Zit niet in je.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik dnek dat ik in de raad mijn tactiek maar aanpas
Gewoon stoicijns hetzelfde riedeltje blijven opdreunen en als de oppositie wat zegt gewoon nietes! roepen.
Daarom vreet jij er ook een buikje aan.quote:
Waarom doe je dat nog niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik dnek dat ik in de raad mijn tactiek maar aanpas
Gewoon stoicijns hetzelfde riedeltje blijven opdreunen en als de oppositie wat zegt gewoon nietes! roepen.
Idd, als je denkt dat je gelijk hebt doe je dat namelijk wel.quote:
Buikje vooruit. Eigenlijk zou ik een strak T-Shirt moeten dragen met de tekst: dit is welvaart mensen.quote:
Ik probeer duidelijk te onderbouwen waarom mijn tegenstander niet goed bij zijn verstand is geen gelijk heeft.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens moet iedereen die champagne drinkt uit wijnglazen worden neergeschoten.
Misschien wel omdat hij met Merkel gesprekken van groot belang kan voeren.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Zou Carla Bruni jaloers worden van haar man die zo vaak met Angela Merkel zit?
Jaloers worden op Angela Merkel.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Zou Carla Bruni jaloers worden van haar man die zo vaak met Angela Merkel zit?
Ik heb het gemist. Maar ik vind 't wel een schatje, die man. Aandoenlijk oprecht ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:32 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ging stuk toen Di Rupo een poging deed om Nederlands te spreken.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Maar ik vind 't wel een schatje, die man. Aandoenlijk oprecht ofzo.
Het is en blijft een vrouw die Carlaquote:Op donderdag 8 december 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaloers worden op Angela Merkel.
God, dan weet je dat je man echt een loser is.
Wat ik van aantrekkelijke vrouwen heb begrepen, zijn ze alleen jaloers op aantrekkelijke vrouwen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is en blijft een vrouw die Carla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |