquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Veel uitgaan en zuupen?
Wilde ik dat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat? Wil je me niet meer neuken?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn PM staat open. Ik heb wel behoefte aan het betere lachwerk.
Als ik een beetje mijn best doe moet het lukken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef Soit het volgende:
[..]
En ze willen de pronte borsten aan jou laten zien, bedoel je?
Verjaardagsfeestje ja. Ik was na 2 uur al aangeschoten, dus wel weer genoeg geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vroeg einde voor een feestje.. verjaardag?
Ja klinkt leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is niet zo mijn ding dus ik ging met een zeilboot mee, 2 weken lang rond de eilandjes in de omgeving van Kos gevaren. Beste vakantie ooit. Evengoed zijn we ook wel uitgeweest en hebben we gezopen, maar niet alleen maar dat
Vriendin supersoep, is die van FOK?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Zelfs de vriendin van Supersoep heb ik naar niemand gestuurd ondanks alles.
Denk ik ook wel trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een beetje mijn best doe moet het lukken.
Maar neen daar had ik het niet over meer over die 100en naakte badkamerspiegel foto's van 14 jarige meisjes.
Van wijn word je ook een stuk sneller aangeschotenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje ja. Ik was na 2 uur al aangeschoten, dus wel weer genoeg geweest.
Mijn ex noemde me een ferrari en zei daarbij dat hij twijfelde tussen die saaie, betrouwbare volkswagen die hij nu ziet of die spannende, energieke, ondernemende ferrari waarbij je nooit weet of je het einde haalt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef Soit het volgende:
Ja, lijkt me wel wat. Verder ben je natuurlijk schitterend qua innerlijk en uiterlijk.
Doen ze ook aan minder verre reizen? Dat is me echt te ver van huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is niet zo mijn ding dus ik ging met een zeilboot mee, 2 weken lang rond de eilandjes in de omgeving van Kos gevaren. Beste vakantie ooit. Evengoed zijn we ook wel uitgeweest en hebben we gezopen, maar niet alleen maar dat
Ja, ik drink eigenlijk niet zo veel anders. Wijn is nog goed voor je ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Van wijn word je ook een stuk sneller aangeschoten
Ik denk dat hij het voor de vorm omdraaide.:')quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn ex noemde me een ferrari en zei daarbij dat hij twijfelde tussen die saaie, betrouwbare volkswagen die hij nu ziet of die spannende, energieke, ondernemende ferrari waarbij je nooit weet of je het einde haalt.
Ik vond het geen compliment en dat snapte hij niet
Nu vraag je vast niet meer om foto's, eindelijk rustquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wilde ik dat dan?
Ik vind het wel schattig dat je hoop had.
Wat ben ik toch goed in het inschatten van mensenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik drink eigenlijk niet zo veel anders. Wijn is nog goed voor je ook.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan dit vooralsnog bevestigen
Ik ben nog steeds benieuwd. Niet om je te neuken, gewoon benieuwd wie er achter die user zit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu vraag je vast niet meer om foto's, eindelijk rust
Wat is er aardig aan en nee hij draaide het niet om. Hij is zo'n type dat geen complimenten maakt, maar gewoon een eerlijke botte hork is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk dat hij het voor de vorm omdraaide.:')
Maar aardig is het zeker wel.
Charmant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is er aardig aan en nee hij draaide het niet om. Hij is zo'n type dat geen complimenten maakt, maar gewoon een eerlijke botte hork is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |