Je bent een zeikerd, hou eens op. Neem het allemaal niet zo serieus, het is gewoon geinen man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet men, sommigen straw
Ik ben daar allang al overheen, nu jij nog
Dat denk ik ook. Op een gegeven moment is de grap er gewoon vanaf of zoquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets wordt wel met opzet in stand gehouden, denk ik.
Complotten! Overal!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets wordt wel met opzet in stand gehouden, denk ik.
Precies, weet niet wat jij nou zit te klagen lol!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent een zeikerd, hou eens op. Neem het allemaal niet zo serieus, het is gewoon geinen man.
Jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, weet niet wat jij nou zit te klagen lol!
Magoed, het topic loopt weer dus ik heb jou niet meer nodig. Een goedenavond nog
Nogmaals, het is een grapje. Er is niets mis met die smiley.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij spoort echt niet, je moet het niet zo serieus nemen straw![]()
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals, het is een grapje. Er is niets mis met die smiley.
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Jullie sporen geen van tweeën, een beetje op een vrijdagavond gaan FOK!ken, stelletje levenlozen!
Das zo'n beetje de strekking van AVNZMG jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef twi het volgende:
Nee het is een grapje, ja het is een grapje, hey het is een grapje, joh een grapje, ja een grapje.
Op naar topic #604...
Het laatste avondmaal?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand nog ideeën voor een avondmaal?
Ik krijg zo een broodje hamburger met heerlijke champignonsaus, en eigengemaakte gefrituurde aardappelschijfjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat heb je in huis? Of ga je nog naar de Super?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel als je het teveel gebruikt, dan is het gewoon irritant. Maar dat is met elke smiley.quote:
Zelf klaargemaakt ook? Of woon je nog thuis? Sorrie, ken je leeftijd nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik krijg zo een broodje hamburger met heerlijke champignonsaus, en eigengemaakte gefrituurde aardappelschijfjes.
Vis een optie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is nog vroeg in de avond.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Jullie sporen geen van tweeën, een beetje op een vrijdagavond gaan FOK!ken, stelletje levenlozen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |