hier heb je je hypothetische foto van mij:quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Stuur jij mij eerst maar eens een hypothetische foto...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb anders nooit iets gedaan met persoonlijke informatie van mensen hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
Mensen die soit nog steeds vertrouwen met persoonlijke informatie
Vroeg einde voor een feestje.. verjaardag?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Tamashii het volgende:
En weer thuis. Was best leuk!
Nog spannende acties hier?
Waarom vergeet ik steeds wie jij ook weer bent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Tamashii het volgende:
En weer thuis. Was best leuk!
Nog spannende acties hier?
Nee hoor, is er ook gewoon voor jongeren. De jongste was 19 of 20 zelfsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is dat dan niet uitsluitend iets voor de oudere vrijgezel?
Waarom dan? Oude fiets idee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef Soit het volgende:
Helemaal niet. Ik weet precies waarom.OO+ Ik doe het nu wel.
Hoe scheef is de man/vrouw-verhouding?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, is er ook gewoon voor jongeren. De jongste was 19 of 20 zelfs
Oh ok. Ik dacht van wel na de bedreigingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit iets gedaan met persoonlijke informatie van mensen hier.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hier heb je je hypothetische foto van mij:Samen fietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik zou hem op zich wel vertrouwen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
Mensen die soit nog steeds vertrouwen met persoonlijke informatie
Je reinste onzin?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is je reinste onzin, we onderhandelen wel verder via dm. Jij grote tieten, ik een hoofd. Ik wist het wel als ik jou was.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hier heb je je hypothetische foto van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Wat doe je dan? Veel uitgaan en zuupen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik draaf een beetje doorOverigens ben ik afgelopen zomer voor 't eerst met een singles reis mee geweest en dat is me prima bevallen. Voor komend jaar zeker voor herhaling vatbaar
Nee, nooit gedaan. Zelfs de vriendin van Supersoep heb ik naar niemand gestuurd ondanks alles.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh ok. Ik dacht van wel na de bedreigingen.
Succes en ik wil een updatequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Nou mensen, wens me het geluk van de hosselgod, dan ga ik hosselen vanavond
Mijn PM staat open. Ik heb wel behoefte aan het betere lachwerk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Soit het volgende:
Zelfs de vriendin van Supersoep heb ik naar niemand gestuurd ondanks alles.
Behoorlijk in balans, op een haar na half om half. Logisch ook, het zijn echt niet alleen kerels die alleen zijn hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe scheef is de man/vrouw-verhouding?
Die van Lanter?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Zelfs de vriendin van Supersoep heb ik naar niemand gestuurd ondanks alles.
Ik kan dit vooralsnog bevestigenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Soit het volgende:
Ik heb anders nooit iets gedaan met persoonlijke informatie van mensen hier.
Nee, ook niet.quote:
En ze willen de pronte borsten aan jou laten zien, bedoel je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je reinste onzin?
Je weet net als mij heel goed wat meisjes van 14 willen. Aandacht. Even je tietjes fotograferen geeft die onzeker pubertjes precies de aandacht die ze willen.
Ja, lijkt me wel wat. Verder ben je natuurlijk schitterend qua innerlijk en uiterlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |