Post in topic, denkt ook tof te zijn.quote:
ik wist dat ik fout redeneerdequote:Op donderdag 8 december 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Post in topic, denkt ook tof te zijn.
Epic fail.
Awwww sshieeeeeeett..quote:Op donderdag 8 december 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Post in topic, denkt ook tof te zijn.
Epic fail.
quote:
Ik vind je nu al vermoeiend.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Awwww sshieeeeeeett..
Deze man heeft me door. *sprint a la Liu Xang weg
Dan kan FC Twente daar gehuldigd worden in 2012...quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Waarom moet de Amsterdamse stadcamping weg?
Omdat , werkloos, puinhoopmakend, beroeps demonstranten tuigquote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Waarom moet de Amsterdamse stadcamping weg?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kan FC Twente daar gehuldigd worden in 2012...
En dan weer die grijparm erbij, nog maar afval wegquote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de rest van A´dam?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat , werkloos, puinhoopmakend, beroeps demonstranten tuig.
niets hoor, boertjequote:Op donderdag 8 december 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de rest van A´dam?
Dat kunnen ze beter in Enschede doen lijkt mequote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jijgaat ook voor de open deur awards 2011 he?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kunnen ze beter in Enschede doen lijkt me
Jamaar nu heb ik dus nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:
Het is december, dan worden we toch allemaal een beetje lijstjes-en-prijsjes gek?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jijgaat ook voor de open deur awards 2011 he?.
Wowquote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan álle voorgaande Singles-topics!
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Ge-applied
Hopen op snel (positief) antwoord
We gaan gewoon ons best doen, oké?quote:
Toen was ik nog geen reaguurder hier in Singles.quote:Ook die topics waar Sedan of De_Kardinaal in postte? Die waren erg tof hoor! (want kneuzenbashen)
whut?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef MNR het volgende:
Hoe bepalen ze nu welke 4 mogen blijven slapen?
4? Is dit zoiets als de 1% van de 99%?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef MNR het volgende:
Hoe bepalen ze nu welke 4 mogen blijven slapen?
Wees maar blij, toentertijd ging het er hier nog niet zo gemoedelijk aan toe.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We gaan gewoon ons best doen, oké?
[..]
Toen was ik nog geen reaguurder hier in Singles.Sterker nog, ik wist niet eens af van het bestaan van
Missb!
Mooie tijdquote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wees maar blij, toentertijd ging het er hier nog niet zo gemoedelijk aan toe.
Genoeg om te kunnen blijven negeren dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef MNR het volgende:
Nee, er mogen nu 4 man blijven slapen in tentjes op het Beursplein.
Tonijnquote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
Had ik àlles in huis gehaald voor de spicy tuna. En wat heb ik niet in huis?
Juist...
Een aquarium?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
Juist...
Who cares about dolfijnenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tonijn
Goed zo! Dat is voor de dolfijnen, niet voor mensen!
doe eens recept?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
Juist...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ging soms wel voorbij een beetje. Daarom was het zo tof!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje rellen is nooit verkeerd, toch?
Tonijn op waterbasis (of olie), rode ui, kappertjes, gedroogde chili zaadjes en klein beetje Yofresh (bereid op basis van yoghurt).quote:
Krengetje en wifebeater Firefoxquote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ging soms wel voorbij een beetje. Daarom was het zo tof!
We hadden hier een Singles stelletje dat uit elkaar ging en hier even flink met modder ging gooien. Prachtig. Waren zelfs nog kinderen in het spel (niet van hun samen jammer genoeg).
En vergeet Missb en dr singels ex nietquote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hadden hier een Singles stelletje dat uit elkaar ging en hier even flink met modder ging gooien. Prachtig. Waren zelfs nog kinderen in het spel (niet van hun samen jammer genoeg).
Koken zonder recept rules! Gewoon on the flyquote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Tonijn op waterbasis (of olie), rode ui, kappertjes, gedroogde chili zaadjes en klein beetje Yofresh (bereid op basis van yoghurt).
Heb geen echt recept. Wilde het zelf proberen te maken
Ow, ik had wat anders in mijn hoofd. Dit is gewoon een frisse tonijnsalade zeg maar. Ik dacht meer aan gegrilde tonijn of zoquote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Tonijn op waterbasis (of olie), rode ui, kappertjes, gedroogde chili zaadjes en klein beetje Yofresh (bereid op basis van yoghurt).
Voor extra flavour die er goed bij past raad ik je wat krabvlees aan om bij die mix te doen. Omdat je geen tonijn hebt kun je dat er ook wel bij halen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Was daar een rel omtrent? Wel haar buiten-Singles ex dat ik me kan herinneren. Maar met Sedan toch niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En vergeet Missb en dr singels ex niet
Sedan vond het nodig om haar op dr gedrag te wijzen via dit topic! Toen ze nog iets hadden.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was daar een rel omtrent? Wel haar buiten-Singles ex dat ik me kan herinneren. Maar met Sedan toch niet?
Spicy tunaquote:Op donderdag 8 december 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koken zonder recept rules! Gewoon on the fly
Ook lekker!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik had wat anders in mijn hoofd. Dit is gewoon een frisse tonijnsalade zeg maar. Ik dacht meer aan gegrilde tonijn of zo
Ik ben allergisch voor krabquote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor extra flavour die er goed bij past raad ik je wat krabvlees aan om bij die mix te doen. Omdat je geen tonijn hebt kun je dat er ook wel bij halen.
/coolstorybro
Ernstig chiquequote:Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sedan vond het nodig om haar op dr gedrag te wijzen via dit topic! Toen ze nog iets hadden.
Heel Chique ook
Volgens mij stalkt FF me want altijd als ik er ergens over begin dan hangt hij er zo weer aan.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sedan vond het nodig om haar op dr gedrag te wijzen via dit topic! Toen ze nog iets hadden.
Heel Chique ook
quote:"gezien het feit dat je idle bent, verzoek ik je om het saldo van je verlofdagen dit jaar op NUL uit te laten komen".
Beste baas,quote:
Hehe.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beste baas,
Ik heb dit jaar geen vakantieplannen meer. Aangezien ik idle ben wel graag een gepaste opdracht voor mij vinden.
Bij voorbaat dank een ongestelde MNR
Al replied met...... Ja is goed baas?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:22 schreef MNR het volgende:
Is het nou heel vreemd dat ik boos word als hij zoiets van me vraagt??
(al replied overigens)
Ok, thanksquote:Op donderdag 8 december 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al replied met...... Ja is goed baas?
En boos worden schiet je niks mee op. Dit zijn praktijken van grote bedrijven en is hun goed recht.
Genoeg mensen die zich er door laten intimideren en er in trappen. Pure winst voor ze.
Het is niet persoonlijk dus boos om worden heeft weinig zin.
Bij het beginnen met lezen van je reactie dacht ik even dat je het over Krea en Samzz had...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon netjes doen wat de baas vraagt he.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
Mijn baas geeft nu aan dat hij begrijp dat ik geen vakantieplannen meer heb dit jaar en ik hoef ze ook niet meer te maken. Maar wel aangeven op welke dagen ik verlof op ga nemen. Maar zo gaan ze binnen het bedrijf met al de IDLE mensen om. Of ik hem nog wil laten weten welke dagen ik hiervoor ga gebruiken.
Het is toch wat he? Die bedrijfscultuur...
Neuj, daar is niets heerlijks aan, babsie!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]Heerlijk he
Ik eindig weer negatief
Wij gezonde knullen zijn alleen maar blij dat je zulke vlagen hebt...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Heee, we zouden het niet meer hebben over mijn tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering.
Don't make me smoke again!
Neem wat te drinken danquote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Heee, we zouden het niet meer hebben over mijn tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering.
Don't make me smoke again!
Als jij geen verlof op wil nemen, kan hij je niks maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
Mijn baas geeft nu aan dat hij begrijp dat ik geen vakantieplannen meer heb dit jaar en ik hoef ze ook niet meer te maken. Maar wel aangeven op welke dagen ik verlof op ga nemen. Maar zo gaan ze binnen het bedrijf met al de IDLE mensen om. Of ik hem nog wil laten weten welke dagen ik hiervoor ga gebruiken.
Ik zit nu aan een doos snoep. Ja, een DOOS.quote:
Veel mensen willen ook niet idle op kantoor zitten. Maar waarom ben je idle dan? Dat komt hier eigenlijk zelden tot nooit voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
Ik ben zo blij dat die allebei geen kinderen hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij het beginnen met lezen van je reactie dacht ik even dat je het over Krea en Samzz had...
Jij werkt dan ook niet in de ITquote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel mensen willen ook niet idle op kantoor zitten. Maar waarom ben je idle dan? Dat komt hier eigenlijk zelden tot nooit voor.
en dan noem je mij chubbyquote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een doos snoep. Ja, een DOOS.
* missbehavin kijkt naar de aanstekerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar S95Sedan heeft dus Missb geprikt als ik het allemaal goed begrijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |