Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het idee dat een bepaalde smiley voor altijd verboden is, is gewoonweg wat flauw
Voor even was het wel geinig en zo, met kree, maar na een tijdje moet het toch wel afgelopen zijn daarmee
Ja DUH, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
De reden dat 'ie is verboden is de inside joke, slimpie. Probleem is alleen dat er dan irritante newbies zoals ik langs moeten komen die dat niet weet. Misschien moeten ik vragen wat de secret handshake is, zodat ze het me willen vertellen.
On another note, ik grijp al twee keer in een bakje sojasaus die ik neer heb gezet waar ik normaal m'n muis heb. Gelijk duidelijkheid over op welk beest ik lijk.
Dan was mijn "Met zonder geinige TT" nog beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet alweer een "duurt lang" TT.![]()
Dan is geen TT nog beter.
Is onzin, gewoon gebruiken als je dat wiltquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat echt zo? De knipoog-smiley mag hier niet wegens een inside joke?
Blijkbaar niet (zie vorige topic).quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stel jij je niet zo aan, die `inside joke` is al van 2 eeuwen geleden straw
Tuurlijk mag die wel. Men krijgt hier alleen associaties door gedoe met Kree.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat echt zo? De knipoog-smiley mag hier niet wegens een inside joke?
Fout, sommigen blijkbaar niet, maar anderen vinden het wel welletjes zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijkbaar niet (zie vorige topic).
Niet men, sommigen strawquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk mag die wel. Men krijgt hier alleen associaties door gedoe met Kree.
Oh, daar heb ik gelukkig niks van meegekregen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk mag die wel. Men krijgt hier alleen associaties door gedoe met Kree.
Beetje contraproductief met de gemiddelde R&P poster in 't achterhoofdquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
Inside jokes zijn vooral bedoeld om nieuwkomers voor eeuwig het gevoel te geven dat ze nieuwkomers zijn.
Alsof het met opzet een inside joke is of zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
Inside jokes zijn vooral bedoeld om nieuwkomers voor eeuwig het gevoel te geven dat ze nieuwkomers zijn.
Zoiets wordt wel met opzet in stand gehouden, denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het met opzet een inside joke is of zo.
Je bent een zeikerd, hou eens op. Neem het allemaal niet zo serieus, het is gewoon geinen man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet men, sommigen straw
Ik ben daar allang al overheen, nu jij nog
Dat denk ik ook. Op een gegeven moment is de grap er gewoon vanaf of zoquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets wordt wel met opzet in stand gehouden, denk ik.
Complotten! Overal!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets wordt wel met opzet in stand gehouden, denk ik.
Precies, weet niet wat jij nou zit te klagen lol!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent een zeikerd, hou eens op. Neem het allemaal niet zo serieus, het is gewoon geinen man.
Jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, weet niet wat jij nou zit te klagen lol!
Magoed, het topic loopt weer dus ik heb jou niet meer nodig. Een goedenavond nog
Nogmaals, het is een grapje. Er is niets mis met die smiley.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij spoort echt niet, je moet het niet zo serieus nemen straw![]()
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals, het is een grapje. Er is niets mis met die smiley.
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Jullie sporen geen van tweeën, een beetje op een vrijdagavond gaan FOK!ken, stelletje levenlozen!
Das zo'n beetje de strekking van AVNZMG jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef twi het volgende:
Nee het is een grapje, ja het is een grapje, hey het is een grapje, joh een grapje, ja een grapje.
Op naar topic #604...
Het laatste avondmaal?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand nog ideeën voor een avondmaal?
Ik krijg zo een broodje hamburger met heerlijke champignonsaus, en eigengemaakte gefrituurde aardappelschijfjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat heb je in huis? Of ga je nog naar de Super?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel als je het teveel gebruikt, dan is het gewoon irritant. Maar dat is met elke smiley.quote:
Zelf klaargemaakt ook? Of woon je nog thuis? Sorrie, ken je leeftijd nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik krijg zo een broodje hamburger met heerlijke champignonsaus, en eigengemaakte gefrituurde aardappelschijfjes.
Vis een optie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is nog vroeg in de avond.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Jullie sporen geen van tweeën, een beetje op een vrijdagavond gaan FOK!ken, stelletje levenlozen!
Zelf klaargemaakt door m'n vrouw. Ik ben 30quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf klaargemaakt ook? Of woon je nog thuis? Sorrie, ken je leeftijd niet
quote:
Dat komt omdat het ook zo is straw, je stelt je ook aan en jij spoort inderdaad ook niet. Hard maar waar. Anders slaap jue er even een nachtje over om het te verwerkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als je het teveel gebruikt, dan is het gewoon irritant. Maar dat is met elke smiley.
Overigens valt het me nu pas op dat je elke opmerking naar jou toe, terugkaatst naar de ander. Ik zeg dat jij je aanstelt, vervolgens noem jij me een aansteller. Ik zeg dat je het te serieus neemt, en vervolgens zeg je hetzelfde tegen mij. Ik zeg dat jij niet spoort, en nu spoor ik niet volgens jou.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
Strani woont niet meer thuis nee, verre van
Het is heel makkelijk omquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook zo is straw, je stelt je ook aan en jij spoort inderdaad ook niet. Hard maar waar. Anders slaap jue er even een nachtje over om het te verwerken
En wat die smileys betreft, dezewordt pas te veel gebruikt
Ik haat die smiley, krijg altijd de indruk dat mensen mij niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook zo is straw, je stelt je ook aan en jij spoort inderdaad ook niet. Hard maar waar. Anders slaap jue er even een nachtje over om het te verwerken
En wat die smileys betreft, dezewordt pas te veel gebruikt
Volgens mij wonen er heel erg veel mensen thuis hoor. Zelfs Strani.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
Strani woont niet meer thuis nee, verre van
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik haat die smiley, krijg altijd de indruk dat mensen mij niet serieus nemen.
Nah, heb geen zin in vis en ook niet in hutspot of zo. Ik weet niet waar ik zin in heb. Anders houd ik het wel bij brood of zoquote:
Brood met kroket?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, heb geen zin in vis en ook niet in hutspot of zo. Ik weet niet waar ik zin in heb. Anders houd ik het wel bij brood of zo
Daar is ie dan ook voor bedoeld (oa).quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik haat die smiley, krijg altijd de indruk dat mensen mij niet serieus nemen.
En dat komt omdat die smiley zo vaak gespamt wordt, dequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk omop je af te roepen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is ie dan ook voor bedoeld.
Van brood wordt je groot.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, heb geen zin in vis en ook niet in hutspot of zo. Ik weet niet waar ik zin in heb. Anders houd ik het wel bij brood of zo
Anders zie ik wel of er een aanbieding is of zo. Ik ben zo naar de supermarkt. Lekker dat die zo laat nog open is, dan is het lekker rustigquote:
Doe je wel voorzichtig jongen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders zie ik wel of er een aanbieding is of zo. Ik ben zo naar de supermarkt. Lekker dat die zo laat nog open is, dan is het lekker rustig
Net een Zwitsers zakmes, je kunt het op zoveel manieren toepassen.quote:
Nee, dat komt door de inhoud van bepaalde posts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat komt omdat die smiley zo vaak gespamt wordt, deis de nieuwe . van deze topicreeks geworden
Het is een briljante smiley, mits goed en niet al te vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou van de huillach. Al ben ik niet eens zo denigrerend aangelegd.
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net een Zwitsers zakmes, je kunt het op zoveel manieren toepassen.
Die smiley word sowieso kei veel gebruiktquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat komt omdat die smiley zo vaak gespamt wordt, deis de nieuwe . van deze topicreeks geworden
Jij wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.
Maar ik bedoel hem meestal ook niet denigrerend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hopelijk een vrouwquote:
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de inhoud van bepaalde posts.
Namen, rugnummers en foto's graagquote:
Ik gebruik hem nog het meest over mezelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen?quote:
En in die overige 20% posts plemp je hem in een spoiler.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.
Nu heb ik wel jullie aandachtquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Namen, rugnummers en foto's graag
Je gebruikt hem als zelfspot emoticon?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nog het meest over mezelf
(zoals hier dus)
Vraag is, nu je in het middelpunt van de belangstelling staat...wat ga je met die belangstelling doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu heb ik wel jullie aandachthaha
Omdat ik haar nog niet ontmoet heb.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je het niet weet?(ja, daar is 'ie weer)
Net als ik, dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gebruikt hem als zelfspot emoticon?
En nu?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu heb ik wel jullie aandachthaha
Ja het is gewoon een leesteken geworden!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!
altijd al geweest als je het fok breed bekijktquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!
Mijn levensverhaal vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vraag is, nu je in het middelpunt van de belangstelling staat...wat ga je met die belangstelling doen?
Wat meteen verklaart waarom ik hem zoveel gebruik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe ken je haar dan? En je wist toch niet of het een vrouw was?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik haar nog niet ontmoet heb.
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik bedoel hem meestal ook niet denigrerend.
ja onder anderequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook. Iets te vaak, dat weet ik bestquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.
Het is een leugenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe ken je haar dan? En je wist toch niet of het een vrouw was?
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.
Een OMG-erlebnis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja onder andere
het is een soort van OMG in mijn ogen
en ik heb ook vaak een OMG gevoel over mezelf
Nouuuu....quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.
Denigrerend naar jezelf maakt niet zoveel uit.
Ik neem aan dat ik dát nog wel door zou hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een leugenik word niet versierd tenminste niet dat ik weet op dit moment
Als het te laat is waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dát nog wel door zou hebben
Alles valt of staat om ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.
Denigrerend naar jezelf maakt niet zoveel uit.
Okee, okee maar ik ben geminderd.quote:
Is het niet "met dit"?quote:
ja.quote:
Mir egalquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
Laat me, ik switch de hele dag met Nederlands, Engels en Vietnamees
Het is al goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
Laat me, ik switch de hele dag met Nederlands, Engels en Vietnamees
Ik heb er een handje van. En dat moet ik eens loslatenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nah ik vind het ook juist van zelf vertrouwen getuigen als je jezelf niet al te serieus neemt
maar het moet niet je basishouding zijn om jezelf af te kraken
Ik doe best vaak wat domsen daar mag ik dan best die smiley bij plaatsen en smeugig over vertellen of zo
maar ik loop mezelf niet continue af te kraken of zo
Tjah, als het maar niet jezelf afkraken is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nah ik vind het ook juist van zelf vertrouwen getuigen als je jezelf niet al te serieus neemt
maar het moet niet je basishouding zijn om jezelf af te kraken
Ik doe best vaak wat domsen daar mag ik dan best die smiley bij plaatsen en smeugig over vertellen of zo
maar ik loop mezelf niet continue af te kraken of zo
Ik heb het ingevoerd omdat ik FOK! zie als een potentieel hosselplatform.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vervloekte bezuinigingen ook hé?
dit is dus wel een beetje verkeerd smiley gebruik vind ik danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het ingevoerd omdat ik FOK! zie als een potentieel hosselplatform.
Ik acht de kans belachelijk laag, maar iedere kans is er een.
Schei toch uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo laag is die kans niet, als ik het allemaal zo zie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit klinkt als een inleiding tot een slechtnieuwsbericht?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Id_do_her het volgende:
Oh hey jongens, is er nog iemand die kan herinneren dat ik ooit heb gepost hier dat een kennis van me kanker heeft? Een maand of drie terug of zo?
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is dus wel een beetje verkeerd smiley gebruik vind ik dan
Ik zeg toch dat de kans klein is?quote:
Nou bij mij had het nog niet zoveel succes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo laag is die kans niet, als ik het allemaal zo zie.
Ja eigenlijk wel, vandaag gehoord. Nog drie maanden te gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt als een inleiding tot een slechtnieuwsbericht?
Je bent 17, Jezus wat leg jij de lat hoog bij jezelf. Relax eens man, ga buiten spelen. Meisjes komen nog wel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Ik zeg toch dat de kans klein is?
[..]
Nou bij mij had het nog niet zoveel succes.
Ik zie idd ook wel genoeg succesverhalen hier en lees geregeld over iemand die zijn/haar partner via fok! heeft leren kennen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo laag is die kans niet, als ik het allemaal zo zie.
Oei, sterkte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, vandaag gehoord. Nog drie maanden te gaan.![]()
Maar dat wilde ik even zeggen als vervolg op mijn eerdere posts van een hele tijd terug.
M'n buurvrouw is dit jaar overleden aan kanker. Wat een kutziekte is het ook -_-quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik even zeggen als vervolg op mijn eerdere posts van een hele tijd terug.
Ik vind ze daar juist meestal niet zo extreem mager. Zeker niet voor de modewereld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooie onderkleding zeg bij dat Victoria's Secret
Jezus wat een lekkere wijven. Ja ze mogen ff wat meer eten, maar ach...
Doutzen, Adriana en Alessandra....
Nix te klagen .
Ja ik zit er nu te diep in, mijn jeudigheid is verwoest, het is hosseltijd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent 17, Jezus wat leg jij de lat hoog bij jezelf. Relax eens man, ga buiten spelen. Meisjes komen nog wel!
Je doet het wel goed, zoals eerder in de busquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit er nu te diep in, mijn jeudigheid is verwoest, het is hosseltijd.
Ze zijn behoorlijk afgetraind... maar godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze daar juist meestal niet zo extreem mager. Zeker niet voor de modewereld.
Als je wil hosselen prima, maar verminder eerst de druk op jezelf een beetje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed zo Hosselmanquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je wil hosselen prima, maar verminder eerst de druk op jezelf een beetje.
Hij heeft er zelf wel vrede mee, het komt allemaal wel goed.quote:
Jezus, je bent 17. Nog zoveel mensen van jouw leeftijd zonder een relatie, het overgrote deel zeg maar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
Ik mis het wel die tijd, dat niemand nog een relatie had.
De onbezorgdheid, heerlijk.
Ik kom in de verkeerde kringen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jezus, je bent 17. Nog zoveel mensen van jouw leeftijd zonder een relatie, het overgrote deel zeg maar.
Vertel me nu iets wat ik nog niet wist.quote:
Die relaties op je 17de stellen toch geen flikker voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
Dat scheelt wel. Je kunt ook weinig anders op zo'n moment waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf wel vrede mee, het komt allemaal wel goed.
Dat realiseren we ons allemaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Je kunt ook weinig anders op zo'n moment waarschijnlijk.
niemand in je omgeving heeft een relatiequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
Ja duh, natuurlijk stelt het geen moer voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die relaties op je 17de stellen toch geen flikker voor.
Zo is dat. Voor je 20e/25e is het allemaal nog maar oefenen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die relaties op je 17de stellen toch geen flikker voor.
Je bent homo. Kom uit die kast.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel me nu iets wat ik nog niet wist.
sterktequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben blij dat jij de enige bent die dat weet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk stelt het geen moer voor.
Aansteller ben ik, homo absoluut niet, heb ik gedegen onderzocht toen ik 12 was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bent homo. Kom uit die kast.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die relaties opvoor je 17de 25ste stellen toch geen flikker voor.
Dat zijn mooie vrouwen ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Godverdomme wat een middel. En dan roepen zoveel gefrustreerde vrouwen dan modellen geen figuur hebben. Geen figuur om aan te tippen bedoelen ze.
Ik heb continu muziek in m'n hoofd. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je op de raarste momenten de beste muziek hoort in je hoofd?
Ik hoor nu Have I told you lately vannehm, jah. Hoeheetieookalweer
ik wil ook een alessandra of mirandaquote:
Echt relaties geloof ik ook echt niet in, het duurt vast een paar maanden en dan is het over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben blij dat jij de enige bent die dat weet.
Een beetje wel ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik wil ook een alessandra of miranda
Is dat nou teveel gevraagd?
Maanden? Dat is al breed genomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt relaties geloof ik ook echt niet in, het duurt vast een paar maanden en dan is het over.
Dan ga je weer vrolijk verder naar de volgende binnen een week.
Ik acht gewoon de kans klein dat ik op FOK! iemand vind die mijn leuk vindt klein.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niemand in je omgeving heeft een relatie
een verkering misschien ja maar dat was het
en om het simley gebruik toe te lichten: het was nu niet grappig maar sneu omdat je jezelf onderuit haalde en dat diep van binnen meent
of op zijn minst zo over komt
die smiley kun je gebruiken om een grap te maken van jezelf maar jij doet dat continue vooral als het niet op zijn plaats is en je zelfvertrouwen zou moeten laten zien
Misschien niet goed verkend? Je jankt overal om als een wijf, je praat mee met wijven hier, je hebt geen ballen om zelf wat aan je situatie te doen, je vind jezelf te dik...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Aansteller ben ik, homo absoluut niet, heb ik gedegen onderzocht toen ik 12 was.
Verder nog iets?
ken ik niet, hebben we daar een shot van?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Weetje wie ik ook een mooi figuur vind hebben, voor de rest niet mooi, maar het figuur.van dat meisje uit de KFC reclame met die jongen die haar komt versieren.
Dit kan net die schop onder de kont zijn die heloef nodig heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien niet goed verkend? Je jankt overal om als een wijf, je praat mee met wijven hier, je hebt geen ballen om zelf wat aan je situatie te doen, je vind jezelf te dik...
Ik hoor een handtas.
Oh ja, lekker hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Weetje wie ik ook een mooi figuur vind hebben, voor de rest niet mooi, maar het figuur.van dat meisje uit de KFC reclame met die jongen die haar komt versieren.
misschien moet je je eens focussen op jezelf wat leuker maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik acht gewoon de kans klein dat ik op FOK! iemand vind die mijn leuk vindt klein.
Vandaar die smiley.
Het feit of ik een pik in me reet wil of niet heeft vrij weinig met emoties te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien niet goed verkend? Je jankt overal om als een wijf, je praat mee met wijven hier, je hebt geen ballen om zelf wat aan je situatie te doen, je vind jezelf te dik...
Ik hoor een handtas.
Haar zou ik echt ieder moment van de dag willen doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Moet je even kijken, na een poosje gaat de camera naar der taille. Beide meisjes hebben echt een mooi figuur.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ken ik niet, hebben we daar een shot van?
31 ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het feit of ik een pik in me reet wil of niet heeft vrij weinig met emoties te maken.
Dat je daar op je dertigste nog niet achter bent joh.
waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik acht gewoon de kans klein dat ik op FOK! iemand vind die mijn leuk vindt klein.
Vandaar die smiley.
Die jongen, das wel een baas zonder schaamte recht op zijn doel af.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Ik ben er als de kippen bij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je even kijken, na een poosje gaat de camera naar der taille. Beide meisjes hebben echt een mooi figuur.
Iets te mager, toch wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je even kijken, na een poosje gaat de camera naar der taille. Beide meisjes hebben echt een mooi figuur.
Welke schop, ik heb zelfs proberen te versieren in een fucking tram.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit kan net die schop onder de kont zijn die heloef nodig heeft.
Ik bedoel de donkerequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind het nog wat moeilijk zien, maar snap wat je bedoelt. Er is een soort perfecte maat voor taille. Mag nooit te breed zijn. Waarom leef ik in dit land?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het echter niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
hier zitten net zo veel vrouwen als daar buiten
en er ontstaan hier continue relaties
er word hier meer geneukt dan in de gemiddelde konijnen burcht
Gast, er komt altijd bij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Iets te mager naar mijn smaak, dan
Ja. Moet ik daar droevig om zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
31 ja.
Dat heeft alles met emoties te maken. Goede band met je moeder?
Ik zie het wel gebeuren, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het echter niet zo snel gebeuren.
Wat misschien ook wat te maken heeft met mijzelf en mijn pakketje.
Die reclame is zo tenenkrommend dat ik het principieel al zou weigeren... op beidenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
maar daarom zeg ik juist dat je die smiley niet op die manier moet gebruikenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het echter niet zo snel gebeuren.
Wat misschien ook wat te maken heeft met mijzelf en mijn pakketje.
Ja maar jij valt dan ook op kerels lieverdquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er niet op vallen, maar ik zit telkens naar haar figuur te kijken.
Nee, mij verkapt in de kast schuiven vind ik prima.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neehoor, is prima. Wat mij betreft prima als je homo bent
Out of the league bestaat niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja maar jij valt dan ook op kerels lieverd
De dame in kwestie is evengoed way out of my league, maar je moet toch wat hebben om over te dromen
Okido, bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar daarom zeg ik juist dat je die smiley niet op die manier moet gebruiken
het is een soort van houding ding
met deze houding ga je niet scoren
en wat je net deed was een heel typisch voorbeeld van die houding
Ik geloof echt wat je zegt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Die reclame is zo tenenkrommend dat ik het principieel al zou weigeren... op beiden
Homo's hebben vaak hele bijzondere band met hun moeder, vaak mama kindjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Wat heeft de goede band met mijn moeder er allemaal mee te maken?
Als ze nu in je bed lagen zou je ze enorm hard doen, zelfs met een KFC bak op hun kop en in werkkloffie onder de dipsaus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Die reclame is zo tenenkrommend dat ik het principieel al zou weigeren... op beiden
Mij is anders al talloze malen gebleken dat het echt wel bestaatquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Out of the league bestaat niet.
Gisteren was het bewijs. Voor mezelf dan.
Okido, dan snap ik de redenatie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Homo's hebben vaak hele bijzondere band met hun moeder, vaak mama kindjes.
Ik ben een groen blaadje, laat mij in deze naïviteit veel te mooie dames aanspreken en afgewezen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mij is anders al talloze malen gebleken dat het echt wel bestaat
Ze zitten niet in dit topicquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
waarom?
hier zitten net zo veel vrouwen als daar buiten
en er ontstaan hier continue relaties
er word hier meer geneukt dan in de gemiddelde konijnen burcht
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze nu in je bed lagen zou je ze enorm hard doen, zelfs met een KFC bak op hun kop en in werkkloffie onder de dipfapsaus.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lekker kippetje is altijd goed te doen.
Dat sowieso niet.quote:
Ik weet niet, zoveel kansen zie ik niet. Maar aan de andere kant, ik heb ook maar één kans nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Luister niet naar haar [ afbeelding ]. Daarbuiten. Daar liggen de grootste kansen.
Nee ze zitten eerste onder de dipsaus, dan komt hij er nog met zijn speciale witte saus overheen.quote:
OK. Dus als jij iemand ontmoet blijf je ook je hele leven bij haar gelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, zoveel kansen zie ik niet. Maar aan de andere kant, ik heb ook maar één kans nodig natuurlijkÉén leuk meisje en ik hoef me de rest van mijn leven geen zorgen meer te maken.
Nou die kans is enorm klein, relaties duren bijna nooit eeuwig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, zoveel kansen zie ik niet. Maar aan de andere kant, ik heb ook maar één kans nodig natuurlijkÉén leuk meisje en ik hoef me de rest van mijn leven geen zorgen meer te maken.
Ik zou me kunnen voorstellen dat ik ook met mijn eerste vriendin trouw jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
OK. Dus als jij iemand ontmoet blijf je ook je hele leven bij haar gelijk.
Misschien niet, maar als het zo loopt dan loopt het zo toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
OK. Dus als jij iemand ontmoet blijf je ook je hele leven bij haar gelijk.
Ik zeg 'succes'quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat ik ook met mijn eerste vriendin trouw ja
Die kans is echt achterlijk klein wist je dat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie willen dat zo graag, dat ik betwijfel of dat gebeurt. Bovendien moet je dat vrijwel altijd zelf niet willen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Misschien niet, maar als het zo loopt dan loopt het zo toch?
En terecht. Voor de meeste mensen is de eerste relatie toch iets om later om te lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat helemaal niet kunnen met de eerste beste voor altijd blijven. Ik zou veel te nieuwsgierig zijn of ik niet ergens iets mis of hoe het met een ander is.
Dit is zeer en zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gevoel jeukt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat helemaal niet kunnen met de eerste beste voor altijd blijven. Ik zou veel te nieuwsgierig zijn of ik niet ergens iets mis of hoe het met een ander is.
Ik zeg ook niet dat ik denk dat het zo zal gaan. Maar áls het zo gaat, dan is mij dat best, dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jullie willen dat zo graag, dat ik betwijfel of dat gebeurt. Bovendien moet je dat vrijwel altijd zelf niet willen.
Iemand waar je helemaal voor gevallen bent is natuurlijk niet zomaar de eerste de bestequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kans is echt achterlijk klein wist je dat?
Waarom moet je dat niet willen? Als het klikt dan is dat toch juist hartstikke fijn?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jullie willen dat zo graag, dat ik betwijfel of dat gebeurt. Bovendien moet je dat vrijwel altijd zelf niet willen.
Ik heb wat dat betreft helemaal geen nieuwsgierig karakter. Ik wil wel graag alles leren en weten, maar ik haat nieuwe dingen proberen en veranderingen. Als ik tevreden ben met het eerste meisje, dan ben ik tevreden met het eerste meisje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik ben ook wel eens voor iemand gevallen. En achteraf lach je jezelf gewoon uit om je blindheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Iemand waar je helemaal voor gevallen bent is natuurlijk niet zomaar de eerste de beste
Het lijkt me zo ontiegelijk saai.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Omdat je jezelf niet ontwikkelt hebt in smaak van vrouwen, dus dat kan nog weleens wijzigen. Als het goed is ontwikkel je jezelf ook en daar past wat anders bij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
Waarom moet je dat niet willen? Als het klikt dan is dat toch juist hartstikke fijn?
Ja, ik ben er stiekem ook een beetje bang voor om in een sleur met iemand te raken. Ik ben sowieso al bang om in een sleur te raken in het algemeen. Ik vind burgelijkheid echt doodeng.quote:
Haha, ik zou het echt heerlijk vinden. Twee-onder-één-kap, twee kinders, leaselijk station en een labrador in de kofferbakquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben er stiekem ook een beetje bang voor om in een sleur met iemand te raken. Ik ben sowieso al bang om in een sleur te raken in het algemeen. Ik vind burgelijkheid echt doodeng.
Je beschrijft precies wat ik echt nooit wil.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha, ik zou het echt heerlijk vinden. Twee-onder-één-kap, twee kinders, leaselijk station en een labrador in de kofferbak
Eng. Erg eng.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha, ik zou het echt heerlijk vinden. Twee-onder-één-kap, twee kinders, leaselijk station en een labrador in de kofferbak
Ik weet niet, ik kan me dat eerlijk gezegd nu niet voorstellen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet ontwikkelt hebt in smaak van vrouwen, dus dat kan nog weleens wijzigen. Als het goed is ontwikkel je jezelf ook en daar past wat anders bij.
Meeste mensen ontwikkelen zich nog wel na zo'n eerste ervaring, daar past zo'n meisje niet bij.
Mijn eerste vriendin ( 4 jaar) was enorm needy en aandachtsgeil en qua uiterlijk ook totaal tegenovergestelde van waar ik nu voor zou gaan. Ik moet er toch niet aan denken daarmee oud geworden te zijn. Dan had ik mezelf echt tekort gedaan.
Wacht, wacht jij bent toch van verhaal in die bosjes?quote:
Precies mijn broer, althans zonder die labradorquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ontwikkelt jezelf en je ontmoet ook andere mensen. Realiteit sijpelt wel binnen hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
En als je iets niet weet, dan is het niet belangrijk, want dan heb je er geen last van.
Nja, of dat per se is wat ik wil weet ik niet, maar ik zou het fijn vinden als gewoon iedere dag weer fijn hetzelfde was. Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Brrrrr.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens normaal zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eng. Erg eng.
* Wauw neemt afstand
Oh ja jij kan niet tegen verandering.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, of dat per se is wat ik wil weet ik niet, maar ik zou het fijn vinden als gewoon iedere dag weer fijn hetzelfde was. Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.
Autisme?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.
je mag hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens normaal zijn
Jij bent enorm normaal hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens normaal zijn
Ik hou ook gewoon van afwisselingquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Voor mij maken de spontane dingetjes alles juist leuk.
En daarna in je Station vanuit Almere-Buiten met de Golden Retriever achterin naar de hoeren voordat je je kids van school gaat halen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren fan van spontaniteit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Weet niet. Als klein kind ben ik erop getest en dat was negatiefquote:
Dat klinkt als autisme. Dan snap ik je beter.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet. Als klein kind ben ik erop getest en dat was negatief![]()
Meestal als dingen veranderen wordt het gewoon alleen maar slechter en dingen die plotseling gebeuren of veranderen voelen heel erg stressvol en vermoeiend.
Hoezo sinds gisteren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren fan van spontaniteit.
Think againquote:
Ik zou graag een stuk spontaner worden ik heb daar echt moeite mee, heb je misschien voorbeeldjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
En terecht!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren fan van spontaniteit.
Neem een vent en kinderen. Dag spontaniteit en hallo geplande spontaniteit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een avondje op de bank hangen en dan ineens een ijsje halen in de stad.
Wakker worden en besluiten dat je beide maar een dagje vrijneemt om naar het strand te gaan.
Vrienden opbellen om wat te drinken en een uur later met een grote groep in de stad te zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou graag een stuk spontaner worden ik heb daar echt moeite mee, heb je misschien voorbeeldjes?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
Wakker worden en besluiten dat je beide maar een dagje vrijneemt om naar het strand te gaan.
Vrienden opbellen om wat te drinken en een uur later met een grote groep in de stad te zijn.
Ik ging spontaan naar de bioscoop, ik sprak spontaan iemand aan.quote:
Ja inderdaad. Walgelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neem een vent en kinderen. Dag spontaniteit en hallo geplande spontaniteit.
De eerste gaat nog wel redelijk als je dat echt wil; die andere twee dingen zijn echt helquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, of dat per se is wat ik wil weet ik niet, maar ik zou het fijn vinden als gewoon iedere dag weer fijn hetzelfde was. Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.
Eens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als autisme. Dan snap ik je beter.
Arm kindeke toch, zo zonde dat je daar niet van kan genieten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste gaat nog wel redelijk als je dat echt wil; die andere twee dingen zijn echt hel
Dat vind ik evengoed ook tof hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
Hosselbaas.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging spontaan naar de bioscoop, ik sprak spontaan iemand aan.
Was een van de betere dagen.
Een hosselbaar die vergeet een nummer/Facebook te vragen.quote:
Ik weet niet of het echt een wereldje is, het is gewoon een instelling. Bij mij komt het voornamelijk omdat ik gewoon enorm slecht in plannen ben maar wel snel dingen roep. Je moet wel de juiste vrienden hebben, want ik heb vrienden waar ik nu heen kan als ik nu zou bellen, bij andere is het allemaal lastig en ingewikkeld omdat ze het niet gepland hadden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Hoek omt je in dat wereldje? Het werkt bij mij niet op die manier, hoe verander ik dat?
Practice, my young padwan, practice makes perfect.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hosselbaar die vergeet een nummer/Facebook te vragen.
Maar buiten dat gedeelte was ik briljant inderdaad.
Misschien pas je beter in het buitenland. Nederlanders zijn echt verslaafd aan plannen en controleren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt een wereldje is, het is gewoon een instelling. Bij mij komt het voornamelijk omdat ik gewoon enorm slecht in plannen ben maar wel snel dingen roep. Je moet wel de juiste vrienden hebben, want ik heb vrienden waar ik nu heen kan als ik nu zou bellen, bij andere is het allemaal lastig en ingewikkeld omdat ze het niet gepland hadden.
Je onderneemt het ook niet om 'nee' te horen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Is het narcistisch om te denken dat ze sowieso ja had gezegd?
Het is de enige instelling.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Is het narcistisch om te denken dat ze sowieso ja had gezegd?
Twee weken geleden nog gehoord.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je onderneemt het ook niet om 'nee' te horen.
Gewoon de juiste mensen zoeken, ze zitten er wel tussen. Maar ik ben inderdaad regelmatig verbaasd hoe georganiseerd sommige mensen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien pas je beter in het buitenland. Nederlanders zijn echt verslaafd aan plannen en controleren.
Toen niet, in ieder geval ik heb in tegenstelling tot vroeger wel ervaring met afwijzing.quote:
Ervaring maakt je sterk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen niet, in ieder geval ik heb in tegenstelling tot vroeger wel ervaring met afwijzing.
Sterk na, heb me nog nooit zo rot gevoeld en was irritanter dan ooit.quote:
Misschien leer ik dat ooit wel leuk vinden. Ik vind het gewoon stressvol als dingen plots veranderen. Dat kan me gewoon echt tot wanhoop drijven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Arm kindeke toch, zo zonde dat je daar niet van kan genieten.
Hangt er vanaf hoe zwaar je er aan tiltquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Afwijzing is het fijnste dat er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |