abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106049855
Prettige kerstdagen iedereen! :*

Het was fijn vandaag! Ze had dr goede muts op,Djulian heeft lekker geknuffeld met haar,ik heb heerlijk tv gekeken met haar (dingen die we altijd samen keken had ik opgenomen). Hopen dat morgen net zo gezellig word!
  maandag 26 december 2011 @ 05:25:00 #252
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_106050226
Oh wat fijn voor jullie allemaal, Anitra.

Hier zit het er alweer op. Bij gebrek aan vrije dagen vieren we al jaren vooral kerstavond uitgebreid, en doen we eerste kerstdag gewoon relaxed. De 25e bleek Santa (ja, jongste gelooft echt) alweer ons huis gevonden te hebben, en de rest van de dag hebben we lekker geluierd en restjes gegeten. Met de joekel van een tent die jongste heeft gekregen in de woonkamer :D

En nu weer aan de studie :{
  maandag 26 december 2011 @ 10:35:26 #253
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106051482
Fijn Anitra!

Gao, dat klinkt ook wel gezellig zo. Succes met de studie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 26 december 2011 @ 14:14:25 #254
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_106056755
Succes met de studie, Gao! :*
  maandag 26 december 2011 @ 16:44:03 #255
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_106060589
Tnx. Het ging wel lekker vandaag :) Me ook aan de planning gehouden: 's morgens studeren en 's middags voor de kinderen. Nou ja, soort van, want dat werd aan m'n oude fiets sleutelen, zodat oudste daar eerdaags op kan fietsen. Na een lange zoektocht banden gevonden, goede maat, ikke blij..... kom ik thuis, is de binnenband veel te groot :D Geen idee waar dat nou op slaat. Buiten en binnen zijn dezelfde maat, en buiten past, maar binnen niet.

Morgen met 't zootje naar een Ballorigachtig iets, met een vriendje en vriendinnetje. *O*
pi_106078001
Gaoxing klinkt zeker fijn en sterkte met de studie :*

Ik zit op een grote roze wolk O+ wat was 2e kerstdagavond geweldig!! Puber was al bij mijn ouders,mijn vader en broer hebben een super lekker diner op tafel getoverd en puber was erg moe. Maar op het end hebben puber en ik een goed gesprek gehad en we hebben heerlijk geknuffeld. Ze stond open voor een knuffel en pakte mij stevig vast <3 ik werd bedolven onder kusjes en ze zei uit zichzelf dat ze van mij houd!!! Het was flink genieten,want ze liet niemand dichtbij jaren lang. Ze vertelde dat ze onze beslissing snapte van het uit huis plaatsen en ze is blij dat we het gedaan hebben,dat deed mij heel veel.
Ik voel me wat moedergevoel zo opgelucht,blij en blijf nog (hopelijk) lang genieten van de liefde die ik heb mogen geven en ontvangen vanavond van puber!!! O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 december 2011 @ 06:36:13 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_106078087
Anitra, wat klinkt dat heerlijk! Geniet er maar van O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 december 2011 @ 08:09:16 #258
144006 chacama
Ondernemend!
pi_106078397
anitra, wat een heerlijke kerstdagen heb jij gehad. Koester ze maar goed.

Gao, ook de kerst goed doorgekomen. Mooi!
pi_106079997
Anitra wat klinkt dat heerlijk zeg! Geniet ervan! Het ging gisteren bij mijn ouders ook zo goed met Kim (en Tyler)
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:48:24 #260
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_106088504
Geweldig Anitra :)
pi_106120126
Heerlijk Anitra :Y
pi_106120978
Iedereen leuke dagen gehad?
Anitra, super dat het zo fijn was met je puber!
Hopelijk volgen er nog veel van dat soort genietdaagjes!

Hier alles prima, Meike heeft geluk, want omdat Flip anders 2 weken alleen op school was mocht ie met haar mee in de vakantie. Ze sleept die beer overal mee naar toe. Behalve in bad, want dan kan ze daarna niet met hem knuffelen.
Ik heb nog een foto van de vorige logeerpartij trouwens, die schminkactie:

dat ik dat nog weer schoon heb gekregen mag een wonder heten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106121254
Anitra, wat fijn dat je kerst zo gezellig was! Lekker knuffelen met je jongedame O+

Karin, toffe foto! ik vind Flip ms wel mooier met schmink :P
wat zijn de plannen voor deze vakantie? kapper? :D
pi_106121315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:17 schreef Cooki het volgende:
Anitra, wat fijn dat je kerst zo gezellig was! Lekker knuffelen met je jongedame O+

Karin, toffe foto! ik vind Flip ms wel mooier met schmink :P
wat zijn de plannen voor deze vakantie? kapper? :D
Hmmmm een tattoo denk ik. :P
Nee ik denk dat Meike het houdt bij knuffels en kusjes dit keer.... O+
pi_106121361
hahaha leuk de gesminkte beer :D :Y
  woensdag 28 december 2011 @ 16:06:51 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_106128958
Maud roept: "heeee dat is Flip de beer!" Ohh, mag die de hele vakantie bij dat meisje logeren....? En vervolgens roept ze: waarom is ie blauw....?

Net terug van het omniversum. Naar de film geweest van dolfijnen...oh wat hebben ze genoten. En ik ook heeeel erg.
pi_106140072
Voor Maud: alles gaat goed met flippie hoor!

fijn dat jullie zo'n leuke dag hadden chaca!
pi_106140269
Chacama: wat fijn, zo n gezellige dag O+

Karin: wat is ze er lief mee he? O+
ms nog een :D opmerking over t roze shirtje maken voor t verslagje aan de juf?

Wij gaan morgen een dagje met de trein (hema-actie-kaart): zoon, vriendje en ik...
t plan is Nemo in Amsterdam.. maja t kan zomaar wijzigen naar de dierentuin in Arnhem _O-
enige dat vaststaat is dat we om 9:00 uur instappen en 's avonds weer terug zijn *;
zin in *O*
pi_106140770
wat is er met het shirtje?
flip had geen logeertas mee dit keer (ook geen dagboek pfieuw!) en hij was gekleed in een lelijke pyama...dus Meikes babykleertjesdoos geplunderd, en nu heeft Flip dus elke dag roze aan, jurkjes, rokjes, maillots.....
Morgen mag ie mee naar de tandarts...

Jullie ook een leuke dag gewenst cooki!
pi_106143367
nee, niks met t shirtje, maar omdat t roze is... en 6jarige-jongetjes nog wel flippen :+ op roze of juist niet (is voor meeeeeeiiijsjusss :P ) ...
maar geen dagboek, das goed nieuws haha.

dank, ik zal verslag doen morgenavond :P
pi_106148176
Die blauwe flip :D geweldig!!

Chaca klinkt als een heerlijke dag!!

Vandaag was gesprek met leiding vd woongroep,puber en ons over wat te doen zodat ze weer weekendjes thuis kan komen. Na de kerstdagen ging dat makkelijk. Puber maakt schema wat ze wil doen,geeft dat door aan ons en als wij plannen hebben dan overleggen we met haar zodat zij dat kan inplannen en als ze dan hier is houden we ons allemaal aan het schema. De kerstdagen hebben haar goed gedaan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 december 2011 @ 06:45:09 #272
13151 crew  Rewimo
pi_106155197
Meike en Flip O+ Wat leuk als ze daar zo mee bezig zijn. En roze staat hem goed 8-)

Anitra, wat fijn dat jullie nu plannen kunnen maken samen ^O^ Blijkbaar is het kwartje nu gevallen bij D :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 29 december 2011 @ 13:10:03 #273
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_106162237
Zo langzamerhand worden de flenzendames weer zichzelf. De vakantie is vorige week vrijdag begonnen en gister waren ze voor het eerst weer lief,gezellig enzo.
Wat een draken kunnen het worden.....

Ach,die Meike!
pi_106162348
Ja vakantie is zo nu en dan best wel even welkom ja! Dat merken we hier ook wel!

We komen net bij de tandarts vandaan, meike durfde helemaal alleen in de stoel. Nou ja, met flip natuurlijk. Helemaal goedgekeurd, mijn dappere.
En flip wou zijn mond niet eens opendoen...tssssk!
pi_106165711
Tis duidelijk dat flip niks voor Mikael is.

Slaapt die beer 2 weken daar? Jemig ik had hem wel op school gelaten, steeds dat getrek met dat ding :N

Mijn berenvriend :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106165781
Roze staat Flip best goed!

Anitra fijn dat het de goede kant opgaat.

Hier een verse grote broer. En dat gaat best goed. Voor de grote verandering die het is. Van de drukte is hij wel een beetje ziekig af en toe (een keer gespuugd en een avond diarree). En af en toe een humeurtje, vooral als hij geen Mario kart meer mag spelen :P
Maar hij is erg lief voor zijn broertje en doet ook niet moeilijk bij voedingen of andere gedoetjes. Soms kijkt hij erg mee, soms trekt hij lekker zijn eigen plan. Nu mooi de vakantie met zijn allen wennen. Dat is ook wel fijn zo.
Hij lijkt wel gelijk een stuk groter.
pi_106180772
Maud was blij om te zien dat Flip weer helemaal hersteld is van het koude water dat hem zo blauw had gemaakt. Stoer van meike dat ze alleen (met Flip) in de stoel ging!

Anitra, wat heerlijk dat die kerstdagen dat gedaan hebben. Hopelijk nu gewoon vooruitgang!

DF, super dat het zo lekker gaat!

Hier een lekker dagje gehad. Meiden hebben zich super vermaakt, zijn nog natgeregend met het voeren van de eendjes, maar dat kon de pret niet drukken. Morgen staan megamindy voor Maud en Dolfje Weerwolfje voor Fleur op het programma en ik heb zin in allebei wat een mazzelaar ben ik toch eigenlijk.
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:33:22 #278
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_106213247
Mega mindy zijn wij ook heen geweest vandaag, leuk!
pi_106214221
Meike en Flip :D

Kyllian kent Flip volgens mij helemaal niet, op school ook nog nooit iets over gehoord.

Anitra, wat klinkt dat fijn O+
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:56:31 #280
144006 chacama
Ondernemend!
pi_106221850
Beide films waren een succes! Meiden hebben genoten en ik heb voor de afwisseling tranen weggeveegd...wat ben ik toch een emo-muts wat dat betreft. Niet bij mega-mindy, maar wel bij Dolfje. Daar zaten toch best 'moeilijke' stukjes in.
pi_106245837
Oh, ik kwam even kijken of de kleuter van BE hier al was gesignaleerd O+
BE, van harte met je grote 4-jarige jongetje *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 december 2011 @ 15:19:39 #282
13151 crew  Rewimo
pi_106249242
BE, gefeliciteerd! *G*

Christan heeft vandaag meegedaan aan de Sylvesterlauf, een vrij bekende hardloopwedstrijd die hier elk jaar wordt georganiseerd. Hij heeft de 5 km gelopen, in precies een half uur ^O^

zaterdag 31 december 2011 @ 15:24:32 #283
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106249425
knap!!
in de haak.
  zaterdag 31 december 2011 @ 15:25:42 #284
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106249478
en BE, heel hartelijk gefeliciteerd met de jarige Sasha!
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 december 2011 @ 15:25:52 #285
13151 crew  Rewimo
pi_106249486
Ik zie net dat hij 109e is geworden van 1439 deelnemers aan de 5 km, dus dat is een mooie uitslag :)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 31 december 2011 @ 15:27:14 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106249556
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef chacama het volgende:
Beide films waren een succes! Meiden hebben genoten en ik heb voor de afwisseling tranen weggeveegd...wat ben ik toch een emo-muts wat dat betreft. Niet bij mega-mindy, maar wel bij Dolfje. Daar zaten toch best 'moeilijke' stukjes in.
Daar wil ik met Isa ook nog heen :)

Christan, knap hoor, ik doe het je niet na met dit weer :P

Vandaag meegemaakt hoe panisch Isa wordt van een alarm... Bij het zwembad waren ze vergeten het alarm uit te schakelen voor de snorkel/duikclub. Dat stond dus te loeien totdat 'intergarde' kwam. Ze wilde niet naar binnen, sterker nog, ze ging er gewoon vandoor. Compleet in paniek, een hartslag die door de winterjas te voelen was. Ik heb werkelijk geen idee wat ik kan doen om het voor haar minder eng te maken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 31 december 2011 @ 15:28:31 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_106249622
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar wil ik met Isa ook nog heen :)

Christan, knap hoor, ik doe het je niet na met dit weer :P

Vandaag meegemaakt hoe panisch Isa wordt van een alarm... Bij het zwembad waren ze vergeten het alarm uit te schakelen voor de snorkel/duikclub. Dat stond dus te loeien totdat 'intergarde' kwam. Ze wilde niet naar binnen, sterker nog, ze ging er gewoon vandoor. Compleet in paniek, een hartslag die door de winterjas te voelen was. Ik heb werkelijk geen idee wat ik kan doen om het voor haar minder eng te maken.
;( t arme ding :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_106251053
Och jeetje, zo schrikken... :*

Christan, netjes hoor en helemaal met dit weer!
Fake it till you make it...
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:56:51 #289
144006 chacama
Ondernemend!
pi_106253824
Op zich is vluchten een logisch reactie, maar het is niet handig. Zou het helpen als ze zelf een keer een alarm aan en uit zou kunnen zetten. Dat ze er controle over heeft....

Christan, goed gedaan...ik doe het je ook niet na!

En wij wensen jullie allemaal een veilige jaarwisseling en een spetterend 2012!
pi_106263658
Christan, wat knap! Rewimo, das wel iets om trots op te zijn, je grote knul *;

Sjeen, wat rot dat Isa zo schrok.. (ongevraagde suggesties: ms met haar praten over t alarm enzo.. en maandelijkse lucht alarm-check benutten om samen te oefenen met rustig blijven? ik schrik me nog altijd 1x per maand altijd de tandjes als dat alarm afgaat :')

En ik lees hier over leuke films ^O^ Thomas is naar Alvin3 geweest , idd piepstemmetjes-overload :D

Donderdag zijn we met de trein naar Amsterdam geweest: thomas, vriendje van thomas en ik.
Reis ging idd naar Nemo: daar was t nokkievol.. heel druk, maar jongens hebben zich heel goed vermaakt O+ en mijn heimwee naar Amsterdam is weer helemaal terug, das minder maja -O-
Trein was ook relaxed ivm 2x kunnen zitten ipv moeten staan ;)
Thuisgekomen is vriendje ook nog blijven slapen en vrijdag hebben ze ook nog leuk samengespeeld. Nullll x ruzie, das echt n toptweedaagse w/
/dagboek

*O* Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2012 toe, met veel lieve en trotse momenten met je kleuter-345678e-groeper-a.s.puber-puber (doorhalen wat nvt is) :*
  † In Memoriam † zondag 1 januari 2012 @ 08:52:38 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106271965
kom je een keer een bakkie doen (ik zit een kwartier treinen vanaf amsterdam) :P
  zondag 1 januari 2012 @ 09:35:31 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106272090
Bedankt voor de felicitaties!
pi_106273941
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
kom je een keer een bakkie doen (ik zit een kwartier treinen vanaf amsterdam) :P
c_/ leuk! dan neem ik wel de puber mee he
ff wachten op de volgende kortingsactie :Y
  zondag 1 januari 2012 @ 17:02:04 #294
144006 chacama
Ondernemend!
pi_106279573
En hoe zijn de kleuters+ het oud//-nieuw doorgekomen?

Fleur heeft heerlijk met d'r vader kindervuurwerk afgstoken en Maud heeft twee minuten buiten met d'r handen over d'r oren bij mij op de arm gezeten en wilde daarna naar binnen. Toen ze om 1 uur naar bed ging, vroeg ze me of de mensen niet snapte dat er kleine kinderen willen slapen....

En omdat ze gisteren het niet zag zitten om vuurwerk af te steken is ze dat nu aan het doen....
  zondag 1 januari 2012 @ 19:04:05 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_106283169
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :*

Mijn kleuter heeft het erg leuk gehad gisteren. Helemaal hyperdepiep van oververmoeidheid en opwinding. Vuurwerk vanuit de erker gekeken, ik ga écht de straat niet op hier midden in de stad. :N

BE, je bent een kleutermoeder! :o :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_106283413
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

We hebben geprobeerd Chris wakker te maken. Bij papa op de arm even met een half oog naar buiten gekeken, en net zo hard weer terug in slaap. En daarna was het voorbij 7 uur :z
pi_106301317
Gelukkig,gezond en liefdevol 2012 allemaal :*

Rewimo wat knap!!!

Isa :* de machteloosheid lijkt mij ook heeft sjeen :*

Puber ligt nog te slapen,maar dat is al de 3e nacht *O* het was de eerste nacht nog moeilijk voor haar,maar zaterdagmiddag was ze ontspannen en heeft heerlijk liggen slapen,oudejaarsavond heerlijk tv gekeken en veel gelachen. Ze gaat lekker haar gang,hopelijk durft ze nu weer vaker thuis te komen de weekenden <3
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 januari 2012 @ 07:52:45 #298
13151 crew  Rewimo
pi_106301651
Anitra, dat is goed nieuws *O*

Gao, hoe is het bij jullie? Ik hoorde op de radio weer over overstromingen :{
  maandag 2 januari 2012 @ 14:00:27 #299
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_106310063
Gelukkig 2012 allemaal!!!

Wat knap zeg van Christan! Stoere foto ook :Y

Hier hadden we met oud&nieuw een logeerpartij! En 2 kleuterdames en een peutermevrouwtje op 1 kamer staat garant voor heeeel veeeeel gekeet :D O+ Gisteren dus maar even 's middags allemaal bijgeslapen want dat was hard nodig.

En nu is mijn grote logeren bij opa en oma. En toen ik haar net belde zei ze "Veel plezier op je werk vandaag mama O+ " en nu mis ik mijn meisjes ;(
  maandag 2 januari 2012 @ 14:30:15 #300
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_106311082
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 07:52 schreef Rewimo het volgende:
Anitra, dat is goed nieuws *O*

Gao, hoe is het bij jullie? Ik hoorde op de radio weer over overstromingen :{
Oh.... Dear! Ik ben in Singapore en heb even niet op het nieuws gelet. Maar het is waarschijnlijk in het zuiden, en niet in BKK. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat het geregend heeft. Tot midden april moet het nu grotendeels droog zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')