Watchoe mean dawg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dawg is een pannenkoek.
Zo, nu kun je deze post ook vinden.
Want hij zoekt dit over een tijd op bij spytool.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Watchoe mean, dawg?
How he be pancake?
Are you serious? Didn't know mayn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Want hij zoekt dit over een tijd op bij spytool.
U riep mij?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Overdosis paracetamol nemen, is dat gezond of niet?
Helpt je in ieder geval van de koppijn afquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Overdosis paracetamol nemen, is dat gezond of niet?
Ja i know, noob drugs, maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik er maximaal zou moeten nemen.quote:
Een overdosis is geloof ik het hele pakje tegelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja i know, noob drugs, maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik er maximaal zou moeten nemen.
Hmm. Jamaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een overdosis is geloof ik het hele pakje tegelijk.
Hmmmmmmmmbijsluiterquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
5 van die krengen mag nog wel dus?
Ik zou ze wel spreiden, maar 5 moet prima kunnen. 8 is dacht ik maximaal aanbevolen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
5 van die krengen mag nog wel dus?
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef Soit het volgende:
Raar verhaal maar met je vuist hard tegen de harde muur aanslaan doet wel ontzettend pijn. Waarom bedacht hij dat niet eerder trouwens? Was het niet gewoon een beetje aandachttrekkerij (ik ken hem niet)
Dat staat op het doosje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja i know, noob drugs, maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik er maximaal zou moeten nemen.
Per dag ja, niet in één keer toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ze wel spreiden, maar 5 moet prima kunnen. 8 is dacht ik maximaal aanbevolen.
Ik schijn tof te zijn als ik aangeschoten benquote:
Om half 9?quote:
Ja, daarom zou ik die 5 spreiden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Per dag ja, niet in één keer toch?
Man daar had ik nachtmerries van in 2009.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loefje!![]()
Zou jij Yolandi doen?
Zo erg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Man daar had ik nachtmerries van in 2009.
Wat een spookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loefje!![]()
Zou jij Yolandi doen?
Dat ook weer niet, maar ik kreeg wel een enorm open-bek-wat-de-neuk bij het eerst zien van die clip.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg?
Ze is niet echt knap, maar ze heeft wel iets dat ik leuk vind. Weet alleen niet wat dat is.
Wat is in jouw ogen dan een knappe vrouw, bartje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat een spook
Ben wel benieuwd hoe ze er in 'r normale doen uitziet evengoed
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ik kreeg wel een enorm open-bek-wat-de-neuk bij het eerst zien van die clip.
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
Straw, je UI, vind hem grappig maar niet bepaald bij je passen bweheheh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |