Ik pas straks niet eens meer door zijn luikje man.quote:

Vanaf 2012 moet je je opgebouwde WETTELIJKE dagen binnen 1,5 jaar opmaken. Dat zijn er 20 volgens mij. Die van het lopende jaar worden eerst opgemaakt. Alles wat je bovenop de wettelijke dagen krijgt, zijn van jou, en daar zit geen wettelijk maximum aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog 8 dagen .. wat is tegenwoordig de max volgens de wet? Dat was toch veranderd?

10quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog 8 dagen .. wat is tegenwoordig de max volgens de wet? Dat was toch veranderd?

4 dagen opnemen, 5 dagen krijgen. Ze betalen er dan 1.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
4 +1 regeling?
Nee, denk niet dat ik het doe. Ik vind het echt zonde om die dagen op te nemen terwijl ik komend jaar die kan investeren om heerlijk leuke dingen te gaan doen.

quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben idle om dezelfde reden dat ieder ander idle is: er is geen passende opdracht

Dan zit er niks anders op dan dat je een tijdje aan de salades gaatquote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pas straks niet eens meer door zijn luikje man.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt naar de aansteker

quote:Op donderdag 8 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
 It's on you!
 It's on you!

Nee, we zijn veel te kusjekroel geweestquote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Er is hier toch al heel lang geen rel meer geweest?

Dus dat is op deze dagen niet van toepassing en ze heeft 5 jaar om ze op te maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf 2012 moet je je opgebouwde WETTELIJKE dagen binnen 1,5 jaar opmaken. Dat zijn er 20 volgens mij. Die van het lopende jaar worden eerst opgemaakt. Alles wat je bovenop de wettelijke dagen krijgt, zijn van jou, en daar zit geen wettelijk maximum aan.

Waarbij de oudste eerst worden opgemaakt. Praktisch gezien onbeperkt houdbaar dus. Als je 25~30 dagen verlof niet kunt opmaken in 5 jaar tijd, is er iets mis met je hoofdquote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus dat is op deze dagen niet van toepassing en ze heeft 5 jaar om ze op te maken.

Stop die maar in je mond ja, is niet ongezondquote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt naar de aansteker
 .
.

Erg gezond lijkt het me ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stop die maar in je mond ja, is niet ongezond.

En dan kan de werkgever er meestal nog twee toewijzen in veel contracten.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarbij de oudste eerst worden opgemaakt. Praktisch gezien onbeperkt houdbaar dus. Als je 25~30 dagen verlof niet kunt opmaken in 5 jaar tijd, is er iets mis met je hoofd
Edit: en je moet van de arbo minstens twee weken aangesloten verlof opnemen per jaar. Dat is dus in 5 jaar 50 dagen

gewoon als een sigaret, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erg gezond lijkt het me ook niet

Dat hindert niet, als ze het maar sensueel doet...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erg gezond lijkt het me ook niet

Oh noesquote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, we zijn veel te kusjekroel geweest

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

It's not the same babe..quote:Op donderdag 8 december 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon als een sigaret, kan geen kwaad.

Aansteken aan de onderkant? *boem*quote:Op donderdag 8 december 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon als een sigaret, kan geen kwaad.

Bij het eerste mailtje stond ik direct op mn achterste potenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, in MNR's geval heeft haar baas geen poot om op te staan. Ik vind dat 1ste mailtje trouwens fout, maar die 2de nog veel meer. 'Ja, ik weet dat je niet op vakantie gaat. Maar wanneer neem je ze wel op om dan niet op vakantie te gaan, maar ook niet te werken.' En dan ook nog eens de gebiedende wijs

quote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh noes Kusje kroeeeeeeelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje kroeeeeeeelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. You're never fully dressed until you wear a smile
You're never fully dressed until you wear a smile

Gewoon niet doen dus, en dat in de mail zetten een idee?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij het eerste mailtje stond ik direct op mn achterste poten
Ja... en ik zit me nu af te vragen hoe ik het tactisch kan brengen dat ik er niet op inga
Ik hoef hem hopelijk niet uit te leggen dat ik geen vakantiedagen opneem als ik geen vakantie door ga brengen.

Jamaar een leuk rel op zn tijd moeten kunnen. Ik kan het alleen niet.quote:

Ja. Een ander antwoord heb ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dus, en dat in de mail zetten een idee?

Je kunt het wel, alleen je bent niet zo goed als sommige hier!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar een leuk rel op zn tijd moeten kunnen. Ik kan het alleen niet.

"Beste baas. Hierbij de data wanneer ik mijn resterende vrije dagen opneem:"quote:

Meneer Aap,quote:Op donderdag 8 december 2011 14:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij het eerste mailtje stond ik direct op mn achterste poten
Ja... en ik zit me nu af te vragen hoe ik het tactisch kan brengen dat ik er niet op inga
Ik hoef hem hopelijk niet uit te leggen dat ik geen vakantiedagen opneem als ik geen vakantie door ga brengen.

"MNR, er staan geen data genoemd?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Beste baas. Hierbij de data wanneer ik mijn resterende vrije dagen opneem:"
Klaar
 "
"

Als het toch zo makkelijk zou gaanquote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Dat klopt. Wat perceptueel van je"

Ikben van plan volgend jaar zwanger te worden, mvg MNRquote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meneer Aap,
Voor volgend jaar heb ik plannen waar ik deze verlof dagen voor wil gebruiken. Ik vind het zonde om ze dan nu al op te nemen, terwijl ik niks in de planning heb.
M. vr. gr. MNR
 .
.

quote:Op donderdag 8 december 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikben van plan volgend jaar zwanger te worden, mvg MNR.

Er zijn vrouwen die dat inderdaad plannen, ondanks dat ze nog geen vriend hebben. Enge vrouwen... hele enge vrouwen...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikben van plan volgend jaar zwanger te worden, mvg MNR.

Je hebt er toch ook geen vriend voor nodig, alleen een ONSquote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat inderdaad plannen, ondanks dat ze nog geen vriend hebben. Enge vrouwen... hele enge vrouwen...
 .
.

Ieww!!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat inderdaad plannen, ondanks dat ze nog geen vriend hebben. Enge vrouwen... hele enge vrouwen...

Daarom zijn ze eng. En daarom gebruik ik ook 3 condooms over elkaar bij een ONS, en slik de volgende dag 2 MAP's!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook geen vriend voor nodig, alleen een ONS.

Ik probeer ook zwanger te wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom zijn ze eng. En daarom gebruik ik ook 3 condooms over elkaar bij een ONS, en slik de volgende dag 2 MAP's!
 .
.

Hoe dan ook, ik zit er warmpjes bij volgend jaar [insert smiley zuigend aan cocktail]quote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, daarvoor hoeft ze geen verlofdagen te sparen, daar krijgt ze al gewoon 10 weken voor

Ik ook, maar ja, ik krijg dan ook dik veel verlofdagenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zit er warmpjes bij volgend jaar [insert smiley zuigend aan cocktail]

Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerkingquote:
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |