Wat meteen verklaart waarom ik hem zoveel gebruik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gebruikt hem als zelfspot emoticon?
Hoe ken je haar dan? En je wist toch niet of het een vrouw was?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik haar nog niet ontmoet heb.
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik bedoel hem meestal ook niet denigrerend.
ja onder anderequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gebruikt hem als zelfspot emoticon?
Ik ook. Iets te vaak, dat weet ik bestquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.
Het is een leugenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe ken je haar dan? En je wist toch niet of het een vrouw was?
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.
Een OMG-erlebnis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja onder andere
het is een soort van OMG in mijn ogen
en ik heb ook vaak een OMG gevoel over mezelf
Nouuuu....quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.
Denigrerend naar jezelf maakt niet zoveel uit.
Ik neem aan dat ik dát nog wel door zou hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een leugenik word niet versierd tenminste niet dat ik weet op dit moment
Als het te laat is waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dát nog wel door zou hebben
Alles valt of staat om ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.
Denigrerend naar jezelf maakt niet zoveel uit.
Okee, okee maar ik ben geminderd.quote:
Is het niet "met dit"?quote:
ja.quote:
Mir egalquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
Laat me, ik switch de hele dag met Nederlands, Engels en Vietnamees
Het is al goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
Laat me, ik switch de hele dag met Nederlands, Engels en Vietnamees
Ik heb er een handje van. En dat moet ik eens loslatenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nah ik vind het ook juist van zelf vertrouwen getuigen als je jezelf niet al te serieus neemt
maar het moet niet je basishouding zijn om jezelf af te kraken
Ik doe best vaak wat domsen daar mag ik dan best die smiley bij plaatsen en smeugig over vertellen of zo
maar ik loop mezelf niet continue af te kraken of zo
Tjah, als het maar niet jezelf afkraken is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nah ik vind het ook juist van zelf vertrouwen getuigen als je jezelf niet al te serieus neemt
maar het moet niet je basishouding zijn om jezelf af te kraken
Ik doe best vaak wat domsen daar mag ik dan best die smiley bij plaatsen en smeugig over vertellen of zo
maar ik loop mezelf niet continue af te kraken of zo
Ik heb het ingevoerd omdat ik FOK! zie als een potentieel hosselplatform.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vervloekte bezuinigingen ook hé?
dit is dus wel een beetje verkeerd smiley gebruik vind ik danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het ingevoerd omdat ik FOK! zie als een potentieel hosselplatform.
Ik acht de kans belachelijk laag, maar iedere kans is er een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |