Zeker wel, omdat ze in toenemende mate afhankelijk zijn van oliestromen voor hun alsmaar groeiende economieeen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof Chinezen en Indiers zich interesseren in de kwestie rondom het Midden-Oosten.
De gewone bevolking? Goh, ik zou graag een chinees uit Changchun in NO China zijn standpunten omtrent de Palestijnse kwestie horen vertellen.quote:
Zo die ziet er betrouwbaar uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lees dan een boek over Sven Hassel.
[ afbeelding ]
Hm ik heb een enorm bureau met desktop die al 3 jaar niet aan is geweest, wat boeken, drankflessen, grote kledingkast (hihi homo) en een dakterras.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boekenkasten beslaan wel een relatief groot oppervlak. Net als 2 flatscreens en een laptop.
Dat zal wel aan de fascistische dictaturen daar hebben gelegen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En welke reden is dat dan? Dat ze fascisten zo lief vinden in Zuid Amerika? Wat voor grondslag heeft dat dan?
Oh, ik dacht dat je het over 90% van de wereldbevolking had. Aangezien 1/3e van de wereldbevolking de gemiddelde Chinees (1,2 miljard) of Indier (1,0 miljard) is, slaat het nergens op dat 90% van de wereldbevolking een uitgesproken anti-Israelisch standpunt heeft, het aantal westerlingen dat pro-Israel is nog daargelaten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. De gemiddelde Chinees of Indier niet natuurlijk, maar dáár heb ik het niet over.
Ik zag het.quote:
Anti-semtisme onder Europeanen is toch niets nieuws? Heeft een eeuwenoude geschiedenis. En aangezien zei het Hitler trauma niet hebben gehad is het daar niet zo ver op de achtergrond geraakt als in Europa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En welke reden is dat dan? Dat ze fascisten zo lief vinden in Zuid Amerika? Wat voor grondslag heeft dat dan?
Maxime Verhagen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zag het.
Volgens mij klopt m'n redenatie nog steeds. Welk land behalve Amerika steunt uberhaupt Israel nog dezer dagen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gewone bevolking? Goh, ik zou graag een chinees uit Changchun in NO China zijn standpunten omtrent de Palestijnse kwestie horen vertellen.
Nee hoor, in India heb je enorme minderheden die het volstrekt niet op hebben met Israël. De politieke elite vertegenwoordigt echt niet de mening van de gemiddelde Indiër op dat vlak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeker wel, omdat ze in toenemende mate afhankelijk zijn van oliestromen voor hun alsmaar groeiende economieeen.
India is trouwens een grote vriend van Israel, en steunt bovendien stilletjes het VS-beleid, omdat men gedeelde "vijanden" als Pakistan en China heeft. Dus dat 90% vd wereldbevolking VS-NL-Israel niet waardig vindt, is zwaar overdreven.
Dat is ook wel mooi. Ik heb wel een designstoel met een tafeltje waar een karafje drank op staat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik heb een enorm bureau met desktop die al 3 jaar niet aan is geweest, wat boeken, drankflessen, grote kledingkast (hihi homo) en een dakterras.
Ja, maar Zuid Amerika ligt niet in Europa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Anti-semtisme onder Europeanen is toch niets nieuws? Heeft een eeuwenoude geschiedenis. En aangezien zei het Hitler trauma niet hebben gehad is het daar niet zo ver op de achtergrond geraakt als in Europa.
Nog steeds ga jij nooit op 90% komen, beste knulquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, in India heb je enorme minderheden die het volstrekt niet op hebben met Israël. De politieke elite vertegenwoordigd echt niet de mening van de gemiddelde Indiër op dat vlak.
Canada, Nederland en alle landen in Europa waar rechts aan de macht isquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zag het.
Volgens mij klopt m'n redenatie nog steeds. Welk land behalve Amerika steunt uberhaupt Israel nog dezer dagen?
Perfect, onze smaken zijn een.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi. Ik heb wel een designstoel met een tafeltje waar een karafje drank op staat.
Niets zo lekker als een goede kristallen bol volklokken na een drukke dag
Heeft toch wel wat prijsjes gewonnen... en die boeken zijn gewoon fout grappig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo die ziet er betrouwbaar uit.
Not.
Alleen al het Westen vormt meer dan 10% vd wereldbevolking. Niet dat iedereen in het Westen het VS-Israel beleid waardig vindt, maar dat - het Westerse deel vd wereldbevolking - maakt de stelling van 90% al uiterest dubieus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over 90% van de wereldbevolking had. Aangezien 1/3e van de wereldbevolking de gemiddelde Chinees (1,2 miljard) of Indier (1,0 miljard) is, slaat het nergens op dat 90% van de wereldbevolking een uitgesproken anti-Israelisch standpunt heeft, het aantal westerlingen dat pro-Israel is nog daargelaten.
Tikkie dandy, maar wat geeft hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfect, onze smaken zijn een.
Een koelkast op je studentenkamer is toch vrij normaal?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel een minibar naast mijn bed. Dat dan weer wel.
Cultuur van Europese immigranten is volgens mij de voornamelijk heersende cultuur. Zie je ook aan de talen die er worden gesproken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar Zuid Amerika ligt niet in Europa.
Helemaal niks, beter dan een rattenhol.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tikkie dandy, maar wat geeft het
Die staat in de woonkamerquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een koelkast op je studentenkamer is toch vrij normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |