Ik draag tegenwoordig een baret... met pokerstars embleem.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zwarte doek.... maar je zit behoorlijk goed.
De combinatie van vlaggen is natuurlijk het gevaarlijkst he. Iemand die de combinatie NL/VS/Israel heeft, maakt feitelijk een politiek statement. Een die door 90% van de wereldbevolking niet gewaardeerd wordt overigens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had ook een Amerikaans vlaggetje op m'n dashboard in de auto in L'Afrique.
Helaas werden daarna de banden lekgestoken.
Ik ook niet meer, enkel attributen van mijn reizen en flessen drank.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb geen vlaggen op mijn kamer voor de duidelijkheid, heb daar weinig mee.
Ik vind dat altijd wel leuk om te zien, allemaal van die laagopgeleiden die fulltime dingen kapot makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga heel dat pokke eind naar de milieustraat in Den Bosch niet rijden.
Dat was enkel op kantoor, omdat moslim collegae Palestijnse vlaggen hadden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De combinatie van vlaggen is natuurlijk het gevaarlijkst he. Iemand die de combinatie NL/VS/Israel heeft, maakt feitelijk een politiek statement. Een die door 90% van de wereldbevolking niet gewaardeerd wordt overigens.
Maak daar maar maximaal 70% vd wereldbevolking van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De combinatie van vlaggen is natuurlijk het gevaarlijkst he. Iemand die de combinatie NL/VS/Israel heeft, maakt feitelijk een politiek statement. Een die door 90% van de wereldbevolking niet gewaardeerd wordt overigens.
In Den Bosch menen ze macht over je te hebben en eisen bijna nog dat ene schroefje uit je dvd-speler te draaien omdat het bij metaal hoort. Verder doen ze voornamelijk niks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel leuk om te zien, allemaal van die laagopgeleiden die fulltime dingen kapot maken
90 % van de wereldbevolking komt gelukkig ook niet op de kamer van een gemiddelde fokker, hoe prominent ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maak daar maar maximaal 70% van.
Hier doen ze niet zo moeilijk, altijd even lekker met ze lullen over Vites enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef betyar het volgende:
[..]
In Den Bosch menen ze macht over je te hebben en eisen bijna nog dat ene schroefje uit je dvd-speler te draaien omdat het bij metaal hoort. Verder doen ze voornamelijk niks.
Lees dan een boek over Sven Hassel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90 % van de wereldbevolking komt gelukkig ook niet op de kamer van een gemiddelde fokker, hoe prominent ook.
Ik heb op mijn nachtkastje beleggingstips 2011, ter Verdediging van Walter Block en Atlas Shrugged. Geen bezwaar voor mijn vriendin.
Alsof Chinezen en Indiers zich interesseren in de kwestie rondom het Midden-Oosten.quote:
Klinkt ongeveer als mijn kamer, maar dan nog met autobiografie van George W. Bush er bij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90 % van de wereldbevolking komt gelukkig ook niet op de kamer van een gemiddelde fokker, hoe prominent ook.
Ik heb op mijn nachtkastje beleggingstips 2011, ter Verdediging van Walter Block en Atlas Shrugged. Geen bezwaar voor mijn vriendin.
* GSbrder mompelt iets over gevluchte nazi’s en Argentiniëquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens wist ik niet dat anti-semitisme (in al een wat "mildere" vorm") zo veel voor schijnt te komen in Zuid-Amerika. Daar hebben ze toch weinig te maken met de Israelische politiek, of Joden in het algemeen, zou je zeggen.
Ze willen de apartheid wel eens betrekken op Israel. Genoeg reden voor de gemiddelde negroide Zuid Afrikaan om Israel te haten lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens wist ik niet dat anti-semitisme (in al een wat "mildere" vorm") zo veel voor schijnt te komen in Zuid-Amerika. Daar hebben ze toch weinig te maken met de Israelische politiek, of Joden in het algemeen, zou je zeggen.
Ja. De gemiddelde Chinees of Indier niet natuurlijk, maar dáár heb ik het niet over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof Chinezen en Indiers zich interesseren in de kwestie rondom het Midden-Oosten.
Zuid-Amerika was dan ook fascistisch toevluchtsoord pur sang voor lange tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Boekenkasten beslaan wel een relatief groot oppervlak. Net als 2 flatscreens en een laptop.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als mijn kamer, maar dan nog met autobiografie van George W. Bush er bij.
En welke reden is dat dan? Dat ze fascisten zo lief vinden in Zuid Amerika? Wat voor grondslag heeft dat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zuid-Amerika was dan ook fascistisch toevluchtsoord pur sang voor lange tijd.
Dat heeft een reden he.
Zeker wel, omdat ze in toenemende mate afhankelijk zijn van oliestromen voor hun alsmaar groeiende economieeen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof Chinezen en Indiers zich interesseren in de kwestie rondom het Midden-Oosten.
De gewone bevolking? Goh, ik zou graag een chinees uit Changchun in NO China zijn standpunten omtrent de Palestijnse kwestie horen vertellen.quote:
Zo die ziet er betrouwbaar uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lees dan een boek over Sven Hassel.
[ afbeelding ]
Hm ik heb een enorm bureau met desktop die al 3 jaar niet aan is geweest, wat boeken, drankflessen, grote kledingkast (hihi homo) en een dakterras.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boekenkasten beslaan wel een relatief groot oppervlak. Net als 2 flatscreens en een laptop.
Dat zal wel aan de fascistische dictaturen daar hebben gelegen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En welke reden is dat dan? Dat ze fascisten zo lief vinden in Zuid Amerika? Wat voor grondslag heeft dat dan?
Oh, ik dacht dat je het over 90% van de wereldbevolking had. Aangezien 1/3e van de wereldbevolking de gemiddelde Chinees (1,2 miljard) of Indier (1,0 miljard) is, slaat het nergens op dat 90% van de wereldbevolking een uitgesproken anti-Israelisch standpunt heeft, het aantal westerlingen dat pro-Israel is nog daargelaten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. De gemiddelde Chinees of Indier niet natuurlijk, maar dáár heb ik het niet over.
Ik zag het.quote:
Anti-semtisme onder Europeanen is toch niets nieuws? Heeft een eeuwenoude geschiedenis. En aangezien zei het Hitler trauma niet hebben gehad is het daar niet zo ver op de achtergrond geraakt als in Europa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En welke reden is dat dan? Dat ze fascisten zo lief vinden in Zuid Amerika? Wat voor grondslag heeft dat dan?
Maxime Verhagen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zag het.
Volgens mij klopt m'n redenatie nog steeds. Welk land behalve Amerika steunt uberhaupt Israel nog dezer dagen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gewone bevolking? Goh, ik zou graag een chinees uit Changchun in NO China zijn standpunten omtrent de Palestijnse kwestie horen vertellen.
Nee hoor, in India heb je enorme minderheden die het volstrekt niet op hebben met Israël. De politieke elite vertegenwoordigt echt niet de mening van de gemiddelde Indiër op dat vlak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeker wel, omdat ze in toenemende mate afhankelijk zijn van oliestromen voor hun alsmaar groeiende economieeen.
India is trouwens een grote vriend van Israel, en steunt bovendien stilletjes het VS-beleid, omdat men gedeelde "vijanden" als Pakistan en China heeft. Dus dat 90% vd wereldbevolking VS-NL-Israel niet waardig vindt, is zwaar overdreven.
Dat is ook wel mooi. Ik heb wel een designstoel met een tafeltje waar een karafje drank op staat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik heb een enorm bureau met desktop die al 3 jaar niet aan is geweest, wat boeken, drankflessen, grote kledingkast (hihi homo) en een dakterras.
Ja, maar Zuid Amerika ligt niet in Europa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Anti-semtisme onder Europeanen is toch niets nieuws? Heeft een eeuwenoude geschiedenis. En aangezien zei het Hitler trauma niet hebben gehad is het daar niet zo ver op de achtergrond geraakt als in Europa.
Nog steeds ga jij nooit op 90% komen, beste knulquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, in India heb je enorme minderheden die het volstrekt niet op hebben met Israël. De politieke elite vertegenwoordigd echt niet de mening van de gemiddelde Indiër op dat vlak.
Canada, Nederland en alle landen in Europa waar rechts aan de macht isquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zag het.
Volgens mij klopt m'n redenatie nog steeds. Welk land behalve Amerika steunt uberhaupt Israel nog dezer dagen?
Perfect, onze smaken zijn een.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi. Ik heb wel een designstoel met een tafeltje waar een karafje drank op staat.
Niets zo lekker als een goede kristallen bol volklokken na een drukke dag
Heeft toch wel wat prijsjes gewonnen... en die boeken zijn gewoon fout grappig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo die ziet er betrouwbaar uit.
Not.
Alleen al het Westen vormt meer dan 10% vd wereldbevolking. Niet dat iedereen in het Westen het VS-Israel beleid waardig vindt, maar dat - het Westerse deel vd wereldbevolking - maakt de stelling van 90% al uiterest dubieus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over 90% van de wereldbevolking had. Aangezien 1/3e van de wereldbevolking de gemiddelde Chinees (1,2 miljard) of Indier (1,0 miljard) is, slaat het nergens op dat 90% van de wereldbevolking een uitgesproken anti-Israelisch standpunt heeft, het aantal westerlingen dat pro-Israel is nog daargelaten.
Tikkie dandy, maar wat geeft hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfect, onze smaken zijn een.
Een koelkast op je studentenkamer is toch vrij normaal?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel een minibar naast mijn bed. Dat dan weer wel.
Cultuur van Europese immigranten is volgens mij de voornamelijk heersende cultuur. Zie je ook aan de talen die er worden gesproken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar Zuid Amerika ligt niet in Europa.
Helemaal niks, beter dan een rattenhol.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tikkie dandy, maar wat geeft het
Die staat in de woonkamerquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een koelkast op je studentenkamer is toch vrij normaal?
Edoch interessant, fascisme lijkt een bijna puur Europees gedachtengoed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Cultuur van Europese immigranten is volgens mij de voornamelijk heersende cultuur. Zie je ook aan de talen die er worden gesproken.
Je geeft zelf al aan dat zelfs in het Westen die groep doorgaans een minderheid vormt. De VS misschien daargelaten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Alleen al het Westen vormt meer dan 10% vd wereldbevolking. Niet dat iedereen in het Westen het VS-Israel beleid waardig vindt, maar dat - het Westerse deel vd wereldbevolking - maakt de stelling van 90% al uiterest dubieus.
Oh zo, laten we nog een stelling uit de lucht grijpen. 90% of een meerderheid van de bevolking is kapitalistisch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, in ieder geval een ruime meerderheid van de wereldbevolking, happy now?
Hmm.. nou daar zijn we maar dankbaar voor dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Canada, Nederland en alle landen in Europa waar rechts aan de macht is
Een minderheid?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat zelfs in het Westen die groep doorgaans een minderheid vormt. De VS misschien daargelaten.
Uit de lucht gegrepen? Alleen als er geen enkele grondslag zou zijn voor de stelling. Dat is dus niet waar in mijn geval. Keep dreaming.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh zo, laten we nog een stelling uit de lucht grijpen. 90% of een meerderheid van de bevolking is kapitalistisch.
Als je daarintegen kijkt naar het aantal mensen dat zich bewust inzet voor de israelische zaak, en de gene die dat niet doen anti-israelisch noemt, kom je ws rond de 98% uit oid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over 90% van de wereldbevolking had. Aangezien 1/3e van de wereldbevolking de gemiddelde Chinees (1,2 miljard) of Indier (1,0 miljard) is, slaat het nergens op dat 90% van de wereldbevolking een uitgesproken anti-Israelisch standpunt heeft, het aantal westerlingen dat pro-Israel is nog daargelaten.
Ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een minderheid?
Dat mocht je willen.
Er is simpelweg meer aandacht voor pro-Palestina schreeuwers, maar dat is nog steeds de ware minderheid.quote:
Ik wil je er op wijzen dat zelfs in het meest pro-Israelische land ter wereld (qua politiek gedrag dan), 63% pro-israelisch is. Dat lijkt mij aan deze kant van het water dan niet vreemd als het fors lager is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is simpelweg meer aandacht voor pro-Palestina schreeuwers, maar dat is nog steeds de ware minderheid.
Dat duurt nog een jaar of 15, en dan zijn de meesten die WWII bewust meegemaakt en overleeft hebben ook de pijp uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is simpelweg meer aandacht voor pro-Palestina schreeuwers, maar dat is nog steeds de ware minderheid.
Dat klopt. Maar als je het aantal wereldburgers neemt die zich actief inzetten voor een Israelische zaak en zij die zich politiek actief maken voor de staat Palestina, weet ik niet wie er in de meerderheid zijn. Tuurlijk zijn er een paar Arabieren actief voor Palestina, maar of dat er meer zijn dan Joodse en christelijken die de staat Israel een warm hart toedragen, weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je daarintegen kijkt naar het aantal mensen dat zich bewust inzet voor de israelische zaak, en de gene die dat niet doen anti-israelisch noemt, kom je ws rond de 98% uit oid.
Niet pro-israelisch zijn wil nog niet zeggen dat je meteen anti bent.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil je er op wijzen dat zelfs in het meest pro-Israelische land ter wereld (qua politiek gedrag dan), 63% pro-israelisch is. Dat lijkt mij aan deze kant van het water dan niet vreemd als het fors lager is.
Religieuze minderheden maken slechts 20% van de Indiase bevolking uit. Uit onderzoek in 2009 bleek dat India Israel's beste vriend is. India streefde zelfs de VS voorbij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, in India heb je enorme minderheden die het volstrekt niet op hebben met Israël. De politieke elite vertegenwoordigt echt niet de mening van de gemiddelde Indiër op dat vlak.
quote:58% of Indians supported Israel, as did 56% of Americans and 52% of Russians, in Foreign Ministry poll.
Dat wil niet meteen zeggen dat mensen die niet pro-israel zijn, mensen met Israëlische vlaggetjes haten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil je er op wijzen dat zelfs in het meest pro-Israelische land ter wereld (qua politiek gedrag dan), 63% pro-israelisch is. Dat lijkt mij aan deze kant van het water dan niet vreemd als het fors lager is.
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet pro-israelisch zijn wil nog niet zeggen dat je meteen anti bent.
Gare zwart/wit denker.
Naja misschien in het Midden-Oosten en Noord-Afrika is het vreemd om te zeggen "israel boeit me niet", maar in de rest van de wereld lijkt me het normaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wil niet meteen zeggen dat mensen die niet pro-israel zijn, meteen mensen met israelische vlaggetjes haten.
Ja hoor, lekker geloofwaardig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Religieuze minderheden maken slechts 20% van de Indiase bevolking uit. Uit onderzoek in 2009 bleek dat India Israel's beste vriend is. India streefde zelfs de VS voorbij.
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand die de combinatie NL/VS/Israel heeft, maakt feitelijk een politiek statement. Een die door 90% van de wereldbevolking niet gewaardeerd wordt overigens.
Ik dacht dat je in het Midden-Oosten en Noord Afrika was geweest. Anders zou je dit niet zeggen namelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja misschien in het Midden-Oosten en Noord-Afrika is het vreemd om te zeggen "israel boeit me niet", maar in de rest van de wereld lijkt me het normaal.
Maar hoe kan het ook anders. Zwart Afrika heeft zo haar eigen problemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja misschien in het Midden-Oosten en Noord-Afrika is het vreemd om te zeggen "israel boeit me niet", maar in de rest van de wereld lijkt me het normaal.
Al-kalb ma yefoet goeh,quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh zo, laten we nog een stelling uit de lucht grijpen. 90% of een meerderheid van de bevolking is kapitalistisch.
India cq de meerderheid vd Indiase bevolking.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zag het.
Och ja, maar ik ben dan niet de persoon die met een Israelische vlag de straat op gaat om te kijken of er discussie ontstaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het Midden-Oosten en Noord Afrika was geweest. Anders zou je dit niet zeggen namelijk.
Het wordt door 90% van de wereldbevolking, volgens jou dan, niet gewaardeerd als iemand vlaggetjes op zijn kamer heeft. Boude stelling, vrindquote:
Nee, maar dat is geen antwoord wat je hier geeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, maar ik ben dan niet de persoon die met een Israelische vlag de straat op gaat om te kijken of er discussie ontstaat.
Die grapjurk had wel gelijk, Palestina is geen erkend land.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar hoe kan het ook anders. Zwart Afrika heeft zo haar eigen problemen.
Verrassend onverschillig als het op ingewikkelde kwesties zoals Israel aankomt.
Voor de insiders, wat was er trouwens met die grapjurk in de USA die zei dat Palestina een verzonnen land was?
Hond eet geen hond?quote:
Jawel, ik heb het niet met die mensen over israel gehad, simple enough?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is geen antwoord wat je hier geeft natuurlijk.
De vlaggetjes zal hen een anus schelen. Het gaat om het politieke statement dat geassocieerd wordt met de combinatie van vlaggen. Iets heel anders dan wat jij hier continu poogt te bewijzen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het wordt door 90% van de wereldbevolking, volgens jou dan, niet gewaardeerd als iemand vlaggetjes op zijn kamer heeft. Boude stelling, vrind.
Je was weer flink aan het overdrijven. Niet iedereen op de wereld steunt je anti-Israel frustratie, hoezeer je het ook wilde laten lijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, in ieder geval een ruime meerderheid van de wereldbevolking, happy now?
Dat hele politieke statement zal de gemiddelde wereldburger geen anus schelen. Dat probeer ik te bewijzen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vlaggetjes zal hen een anus schelen. Het gaat om het politieke statement dat geassocieerd wordt met de combinatie van vlaggen. Iets heel anders dan wat jij hier continu poogt te bewijzen.
Nou vertel, welk statement haal jij er uit dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vlaggetjes zal hen een anus schelen. Het gaat om het politieke statement dat geassocieerd wordt met de combinatie van vlaggen. Iets heel anders dan wat jij hier continu poogt te bewijzen.
Ik ben niet anti-Israëlisch. Scheer je weg idioot, je kent mij niet eens. Echt, als je niet normaal kan discussiëren en mensen meteen in debiele hokken wil gaan stoppen, dan moet je niet bij mij wezen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je was weer flink aan het overdrijven. Niet iedereen op de wereld steunt je anti-Israel frustratie, hoezeer je het ook wilde laten lijken.
90% vd wereldbevolking
Dan nog maakt het dat de stelling van 90% uiterest dubieus is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat zelfs in het Westen die groep doorgaans een minderheid vormt. De VS misschien daargelaten.
Ik zou zeggen, probeer het eens in verscheidene landen. Lijkt mij een leuke proef.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou vertel, welk statement haal jij er uit dan?
Als 90% van de wereldbevolking er schijnbaar iets uithaalt wil ik wel weten wat precies.
Dat doet me deugd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Israëlisch. Scheer je weg idioot, je kent mij niet eens. Echt, als je niet normaal kan discussiëren en mensen meteen in debiele hokken wil gaan stoppen, dan moet je niet bij mij wezen.
Ja daarom zeg ik, vertel maar eens wat die lieve mensen in die landen zouden doen als ik met die 3 vlaggen op de proppen kom. De Nederlandse vlag zal vast wat woede veroorzaken daar inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens in verscheidene landen. Lijkt mij een leuke proef.
Wie stopt mensen nou in hokjes? Jij poogde daarnet de mensen in hokjes te stoppen door te beweren dat maar liefst 90% vd wereldbevolking VS-NL-Israel niet waardig zou vinden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Israëlisch. Scheer je weg idioot, je kent mij niet eens. Echt, als je niet normaal kan discussiëren en mensen meteen in debiele hokken wil gaan stoppen, dan moet je niet bij mij wezen.
De Star Spangled Banner heeft hier z'n goede tijd ook wel gehad inderdaad, de Israelische vlag zie je al meer, maar enkel bij demonstraties waar ze er op trappen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik durf zelfs de stelling aan dat als je 100 Nederlanders 3 kamers binnen laat gaan met daarin 3 verschillende vlaggetjes, er nog meer mensen zullen ageren tegen het statement van de Star-sprankled banner dan de Israelische vlag. Een paar marokkanen of moslims vinden de israelische vlag een ongewenst statement, maar een hoop sociale linksen vinden de vlag van de USA aanstootgevender.
Oh, ik was inderdaad de Feyenoorders vergeten in mijn experiment. Die houden ook niet van Joodse vlaggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Nautilus. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Marokkaanse Ajacieden?
Dat boeit Chinezen ook geen fuck:quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef waht het volgende:
Laten we overigens niet te veel waarde hechten aan vlaggen. Waar ze voor staan vult iedereen immers zelf in.
Uitgezonderd de vlag van Nazi-Duitsland wellicht.
Daarom zeg ik. Probeer het lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik, vertel maar eens wat die lieve mensen in die landen zouden doen als ik met die 3 vlaggen op de proppen kom. De Nederlandse vlag zal vast wat woede veroorzaken daar inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |