Vet!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hangt er dus nu al. En ik kom op een van de andere gebouwen langs die weg
HELP!!!!!!!!!!!!

Ik ben met dansen ook meestal 1 van degenen die achteraan staat. Hoef niet zo nodig in the picture te staan. Vind zo'n camera best een eng ding. maar is ook wel een kwestie van gewenning en zeker voelen. Als de dans goed zit ..... en ik zit lekker in m'n vel, mag je me best vooraan zetten. Maar dat ik er echt op geil? Neuh.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen die altijd op zoek zijn naar deelnemers etc. En ik doe zelf ook vaak pre-castings voor programma's.
Jij liever dan ik, ik vind voor de camera echt afgrijselijk.

Scary shit.
 Scary shit.

Hier nog niet. Was gister erger.quote:

Die is net zo af als je dakterras?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Als miene schoorsteen het maar overleeft.

Die mag eigenlijk wel een keer opnieuw gevoegd worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is net zo af als je dakterras?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik vrees voor je treinreisquote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:
Volgens knmi is het hier ook 5 bft in Leeuwarden, maar daar klopt geen kont van. Eerder 7. En het gaat nog harder. Vanavond/vannacht 7~8 land, 9~10 kust

Dan blijf je tenminste nog een beetje warmquote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, als ie z'n Sonnema-cola maar heeft...

Dat ligt eraan, waarop drukte je?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik drukte, maar er gebeurde niets.

hier!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, waarop drukte je?

Mjah, doe mij maar vodka of slivovic...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan blijf je tenminste nog een beetje warm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |