Niet iedere methode heeft dat,taaljournaal geloof ik wel. Geen idee eigenlijk waarom.Wrs denken ze dan dat de kinderen de bedoeling vd oefening beter begrijpen ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Even iets heel anders: een vraag voor de juffen denk ik. Wat is de reden om dingen 'anders' te noemen dan gebruikelijk? Ik zie een spellingbriefje liggen waar op staat:vervoegen naar de tijd van toen. Waarom niet gewoon: voltooid verleden tijd? Of is dit alleen bij ons op school?
Ik verbaas me daar al langer over. Net-als-woorden, en ik weet even verder geen voorbeeld. Lijkt me zo verwarrend? Maar ik heb er duidelijk geen verstand van, dus daarom de oprechte vraag wat de reden daarvoor is ( we hebben het over groep 7)
Bedoel je niet groep 3, Anitra? Djulian is toch al wel ouder dan 4 jaar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:41 schreef AnitraX het volgende:
Wat gaan jullie snel![]()
Hier op school in puber dr tijd ging het op de ouderwetse manier,hoe het nu gaat weet ik niet want Djulian zit in groep 1, maar hij leert lezen in een razend tempo,elk woord dat hij ziet leest hij vooren klok kijken heeft hij onder de knie met zijn nieuwe horloge. Daar zit een groot verschil in met zijn zus.
Ze is zo schattig en leuk! Juffen zijn ook helemaal enthousiast. Bezig met letters, toevalligerwijs de enige in de klas, dat is dan wel jammer. Gelukkig komt ze volgend jaar met kinderen uit andere klassen die dat ook leuk vinden, kan ze daar zich wat meer aan optrekken. Ze heeft leuke vriendinnen, kletst de oren van je hoofd en is ontzettend gezellig. Het gaat helemaal goed dus op school. En thuis ook, echt een dame wordt het.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef chacama het volgende:
Ha..ypsel. Hoe is het met jullie meissie? En met jou?
Ik doe maximaal 7,50 voor een cadeautje. Momenteel heb ik wat doosjes met van die strijkkraalthema's op voorraad liggen die rond de 6 euro zijn. Ideaal voor meisjesverjaardagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft binnenkort haar eerste verjaardagsfeestje, van 2 meisjes die het samen vieren. Wat is gebruikelijk om te geven? Kadootje of geld? En voor hoeveel geld?
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je niet groep 3, Anitra? Djulian is toch al wel ouder dan 4 jaar?
Even jou gequote. Zo voelt het totaal niet helaas. Als ik mocht blijven omdat ik mijn werk goed doe, was ik helemaalquote:Op woensdag 21 december 2011 07:58 schreef livelink het volgende:
Goede berichten Yppy![]()
Fijn dat het zo lekker gaat op school en thuis.
En natuurlijk helemaal terecht dat ze jou een vaste baan hebben gegeven!
jup *sluit aan in de rij*quote:Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
Is het normaal dat ik het niet droog kan houden bij Kinderen voor Kinderen (en dan met name de eerste 3 delen)?
ik vind kinderen voor kinderen idd om te jankenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
Is het normaal dat ik het niet droog kan houden bij Kinderen voor Kinderen (en dan met name de eerste 3 delen)?
Niet echt,het leek even goed te gaan,maar deze week is ze zelfs een nacht weggeblevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:40 schreef livelink het volgende:
....
Anitra, is je puber weer een beetje tot inkeer gekomen? Is ze trouwens in de weekends wel thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |