4 +1 regeling?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij geen verlof op wil nemen, kan hij je niks maken.
Overigens, als je het WEL doet, help hem dan even herinneren aan de 4+1 regeling bij idleness

Ik ga een vette zeug wordenquote:

Ik ben idle om dezelfde reden dat ieder ander idle is: er is geen opdrachtquote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel mensen willen ook niet idle op kantoor zitten. Maar waarom ben je idle dan? Dat komt hier eigenlijk zelden tot nooit voor.
Ik moet wel dagen opnemen nog (of dat is me vriendelijk verzocht, maar mijn baas is op vakantie tot de 22e en ik neem hem over. Dus het kan pas daarna). Ik heb er nog 36 staan.

Ik pas straks niet eens meer door zijn luikje man.quote:

Vanaf 2012 moet je je opgebouwde WETTELIJKE dagen binnen 1,5 jaar opmaken. Dat zijn er 20 volgens mij. Die van het lopende jaar worden eerst opgemaakt. Alles wat je bovenop de wettelijke dagen krijgt, zijn van jou, en daar zit geen wettelijk maximum aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog 8 dagen .. wat is tegenwoordig de max volgens de wet? Dat was toch veranderd?

10quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog 8 dagen .. wat is tegenwoordig de max volgens de wet? Dat was toch veranderd?

4 dagen opnemen, 5 dagen krijgen. Ze betalen er dan 1.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
4 +1 regeling?
Nee, denk niet dat ik het doe. Ik vind het echt zonde om die dagen op te nemen terwijl ik komend jaar die kan investeren om heerlijk leuke dingen te gaan doen.

quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben idle om dezelfde reden dat ieder ander idle is: er is geen passende opdracht

Dan zit er niks anders op dan dat je een tijdje aan de salades gaatquote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pas straks niet eens meer door zijn luikje man.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt naar de aansteker

quote:Op donderdag 8 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
 It's on you!
 It's on you!

Nee, we zijn veel te kusjekroel geweestquote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Er is hier toch al heel lang geen rel meer geweest?

Dus dat is op deze dagen niet van toepassing en ze heeft 5 jaar om ze op te maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf 2012 moet je je opgebouwde WETTELIJKE dagen binnen 1,5 jaar opmaken. Dat zijn er 20 volgens mij. Die van het lopende jaar worden eerst opgemaakt. Alles wat je bovenop de wettelijke dagen krijgt, zijn van jou, en daar zit geen wettelijk maximum aan.

Waarbij de oudste eerst worden opgemaakt. Praktisch gezien onbeperkt houdbaar dus. Als je 25~30 dagen verlof niet kunt opmaken in 5 jaar tijd, is er iets mis met je hoofdquote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus dat is op deze dagen niet van toepassing en ze heeft 5 jaar om ze op te maken.

Stop die maar in je mond ja, is niet ongezondquote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt naar de aansteker
 .
.

Erg gezond lijkt het me ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stop die maar in je mond ja, is niet ongezond.

En dan kan de werkgever er meestal nog twee toewijzen in veel contracten.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarbij de oudste eerst worden opgemaakt. Praktisch gezien onbeperkt houdbaar dus. Als je 25~30 dagen verlof niet kunt opmaken in 5 jaar tijd, is er iets mis met je hoofd
Edit: en je moet van de arbo minstens twee weken aangesloten verlof opnemen per jaar. Dat is dus in 5 jaar 50 dagen

gewoon als een sigaret, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erg gezond lijkt het me ook niet

Dat hindert niet, als ze het maar sensueel doet...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erg gezond lijkt het me ook niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |