Geen idee eigenlijk. We kregen nog koffie enz. De andere moeders zijn de rest van de middag gebleven, gewoon gezellig denk ik? Dat is het ook hoor, ik zou helpen met de kerstbakjes, en dat ging heel goed, toen plakte ze helemaal niet, meike mag graag weten waar ze aan toe is, ze rekende er niet op dat ik langer zou blijven en raakt dan in de war. Denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef snoopy het volgende:
Ik ben het met livelink eens. Wat was het doel van het op het schoolplein blijven na het helpen?
Ik heb eigenlijk geen idee of ze iets op kunnen warmen op school bij ons... vandaar dat we lekker makkelijk wat kouds gekozen hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Deepfreeze het volgende:
We gaan hier voor mini-kipsate. 3 stukje vlees op een kleine prikker. Net zo'n hapje voor een kleuter.
Deze?quote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zag laatst een leuke kerst eet iets...
Geloof dat een stukje brownie,aardbei (alias kerstmuts) en toefje slagroom erop.In de allerhande???
Ik mag wortels en een fles siroop meenemen,ook lekker!
Deze bedoel je?quote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zag laatst een leuke kerst eet iets...
Geloof dat een stukje brownie,aardbei (alias kerstmuts) en toefje slagroom erop.In de allerhande???
Ik mag wortels en een fles siroop meenemen,ook lekker!
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...quote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gemaakt, Stiemie. Er werd niet zoveel van gegeten, eerlijk gezegd.
Tja, als je moet concurreren met knakworstjes, pannekoek en fruitspiesjes.
Ik heb kipworstjes gekochtquote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...
Ach weet je, aan de andere kant moeten kinderen ook andere dingen leren eten. Ik zou gewoon wel die rolletjes maken en dan gewoon een bescheiden hoeveelheid. Scheelt ook weer werk.quote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...
Sommige kinderen (tja, wel een minderheid) houden zelfs meer van hartig dan van zoet (mijn oudste bijvoorbeeld), dus dan is het wel fijn dat er ook eens wat lekkers voor hen tussen zit!quote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach weet je, aan de andere kant moeten kinderen ook andere dingen leren eten. Ik zou gewoon wel die rolletjes maken en dan gewoon een bescheiden hoeveelheid. Scheelt ook weer werk.
Ik vond het al lastig om te wennen aan 'erbij' en 'eraf', het wordt dus nog lastigerquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Even iets heel anders: een vraag voor de juffen denk ik. Wat is de reden om dingen 'anders' te noemen dan gebruikelijk? Ik zie een spellingbriefje liggen waar op staat:vervoegen naar de tijd van toen. Waarom niet gewoon: voltooid verleden tijd? Of is dit alleen bij ons op school?
Ik verbaas me daar al langer over. Net-als-woorden, en ik weet even verder geen voorbeeld. Lijkt me zo verwarrend? Maar ik heb er duidelijk geen verstand van, dus daarom de oprechte vraag wat de reden daarvoor is ( we hebben het over groep 7)
Oh, wat heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:34 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan vrijdagmiddag parkeer ik de hele boel voor een film, in pyama, met de open haard aan. En mijzelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |