Meestal gewoon sterkte voor de nabestaanden, dat kan je natuurlijk breed interpreteren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
Meestal dan. Bij de persco alleen sterkte voor de nabestaanden van het meisje. Bij de jongen zeiden ze alleen maar dat het verschrikkelijk was wat hij heeft gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal gewoon sterkte voor de nabestaanden, dat kan je natuurlijk breed interpreteren.
heloef, why?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef dawg het volgende:
wie van hier posten er ook in die radio-reeks?
omdat ik door die pubertjes daar de spytool altijd vol heb met die onzinquotes als yo dawg i herd... blabla met dat plaatje van die enorm suffe neger erbij.quote:
Dan wordt je met de ene pijn afgeleid van de anderequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn broertje had trouwens vannacht extreme buikpijn. We wilden bijna naar het ziekenhuis gaan, maar hij had ergens gehoord dat de pijn minder erg wordt als je met je vuist tegen de muur stompt () en dat deed hij twee keer, daarna was de buikpijn ineens wonderbaarlijk weg
Maar weinig slaap gehad, want ik dacht aan een acute blindedarmontsteking. Had gekund.
Waarschijnlijk was het een paniekaanval of zo. Heel apart.
Als je drukt doet t pijn, laat je los, doet het zo mogelijk nog meer pijn.quote:
quote:Er ontstaan na verloop van tijd peritoneale prikkelingsverschijnselen: Zachtjes de rechter onderbuik indrukken doet pijn, dan snel de hand weghalen doet nogmaals pijn ('loslaatpijn').
Oh handigquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je kijken wie er allemaal over je roddelen.
Vuist deed nauwelijks pijn. Maar de buikpijn was echt gewoon weg. Nog steeds. En dat na een uur lang vloeken, kermen, nauwelijks kunnen lopen etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan wordt je met de ene pijn afgeleid van de andereDeed zijn vuist niet pijn?
Mijn zusje had trouwens op haar 11e gigantische buikpijn, veel spugen enzo, en na 2 weken was t over, al sluimerde het alsnog. Jaar later was het zo erg dat ze niet meer kon lopen. Ze heeft een jaar rondgelopen met een geirriteerde BD die uiteindelijk is gaan ontsteken. Simpel te checken trouwens, kenmerk van BD is loslaatpijn
Ik heb een keer 1 uur krom gelegen... Toen was het weg en nooit meer teruggekomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vuist deed nauwelijks pijn. Maar de buikpijn was echt gewoon weg. Nog steeds. En dat na een uur lang vloeken, kermen, nauwelijks kunnen lopen etc.
Ik las iets van, neem je die dikke cassandra mee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik beschouw het maar weer als een goed teken dat er over mij niets gezegd wordt
Je bent echt een schatje hequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef Soit het volgende:
Raar verhaal maar met je vuist hard tegen de harde muur aanslaan doet wel ontzettend pijn. Waarom bedacht hij dat niet eerder trouwens? Was het niet gewoon een beetje aandachttrekkerij (ik ken hem niet)
even stukje naar boven lezen. volgens mij kun daar wel wat invloed op uitoefenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Pff vandaag weer bewijs dat er veel lastigere dingen zijn dan vrouwen.
Ik voel me inderdaad uitermate genegeerdquote:
Mijn HTML bitcht als een malle.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
even stukje naar boven lezen. volgens mij kun daar wel wat invloed op uitoefenen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad uitermate genegeerd
Heb je die ontzettend foute ava trouwens al langer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad uitermate genegeerd
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik moet wel de tijd voor je nemen he
Sinds een paar dagen. Powered by Myrquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je die ontzettend foute ava trouwens al langer?
Trouwens zie ik niet waar je op doelt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
even stukje naar boven lezen. volgens mij kun daar wel wat invloed op uitoefenen.
Kan lekker verwarrend wordenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey hebben we nou een casie en een cas
spread the word!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens zie ik niet waar je op doelt.
Ik gebruik de term dawg bijna nooit.
Watchoe mean dawg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dawg is een pannenkoek.
Zo, nu kun je deze post ook vinden.
Want hij zoekt dit over een tijd op bij spytool.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Watchoe mean, dawg?
How he be pancake?
Are you serious? Didn't know mayn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Want hij zoekt dit over een tijd op bij spytool.
U riep mij?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Overdosis paracetamol nemen, is dat gezond of niet?
Helpt je in ieder geval van de koppijn afquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Overdosis paracetamol nemen, is dat gezond of niet?
Ja i know, noob drugs, maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik er maximaal zou moeten nemen.quote:
Een overdosis is geloof ik het hele pakje tegelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja i know, noob drugs, maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik er maximaal zou moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |