Nou, ik bedoelde spook vrij letterlijk. Ze lijkt doods en kleurloos. Dat kan ook goed komen doordat het vooral zwart-wit is enzo. Heb er alleen even snel doorheen geskiptquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen dan een knappe vrouw, bartje?
[..]
Ja, dat wel.
Ik vind hem wel bij je passen hoor liefje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Is van community. Hogere kwali gaat niet lukken helaas.
Niet eens eenzaam, gewoon gebrek aan een sociaal leven in het weekend.quote:
Je komt conservatiever over. Ik zie jou dat irl niet doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Is van community. Hogere kwali gaat niet lukken helaas.

Straw heeft donker haar en donkere ogen, ze zou het zo zelf kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je komt conservatiever over. Ik zie jou dat irl niet doen [ afbeelding ]
Bij Lant past hij wel vind ik
Het werd mij anders gewoon netjes gevraagd.quote:
Breng 'm nou alsjeblieft niet op ideeënquote:
Mij niet. Ze overviel me ermee. Thank godquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het werd mij anders gewoon netjes gevraagd.
Dat stel ik op prijs.
Ik dacht dat ze grap maakte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mij niet. Ze overviel me ermee. Thank god
Conservatief?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je komt conservatiever over. Ik zie jou dat irl niet doen [ afbeelding ]
Bij Lant past hij wel vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tschussquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Conservatief?
Ga jij anders eens leuk in zo'n pakje rondlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waar? Op straat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij anders eens leuk in zo'n pakje rondlopen.
Doe maar niet, is koud. Binnen bij de kachel voor de webcam is een stuk beterderquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Conservatief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
89% van de vrouwen heeft een vriend/man die ouder dan haar is, hell yeahquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
11 procent van de vrouwen hebben een vriend/man die jonger dan haar is.
Nou dat belooft ook niet veel goeds.
Als je bijna 18 bent is dat niks om blij om te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
89% van de vrouwen heeft een vriend/man die ouder dan haar is, hell yeah
Ja ehh... hoeveel procent heeft geen vriend?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
11 procent van de vrouwen hebben een vriend/man die jonger dan haar is.
Nou dat belooft ook niet veel goeds.
Het is ook alleen aan vrouwen gevraagd die een relatie hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
En daartussen ligt een heel groot aantal dat vrijgezel is
Komt goed schatjequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je bijna 18 bent is dat niks om blij om te zijn.
Slimmen vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
En daartussen ligt een heel groot aantal dat vrijgezel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |