Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het idee dat een bepaalde smiley voor altijd verboden is, is gewoonweg wat flauw
Voor even was het wel geinig en zo, met kree, maar na een tijdje moet het toch wel afgelopen zijn daarmee
Ja DUH, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
De reden dat 'ie is verboden is de inside joke, slimpie. Probleem is alleen dat er dan irritante newbies zoals ik langs moeten komen die dat niet weet. Misschien moeten ik vragen wat de secret handshake is, zodat ze het me willen vertellen.
On another note, ik grijp al twee keer in een bakje sojasaus die ik neer heb gezet waar ik normaal m'n muis heb. Gelijk duidelijkheid over op welk beest ik lijk.
Dan was mijn "Met zonder geinige TT" nog beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet alweer een "duurt lang" TT.![]()
Dan is geen TT nog beter.
Is onzin, gewoon gebruiken als je dat wiltquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat echt zo? De knipoog-smiley mag hier niet wegens een inside joke?
Blijkbaar niet (zie vorige topic).quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stel jij je niet zo aan, die `inside joke` is al van 2 eeuwen geleden straw
Tuurlijk mag die wel. Men krijgt hier alleen associaties door gedoe met Kree.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat echt zo? De knipoog-smiley mag hier niet wegens een inside joke?
Fout, sommigen blijkbaar niet, maar anderen vinden het wel welletjes zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijkbaar niet (zie vorige topic).
Niet men, sommigen strawquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk mag die wel. Men krijgt hier alleen associaties door gedoe met Kree.
Oh, daar heb ik gelukkig niks van meegekregen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk mag die wel. Men krijgt hier alleen associaties door gedoe met Kree.
Beetje contraproductief met de gemiddelde R&P poster in 't achterhoofdquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
Inside jokes zijn vooral bedoeld om nieuwkomers voor eeuwig het gevoel te geven dat ze nieuwkomers zijn.
Alsof het met opzet een inside joke is of zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
Inside jokes zijn vooral bedoeld om nieuwkomers voor eeuwig het gevoel te geven dat ze nieuwkomers zijn.
Zoiets wordt wel met opzet in stand gehouden, denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het met opzet een inside joke is of zo.
Je bent een zeikerd, hou eens op. Neem het allemaal niet zo serieus, het is gewoon geinen man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet men, sommigen straw
Ik ben daar allang al overheen, nu jij nog
Dat denk ik ook. Op een gegeven moment is de grap er gewoon vanaf of zoquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets wordt wel met opzet in stand gehouden, denk ik.
Complotten! Overal!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets wordt wel met opzet in stand gehouden, denk ik.
Precies, weet niet wat jij nou zit te klagen lol!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent een zeikerd, hou eens op. Neem het allemaal niet zo serieus, het is gewoon geinen man.
Jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, weet niet wat jij nou zit te klagen lol!
Magoed, het topic loopt weer dus ik heb jou niet meer nodig. Een goedenavond nog
Nogmaals, het is een grapje. Er is niets mis met die smiley.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij spoort echt niet, je moet het niet zo serieus nemen straw![]()
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals, het is een grapje. Er is niets mis met die smiley.
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Jullie sporen geen van tweeën, een beetje op een vrijdagavond gaan FOK!ken, stelletje levenlozen!
Das zo'n beetje de strekking van AVNZMG jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef twi het volgende:
Nee het is een grapje, ja het is een grapje, hey het is een grapje, joh een grapje, ja een grapje.
Op naar topic #604...
Het laatste avondmaal?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand nog ideeën voor een avondmaal?
Ik krijg zo een broodje hamburger met heerlijke champignonsaus, en eigengemaakte gefrituurde aardappelschijfjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat heb je in huis? Of ga je nog naar de Super?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel als je het teveel gebruikt, dan is het gewoon irritant. Maar dat is met elke smiley.quote:
Zelf klaargemaakt ook? Of woon je nog thuis? Sorrie, ken je leeftijd nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik krijg zo een broodje hamburger met heerlijke champignonsaus, en eigengemaakte gefrituurde aardappelschijfjes.
Vis een optie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is nog vroeg in de avond.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Jullie sporen geen van tweeën, een beetje op een vrijdagavond gaan FOK!ken, stelletje levenlozen!
Zelf klaargemaakt door m'n vrouw. Ik ben 30quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf klaargemaakt ook? Of woon je nog thuis? Sorrie, ken je leeftijd niet
quote:
Dat komt omdat het ook zo is straw, je stelt je ook aan en jij spoort inderdaad ook niet. Hard maar waar. Anders slaap jue er even een nachtje over om het te verwerkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als je het teveel gebruikt, dan is het gewoon irritant. Maar dat is met elke smiley.
Overigens valt het me nu pas op dat je elke opmerking naar jou toe, terugkaatst naar de ander. Ik zeg dat jij je aanstelt, vervolgens noem jij me een aansteller. Ik zeg dat je het te serieus neemt, en vervolgens zeg je hetzelfde tegen mij. Ik zeg dat jij niet spoort, en nu spoor ik niet volgens jou.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
Strani woont niet meer thuis nee, verre van
Het is heel makkelijk omquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook zo is straw, je stelt je ook aan en jij spoort inderdaad ook niet. Hard maar waar. Anders slaap jue er even een nachtje over om het te verwerken
En wat die smileys betreft, dezewordt pas te veel gebruikt
Ik haat die smiley, krijg altijd de indruk dat mensen mij niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook zo is straw, je stelt je ook aan en jij spoort inderdaad ook niet. Hard maar waar. Anders slaap jue er even een nachtje over om het te verwerken
En wat die smileys betreft, dezewordt pas te veel gebruikt
Volgens mij wonen er heel erg veel mensen thuis hoor. Zelfs Strani.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
Strani woont niet meer thuis nee, verre van
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik haat die smiley, krijg altijd de indruk dat mensen mij niet serieus nemen.
Nah, heb geen zin in vis en ook niet in hutspot of zo. Ik weet niet waar ik zin in heb. Anders houd ik het wel bij brood of zoquote:
Brood met kroket?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, heb geen zin in vis en ook niet in hutspot of zo. Ik weet niet waar ik zin in heb. Anders houd ik het wel bij brood of zo
Daar is ie dan ook voor bedoeld (oa).quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik haat die smiley, krijg altijd de indruk dat mensen mij niet serieus nemen.
En dat komt omdat die smiley zo vaak gespamt wordt, dequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk omop je af te roepen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is ie dan ook voor bedoeld.
Van brood wordt je groot.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, heb geen zin in vis en ook niet in hutspot of zo. Ik weet niet waar ik zin in heb. Anders houd ik het wel bij brood of zo
Anders zie ik wel of er een aanbieding is of zo. Ik ben zo naar de supermarkt. Lekker dat die zo laat nog open is, dan is het lekker rustigquote:
Doe je wel voorzichtig jongen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders zie ik wel of er een aanbieding is of zo. Ik ben zo naar de supermarkt. Lekker dat die zo laat nog open is, dan is het lekker rustig
Net een Zwitsers zakmes, je kunt het op zoveel manieren toepassen.quote:
Nee, dat komt door de inhoud van bepaalde posts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat komt omdat die smiley zo vaak gespamt wordt, deis de nieuwe . van deze topicreeks geworden
Het is een briljante smiley, mits goed en niet al te vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou van de huillach. Al ben ik niet eens zo denigrerend aangelegd.
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net een Zwitsers zakmes, je kunt het op zoveel manieren toepassen.
Die smiley word sowieso kei veel gebruiktquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat komt omdat die smiley zo vaak gespamt wordt, deis de nieuwe . van deze topicreeks geworden
Jij wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.
Maar ik bedoel hem meestal ook niet denigrerend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hopelijk een vrouwquote:
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de inhoud van bepaalde posts.
Namen, rugnummers en foto's graagquote:
Ik gebruik hem nog het meest over mezelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen?quote:
En in die overige 20% posts plemp je hem in een spoiler.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.
Nu heb ik wel jullie aandachtquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Namen, rugnummers en foto's graag
Je gebruikt hem als zelfspot emoticon?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nog het meest over mezelf
(zoals hier dus)
Vraag is, nu je in het middelpunt van de belangstelling staat...wat ga je met die belangstelling doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu heb ik wel jullie aandachthaha
Omdat ik haar nog niet ontmoet heb.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je het niet weet?(ja, daar is 'ie weer)
Net als ik, dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gebruikt hem als zelfspot emoticon?
En nu?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu heb ik wel jullie aandachthaha
Ja het is gewoon een leesteken geworden!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!
altijd al geweest als je het fok breed bekijktquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!
Mijn levensverhaal vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vraag is, nu je in het middelpunt van de belangstelling staat...wat ga je met die belangstelling doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |