Post in topic, denkt ook tof te zijn.quote:
ik wist dat ik fout redeneerdequote:Op donderdag 8 december 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Post in topic, denkt ook tof te zijn.
Epic fail.
Awwww sshieeeeeeett..quote:Op donderdag 8 december 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Post in topic, denkt ook tof te zijn.
Epic fail.
quote:
Ik vind je nu al vermoeiend.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Awwww sshieeeeeeett..
Deze man heeft me door. *sprint a la Liu Xang weg
Dan kan FC Twente daar gehuldigd worden in 2012...quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Waarom moet de Amsterdamse stadcamping weg?
Omdat , werkloos, puinhoopmakend, beroeps demonstranten tuigquote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Waarom moet de Amsterdamse stadcamping weg?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kan FC Twente daar gehuldigd worden in 2012...
En dan weer die grijparm erbij, nog maar afval wegquote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de rest van A´dam?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat , werkloos, puinhoopmakend, beroeps demonstranten tuig.
niets hoor, boertjequote:Op donderdag 8 december 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de rest van A´dam?
Dat kunnen ze beter in Enschede doen lijkt mequote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jijgaat ook voor de open deur awards 2011 he?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kunnen ze beter in Enschede doen lijkt me
Jamaar nu heb ik dus nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:
Het is december, dan worden we toch allemaal een beetje lijstjes-en-prijsjes gek?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jijgaat ook voor de open deur awards 2011 he?.
Wowquote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan álle voorgaande Singles-topics!
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Ge-applied
Hopen op snel (positief) antwoord
We gaan gewoon ons best doen, oké?quote:
Toen was ik nog geen reaguurder hier in Singles.quote:Ook die topics waar Sedan of De_Kardinaal in postte? Die waren erg tof hoor! (want kneuzenbashen)
whut?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef MNR het volgende:
Hoe bepalen ze nu welke 4 mogen blijven slapen?
4? Is dit zoiets als de 1% van de 99%?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef MNR het volgende:
Hoe bepalen ze nu welke 4 mogen blijven slapen?
Wees maar blij, toentertijd ging het er hier nog niet zo gemoedelijk aan toe.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We gaan gewoon ons best doen, oké?
[..]
Toen was ik nog geen reaguurder hier in Singles.Sterker nog, ik wist niet eens af van het bestaan van
Missb!
Mooie tijdquote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wees maar blij, toentertijd ging het er hier nog niet zo gemoedelijk aan toe.
Genoeg om te kunnen blijven negeren dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef MNR het volgende:
Nee, er mogen nu 4 man blijven slapen in tentjes op het Beursplein.
Tonijnquote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
Had ik àlles in huis gehaald voor de spicy tuna. En wat heb ik niet in huis?
Juist...
Een aquarium?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
Juist...
Who cares about dolfijnenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tonijn
Goed zo! Dat is voor de dolfijnen, niet voor mensen!
doe eens recept?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
Juist...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ging soms wel voorbij een beetje. Daarom was het zo tof!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje rellen is nooit verkeerd, toch?
Tonijn op waterbasis (of olie), rode ui, kappertjes, gedroogde chili zaadjes en klein beetje Yofresh (bereid op basis van yoghurt).quote:
Krengetje en wifebeater Firefoxquote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ging soms wel voorbij een beetje. Daarom was het zo tof!
We hadden hier een Singles stelletje dat uit elkaar ging en hier even flink met modder ging gooien. Prachtig. Waren zelfs nog kinderen in het spel (niet van hun samen jammer genoeg).
En vergeet Missb en dr singels ex nietquote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hadden hier een Singles stelletje dat uit elkaar ging en hier even flink met modder ging gooien. Prachtig. Waren zelfs nog kinderen in het spel (niet van hun samen jammer genoeg).
Koken zonder recept rules! Gewoon on the flyquote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Tonijn op waterbasis (of olie), rode ui, kappertjes, gedroogde chili zaadjes en klein beetje Yofresh (bereid op basis van yoghurt).
Heb geen echt recept. Wilde het zelf proberen te maken
Ow, ik had wat anders in mijn hoofd. Dit is gewoon een frisse tonijnsalade zeg maar. Ik dacht meer aan gegrilde tonijn of zoquote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Tonijn op waterbasis (of olie), rode ui, kappertjes, gedroogde chili zaadjes en klein beetje Yofresh (bereid op basis van yoghurt).
Voor extra flavour die er goed bij past raad ik je wat krabvlees aan om bij die mix te doen. Omdat je geen tonijn hebt kun je dat er ook wel bij halen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Was daar een rel omtrent? Wel haar buiten-Singles ex dat ik me kan herinneren. Maar met Sedan toch niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En vergeet Missb en dr singels ex niet
Sedan vond het nodig om haar op dr gedrag te wijzen via dit topic! Toen ze nog iets hadden.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was daar een rel omtrent? Wel haar buiten-Singles ex dat ik me kan herinneren. Maar met Sedan toch niet?
Spicy tunaquote:Op donderdag 8 december 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koken zonder recept rules! Gewoon on the fly
Ook lekker!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik had wat anders in mijn hoofd. Dit is gewoon een frisse tonijnsalade zeg maar. Ik dacht meer aan gegrilde tonijn of zo
Ik ben allergisch voor krabquote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor extra flavour die er goed bij past raad ik je wat krabvlees aan om bij die mix te doen. Omdat je geen tonijn hebt kun je dat er ook wel bij halen.
/coolstorybro
Ernstig chiquequote:Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sedan vond het nodig om haar op dr gedrag te wijzen via dit topic! Toen ze nog iets hadden.
Heel Chique ook
Volgens mij stalkt FF me want altijd als ik er ergens over begin dan hangt hij er zo weer aan.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sedan vond het nodig om haar op dr gedrag te wijzen via dit topic! Toen ze nog iets hadden.
Heel Chique ook
quote:"gezien het feit dat je idle bent, verzoek ik je om het saldo van je verlofdagen dit jaar op NUL uit te laten komen".
Beste baas,quote:
Hehe.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beste baas,
Ik heb dit jaar geen vakantieplannen meer. Aangezien ik idle ben wel graag een gepaste opdracht voor mij vinden.
Bij voorbaat dank een ongestelde MNR
Al replied met...... Ja is goed baas?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:22 schreef MNR het volgende:
Is het nou heel vreemd dat ik boos word als hij zoiets van me vraagt??
(al replied overigens)
Ok, thanksquote:Op donderdag 8 december 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al replied met...... Ja is goed baas?
En boos worden schiet je niks mee op. Dit zijn praktijken van grote bedrijven en is hun goed recht.
Genoeg mensen die zich er door laten intimideren en er in trappen. Pure winst voor ze.
Het is niet persoonlijk dus boos om worden heeft weinig zin.
Bij het beginnen met lezen van je reactie dacht ik even dat je het over Krea en Samzz had...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon netjes doen wat de baas vraagt he.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
Mijn baas geeft nu aan dat hij begrijp dat ik geen vakantieplannen meer heb dit jaar en ik hoef ze ook niet meer te maken. Maar wel aangeven op welke dagen ik verlof op ga nemen. Maar zo gaan ze binnen het bedrijf met al de IDLE mensen om. Of ik hem nog wil laten weten welke dagen ik hiervoor ga gebruiken.
Het is toch wat he? Die bedrijfscultuur...
Neuj, daar is niets heerlijks aan, babsie!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]Heerlijk he
Ik eindig weer negatief
Wij gezonde knullen zijn alleen maar blij dat je zulke vlagen hebt...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Heee, we zouden het niet meer hebben over mijn tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering.
Don't make me smoke again!
Neem wat te drinken danquote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Heee, we zouden het niet meer hebben over mijn tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering.
Don't make me smoke again!
Als jij geen verlof op wil nemen, kan hij je niks maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
Mijn baas geeft nu aan dat hij begrijp dat ik geen vakantieplannen meer heb dit jaar en ik hoef ze ook niet meer te maken. Maar wel aangeven op welke dagen ik verlof op ga nemen. Maar zo gaan ze binnen het bedrijf met al de IDLE mensen om. Of ik hem nog wil laten weten welke dagen ik hiervoor ga gebruiken.
Ik zit nu aan een doos snoep. Ja, een DOOS.quote:
Veel mensen willen ook niet idle op kantoor zitten. Maar waarom ben je idle dan? Dat komt hier eigenlijk zelden tot nooit voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
Ik ben zo blij dat die allebei geen kinderen hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij het beginnen met lezen van je reactie dacht ik even dat je het over Krea en Samzz had...
Jij werkt dan ook niet in de ITquote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel mensen willen ook niet idle op kantoor zitten. Maar waarom ben je idle dan? Dat komt hier eigenlijk zelden tot nooit voor.
en dan noem je mij chubbyquote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een doos snoep. Ja, een DOOS.
* missbehavin kijkt naar de aanstekerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar S95Sedan heeft dus Missb geprikt als ik het allemaal goed begrijp?
4 +1 regeling?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij geen verlof op wil nemen, kan hij je niks maken.
Overigens, als je het WEL doet, help hem dan even herinneren aan de 4+1 regeling bij idleness
Ik ga een vette zeug wordenquote:
Ik ben idle om dezelfde reden dat ieder ander idle is: er is geen opdrachtquote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel mensen willen ook niet idle op kantoor zitten. Maar waarom ben je idle dan? Dat komt hier eigenlijk zelden tot nooit voor.
Ik moet wel dagen opnemen nog (of dat is me vriendelijk verzocht, maar mijn baas is op vakantie tot de 22e en ik neem hem over. Dus het kan pas daarna). Ik heb er nog 36 staan.
Ik pas straks niet eens meer door zijn luikje man.quote:
Vanaf 2012 moet je je opgebouwde WETTELIJKE dagen binnen 1,5 jaar opmaken. Dat zijn er 20 volgens mij. Die van het lopende jaar worden eerst opgemaakt. Alles wat je bovenop de wettelijke dagen krijgt, zijn van jou, en daar zit geen wettelijk maximum aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog 8 dagen .. wat is tegenwoordig de max volgens de wet? Dat was toch veranderd?
10quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog 8 dagen .. wat is tegenwoordig de max volgens de wet? Dat was toch veranderd?
4 dagen opnemen, 5 dagen krijgen. Ze betalen er dan 1.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
4 +1 regeling?
Nee, denk niet dat ik het doe. Ik vind het echt zonde om die dagen op te nemen terwijl ik komend jaar die kan investeren om heerlijk leuke dingen te gaan doen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben idle om dezelfde reden dat ieder ander idle is: er is geen passende opdracht
Dan zit er niks anders op dan dat je een tijdje aan de salades gaatquote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pas straks niet eens meer door zijn luikje man.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt naar de aansteker
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Nee, we zijn veel te kusjekroel geweestquote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Er is hier toch al heel lang geen rel meer geweest?
Dus dat is op deze dagen niet van toepassing en ze heeft 5 jaar om ze op te maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf 2012 moet je je opgebouwde WETTELIJKE dagen binnen 1,5 jaar opmaken. Dat zijn er 20 volgens mij. Die van het lopende jaar worden eerst opgemaakt. Alles wat je bovenop de wettelijke dagen krijgt, zijn van jou, en daar zit geen wettelijk maximum aan.
Waarbij de oudste eerst worden opgemaakt. Praktisch gezien onbeperkt houdbaar dus. Als je 25~30 dagen verlof niet kunt opmaken in 5 jaar tijd, is er iets mis met je hoofdquote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus dat is op deze dagen niet van toepassing en ze heeft 5 jaar om ze op te maken.
Stop die maar in je mond ja, is niet ongezondquote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt naar de aansteker
Erg gezond lijkt het me ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stop die maar in je mond ja, is niet ongezond.
En dan kan de werkgever er meestal nog twee toewijzen in veel contracten.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarbij de oudste eerst worden opgemaakt. Praktisch gezien onbeperkt houdbaar dus. Als je 25~30 dagen verlof niet kunt opmaken in 5 jaar tijd, is er iets mis met je hoofd
Edit: en je moet van de arbo minstens twee weken aangesloten verlof opnemen per jaar. Dat is dus in 5 jaar 50 dagen
gewoon als een sigaret, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erg gezond lijkt het me ook niet
Dat hindert niet, als ze het maar sensueel doet...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erg gezond lijkt het me ook niet
Oh noesquote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, we zijn veel te kusjekroel geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
It's not the same babe..quote:Op donderdag 8 december 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon als een sigaret, kan geen kwaad.
Aansteken aan de onderkant? *boem*quote:Op donderdag 8 december 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon als een sigaret, kan geen kwaad.
Bij het eerste mailtje stond ik direct op mn achterste potenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, in MNR's geval heeft haar baas geen poot om op te staan. Ik vind dat 1ste mailtje trouwens fout, maar die 2de nog veel meer. 'Ja, ik weet dat je niet op vakantie gaat. Maar wanneer neem je ze wel op om dan niet op vakantie te gaan, maar ook niet te werken.' En dan ook nog eens de gebiedende wijs
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh noes
Kusje kroeeeeeeelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Gewoon niet doen dus, en dat in de mail zetten een idee?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij het eerste mailtje stond ik direct op mn achterste poten
Ja... en ik zit me nu af te vragen hoe ik het tactisch kan brengen dat ik er niet op inga
Ik hoef hem hopelijk niet uit te leggen dat ik geen vakantiedagen opneem als ik geen vakantie door ga brengen.
Jamaar een leuk rel op zn tijd moeten kunnen. Ik kan het alleen niet.quote:
Ja. Een ander antwoord heb ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dus, en dat in de mail zetten een idee?
Je kunt het wel, alleen je bent niet zo goed als sommige hier!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar een leuk rel op zn tijd moeten kunnen. Ik kan het alleen niet.
"Beste baas. Hierbij de data wanneer ik mijn resterende vrije dagen opneem:"quote:
Meneer Aap,quote:Op donderdag 8 december 2011 14:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij het eerste mailtje stond ik direct op mn achterste poten
Ja... en ik zit me nu af te vragen hoe ik het tactisch kan brengen dat ik er niet op inga
Ik hoef hem hopelijk niet uit te leggen dat ik geen vakantiedagen opneem als ik geen vakantie door ga brengen.
"MNR, er staan geen data genoemd?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Beste baas. Hierbij de data wanneer ik mijn resterende vrije dagen opneem:"
Klaar
Als het toch zo makkelijk zou gaanquote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Dat klopt. Wat perceptueel van je"
Ikben van plan volgend jaar zwanger te worden, mvg MNRquote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meneer Aap,
Voor volgend jaar heb ik plannen waar ik deze verlof dagen voor wil gebruiken. Ik vind het zonde om ze dan nu al op te nemen, terwijl ik niks in de planning heb.
M. vr. gr. MNR
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikben van plan volgend jaar zwanger te worden, mvg MNR.
Er zijn vrouwen die dat inderdaad plannen, ondanks dat ze nog geen vriend hebben. Enge vrouwen... hele enge vrouwen...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikben van plan volgend jaar zwanger te worden, mvg MNR.
Je hebt er toch ook geen vriend voor nodig, alleen een ONSquote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat inderdaad plannen, ondanks dat ze nog geen vriend hebben. Enge vrouwen... hele enge vrouwen...
Ieww!!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat inderdaad plannen, ondanks dat ze nog geen vriend hebben. Enge vrouwen... hele enge vrouwen...
Daarom zijn ze eng. En daarom gebruik ik ook 3 condooms over elkaar bij een ONS, en slik de volgende dag 2 MAP's!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook geen vriend voor nodig, alleen een ONS.
Ik probeer ook zwanger te wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom zijn ze eng. En daarom gebruik ik ook 3 condooms over elkaar bij een ONS, en slik de volgende dag 2 MAP's!
Hoe dan ook, ik zit er warmpjes bij volgend jaar [insert smiley zuigend aan cocktail]quote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, daarvoor hoeft ze geen verlofdagen te sparen, daar krijgt ze al gewoon 10 weken voor
Ik ook, maar ja, ik krijg dan ook dik veel verlofdagenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zit er warmpjes bij volgend jaar [insert smiley zuigend aan cocktail]
Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerkingquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerking.
Blijft geinig dat het overgrote gedeelte van de lucht dat je ademt, uit stikstof bestaatquote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerking.
Ik wil je wel van die verplichting ontdoen hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Maar soms moet het gewoon even gezegd worden
Vertel?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zit er warmpjes bij volgend jaar [insert smiley zuigend aan cocktail]
Met alle liefde die je in je draagt zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil je wel van die verplichting ontdoen hoor.
Uiteraardquote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met alle liefde die je in je draagt zeker
De volledige 10cc zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met alle liefde die je in je draagt zeker
je zal er niets van zienquote:Op donderdag 8 december 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien dat je het dan ooit mag doen
[..]
Zolang die cc maar uit mijn buurt blijft
Nou, als ik zwanger ben, krijg ik 10 weken en als ik niet zwanger ben ik heb extra vakantiedagen om door te brengen op mijn vakantiestemming.quote:
Totaal heb ik volgens mij 29 dagen.. dacht ikquote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Hoeveel vakantiedagen krijgen jullie per jaar eigenlijk?
idd, meteen achter in de keelquote:
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 8 december 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, meteen achter in de keel.
nee, weet ik wel, maar dat deed niets aan de opmerking afquote:Op donderdag 8 december 2011 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Maar dergelijke dingen doen wij niet HW
Niet met elkaar, maar los van elkaar houden jullie er wel van denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Maar dergelijke dingen doen wij niet HW
alles!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
nee, weet ik wel, maar dat deed niets aan de opmerking af.
Aah daar zit het probleemquote:Op donderdag 8 december 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Niet met elkaar, maar los van elkaar houden jullie er wel van denk ik.
24. Maar das exclusief de nationale feestdagen hierquote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
25 per jaar volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Je werkt in Griekenland?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
Afhankelijk van mijn woonsituatie zou ik wel een 3 maanden sabbatical doorbetaald willen doen bijvoorbeeld
Nouw.. ligt eraan hoe je het defineert, maar er zitten hier wel wat dames die er wel pap van lusten. Mannenpap dus he.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Seems we're the only sluts here...
Die wel ja. Voor sabbatical van 3 maand, heb je zo'n 60 dagen nodig. Met 25 dagen die je er volgend jaar bij krijgt, red je het net.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb er nu dus nog 36, daar heb ik 5 jaar voor om op te maken dan? Afhankelijk van mijn woonsituatie zou ik wel een 3 maanden sabbatical doorbetaald willen doen bijvoorbeeld
Ja, klinkt goed. Ik neem verder eigenlijk zelden tussen.door dagen vrij en anders heb ik eigenlijk altijd wel compensatiedagen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wel ja. Voor sabbatical van 3 maand, heb je zo'n 60 dagen nodig. Met 25 dagen die je er volgend jaar bij krijgt, red je het net.
Je bent ontslagen omdat je niet mee werkte met die dagen en ze verwijderen je mail vastquote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
Het spookt hier... opeens is AL mijn mail van gisteren en vandaag spoorloos uit mijn mailbox verdwenen. Niet in de prullenbak en ik heb ook geen prullenbak geleegd.. Zelfs mijn sent items zijn foetsie...
Hmmm... nou ja, dan heb ik dat laatste mailtje ook niet gezien
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent ontslagen omdat je niet mee werkte met die dagen en ze verwijderen je mail vast
Dat is geen spook. Dat zijn kut ICT-ers.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
Het spookt hier... opeens is AL mijn mail van gisteren en vandaag spoorloos uit mijn mailbox verdwenen. Niet in de prullenbak en ik heb ook geen prullenbak geleegd.. Zelfs mijn sent items zijn foetsie...
Hmmm... nou ja, dan heb ik dat laatste mailtje ook niet gezien
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent ontslagen omdat je niet mee werkte met die dagen en ze verwijderen je mail vast
Maar als je het in 2013 wil doen, kun je alsnog alle dagen van 2012 meenemen, alleen vervallen dan wel de basis (20 volgens mij, bij 40 urig contract) uren op 1-7-2013quote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed. Ik neem verder eigenlijk zelden tussen.door dagen vrij en anders heb ik eigenlijk altijd wel compensatiedagen.
Je lacht er om. Vaak zat gezien.quote:
Snap ik wel. Een rancuneus persoon kan nog bijhoorlijk wat schade aanrichten.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je lacht er om. Vaak zat gezien.
Ja met spoed alles blokkeren, mail, accounts alles.
De persoon zal over x minuten ontslagen worden en we willen geen enkel risico lopen dat er nog iets kan gebeuren.
Hej dat klinkt erg bekend. En dat de chef toch nog even vergeet te melden aan het einde van de dag dat iemand ontslagen is, die de volgende dag voor de deur staat en jou belt: Mijn account doet het niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
De persoon zal over x minuten ontslagen worden en we willen geen enkel risico lopen dat er nog iets kan gebeuren.
Klopt. Ik snap het ook wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik wel. Een rancuneus persoon kan nog bijhoorlijk wat schade aanrichten.
woh... dat zijn geen grappen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap het ook wel.
Aardig wat fraudezaken gezien in de jaren.
Bij 1 verzekeringsmaatschappij waar ik zat een familie business.
Man zat op de inkomende declaraties. Neefje zat op de invoer en vrouw op de uitbetaling.
8ton in 6 jaar tijd.
Je moet toegeven dat er in dat geval sprake is van totaal geen vertrouwen tussen werkgever en werknemer. Wat uiterst triest is.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waarom niet?quote:
Omdat ik niks moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat ik niks moet.Ja, ok. Daar heb je gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb slechts één keer meegemaakt dat iemand op staande voet werd ontslagen. Dat was een gesprek met manager en iemand van HR, terwijl ondertussen iemand anders alles afsloot en persoonlijke dingen in een doos stopte. Dus niks geen inlogpogingen op een gesloten account oid. Ik moet wel zeggen dat ontslag op staande voet niet zo snel gegeven wordt. Dan moet je echt wel wat gedaan hebben. Of is het zo veranderd de laatste 2 jaar?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ik deed echt niks hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
opeens is AL mijn mail van gisteren en vandaag spoorloos uit mijn mailbox verdwenen.
Vind je het leuk om op tv te zijn? ik weet wel wat makkelijke weggetjes voor je hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Yaaaay zondag op tv!
Net meegedaan met de opnames van Sunday Night Fever. Nou ja, net.... vanaf fokking 10:00 vanochtend tot net .....
valt me van je tegen.....quote:Op donderdag 8 december 2011 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is geen spook. Dat zijn kut ICT-ers.
owjaquote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik deed echt niks hoor
ineens verdwenen!
Hahaha! Zoquote:Op donderdag 8 december 2011 16:01 schreef Ripley het volgende:
Hier haddenw e een keer dat een collega op kantoor kwam en haar computer al weg was gehaald door een overijverige facilities dame. Die bleek ook die dag ontslagen te worden
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je het leuk om op tv te zijn? ik weet wel wat makkelijke weggetjes voor je hoor
Zal die regel vanavond tegen Yvo gebruikenquote:
Je gaat toch hier wel een foto van de foto plaatsenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Wordt net gebeld dat 1 van de modellenfoto's van mij 10x10m groot langs de weg komt te hangen hier in Eindhoven. ... ook nog eens de weg waar ik IEDERE dag langs kom naar m'n werk
Mijn god wat is dit voor ego dag zeg?
Ja de foto zelf heb ik al (vind hem niet bijster geweldig mooi, maar goed).quote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat toch hier wel een foto van de foto plaatsen
Natuurlijk doet ie dat...quote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat toch hier wel een foto van de foto plaatsen
"Goeiemorgen Ang3l"quote:Op donderdag 8 december 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Wordt net gebeld dat 1 van de modellenfoto's van mij 10x10m groot langs de weg komt te hangen hier in Eindhoven. ... ook nog eens de weg waar ik IEDERE dag langs kom naar m'n werk
Mijn god wat is dit voor ego dag zeg?
Ik ken een aantal mensen die altijd op zoek zijn naar deelnemers etc. En ik doe zelf ook vaak pre-castings voor programma's.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens mij nietWat een hoop nep en air was dat vandaag zeg.
Wat voor weggetjes heb je dan?
Anders doe ik tquote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de foto zelf heb ik al (vind hem niet bijster geweldig mooi, maar goed).
Maar zal wel een foto maken van dat ding langs de weg
Vet!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hangt er dus nu al. En ik kom op een van de andere gebouwen langs die weg
HELP!!!!!!!!!!!!
Ik ben met dansen ook meestal 1 van degenen die achteraan staat. Hoef niet zo nodig in the picture te staan. Vind zo'n camera best een eng ding. maar is ook wel een kwestie van gewenning en zeker voelen. Als de dans goed zit ..... en ik zit lekker in m'n vel, mag je me best vooraan zetten. Maar dat ik er echt op geil? Neuh.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen die altijd op zoek zijn naar deelnemers etc. En ik doe zelf ook vaak pre-castings voor programma's.
Jij liever dan ik, ik vind voor de camera echt afgrijselijk.
Hier nog niet. Was gister erger.quote:
Die is net zo af als je dakterras?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Als miene schoorsteen het maar overleeft.
Die mag eigenlijk wel een keer opnieuw gevoegd worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is net zo af als je dakterras?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees voor je treinreisquote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:
Volgens knmi is het hier ook 5 bft in Leeuwarden, maar daar klopt geen kont van. Eerder 7. En het gaat nog harder. Vanavond/vannacht 7~8 land, 9~10 kust
Dan blijf je tenminste nog een beetje warmquote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, als ie z'n Sonnema-cola maar heeft...
Dat ligt eraan, waarop drukte je?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik drukte, maar er gebeurde niets.
hier!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, waarop drukte je?
Mjah, doe mij maar vodka of slivovic...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan blijf je tenminste nog een beetje warm
Je moet vrouwen ook niet willen begrijpen, je moet ze aanvoelen.quote:
Hehehe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:04 schreef Cue_ het volgende:
Morgen.. Mijn horoscoop zei het al.. deze ochtend ben ik niet in goede stemming
haha. Geslapen wel.. opgestaan niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:26 schreef MNR het volgende:
Hehehe.
Weer niet goed geslapen morgenzonnetje?
Ai, ja da's minder. Maar het is bijna weekend! Tijd voor leuke dingen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha. Geslapen wel.. opgestaan niet.
Mijn nek wat verdraaid in bed ofzo.. en last van de knie.. plus gewoon geen zin, maakt het geen leuke ochtend
Ranja en vruchtensap noem ik geen cocktails, ook al gooi je er een paraplutje inquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:35 schreef MNR het volgende:
Gisteravond alcoholvrije cocktails gedronken! Lekker.. Mmmmm.
Dat is waar.. maar eerst nog een dag werkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:32 schreef MNR het volgende:
Ai, ja da's minder. Maar het is bijna weekend! Tijd voor leuke dingen.
Ben zelf nog aan t wakker worden
Gecrunched ijsquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ranja en vruchtensap noem ik geen cocktails, ook al gooi je er een paraplutje in
Met je collega's die je zo graag wilde zien op de borrel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar eerst nog een dag werken
haha.. doe rustig aan
Ik ben erg dol op mijn baas. Als in vriendschappelijk dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan ben je vast heel erg dol op je baan
Ik zag er gister niet erg appetijtelijk uit Rukkerquote:
Daar kan mijn baas nog wat van leren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben erg dol op mijn baas. Als in vriendschappelijk dus.
Die help ik graag uit de brand.
Maar als jij bovenop zit, dan wordt mannetje toch bedolven onder je immens grotequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag er gister niet erg appetijtelijk uit RukkerIk denk dat mijn man weinig zin had in een rochelende Tally boven op
Nee, wil juist andere collega's zien dan degene waar ik mee werk hequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:44 schreef MNR het volgende:
Met je collega's die je zo graag wilde zien op de borrel!![]()
Doe ik al-tijd.
Mijn baas is een goedzak. Vaak is dat helaas.. Maar soms ook best handigquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar als jij bovenop zit, dan wordt mannetje toch bedolven onder je immens groteborsten
en heeft ie geen last van je gerochel?
Haha, ik zal niets zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn baas is een goedzak. Vaak is dat helaas.. Maar soms ook best handig
Aangezien hij geen nee durft te zeggen (ja ja ja) zit ik hem hier nu uit de brand te helpen omdat mijn andere collega's er niet zijn.
STOP DAN OOK!!! als je het toch al zegtquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik zal niets zeggen
Mijn baas is echt wel een heel ander type... Maar ik ga het niet over mijn baas hebben, want daar word ik alleen maar chagrijnig van.. blehh
Ja, eerst moest er ff iets uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
STOP DAN OOK!!! als je het toch al zegt
Gekke mannen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Mannen accepteren toch nooit "nee" van een vrouw?.
I feel your pain babe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik zal niets zeggen
Mijn baas is echt wel een heel ander type... Maar ik ga het niet over mijn baas hebben, want daar word ik alleen maar chagrijnig van.. blehhHet zou toch eens zo makkelijk zijn als hij gewoon mijn 'nee' zou accepteren. Hij is ZO vermoeiend.
Shut up and make me a sandwichquote:
Boss man hier zit lekker op Ibiza. En ik fijn alleen op kantoor.quote:
Ach in jouw vakantie was het andersomquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boss man hier zit lekker op Ibiza. En ik fijn alleen op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |