Ik ook, maar ja, ik krijg dan ook dik veel verlofdagenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zit er warmpjes bij volgend jaar [insert smiley zuigend aan cocktail]
Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerkingquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerking.
Blijft geinig dat het overgrote gedeelte van de lucht dat je ademt, uit stikstof bestaatquote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerking.
Ik wil je wel van die verplichting ontdoen hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Maar soms moet het gewoon even gezegd worden
Vertel?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zit er warmpjes bij volgend jaar [insert smiley zuigend aan cocktail]
Met alle liefde die je in je draagt zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil je wel van die verplichting ontdoen hoor.
Uiteraardquote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met alle liefde die je in je draagt zeker
De volledige 10cc zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met alle liefde die je in je draagt zeker
je zal er niets van zienquote:Op donderdag 8 december 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien dat je het dan ooit mag doen
[..]
Zolang die cc maar uit mijn buurt blijft
Nou, als ik zwanger ben, krijg ik 10 weken en als ik niet zwanger ben ik heb extra vakantiedagen om door te brengen op mijn vakantiestemming.quote:
Totaal heb ik volgens mij 29 dagen.. dacht ikquote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Hoeveel vakantiedagen krijgen jullie per jaar eigenlijk?
idd, meteen achter in de keelquote:
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 8 december 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, meteen achter in de keel.
nee, weet ik wel, maar dat deed niets aan de opmerking afquote:Op donderdag 8 december 2011 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Maar dergelijke dingen doen wij niet HW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |