Hmmmm een tattoo denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:17 schreef Cooki het volgende:
Anitra, wat fijn dat je kerst zo gezellig was! Lekker knuffelen met je jongedame![]()
Karin, toffe foto! ik vind Flip ms wel mooier met schmink![]()
wat zijn de plannen voor deze vakantie? kapper?
Daar wil ik met Isa ook nog heenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef chacama het volgende:
Beide films waren een succes! Meiden hebben genoten en ik heb voor de afwisseling tranen weggeveegd...wat ben ik toch een emo-muts wat dat betreft. Niet bij mega-mindy, maar wel bij Dolfje. Daar zaten toch best 'moeilijke' stukjes in.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar wil ik met Isa ook nog heen
Christan, knap hoor, ik doe het je niet na met dit weer
Vandaag meegemaakt hoe panisch Isa wordt van een alarm... Bij het zwembad waren ze vergeten het alarm uit te schakelen voor de snorkel/duikclub. Dat stond dus te loeien totdat 'intergarde' kwam. Ze wilde niet naar binnen, sterker nog, ze ging er gewoon vandoor. Compleet in paniek, een hartslag die door de winterjas te voelen was. Ik heb werkelijk geen idee wat ik kan doen om het voor haar minder eng te maken.
quote:Op zondag 1 januari 2012 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
kom je een keer een bakkie doen (ik zit een kwartier treinen vanaf amsterdam)
Oh.... Dear! Ik ben in Singapore en heb even niet op het nieuws gelet. Maar het is waarschijnlijk in het zuiden, en niet in BKK. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat het geregend heeft. Tot midden april moet het nu grotendeels droog zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:52 schreef Rewimo het volgende:
Anitra, dat is goed nieuws![]()
Gao, hoe is het bij jullie? Ik hoorde op de radio weer over overstromingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |