Wacht maar tot je midden 20 bent en de 18 jarige chicks aan je voeten liggenquote:
Dat wel, maar dan nog ga je niet als een lamzak op bed liggen fokken. Dat doe je maar ná het eten, met z'n tweeën. En de laptop uit, voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kook graag, maar vind het nog leuker als iemand voor mij kookt. Daarom moet mijn toekomstige vriendin sowieso goed kunnen koken
Paar jaartjes wachten loefje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
11 procent van de vrouwen hebben een vriend/man die jonger dan haar is.
Nou dat belooft ook niet veel goeds.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nog ga je niet als een lamzak op bed liggen fokken. Dat doe je maar ná het eten, met z'n tweeën. En de laptop uit, voor de duidelijkheid
Ohjaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor
Ik moet weer gniffelen om je UIquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar jaartjes wachten loefje.
Oh damn, ik zit met verbaasde ogen te lezen. Deze meidquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Je kunt van deze reeks zeggen wat je wil maar de chicks zijn tof hierquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh damn, ik zit met verbaasde ogen te lezen. Deze meid
Op dat moment zit ik nu te wachten aangezien ze allemaal ouder willen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je midden 20 bent en de 18 jarige chicks aan je voeten liggen
Ik wacht al zo lang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar jaartjes wachten loefje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nou ja echt ouder hoeft ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
Pff, reken jezelf gewoon tot die 11 procent heloef, wat doe je moeilijk.
Sta gewoon op. En loop simpel de deur uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja echt ouder hoeft ook weer niet.
Ik ben bang voor ervarenheid.
Je hebt geblowd, ik neem je niet serieus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Sta gewoon op. En loop simpel de deur uit.
Dat deed je toch al niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt geblowd, ik neem je niet serieus.
In soit's geval zou ik twijfelen welke toestand schadelijker is. Stoned of nuchter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt geblowd, ik neem je niet serieus.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
In soit's geval zou ik twijfelen welke toestand schadelijker is. Stoned of nuchter.
Iedereen zegt dat je wat moet ondernemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
De laatste twee keer dat ik naar buiten ging werd ik op mijn bek gepakt en stond ik opeens te praten met een blondine in een kort rokje.
Hoe simpel het leven soms kan zijn he.
Ik schijn een lome tred te hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
Lol :p Je loopt wel de goede kant op dan heloef
Volgens mij kan jij wel goed lopen.![]()
Eén van de laatste keren dat ik naar buiten ging reed een auto me aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
De laatste twee keer dat ik naar buiten ging werd ik op mijn bek gepakt en stond ik opeens te praten met een blondine in een kort rokje.
Hoe simpel het leven soms kan zijn he.
Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eén van de laatste keren dat ik naar buiten ging reed een auto me aan
Ja klopt, dat wist ik al.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat je wat moet ondernemen.
Onpraktisch ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef Soit het volgende:
Een van de laatste keren toen ik buiten was vanmiddag regende het en liep ik zonder paraplu. Kwam ik een meisje tegen die ik kende en me een lift aanbood en toen wilde ze dat ik achterop ging in plaats van voorop maar dat heb ik niet gedaan dus ging ik fietsen en zij achterop. Ik vind het maar raar om te zien dat een man achterop een fiets zit en een vrouw voor.
Het leek me logisch dat je het wist ja, maar het is meer dat het niets nieuws is wat er allemaal gezegd wordt maar je gewoon je eigen keuzes moet maken.quote:
Dat is het ook wel. Nou ja een zeekoe is niet aardig om te zeggen over haar maar ze is zeker wel stevig/dik. Het is mijn buurmeisje, van mijn moeder moet ik aardig en beleefd tegen haar doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Onpraktisch ook.
Of ze moet een zeekoe zijn, maar daar ga jij niet meer om dus dat scheelt.
Ik vroeg me toen al af waarom er geen leuke dame uit die auto stapte in plaats van een vent van middelbare leeftijdquote:
Want je kunt dat van uit jezelf niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is het ook wel. Nou ja een zeekoe is niet aardig om te zeggen over haar maar ze is zeker wel stevig/dik. Het is mijn buurmeisje, van mijn moeder moet ik aardig en beleefd tegen haar doen.
En dan. Dat weet jij zelf het beste wat er dan gebeurd. Ligt aan jezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Weet je waar ik eigenlijk best tegenop zie? In het nieuwe jaar wil ik gaan verhuizen. Ten eerste omdat ik het bij m'n ouders thuis onderhand voor de tweede keer wel gezien heb, ten tweede om dichter bij het werk te wonen. Maar. Dan woon ik daar straks, in m'n eentje, in een stad waar ik hooguit 1 bekende heb.
En dan
Ik pik er gewoon uit wat ik van toepassing vind.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het leek me logisch dat je het wist ja, maar het is meer dat het niets nieuws is wat er allemaal gezegd wordt maar je gewoon je eigen keuzes moet maken.
Ja, natuurlijk wel. Het is een aardige meid maar ik erger me aan haar dommigheid. Dat heb ik haar vroeger wel eens laten merken maar dat mag van mijn moeder niet meer. Ik moet het dus maar aanhoren zo af en toe. Probleem is dat ze denkt dat ik haar aardig vind en heel af en toe zo langskomt en naar boven gaat hier en komt socializen met mij. True storty.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Want je kunt dat van uit jezelf niet?
Oh vanwege haar dommigheid, dan snap ik je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel. Het is een aardige meid maar ik erger me aan haar dommigheid. Dat heb ik haar vroeger wel eens laten merken maar dat mag van mijn moeder niet meer. Ik moet het dus maar aanhoren zo af en toe. Probleem is dat ze denkt dat ik haar aardig vind en heel af en toe zo langskomt en naar boven gaat hier en komt socializen. True storty.
Over een paar jaar doe ik dit ook. Maar dan naar Australië.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Weet je waar ik eigenlijk best tegenop zie? In het nieuwe jaar wil ik gaan verhuizen. Ten eerste omdat ik het bij m'n ouders thuis onderhand voor de tweede keer wel gezien heb, ten tweede om dichter bij het werk te wonen. Maar. Dan woon ik daar straks, in m'n eentje, in een stad waar ik hooguit 1 bekende heb.
En dan
Laat ik het dan anders zeggen. Ik ben niet van het soort dat in z'n eentje naar de kroeg gaat of wat dan ook. Ik wil op de een of andere manier natuurlijk mensen leren kennen daar, maar hoe danquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Soit het volgende:
[..]
En dan. Dat weet jij zelf het beste wat er dan gebeurd. Ligt aan jezelf.
Ik herken je probleem wel, ik heb ook geen vrienden in Hoofddorp.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Ik ben niet van het soort dat in z'n eentje naar de kroeg gaat of wat dan ook. Ik wil op de een of andere manier natuurlijk mensen leren kennen daar, maar hoe dan
jezelf een hele grote schop onder je hol gevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Ik ben niet van het soort dat in z'n eentje naar de kroeg gaat of wat dan ook. Ik wil op de een of andere manier natuurlijk mensen leren kennen daar, maar hoe dan
Dit. Ze schrijft misschien meschien en ik word ik wort en ga zo maar door. Sociaal is ze wel weer. Gelukkig heeft ze niets te vrezen, ze heeft wel rijke ouders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ik ken ook zo'n iemand een beetje aan de dikke kant, enorm vrolijk en aardig, maar echt te dom voor woorden dat je je afvraagt of ze het ooit wel verder gaat schoppen dan kantine juffrouw.
Dan ga je met die ene bekende iets ondernemen waarmee je sowieso mensen leert kennen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
En dan
Dat moet jij bij jezelf doen. Heeft niets met schoppen onder konten te maken nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
jezelf een hele grote schop onder je hol geven
Zoals ik al eerder zei, zorg ervoor dat je lol kan hebben met jezelf. Zo trek je anderen aan en maak je sneller vrienden. Als je een vibe afgeeft van een eenzaam hoopje mens dan zullen er maar weinig mensen jou benaderen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hij moet lachend door de stad gaan lopen of achter zijn bureau gaan zitten zodat mensen hem gaan benaderen: 'he, jij lijkt me leuk, vanavond naar de bios?'quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, zorg ervoor dat je lol kan hebben met jezelf. Zo trek je anderen aan en maak je sneller vrienden. Als je een vibe afgeeft van een eenzaam hoopje mens dan zullen er maar weinig mensen jou benaderen.
En hoe moet je daar voor zorgen/dat leren dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, zorg ervoor dat je lol kan hebben met jezelf. Zo trek je anderen aan en maak je sneller vrienden.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hij moet lachend door de stad gaan lopen of achter zijn bureau gaan zitten zodat mensen hem gaan benaderen: 'he, jij lijkt me leuk, vanavond naar de bios?'
Zodra je je intrinsieke waarden kent en weet wat je wel kan en niet kan, zul je hier ontzettend veel kracht uit putten. Je gaat dan genieten van het leven, dingen betrekken wat je interesseert. Voor mij is dat bijvoorbeeld fotografie, koken, psychologie en vechtsport etc. Ik heb niemand nodig om me gelukkig te maken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe moet je daar voor zorgen/dat leren dan?
Waarom? Ik vond jou altijd wel aardig. Je blijft tenminste bij jezelf en praat mensen hier niet na.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
gestorven, en gereïncarneerd als kutkloon7
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zodra je je intrinsieke waarden kent en weet wat je wel kan en niet kan, zul je hier ontzettend veel kracht uit putten. Je gaat dan genieten van het leven, dingen betrekken wat je interesseert. Voor mij is dat bijvoorbeeld fotografie, koken, psychologie en vechtsport etc. Ik heb niemand nodig om me gelukkig te maken.
Hierdoor krijg ik zelfvertrouwen en benader ik mensen ook op een open en vrolijke manier. Ik knoop snel een luchtig gesprek met anderen aan. Injecteer wat humor etc. Het is allemaal simpel. Maar het moet vanuit jou komen. Die zelfverzekerdheid en openheid naar mensen. That's it.
Say hallelujaa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zodra je je intrinsieke waarden kent en weet wat je wel kan en niet kan, zul je hier ontzettend veel kracht uit putten. Je gaat dan genieten van het leven, dingen betrekken wat je interesseert. Voor mij is dat bijvoorbeeld fotografie, koken, psychologie en vechtsport etc. Ik heb niemand nodig om me gelukkig te maken.
Hierdoor krijg ik zelfvertrouwen en benader ik mensen ook op een open en vrolijke manier. Ik knoop snel een luchtig gesprek met anderen aan. Injecteer wat humor etc. Het is allemaal simpel. Maar het moet vanuit jou komen. Die zelfverzekerdheid en openheid naar mensen. That's it.
Ik voel me gevleidquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond jou altijd wel aardig. Je blijft tenminste bij jezelf en praat mensen hier niet na.
Maak dat de kat maar wijs, dat heeft Benzin namelijk al.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, hoe staat het met de vrouwen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid.
Ik had een tentamenweek vrij kut gemaakt, en ik dacht dat het beter zou gaan als ik mijn fok account zou verwijderen. Maar het bleek dat ik nog een kloonaccount had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |