Geen idee eigenlijk. We kregen nog koffie enz. De andere moeders zijn de rest van de middag gebleven, gewoon gezellig denk ik? Dat is het ook hoor, ik zou helpen met de kerstbakjes, en dat ging heel goed, toen plakte ze helemaal niet, meike mag graag weten waar ze aan toe is, ze rekende er niet op dat ik langer zou blijven en raakt dan in de war. Denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef snoopy het volgende:
Ik ben het met livelink eens. Wat was het doel van het op het schoolplein blijven na het helpen?
Ik heb eigenlijk geen idee of ze iets op kunnen warmen op school bij ons... vandaar dat we lekker makkelijk wat kouds gekozen hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Deepfreeze het volgende:
We gaan hier voor mini-kipsate. 3 stukje vlees op een kleine prikker. Net zo'n hapje voor een kleuter.
Deze?quote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zag laatst een leuke kerst eet iets...
Geloof dat een stukje brownie,aardbei (alias kerstmuts) en toefje slagroom erop.In de allerhande???
Ik mag wortels en een fles siroop meenemen,ook lekker!
Deze bedoel je?quote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zag laatst een leuke kerst eet iets...
Geloof dat een stukje brownie,aardbei (alias kerstmuts) en toefje slagroom erop.In de allerhande???
Ik mag wortels en een fles siroop meenemen,ook lekker!
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...quote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gemaakt, Stiemie. Er werd niet zoveel van gegeten, eerlijk gezegd.
Tja, als je moet concurreren met knakworstjes, pannekoek en fruitspiesjes.
Ik heb kipworstjes gekochtquote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |