Aldus Remlof.quote:Die gast is echt een baas, hoe hij praat... echt baas![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossem
Klacht: Te weinig maarten van rossem op tv
Vorige deel: Maarten van rossem, wat een baas :)
*nu (ten tijde van opening van dit topic) op Radio 1 over de Amerikaanse midterm elections
Vermoed dat Van Rossem zich weinig aantrekt van wat jij over hem denkt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:02 schreef Scorpie het volgende:
Een baas van de treurigheid, dat istie wel ja. Ik krijg altijd spontaan medelijden als ik hem zie optreden
Ik heb meer te doen met de personen die genadeloos afgebrand worden door zijn scherpe analyses.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:02 schreef Scorpie het volgende:
Een baas van de treurigheid, dat istie wel ja. Ik krijg altijd spontaan medelijden als ik hem zie optreden
Als ie iets niet is dan is het wel arrogant, hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef ems. het volgende:
Een vervelende wijsneus. Geen domme wijsneus trouwens, maar zijn intelligentie heeft hem arrogant gemaakt en dat vind ik een tekortkoming.
Eens, intelligente man en een goede kijk op zakenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef ems. het volgende:
Een vervelende wijsneus. Geen domme wijsneus trouwens, maar zijn intelligentie heeft hem arrogant gemaakt en dat vind ik een tekortkoming.
De laatste tijd is dat ook steeds minder. Hij is gewoon een typetje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen met de personen die genadeloos afgebrand worden door zijn scherpe analyses..
Hij is wel een beetje een karikatuur geworden ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat ook steeds minder. Hij is gewoon een typetje.
Vooral bij DWDD is hij een typetje, maar laastst was hij bij P&W en bij "het lagerhuis'. Daar was hij ronduit briljant.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat ook steeds minder. Hij is gewoon een typetje.
In welk programma was hij te bewonderen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
Hij was weer goed in Uitgesproken vanavond
Uitgesproken ?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
In welk programma was hij te bewonderen dan?
Ik zie het ja. Ik las verkeerd en dacht dat Remlof schreef dat hij weer erg uitgesproken was vanavond.quote:
Het gaat er niet om wat ie zegt, maar hoe ie het zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef ems. het volgende:
Mart Smeets is niet arrogant, maar gewoon zuur.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje een karikatuur geworden ja.. Maar ik begrijp echt niet hoe je hem arrogant kunt vinden. Dan vind ik Beau van Erven Doorns, Van Nieuwkerk van DWDD, Mart Smeets etc. vele malen arroganter.
Smeets is juist een toonbeeld van arrogantie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
Mart Smeets is niet arrogant, maar gewoon zuur.
Valt me nog mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Tem het volgende:
Maarten bij Het oog - Over de schietpartij in Tuscon
Hij begint bij 02:25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |