Omdat ik je mistequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier! Why?
[..]
[..]
Ga op een sport waarbij je met andere mensen moet sporten. Werk je of studeer je nog? Want dan moet je daar gewoon eens mensen vragen om eens wat te gaan doen. Nodig jezelf gewoon uit als je hoort dat iemand naar een feest gaat. Nodig mensen die je kent uit bij jou. Etc
Maar daar is zeg maar meer dan gemiddeld zelfvertrouwen voor nodig. Beetje Flepke advies dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:24 schreef Sinji het volgende:
Principe blijft hetzelfde uiteraard. Of het nou buitenlanders/nederlanders/meisjes/jongens waren. En of ik alleen was gegaan of niet.
Kom maar weer janken als je volgend jaar nog niet geneukt hebt. Tot die tijd heb je niks om over te klagen.quote:
Dit is zo'n vraag waarbij je alleen bevestiging om de bevestiging wil en niet omdat je het daadwerkelijk wil. Ik werk daar niet meer aan mee, spelletjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Soit het volgende:
Dat kan. En als ik jou nou uitnodig, accepteer je het dan?
Lastig. Maar er is altijd baas boven baasquote:
Ik heb sinds mijn 14de geen jaar meer zonder sex gezetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
Kom maar weer janken als je volgend jaar nog niet geneukt hebt. Tot die tijd heb je niks om over te klagen.
Ik vind Sinji en Flepke sowieso wel hetzelfde posten op den duur. Pardon, een maand is toch aardig lang. Dus je zegt dat ik het maar moet uitproberen? Ik wil gewoon een simpele ja/nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar daar is zeg maar meer dan gemiddeld zelfvertrouwen voor nodig. Beetje Flepke advies dus
[..]
Kom maar weer janken als je volgend jaar nog niet geneukt hebt. Tot die tijd heb je niks om over te klagen.
[..]
Dit is zo'n vraag waarbij je alleen bevestiging om de bevestiging wil en niet omdat je het daadwerkelijk wil. Ik werk daar niet meer aan mee, spelletjes
En hoe krijg je zelfvertrouwen? Heb ik dus aangegeven in mijn vorige postquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar daar is zeg maar meer dan gemiddeld zelfvertrouwen voor nodig. Beetje Flepke advies dus
[..]
[..]
Dit is zo'n vraag waarbij je alleen bevestiging om de bevestiging wil en niet omdat je het daadwerkelijk wil. Ik werk daar niet meer aan mee, spelletjes
Dat is liefquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Omdat ik je miste
Ik werk in een klein bedrijf waar ik veruit de jongste ben. De volgende na mij is oma. Was nog niet helemaal de bedoeling, maar toch. Nou vind ik mezelf uitnodigen sowieso al niks, maar áls dan toch wel liever bij leeftijdsgenoten
Behalve fietsen is er eigenlijk geen enkele sport waar ik enigszins vaardig genoeg in ben om het leuk te maken. Natuurlijk zou het ideaal zijn om gewoon op voetbal/tennis/handbal/whatever te gaan, maar ik heb daar niks mee. Ik kan moeilijk diepte inschatten en heb daardoor ook geen idee waar ik met die bal blijf. Niet voor niks dat ik bij de gym ook altijd als laatste werd gekozen, I really suck at thatMaar dat is dus ook het punt, de meest voor de hand liggende opties zijn voor mij eigenlijk niet van toepassing
Absoluut niet. Flepke mocht ik voor geen meter, Sinji wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind Sinji en Flepke sowieso wel hetzelfde posten op den duur. Pardon, een maand is toch aardig lang. Dus je zegt dat ik het maar moet uitproberen? Ik wil gewoon een simpele ja/nee.
Dus dit is voor het eerst dat je een maand geen sex hebt gehad? Arme jijquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb sinds mijn 14de geen jaar meer zonder sex gezeten
Dat zegt overigens niets over de kwaliteit.
Dit is lastiger, er is nog een herinnering.
Neuh, dat heb ik wel vaker gehaad hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dit is voor het eerst dat je een maand geen sex hebt gehad? Arme jij
Jawel, ze maken dezelfde spelfouten. Zei/zij in de verkeerde zinnen enzovoort. Viel me op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Absoluut niet. Flepke mocht ik voor geen meter, Sinji wel.
Door maanden aandacht te zoeken op een internetforum.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
En hoe krijg je zelfvertrouwen? Heb ik dus aangegeven in mijn vorige post
Ik weet dat je altijd een antwoord eist, maar ik vind het leuker om geen antwoord te gevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Soit het volgende:
Ik vind Sinji en Flepke sowieso wel hetzelfde posten op den duur. Pardon, een maand is toch aardig lang. Dus je zegt dat ik het maar moet uitproberen? Ik wil gewoon een simpele ja/nee.
Stel ik nodig je uit, accepteer je en dan zie ik dat je mij hebt geaccepteerd en dan heb je me er alweer uitgeknikkerd. Dit zie ik voor me.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet dat je altijd een antwoord eist, maar ik vind het leuker om geen antwoord te geven
Het klinkt allemaal zo makkelijk als je het bezit, maar ik denk dat het lastig is om je te verplaatsen in iemand die het bij wijze van spreken al eng vindt om boodschappen te doen en te moeten afrekenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Sinji het volgende:
En hoe krijg je zelfvertrouwen? Heb ik dus aangegeven in mijn vorige post
Zoiets ben ik inderdaad ook wel van plan, maar meestal is zo'n fietsgroep een mannending. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar ik ben al dan niet daarnaast wel ook op zoek naar een meer gemixt gezelschap. Lopen is overigens niks voor mij, ik heb verrotte enkels en knieënquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
Ga eens zoeken of er fietsclubjes zijn. Ik weet dat er hier wielren verenigingen actief zijn, dus waarschijnlijk heb je ook wel zoiets voor mountainbiken. En er zijn ook loopgroepen. Kun je goed leren hardlopen, dat kan iedereen. Vaak zijn de leeftijden van die activiteiten ook veel jonger.
Ik vergeleek ze ook totaal niet als personen, want ze lijken niet eens op elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Absoluut niet. Flepke mocht ik voor geen meter, Sinji wel.
Wat is je record sinds je 14e?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Neuh, dat heb ik wel vaker gehaad hoor.
Boodschappen doen is geen probleem hoor. Zo sociaal incapabel ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo makkelijk als je het bezit, maar ik denk dat het lastig is om je te verplaatsen in iemand die het bij wijze van spreken al eng vindt om boodschappen te doen en te moeten afrekenen.
Jij doet aan hypothetische uitnodigingen. Waarom zou je hypothetisch gezien met me willen afspreken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Soit het volgende:
Stel ik nodig je uit, accepteer je en dan zie ik dat je mij hebt geaccepteerd en dan heb je me er alweer uitgeknikkerd. Dit zie ik voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |