ik bedoelde dat uitbuiten: nu samen de situatie benutten om er voor de toekomst iets zinnigs mee te kunnen doen...quote:Op donderdag 8 december 2011 11:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Cooki hij is nu nog jong idd maar als ie ouder is kan ie me niet meer qau vervoer uitbuiten want dan kan Matthias gewoon mee op de fiets!!
Oh.. das niet leuk voor Maudquote:Op donderdag 8 december 2011 11:17 schreef chacama het volgende:
Maud mag vandaag nog steeds niet zwemmen. Vanochtend weer bij de HA geweest en ze heeft rechts nog steeds vocht achter d'r oor en een mooi rood randje.... nog steeds geen ontsteking, maar beter is ze dus ook nog niet. Verklaard wel weer waarom de tv harder moet dan we gewend zijn.
Mikael is eigenlijk helemaal niet zo. Hij mag en krijgt denk ik gewoon al teveelquote:Op donderdag 8 december 2011 11:29 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik bedoelde dat uitbuiten: nu samen de situatie benutten om er voor de toekomst iets zinnigs mee te kunnen doen...
en nog zoiets : als kinderen voelen dat er ruimte is voor <insert whatever> zullen ze t proberen te krijgen... en aan de ouders om daar het heft over in handen te houden...
dus volgende keer zal t niet t vervoer zijn oid.. maar vast wel iets anders..leuk joh kinderen
![]()
maar heej.. iedereen kan hier tegenaan lopen hoor, petje af voor jou met je 3 jochies zo jong
okquote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael is eigenlijk helemaal niet zo. Hij mag en krijgt denk ik gewoon al teveelHij weet dat ie in goed overleg veel voor elkaar kan krijgen en dat overal over te praten valt.
das ook een slimme tactiek jahquote:Op donderdag 8 december 2011 12:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Soms komt ie wel een paar dagen later er toch nog even op terug om te kijken of we misschien van gedachten veranderen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat leukquote:Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef Gaoxing het volgende:
En onderhandelen...... oudste is een meesteronderhandelaar, al vanaf dat ze ienieminie was, maar ik heb er zelden last van. Een simpel "je weet wat m'n antwoord is", is gewoon genoeg als 't klaar is. Maar het zou ons verbazen als ze later geen advocaat wordt, of iets anders waarvoor ze haar talent nodig heeft. Laatst was ze, met een enorme grijns, aan het beargumenteren waarom ze vindt dat de wind wel degelijk leeft. Gewoon om het debat. Erg leuk
Books, t programma op school is aangepast aan de leeftijd vd kinderen,quote:Op donderdag 8 december 2011 13:35 schreef Books het volgende:
En over een dagje bijkomen dat is ook geen punt hier ook niet maar wel als ik het nodig vind en niet als mijn vijfjarige dat denkt dat is een beetje het idee erachter denk ik.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind dat die kleintjes ook al zoveel moeten op school. Zeker op de school waar Mikael op zit. Die staat hoog aangeschreven en dat willen ze zo houden. Ze worden er echt op sommige vlakken gepushed om zo snel mogelijk iets te kunnen. Alle kinderen in zijn klas kunnen bv nu al lezen. Ze zijn nu al met die aviboekjes bezig.
Dit is groep 2. Ze hebben normaal gesproken tot aan de kerstvakantie om alle letters te leren. En dan na de vakantie gaan ze avi boekjes lezen in groepjes. Maar deze klas kon dat al eerder dus zijn ze vorige week mee begonnen. Echt heel snel allemaal vind ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:50 schreef Cooki het volgende:
[..]wat voor klas is dat? groep 2 of 3? en over avi: leren lezen zonder boekjes? ik snap m niet, vertel ns..
hoog aangeschreven .. die laat ik ff gaan.. wat dat wordt zo een hele discussie
Het zijn de laagste avi boekjes. Hoe het allemaal precies zit weet ik nog niet. Heb me er nog niet in verdiept.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar uet zijn toch van die starterboekjes? Vanuit het zon maan ster leesgedoe?
welk leesonderwijs buurvrouw: eerst letters en dan avi boekjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
En dat leesonderwijs is heel normaal voor groep 2. Op onze achterstandsschool doen ze het precies zo.
kijk, zo logisch had ik dus nog niet nagedacht. Dus het is Avi start en dan Avi3M enz. Ik snap het.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef trui het volgende:
S voor start is als 't goed is gelijk aan de E van 't jaar ervoor, dus overbodig na groep 3.
Zo ontzettend moeilijk, maar jullie kiezen voor de weg die voor jullie allemaal de beste is.quote:Op zondag 11 december 2011 03:47 schreef AnitraX het volgende:
Puber zit flink in de problemen. Ze heeft de eerste gele kaart al te pakken,bij de 2e krijgt ze een time out en mag ze niet op de groep komen en gaat dan waarschijnlijk 2 weken de crisis opvang inwe hebben de regel ingesteld voor ze weg ging dat als ze door haar eigen schuld daar eruit gezet word,ze er hier ook niet meer in komt. Heel heftig dit,maar we weten dat we er goed aan gedaan hebben om haar uit huis te plaatsen want Djulian word vrolijker,luistert beter,gaat op school vooruit,slaapt beter. Kortom een heel ander ventje
maar mijn moederhart mist haar enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maud is trouwens erg toe aan vakantie. Die roept nu al een halve week dat ze niet naar school wil. Ze gaat wel, maar het wil niet van harte. Gelukkig de rest van deze week alleen de ochtenden. Dat scheelt al. En volgende week maar 4 dagen en dan eindelijke vakantie!
quote:
Lang leve de smartphone en touchscreen enzoquote:Op woensdag 14 december 2011 14:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
zo snel gaat het nou ook weer niet
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef Vicky het volgende:
mag ik even ongegeneerd trots zijn??
6 jaar en dan al zo goed kunnen lezen
Oh joh, je móet niks!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Vicky het volgende:
Moonah, dat zal ik van de week eens aan haar vragen... Moet ik d'r dan laten samenvatten wat ze gelezen heeft of moet ze uitleggen wat er stond?
Dat heeft Mikael idd ook. Hij leest wel maar als je dan vraagt waar het over ging weet ie het niet. Hij zegt dat dat ie niet kan lezen en snappen tegelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh joh, je móet niks!
Maar ik maak het nog wel eens mee dat kinderen die erg vlot technisch kunnen lezen (op vroege leeftijd), de inhoud van de tekst nog niet helemaal mee krijgen. Maar aan Ambers intonatie te horen heeft ze het wrs heel aardig door. Je zou vragen kunnen stellen over de tekst. Bv "Hoe komt het dat iedereen wist dat Jezus was geboren?" en "Wat hebben we met elkaar afgesproken?".
Ik heb geen enkel woord gehoord over Sterres leeftijd toen ik haar inschreef. Het gaat toch om het advies en niet om de leeftijd. Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:07 schreef Muks het volgende:
Chaca het was goed, een top NIO score en VWO advies, precies volgens de verwachting. Nu dus op zoek naar een school die past bij Jongste...Hij is pas 10 bij inschrijven dus het gaat een echte uitdaging worden
Hee grappig, Christan kwam net ook met een hele lading Griekse goden aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:21 schreef Gaoxing het volgende:
Dat valt nog mee. Mijn overtuigd christelijke mannetje vertelde me vanmiddag "Ja mam, maar mensen praten over God. Maar dat is natuurlijk onzin. Er is niet maar 1 God. Er is Zeus, en Hades, en Poseidon...".
Nee haha, je moet er ook niet naar vragen. En oudste hier was 10 toen het schooljaar begon, is ook gewoon aangenomen hoor, niks lastigs aan. En op een school met een toelatingstest. Ik ken ook ouders in de randstad die echt in Amsterdam en Rotterdam wonen met kinderen die zelfs twee jaar versneld zijn en ook geen problemen hebben met toelaten. Dus ik verwacht dat het voor jullie ook wel los zal lopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef Muks het volgende:
T is hier lastiger naar het schijnt, vorig jaar werd ons al gezegd door 2 scholen (toen we er naar vroegen) dat ze net 11 jarigen liever niet aannemen. Een of andere regel, maar dat mag niet volgens mij.
Hij is bij inschrijven nog tien, net 11 als ie naar hte VO gaat. Maar in elk geval liegt de NIO er niet om en is er dus mijns inziens geen enkele reden om hem niet aan te nemen. T advies van school ligt ook gelijk met de NIO dus dat is fijn.
Fijn al die goede berichtenHeerlijk om van die fijne kleuters te kunnen genieten.
2 (pre) pubers is ook erg leuk
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:25 schreef livelink het volgende:
En Job heeft er gewoon ook een paar uur rondgedarteld en heeft ons helemaal arm gekocht aan allerlei kerststukjes. Was ook wel leuk, want hij zocht gewoon onbelast naar de stukjes die hij het mooiste vond. En zijn oude klasgenootjes behandelden hem alsof hij nooit weggeweest was.
3,5 uur karaokequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:25 schreef livelink het volgende:
Ik had zelf ook een taak en heb van 13.00 tot 16.30 bij de karaoke gezeten. Ik kan nu alle hits van Nick en Simon, Jan Smit en Kus wel dromen geloof ik. Maar toch ook wel heel leuk want er waren toch wel veel kinderen die enthousiast aan het zingen sloegen. Zowel de hele kleintjes als de wat groteren en ook een aantal jongens.
jij ook heldquote:Op maandag 19 december 2011 04:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
3,5 uur karaokeHeld!
Voor oudste was het lastiger: ik begeleidde knutsels voor 120 kinderen.
Ja, dat bedacht ik me ook al, maar ik baal er wel van.quote:Op maandag 19 december 2011 09:14 schreef trui het volgende:
beter bij de eerste invuller dan bij de laatste, lily!
hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 december 2011 09:14 schreef trui het volgende:
.. staat er ineens een 'vriend' in die die status IRL nooit zal bereiken...![]()
oh zo..nou..dat slaat ook nergens op neequote:[b]Op maandag 19 december 2011 09:21 ik bedoel dat er zomaar een jongetje in bleek te staan waar cato nogal een hekel aan had. ze had 'm zelf echt niet gevraagd om in haar vriendenboekje te schrijven, maar hij had het 'overgenomen' van iemand die het aan cato terug wilde geven.
pagina's aan elkaar plakken!quote:Op maandag 19 december 2011 09:21 schreef trui het volgende:
hmm... het is hoe dan ook niet leuk lily, als men er zo onzorgvuldig mee omspringt. hopelijk zijn ze 't niet kwijt ofzo.
ik bedoel dat er zomaar een jongetje in bleek te staan waar cato nogal een hekel aan had. ze had 'm zelf echt niet gevraagd om in haar vriendenboekje te schrijven, maar hij had het 'overgenomen' van iemand die het aan cato terug wilde geven.
Mijn oudste boeit het ook totaal nietquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef snoopy het volgende:
M. kreeg een vriendenboekje op school van Sinterklaas. Hij was het gelijk kwijt, dat soort dingen boeien hem niks.
gaat misschien ook ver maar als ze echt een hekel aan dat kind heeft en het is ongevraagd gegaan....quote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef trui het volgende:
snoopy, dichtplakken is inderdaad nog een optie. maar vind ik ook wel heel ver gaan.
gao, wat leuk
hier is ook iedereen toe aan kerstvakantie.![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 09:21 schreef trui het volgende:
ik bedoel dat er zomaar een jongetje in bleek te staan waar cato nogal een hekel aan had. ze had 'm zelf echt niet gevraagd om in haar vriendenboekje te schrijven, maar hij had het 'overgenomen' van iemand die het aan cato terug wilde geven.
tja, da's ook weer zo watquote:Op maandag 19 december 2011 09:30 schreef trui het volgende:
ja, maar je (kind z'n) bladzijde zal maar dichtgeplakt worden, dat idee.
bij ons is het net zo gezellig...quote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
ik word bij vlagen echt gek van die twee, iedere keer ruzie, vechten, schreeuwen, stoeien.
ze hebben toevallig dit weekend beider vriendenboekjes weer eens uitgebreid doorgenomen, en bij de bewuste blz zegt ze altijd 'jamaar dat was perongeluk!' oid. en daar laten we 't inderdaad maar gewoon bij. ze leert er misschien ook nog wat van, dat ze dat niet te makkelijk uit handen moet geven.quote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's lastig idd Trui. Zit Cato ermee? Als ze het er niet meer over heeft zou ik het laten denk ik.
De kinderen zijn op het moment nogal weg van dit filmpje:quote:Op maandag 19 december 2011 06:51 schreef Gaoxing het volgende:
Soms he, zijn er van die dagen dat je denk "joh, misschien doe ik wel iets goed met die opvoeding"(meestal maar kort hoor
).
Hij is wel bezig om een vaste vervanger te zoeken maar er staat nu iig 3 dagen een stagiaire in de klas en een invalster die ze uit een andere klas gehaald hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
5 vervangers is wel heel erg veel zeg!ik hoop dat de directeur er is. Er zal toch naar een wat 'duurzamere'manier gezocht moeten worden denk ik.
Geen idee eigenlijk. We kregen nog koffie enz. De andere moeders zijn de rest van de middag gebleven, gewoon gezellig denk ik? Dat is het ook hoor, ik zou helpen met de kerstbakjes, en dat ging heel goed, toen plakte ze helemaal niet, meike mag graag weten waar ze aan toe is, ze rekende er niet op dat ik langer zou blijven en raakt dan in de war. Denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef snoopy het volgende:
Ik ben het met livelink eens. Wat was het doel van het op het schoolplein blijven na het helpen?
Ik heb eigenlijk geen idee of ze iets op kunnen warmen op school bij ons... vandaar dat we lekker makkelijk wat kouds gekozen hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Deepfreeze het volgende:
We gaan hier voor mini-kipsate. 3 stukje vlees op een kleine prikker. Net zo'n hapje voor een kleuter.
Deze?quote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zag laatst een leuke kerst eet iets...
Geloof dat een stukje brownie,aardbei (alias kerstmuts) en toefje slagroom erop.In de allerhande???
Ik mag wortels en een fles siroop meenemen,ook lekker!
Deze bedoel je?quote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zag laatst een leuke kerst eet iets...
Geloof dat een stukje brownie,aardbei (alias kerstmuts) en toefje slagroom erop.In de allerhande???
Ik mag wortels en een fles siroop meenemen,ook lekker!
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...quote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gemaakt, Stiemie. Er werd niet zoveel van gegeten, eerlijk gezegd.
Tja, als je moet concurreren met knakworstjes, pannekoek en fruitspiesjes.
Ik heb kipworstjes gekochtquote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...
Ach weet je, aan de andere kant moeten kinderen ook andere dingen leren eten. Ik zou gewoon wel die rolletjes maken en dan gewoon een bescheiden hoeveelheid. Scheelt ook weer werk.quote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...
Sommige kinderen (tja, wel een minderheid) houden zelfs meer van hartig dan van zoet (mijn oudste bijvoorbeeld), dus dan is het wel fijn dat er ook eens wat lekkers voor hen tussen zit!quote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach weet je, aan de andere kant moeten kinderen ook andere dingen leren eten. Ik zou gewoon wel die rolletjes maken en dan gewoon een bescheiden hoeveelheid. Scheelt ook weer werk.
Ik vond het al lastig om te wennen aan 'erbij' en 'eraf', het wordt dus nog lastigerquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Even iets heel anders: een vraag voor de juffen denk ik. Wat is de reden om dingen 'anders' te noemen dan gebruikelijk? Ik zie een spellingbriefje liggen waar op staat:vervoegen naar de tijd van toen. Waarom niet gewoon: voltooid verleden tijd? Of is dit alleen bij ons op school?
Ik verbaas me daar al langer over. Net-als-woorden, en ik weet even verder geen voorbeeld. Lijkt me zo verwarrend? Maar ik heb er duidelijk geen verstand van, dus daarom de oprechte vraag wat de reden daarvoor is ( we hebben het over groep 7)
Oh, wat heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:34 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan vrijdagmiddag parkeer ik de hele boel voor een film, in pyama, met de open haard aan. En mijzelf ook.
Niet iedere methode heeft dat,taaljournaal geloof ik wel. Geen idee eigenlijk waarom.Wrs denken ze dan dat de kinderen de bedoeling vd oefening beter begrijpen ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Even iets heel anders: een vraag voor de juffen denk ik. Wat is de reden om dingen 'anders' te noemen dan gebruikelijk? Ik zie een spellingbriefje liggen waar op staat:vervoegen naar de tijd van toen. Waarom niet gewoon: voltooid verleden tijd? Of is dit alleen bij ons op school?
Ik verbaas me daar al langer over. Net-als-woorden, en ik weet even verder geen voorbeeld. Lijkt me zo verwarrend? Maar ik heb er duidelijk geen verstand van, dus daarom de oprechte vraag wat de reden daarvoor is ( we hebben het over groep 7)
Bedoel je niet groep 3, Anitra? Djulian is toch al wel ouder dan 4 jaar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:41 schreef AnitraX het volgende:
Wat gaan jullie snel![]()
Hier op school in puber dr tijd ging het op de ouderwetse manier,hoe het nu gaat weet ik niet want Djulian zit in groep 1, maar hij leert lezen in een razend tempo,elk woord dat hij ziet leest hij vooren klok kijken heeft hij onder de knie met zijn nieuwe horloge. Daar zit een groot verschil in met zijn zus.
Ze is zo schattig en leuk! Juffen zijn ook helemaal enthousiast. Bezig met letters, toevalligerwijs de enige in de klas, dat is dan wel jammer. Gelukkig komt ze volgend jaar met kinderen uit andere klassen die dat ook leuk vinden, kan ze daar zich wat meer aan optrekken. Ze heeft leuke vriendinnen, kletst de oren van je hoofd en is ontzettend gezellig. Het gaat helemaal goed dus op school. En thuis ook, echt een dame wordt het.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef chacama het volgende:
Ha..ypsel. Hoe is het met jullie meissie? En met jou?
Ik doe maximaal 7,50 voor een cadeautje. Momenteel heb ik wat doosjes met van die strijkkraalthema's op voorraad liggen die rond de 6 euro zijn. Ideaal voor meisjesverjaardagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft binnenkort haar eerste verjaardagsfeestje, van 2 meisjes die het samen vieren. Wat is gebruikelijk om te geven? Kadootje of geld? En voor hoeveel geld?
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je niet groep 3, Anitra? Djulian is toch al wel ouder dan 4 jaar?
Even jou gequote. Zo voelt het totaal niet helaas. Als ik mocht blijven omdat ik mijn werk goed doe, was ik helemaalquote:Op woensdag 21 december 2011 07:58 schreef livelink het volgende:
Goede berichten Yppy![]()
Fijn dat het zo lekker gaat op school en thuis.
En natuurlijk helemaal terecht dat ze jou een vaste baan hebben gegeven!
jup *sluit aan in de rij*quote:Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
Is het normaal dat ik het niet droog kan houden bij Kinderen voor Kinderen (en dan met name de eerste 3 delen)?
ik vind kinderen voor kinderen idd om te jankenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
Is het normaal dat ik het niet droog kan houden bij Kinderen voor Kinderen (en dan met name de eerste 3 delen)?
Niet echt,het leek even goed te gaan,maar deze week is ze zelfs een nacht weggeblevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:40 schreef livelink het volgende:
....
Anitra, is je puber weer een beetje tot inkeer gekomen? Is ze trouwens in de weekends wel thuis?
Hmmmm een tattoo denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:17 schreef Cooki het volgende:
Anitra, wat fijn dat je kerst zo gezellig was! Lekker knuffelen met je jongedame![]()
Karin, toffe foto! ik vind Flip ms wel mooier met schmink![]()
wat zijn de plannen voor deze vakantie? kapper?
Daar wil ik met Isa ook nog heenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef chacama het volgende:
Beide films waren een succes! Meiden hebben genoten en ik heb voor de afwisseling tranen weggeveegd...wat ben ik toch een emo-muts wat dat betreft. Niet bij mega-mindy, maar wel bij Dolfje. Daar zaten toch best 'moeilijke' stukjes in.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar wil ik met Isa ook nog heen
Christan, knap hoor, ik doe het je niet na met dit weer
Vandaag meegemaakt hoe panisch Isa wordt van een alarm... Bij het zwembad waren ze vergeten het alarm uit te schakelen voor de snorkel/duikclub. Dat stond dus te loeien totdat 'intergarde' kwam. Ze wilde niet naar binnen, sterker nog, ze ging er gewoon vandoor. Compleet in paniek, een hartslag die door de winterjas te voelen was. Ik heb werkelijk geen idee wat ik kan doen om het voor haar minder eng te maken.
quote:Op zondag 1 januari 2012 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
kom je een keer een bakkie doen (ik zit een kwartier treinen vanaf amsterdam)
Oh.... Dear! Ik ben in Singapore en heb even niet op het nieuws gelet. Maar het is waarschijnlijk in het zuiden, en niet in BKK. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat het geregend heeft. Tot midden april moet het nu grotendeels droog zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:52 schreef Rewimo het volgende:
Anitra, dat is goed nieuws![]()
Gao, hoe is het bij jullie? Ik hoorde op de radio weer over overstromingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |