Aldus Remlof.quote:Die gast is echt een baas, hoe hij praat... echt baas![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossem
Klacht: Te weinig maarten van rossem op tv
Vorige deel: Maarten van rossem, wat een baas :)
*nu (ten tijde van opening van dit topic) op Radio 1 over de Amerikaanse midterm elections
Jij was die ene persoon die dacht dat de euro het niet ging overleven?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef borisz het volgende:
Was erg leuk om er bij geweest te zijn.![]()
Zeven kwartier achter elkaar geen minuut verveeld.
Hij lult jou inhoudelijk wel zo de kamer rond, daar verwed ik mijn bankrekening om.quote:Op zondag 18 december 2011 21:47 schreef Authentiek het volgende:
Tis meer een zelf ingenome kwal dan een man met een visie die ons wegwijs maakt in deze wereld.
Hij is niet echt een geweldig debaterquote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij lult jou inhoudelijk wel zo de kamer rond, daar verwed ik mijn bankrekening om.
Hij lijkt mij inderdaad niet iemand van het vlugge debat maar als hij een betoog ongestoord kan houden dan komt hij natuurlijk wel erg ver, hij heeft een enorme inhoudelijke kennis.quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is niet echt een geweldig debater
Er staat ook inhoudelijk. Geert Wilders is vandaag de dag de scherpste debater, in mijn ogen. Maar wat er uitkomt is een kotsstraal aan nonsens.quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geert Wilders is een waardeloze debater,quote:Op maandag 19 december 2011 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er staat ook inhoudelijk. Geert Wilders is vandaag de dag de scherpste debater, in mijn ogen. Maar wat er uitkomt is een kotsstraal aan nonsens.
Nee, het maakt zijn media exposure goed. Maar Wilders is inderdaad een waardeloze debater.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:14 schreef Buitendam het volgende:
Totale onzin, natuurlijk. De manier waarop hij debatteert kan je niet aanstaan, ik ben zelf ook veel meer fan van een staatsman als Cohen, maar de manier waarop hij debatteert brengt hem heel veel stemmen. Het is makkelijk, snel en haalt alle nieuwsprogramma's. Dat is uiteindelijk wat je wilt en dat maakt Wilders een prima debater.
Ja, media exposure is wel een heel breed begrip natuurlijk. Het is een stijl die hij kiest, maar als je terugkijkt naar zijn optredens in de media voor de VVD (bijvoorbeeld een jaar of 10 geleden bij Barend en van Dorp) dan zie je dat hij inhoudelijk sterk is, zeer kundig met woorden en ook een fantastisch snel een weerwoord heeft. Laat je niet van de wijs brengen dat hij zich niet laat zien in programma's op de publieke omroep, want hij kan het wel degelijk. Hij kiest alleen voor de makkelijke manier, wat hem (helaas) veel zetels oplevert.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het maakt zijn media exposure goed. Maar Wilders is inderdaad een waardeloze debater.
Hij is het ook echt absoluut niet afgeleerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Maar we hebben het niet over een jaar of tien geleden.
Ik lul Wilders in 1 zin onder tafel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het maakt zijn media exposure goed. Maar Wilders is inderdaad een waardeloze debater.
Gelul. Inhoudelijk sterk. Zeker die shows van 2009 en 2010.quote:
Hij zuipt ook teveel.quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij die juist op de hak nam op dit punt in de conference van 2011 (voorstelling van 9 december jl.).quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef Flow3r het volgende:
Hij kan mooi vertellen, maar ik word soms moe van zijn Ivo-Opstelten-stemgeluid.
Guido Weiijersquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef El_Matador het volgende:
Deze man is veul grappiger en ook nog eens inhoudelijk verrassend sterk:
Die van dit jaar vond ik minstens net zo goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind Guido Weijers best OK, maar de vergelijking met Maarten van Rossem is zinloos. Weijers is beroepsmatig cabaretier / entertainer. Van Rossem is een historicus en analist, die op dusdanig boeiende, humoristische manier kan vertellen en relativeren dat er een zekere amusementswaarde ontstaat. Die is zodanig dat mensen zelfs in het theater naar hem gaan kijken. Knap als je dat kunt bereiken als historicus.
Ik heb op YouTube de "conference" van 2010 gekeken en die was best onderhoudend.
Die vergelijking is niet zinloos omdat Maarten van Rossem hier een "oudjaarsconference" geeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind Guido Weijers best OK, maar de vergelijking met Maarten van Rossem is zinloos. Weijers is beroepsmatig cabaretier / entertainer. Van Rossem is een historicus en analist, die op dusdanig boeiende, humoristische manier kan vertellen en relativeren dat er een zekere amusementswaarde ontstaat. Die is zodanig dat mensen zelfs in het theater naar hem gaan kijken. Knap als je dat kunt bereiken als historicus.
Ik heb op YouTube de "conference" van 2010 gekeken en die was best onderhoudend.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:
Mijn pa is net als Van Rossem docent, en hoewel hij nooit zoveel kennis heeft van de (Amerikaanse) geschiedenis, zou hij een betere conferencier zijn. Grappiger, scherper, dynamischer.
Hee, een (oud-)studente?quote:
Het heeft niets met sbs te maken, het heeft er vooral mee te maken dat de enige goede grappen van Guido Weijers gejat zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vergelijking is niet zinloos omdat Maarten van Rossem hier een "oudjaarsconference" geeft.
Van Rossem is ontegenzeggelijk een boeiende man met een schat aan kennis, maar hij is geen goed publiek spreker op de planken.
Daar gaat het om, zeker gezien de OP van dit topic.
Mijn pa is net als Van Rossem docent, en hoewel hij nooit zoveel kennis heeft van de (Amerikaanse) geschiedenis, zou hij een betere conferencier zijn. Grappiger, scherper, dynamischer.
Het neerkijken op iemand die op SBS komt vind ik net zo zielig als het Wildersgelul dat intellectuelen weggemoffeld zouden moeten worden trouwens.
Door wie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Het heeft niets met sbs te maken, het heeft er vooral mee te maken dat de enige goede grappen van Guido Weijers gejat zijn.
Gelukkig, ik dacht dat het aan mij lagquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef El_Matador het volgende:
Deze man is veul grappiger en ook nog eens inhoudelijk verrassend sterk:
Jij krijgt tenminste nog je mondhoeken omhoog bij dat filmpjequote:
Wat kan hij niet? Hij doet het tochquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, een (oud-)studente?
Hetzelfde zou trouwens opgaan voor Guido Weijers die een historische analyse zou gaan geven. Dat zou ook dramatisch worden.
Van Rossem kan dit gewoon niet. Soit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |