Ach weet je, aan de andere kant moeten kinderen ook andere dingen leren eten. Ik zou gewoon wel die rolletjes maken en dan gewoon een bescheiden hoeveelheid. Scheelt ook weer werk.quote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm da's niet echt een aanmoediging... Zal ik dan maar pannenkoekenspiesjes doen? Als in drie opgerolde stukjes pannenkoek met andere vulling op een sateprikker? Knakworsten durf ik niet zo goed aan gezien het aantal moslim-kindjes in de klas...
Sommige kinderen (tja, wel een minderheid) houden zelfs meer van hartig dan van zoet (mijn oudste bijvoorbeeld), dus dan is het wel fijn dat er ook eens wat lekkers voor hen tussen zit!quote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach weet je, aan de andere kant moeten kinderen ook andere dingen leren eten. Ik zou gewoon wel die rolletjes maken en dan gewoon een bescheiden hoeveelheid. Scheelt ook weer werk.
Ik vond het al lastig om te wennen aan 'erbij' en 'eraf', het wordt dus nog lastigerquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Even iets heel anders: een vraag voor de juffen denk ik. Wat is de reden om dingen 'anders' te noemen dan gebruikelijk? Ik zie een spellingbriefje liggen waar op staat:vervoegen naar de tijd van toen. Waarom niet gewoon: voltooid verleden tijd? Of is dit alleen bij ons op school?
Ik verbaas me daar al langer over. Net-als-woorden, en ik weet even verder geen voorbeeld. Lijkt me zo verwarrend? Maar ik heb er duidelijk geen verstand van, dus daarom de oprechte vraag wat de reden daarvoor is ( we hebben het over groep 7)
Oh, wat heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:34 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan vrijdagmiddag parkeer ik de hele boel voor een film, in pyama, met de open haard aan. En mijzelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |