Gelukkig heb je geen groot ego!quote:
TS begint. Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is wel een lastige vraag maar TS begint aan de ene kant seborik en nipeng en aan de andere kant mensen als jogy, croupouque, velvetacidchrist en bioslock.
Wie zijn jouw FOK! voorbeelden en waarom
Omdat dat de ongeschreven regel is op fok, je kunt wel iets poneren en zelf met niets komen maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Doodloper het volgende:
Voorbeelden op een internetforum
Ik post hier wat als ik denk dat ik wat kan bijdragen of als ik daar zin in heb en ik bagger wat als ik daar zin in heb. Voel me niet gebonden aan bepaalde subfora, stoor me niet aan andere users en heb helaas ook niet echt voorbeelden.
of ben ik nu te serieus?
Ze bedoelt waarom jij voor de voorbeelden in de OP kiestquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat de ongeschreven regel is op fok, je kunt wel iets poneren en zelf met niets komen maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Wow, ik wou die + kastanova gaan zeggenquote:
De eerste 2 omdat ze heel veel van muziek af weten, en altijd correct blijven en leuk posten. Dat laatste groepje omdat ze grappig zijn zonder vervelend te hoeven doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Maar TS, je moet nog beginnen.. Waarom zijn die users jouw voorbeelden?
nee. Ik wil weten waarom die users jouw Fok! voorbeelden zijn. Dat Waarom dus. TS begint immers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat de ongeschreven regel is op fok, je kunt wel iets poneren en zelf met niets komen maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
nee. Ik wil weten waarom die users jouw Fok! voorbeelden zijn. Dat Waarom dus.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De eerste 2 omdat ze heel veel van muziek af weten, en altijd correct blijven en leuk posten. Dat laatste groepje omdat ze grappig zijn zonder vervelend te hoeven doen.
En ik dan stakkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze bedoelt waarom jij voor de voorbeelden in de OP kiest.
[..]
Wow, ik wou die + kastanova gaan zeggen![]()
.
Ik ben ook mezelf maar ik zie wel behoorlijk wat mensen op fok rondlopen waarvan ik heb goh als ik toch een beetje meer als hen was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee maar serieus, ik ben mezelf ik stel niemand als voorbeeld.
het is maar een getalquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je usernummer staat dat helaas niet toe.
Zegt je dat wat, Bosbeetle?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben ook mezelf maar ik zie wel behoorlijk wat mensen op fok rondlopen waarvan ik heb goh als ik toch een beetje meer als hen was.
dat Dick Dale een baas isquote:
Dan zijn het toch geen FOK! voorbeelden, ben je blond ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn FOK! voorbeelden zijn mensen die niet op FOK! zitten
Maar dat was dan ook niet de vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn FOK! voorbeelden zijn mensen die niet op FOK! zitten
Vergeet Dirktator niet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef LudoSanders het volgende:
BrauN en Xebrozius.
Al is voorbeeld een groot woord, gewoon toffe users waren dat.
quote:
Hahaha ja geniaal verhaal was dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
LoveMonkeys. Omdat we dankzij hem er 2 literaire meesterwerken bij hebben.
verhaal : De chatgirl
vervolg: chatgirl >> Het trotse paard en de koude kermis
En uiteraard Loveli omdat vis vanaf nu altijd een optie is.
Voor deze Fok! members maak ik een diepe buiging.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef mafkees10 het volgende:
Als je hier namen neer kan zetten dan weer je dat je teveel op fok zit...
mafkeesquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef mafkees10 het volgende:
Als je hier namen neer kan zetten dan weer je dat je teveel op fok zit...
Goede toevoeging, maakt toch een illuster trio zo.quote:
Waarom dat dan?quote:
Correcte spelling en samenhor(k)igheid uiteraard. Jou mag ik ook wel trouwens, ik leer er van.quote:
Correcte spelling, elke dag tien keer roepen "het is FOK!" en "het is SwJ".quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correcte spelling en samenhor(k)igheid uiteraard. Jou mag ik ook wel trouwens, ik leer er van.
Ssssst!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Correcte spelling, elke dag tien keer roepen "het is FOK!" en "het is SwJ".
goeden kick.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kickje, omdat goed topic enzo.....game on
Goeiemorgenquote:
Iedereen is uniek.quote:
Oh ja die drinkt ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen is uniek.
Zelfs Bonny St Clair.
Dom mokkelquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou het voorbeeld van iedereen moeten zijn.
En bedankt he?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:19 schreef Faux. het volgende:
donroyco, Oerbeer, DeZwabber en LittleBrownie qua designen
Ik wist al dat ik iemand vergat, sorryquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik wist al dat ik iemand vergat, sorry
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:19 schreef Faux. het volgende:
Breuls, GM en zoem qua code
donroyco, Oerbeer, DeZwabber en LittleBrownie qua designen
Karina qua veelzijdigheid
tong80 qua icoon
SwJ qua herkenbaarheid
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]Faux. vanwege zijn eerlijkheid en omdat hij gewoon lief is
quote:
Wie is dat?!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:04 schreef raptorix het volgende:
Tong80 natuurlijk! Als ik in dit tempo doorpost ben ik 80 voordat ik zijn postcount heb
Bedoel je nu dat haar posts inhoudelijk niet veel soeps zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:55 schreef Zelus het volgende:
kwiwi
Waarom?, gewoon, een leuke nick, en leuke user icon, verder niets.
En kwiwi is ook een leuke meidquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:55 schreef Zelus het volgende:
kwiwi
Waarom?, gewoon, een leuke nick, en leuke user icon, verder niets.
ik kijk wel uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat haar posts inhoudelijk niet veel soeps zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |