quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook
ben er ook weer eens bij
Ik op 2 uur rijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er eigenlijk altijd wel bij in Eindhoven, maar ja ik woon dan ook op loopafstand van het stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef BeamofLight het volgende:
Toch wel een leuk PSV avondje zo met AZ en Ajaxiets met punten voor nl in europa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iets met in EL veel meer kans om punten te halen...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef Stommie het volgende:
[..]
iets met punten voor nl in europa...
Hoe groot is het verschil in punten tussen een gewonnen CL wedstrijd en een EL wedstrijd?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Iets met in EL veel meer kans om punten te halen...
ook zo'n hekel aan die 7 uur wedstrijdenquote:
0quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe groot is het verschil in punten tussen een gewonnen CL wedstrijd en een EL wedstrijd?
Ja, want het zou voor PSV fantastisch zijn als Ajax de punten binnen sleept. Die extra miljoenen om te investeren in versterkingen nemen we dan maar voor lief.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef Stommie het volgende:
[..]
iets met punten voor nl in europa...
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want het zou voor PSV fantastisch zijn als Ajax de punten binnen sleept. Die extra miljoenen om te investeren in versterkingen nemen we dan maar voor lief.
Waarschijnlijk Tottenham, Sporting, Atletico Madrid, Schalke, Anderlecht.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:44 schreef Geo3kant het volgende:
PSV - Ajax EL finale dan![]()
Zal lastig worden met ManU, Man City en Porto e.d. in de EL
Het onderwerp is "beschuit met muisjes", dat is enkelvoud. Dus is het gewoon wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
Moet het niet worden zijn, kapitein?
Ik ook.. altijd op tijd voor de tv voor de aftrap.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb ook zin in zaterdag, ben er ook weer bij (as usual)
Net zoals tegen Groningen, Roda en Excelsior?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:37 schreef Type-R het volgende:
PSV speelt al tijden naar het niveau van de tegenstander, dus gepruts.
He Davy, ik vind het oprecht jammer dat je niet reageerde op PM's en DM's na de wedstrijd tegen Feijenoord. Je zei toen: "Ik spreek je na de wedstrijd wel", en kwam je afspraak niet na.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals tegen Groningen, Roda en Excelsior?
Hoe vaak wil je er nog over beginnen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Davy, ik vind het oprecht jammer dat je niet reageerde op PM's en DM's na de wedstrijd tegen Feijenoord. Je zei toen: "Ik spreek je na de wedstrijd wel", en kwam je afspraak niet na.. Gaf me een beetje een 'koud' gevoel.
Respect aan Doublepain en Geo3kant die wel even de energie opbrachten om aan te geven dat ik en ThegreathooD gelijk hadden.
Het was een mooie wedstrijd en de inhaalslag op AZ is begonnen. Veel succes de rest van 't seizoen, wie weet worden jullie weer eens landskampioen
Al droom ik natuurlijk stiekem dat mijn clubbie dat gaat lukken dit jaar, tegen beter weten in...
Ja inderdaad, logische conclusie na meerdere grote overwinningenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals tegen Groningen, Roda en Excelsior?
Denk een redelijk eenvoudige overwinning, 3-1 ofzo. Maar je weet het nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat verwachten jullie zaterdag? Walkover, gewoon beter of weer gepruts?
Net zo lang tot hij toegeeft dat het een beetje jammerlijk wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je er nog over beginnen?
Komop zeg, dit winnen jullie natuurlijk makkelijk. Het is geen Feijenoord waar jullie tegen hoeven, waar jullie het traditioneel moeilijk hebben...quote:Denk een redelijk eenvoudige overwinning, 3-1 ofzo. Maar je weet het nooit natuurlijk.
Je weet toch dat je gelijk hebt, doe er dan niet zo moeilijk over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net zo lang tot hij toegeeft dat het een beetje jammerlijk was. Om niet te zeggen kinderachtig. Een man komt zijn woord toch na?
[..]
Komop zeg, dit winnen jullie natuurlijk makkelijk. Het is geen Feijenoord waar jullie tegen hoeven, waar jullie het traditioneel moeilijk hebben...
Oké.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je weet toch dat je gelijk hebt, doe er dan niet zo moeilijk over.
Nee maar deze wedstrijd win je op zeker. Ik denk ook aan een 3-1 ofzo persoonlijk, maar het is iig. zeker dat jullie deze pot gewoon winnen.quote:We zijn beter ja, maar je wint echt lang niet alle wedstrijden waarin je de favoriet bent. Daar kun je gewoon niet op rekenen. Dus ik denk dat 3-1 vrij realistisch is
Prima.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké.. Voortaan report ik gewoon alle troll-acties en ga ik niet meer lopen zeuren.
[..]
Nee maar deze wedstrijd win je op zeker. Ik denk ook aan een 3-1 ofzo persoonlijk, maar het is iig. zeker dat jullie deze pot gewoon winnen.
Ik denk niet dat jij bekend bent met mijn Unibetaccount-opschepperijquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima.
Je loopt altijd risico. Anders zou je al je geld wel inzetten op PSV.
Zie je nooit in WoS?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij bekend bent met mijn Unibetaccount-opschepperijMaar PSV heeft me genoeg centjes opgeleverd, helemaal afgelopen wedstrijd (Feijenoord - PSV)
Ja, dat denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat de verdediging het dit weekend houdt tegen de ontketende en beweeglijke Lurling?
Het gevaar zal liggen bij Lurling (als ze slim zijn zetten ze hem tegenover de onzekere Willems) en Schilder met z'n schoten uit de 2e lijn (Strootman laat vaak z'n man lopen).quote:
Ik wist niet dat het bestond, Caland wees me er afgelopen week op. Afgelopen week had ik 400 euro met de CL, o.a. dankzij 150 euro op Real (een odd van 2,1, wtf dacht Unibet wel nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zie je nooit in WoS?Drop anders een keer je bets af
Denk je dat NAC uberhaupt aan voetballen toe komt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat de verdediging het dit weekend houdt tegen de ontketende en beweeglijke Lurling?
Inkoppertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
Als PSV kampioen wil worden zullen ze weer gewoon 3 punten moeten gaan pakken, ik verwacht dat dat ook gebeurd.
Ben je ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
A little troll told me, dat ik goed ben in open deuren in trappen.
quote:
PSV had ook van Ajax en Twente moeten winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Nee maar ff serieus, PSV moet deze pot winnen. AZ begint punten te morsen (tegen Excelsior) en daar moet je direct van profiteren.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef tja77 het volgende:
Prepareer die platte kar maar alvast... lol.
Dit dusquote:
Daar heb je sowieso een puntquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:54 schreef tja77 het volgende:
Sommige mensen begrijpen het begrip "lol" niet.
Wou wat tegengas geven aan die mensen die hier zichzelf druk maken om de financiele situatie, verdediging en andere zaken, terwijl ze zich beter met hun eigen club bezig kunnen houden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik verwacht dat AZ steeds minder gaat presteren en PSV en Ajax steeds beter. Twente net niet.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:54 schreef tja77 het volgende:
Sommige mensen begrijpen het begrip "lol" niet.
Wou wat tegengas geven aan die mensen die hier zichzelf druk maken om de financiele situatie, verdediging en andere zaken, terwijl ze zich beter met hun eigen club bezig kunnen houden.
Had vanochtend wel een treffende reactie geplaatst, maar die is helaas verwijderd. Jij past precies in het profiel dat ik daar schets van inzichzelf gekeerde PSV-user. Het PSV-topic is het Staphorst van VBL. Elke buitenstaander die zich niet conformeert aan de zelfopgelegde taboes (gemeentesteun, aankoopbeleid, zwakke verdediging) wordt en masse de rug toegekeerd of voor troll/gek uitgemaakt als ware hij een beoefenaar van hekserij in de middeleeuwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:03 schreef tja77 het volgende:
Er is namelijk iemand die zich nogal druk maakt om de defensie van PSV, eerst vroeg hij zich af of PSV met deze verdediging landskampioen kon worden, en vandaag vroeg hij zich af of dat deze verdediging een bijna 35 jarige uitgerangeerde speler kon afstoppen, die bij een zwakke middenmotor actief is.
Kapiteintjequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Had vanochtend wel een treffende reactie geplaatst, maar die is helaas verwijderd. Jij past precies in het profiel dat ik daar schets van inzichzelf gekeerde PSV-user. Het PSV-topic is het Staphorst van VBL. Elke buitenstaander die zich niet conformeert aan de zelfopgelegde taboes (gemeentesteun, aankoopbeleid, zwakke verdediging) wordt en masse de rug toegekeerd voor troll/gek uitgemaakt als ware hij een beoefenaar van hekserij in de middeleeuwen.
Nog altijd sneller en vele malen wendbaarder dan Bungeejump Bouma die aan een elastiek lijkt te zitten. We zullen het zien. Lurling en Schilder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef Geo3kant het volgende:
Lurling, die heeft een sprint waar een paard de hik van krijgt!
En Feyenoord is toch die ploeg die verloor van GAE? De rest is geschiedenis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef Smoofie het volgende:
NAC is toch die ploeg die verloord vanAdo
?
Als je de moeite neemt om 2 van mijn posts te quote'n, neem dan ook meteen de moeite die 3e post van mij er ook bij te nemen. Dan had je namelijk al antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Had vanochtend wel een treffende reactie geplaatst, maar die is helaas verwijderd. Jij past precies in het profiel dat ik daar schets van inzichzelf gekeerde PSV-user. Het PSV-topic is het Staphorst van VBL. Elke buitenstaander die zich niet conformeert aan de zelfopgelegde taboes (gemeentesteun, aankoopbeleid, zwakke verdediging) wordt en masse de rug toegekeerd voor troll/gek uitgemaakt als ware hij een beoefenaar van hekserij in de middeleeuwen.
Daarnaast vraag ik me af of jij ervan op de hoogte bent dat er een 17-jarige, onervaren linksback in de basis staat die vorige week volledig uit de wedstrijd werd gespeeld en daar vast een mentale heeft gehad van heb ik jou daar? Of je ervan op de hoogte bent dat daarnaast Fredje Bouma de honneurs waarneemt die er door de gemiddelde tweede-elftal-speler uitgesprint wordt. Waarom zou Lurling daar moeite mee moeten hebben?En ja, dit meen ik serieus.
Jij weet de opstelling al? Belachelijk handig! Leen mij een keer die glazen bol, pik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog altijd sneller en vele malen wendbaarder dan Bungeejump Bouma die aan een elastiek lijkt te zitten. We zullen het zien. Lurling en Schilder.
En Feyenoord die ploeg die met 6-0 verloor van Groningen, en Groningen met 6-1 bij PSV, dus Feyenoord staat nog wat te wachten in Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Feyenoord is toch die ploeg die verloor van GAE? De rest is geschiedenis.
Ha daar ben je. De noodklok is weer geluid, iemand met een kritische, andere mening die niet door een PSV-bril kijkt. Het garnizoen is weer bijeengeroepen om en masse iemand voor gek uit te maken die het niet per definitie eens is met de gangbare dooddoeners hier in dit topic. Sluit de rijen, slijp de messen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij weet de opstelling al? Belachelijk handig! Leen mij een keer die glazen bol, pik.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha daar ben je. De noodklok is weer geluid, iemand met een kritische, andere mening die niet door een PSV-bril kijkt. Het garnizoen is weer bijeengeroepen om en masse iemand voor gek uit te maken die het niet per definitie eens is met de gangbare dooddoeners hier in dit topic. Sluit de rijen, slijp de messen!
Dat zou kunnen en daar zou Fred verstandig aan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]Wat heb jij gerookt dan? Ik vraag me alleen af hoe jij de opstelling al weet? Waarom zouden Derijck en Marcelo niet samen de verdediging kunnen vormen?
Sowieso beter dan vorig jaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
En Feyenoord die ploeg die met 6-0 verloor van Groningen, en Groningen met 6-1 bij PSV, dus Feyenoord staat nog wat te wachten in Eindhoven.
Geef NU je bankrekening dat ik geld overmaak uit pure dankbaarheid ende blijdschapquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
\
[..]
Dat zou kunnen en daar zou Fred verstandig aan doen.Bouma is niet meer van deze tijd. Daarom kom ik jullie alvast waarschuwen.
Jullie hele attitude is gewoon vreemd. Je wilt in een topic posten zonder tegenspraak te krijgen van anderen. Start dan een blog, dan kun je in je eentje volledig leeglopen zonder dat iemand je interrumpeert of begin een PSV-theekransje op een besloten site.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Werk je trouwens voor Fok!? Functie: Mensen lastig vallen tot zij een abonnement kopen om van mij af te zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geef NU je bankrekening dat ik geld overmaak uit pure dankbaarheid ende blijdschap![]()
![]()
![]()
![]()
Koning dat je er rondloop. * Digitale kus op voorhoofd geeft.
Jouw tipsquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hele attitude is gewoon vreemd. Je wilt in een topic posten zonder tegenspraak te krijgen van anderen. Start dan een blog, dan kun je in je eentje volledig leeglopen zonder dat iemand je interrumpeert of begin een PSV-theekransje op een besloten site.
Het is geen tip, het is een warme aanbeveling gezien jullie afwijzende gedrag tegenover alle niet-PSV-users en de afwijkende meningen die daarmee gepaard gaan. Dan moet je niet op Fok! in VBL posten, maar gewoon lekker een eigen site beginnen waar je de controle hebt over de users die erop reageren.quote:
Jouw warme aanbevelingenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is geen tip, het is een warme aanbeveling gezien jullie afwijzende gedrag tegenover alle niet-PSV-users. Dan moet je niet op Fok! in VBL posten, maar gewoon lekker een eigen site beginnen waar je de controle hebt over de users die erop reageren.
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, als iemand inhoudelijk op je posts reageert, weiger je (bewust) antwoord te geven, of erop te reageren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hele attitude is gewoon vreemd. Je wilt in een topic posten zonder tegenspraak te krijgen van anderen. Start dan een blog, dan kun je in je eentje volledig leeglopen zonder dat iemand je interrumpeert of begin een PSV-theekransje op een besloten site.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
20-02-2011 PSV - NAC Breda ERE 4-1
26-11-2010 NAC Breda - PSV ERE 4-2
06-03-2010 NAC Breda - PSV ERE 2-1
23-08-2009 PSV - NAC Breda ERE 3-1
24-01-2009 PSV - NAC Breda ERE 2-2
18-10-2008 NAC Breda - PSV ERE 2-1
30-12-2007 PSV - NAC Breda ERE 2-0
29-09-2007 NAC Breda - PSV ERE 1-1
De uitwedstrijden
Ik maak me er niet druk om, die woorden bezig jij. Ik vind het alleen leuk om het over voetbal te hebben. Ook wanneer het PSV-NAC betreft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel dat is zwart ziet, als iemand inhoudelijk op je posts reageert, weiger je (bewust) antwoord te geven, of erop te reageren.
Als iemand je persoonlijk aanvalt, toon je dat typische Calimero gedrag.
Je maakt je druk om een verdediging van de nr. 2 van Nederland, die thuis speelt tegen een ploeg uit het rechter rijtje.
Totaal niet waar en dat meen ik oprecht. Alleen af en toe heerst hier een semi-sektarisch sfeertje waar ze bij Miracle of Love nog wat van kunnen leren. Neem ook buitenstaanders serieus, ondanks dat het niet jouw mening is. Mij zul je nooit opquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:33 schreef Geo3kant het volgende:
Je bent welkom hoor Kapitein, het wordt al beter, alleen ik heb sterk de indruk dat je hier alleen komt om azijn te pissen en reacties uit te lokken.
Ohja en hier boven, zelf ook niet meer bewust reageren als iemand reageert op jouw 'serieuze' posts.
Je trekt de verdediging van PSV in twijfel ten aanzien van de aanval van NAC, en je zoekt zekerheid daarover op een PSV sectie. De verdediging van PSV komt tijdens de wedstrijd met NAC echt niet zwaar onder vuur te liggen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, die woorden bezig jij. Ik vind het alleen leuk om het over voetbal te hebben. Ook wanneer het PSV-NAC betreft.
Jep, elke post die niet eindigt in "STROOTMAN IS DE NIEUWE MESSI" of "MERTENS IS MERSSI BWAUAUAHAHA" leidt tot gescheldquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totaal niet waar en dat meen ik oprecht. Alleen af en toe heerst hier een semi-sektarisch sfeertje waar ze bij Miracle of Love nog wat van kunnen leren.
Nee, ik gooi het gewoon in de groep. Je mag toch kritisch zijn op een verdediging. Ik mag hopen dat jullie dat ook zijn? Voor de rest geen uitspraak gedaan over de uitslag van de wedstrijd, alleen dat daar kansen liggen voor NAC.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je trekt de verdediging van PSV in twijfel ten aanzien van de aanval van NAC, en je zoekt zekerheid daarover op een PSV sectie. De verdediging van PSV komt tijdens de wedstrijd met NAC echt niet zwaar onder vuur te liggen.
Ach komop man, PSV heeft NAC in de zak, helemaal omdat ze thuis spelen. De verdediging van PSV is niet al te goed (then again: welke verdediging in de eredivisie welquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik gooi het gewoon in de groep. Je mag toch kritisch zijn op een verdediging. Ik mag hopen dat jullie dat ook zijn? Voor de rest geen uitspraak gedaan over de uitslag van de wedstrijd, alleen dat daar kansen liggen voor NAC.
Dat eerste vind ik ook, maar voordat ik tot die conclusie kan komen wordt mijn kritische noot geridiculiseerd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach komop man, PSV heeft NAC in de zak, helemaal omdat ze thuis spelen. De verdediging van PSV is niet al te goed (then again: welke verdediging in de eredivisie wel) maar NAC kunnen ze makkelijk hebben.
Dat PSV - mochten ze landskampioen willen worden - in de winter moet versterken in de verdediging staat wel als een paal boven water. En ik denk ook meer dat dát het argument is wat je wil maken
Je noemt Bouma en Willems, alsof dat de enige spelers zijn die PSV heeft lopen in de verdediging. En dan nog, met een middenveld en aanval zoals PSV die heeft, mag de verdediging het niet moeilijk krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik gooi het gewoon in de groep. Je mag toch kritisch zijn op een verdediging. Ik mag hopen dat jullie dat ook zijn? Voor de rest geen uitspraak gedaan over de uitslag van de wedstrijd, alleen dat daar kansen liggen voor NAC.
Die is te druk bezig, al die DVD’s kijken daar.quote:
Nee, het is zo dat ik er keer op keer op terugkom omdat ik me stoor aan de wijze waarop er hier met kritiek wordt omgegaan, puur omdat het van een 'buitenstaander' komt. En inderdaad, er zijn meer verdedigers, maar dat was mijn hele punt dan ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je noemt Bouma en Willems, alsof dat de enige spelers zijn die PSV heeft lopen in de verdediging. En dan nog, met een middenveld en aanval zoals PSV die heeft, mag de verdediging het niet moeilijk krijgen.
Iedereen hier is kritisch op de verdediging van PSV. Er zal niemand, maar dan ook niemand zeggen dat het de beste linie is van de Eindhovenaren. Iedereen weet dat de verdediging het zwakke punt is. Maar het lijkt erop, dat jij er keer op keer op keer op terug wilt komen. Is niet erg hoor, maar voor de komende wedstrijd is de verdediging niet relevant denk ik. Ik heb namelijk een vermoeden dat PSV meer scoort dan NAC, en dat is normaliter voldoende om te winnen....toch?
Nu kom je weer met je BS verhaal ik vind hem echt beter geworden terwijl je hem hierboven afzeiktquote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fredje Bouma heeft veel progressie geboekt.
quote:
Niet te betrappen op "quote:Op zondag 4 december 2011 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Die Mertens....denken jullie dat hij van de verkeerde kaaant is?
dvds?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:47 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Die is te druk bezig, al die DVD’s kijken daar.
De archivaris van dienst haalt weer wat posts van stal die 1) in een geheel andere context dan nu zijn geplaatst 2) zijn ingegeven door eerdere reacties en 3) niet geheel uit de lucht geslagen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nu kom je weer met je BS verhaal ik vind hem echt beter geworden terwijl je hem hierboven afzeikt
[..]
[..]
Niet te betrappen op "" of trollposts.. nope.
Dat je trollt, prima, maar ga hier niet de moraal ridder uit hangen dat je hier komt om serieus te discussiëren
Meneer probeert zichzelf weer eruit te lullen waar wij toe moeten geven of anders een slechte verliezer zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De archivaris van dienst haalt weer wat posts van stal die 1) in een geheel andere context dan nu zijn geplaatst 2) zijn ingegeven door eerdere reacties en 3) niet geheel uit de lucht geslagen zijn.
Nee, ik kan moeilijk ontkennen dat ik die reacties niet geplaatst hebben. Dat staat vast. Alleen is het wel zo dat zelfs de meest rechtgeaarde persoon in Fok! niet op enige inconsequenties te betrappen is. Desalniettemin ben ik door de boot genomen niet te betrappen op opzichtige troll-posts of verkneukelingen om verliespartijen van andere clubs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Meneer probeert zichzelf weer eruit te lullen waar wij toe moeten geven of anders een slechte verliezer zijn
Hoezo, iedereen zegt toch dat de verdediging zwak is, en dat versterking zeer welkom is. Er is niemand die zegt dat je ongelijk hebt. Dus of je nou een buitenstaander bent of niet, is niet relevant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het is zo dat ik er keer op keer op terugkom omdat ik me stoor aan de wijze waarop er hier met kritiek wordt omgegaan, puur omdat het van een 'buitenstaander' komt. En inderdaad, er zijn meer verdedigers, maar dat was mijn hele punt dan ook niet.
Huh?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Meneer probeert zichzelf weer eruit te lullen waar wij toe moeten geven of anders een slechte verliezer zijn
Dat is ook meer een reactie op, dan een bewuste houding. Als jullie het me toelaten en gewoon enigszins normaal kunnen reageren dan zou ik dat graag ook doen. Dat lijkt me het beste voor dit topic. En dit meen ik serieus. (de rest overigens ook)quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:55 schreef Geo3kant het volgende:
Bustin' your chops.
Maar zit wel een kern van waarheid in veel van mijn trolletje-om-een-lolletje posts
Je eigen houding komt over als ik ben beter dan de rest, lekker cynische berichten schrijven net als je maat voice-kutmongool-recorder, NET op het randje dat je je zelf eruit kan lullen
Je generaliseert, ik kan ook zeggen dat jullie.. feyenoorders andere topics komen verzieken eerst deze, dan die van ajax.. en ik ken genoeg verhalen waar andere niet welkom zijn, laten we nou niet doen alsof we allemaal zo heilig zijn..quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Maar aanschouw hier vooral weer de gezamenlijke onderneming om een user die zich niet wenst te conformeren aan de opgelegde taboes kalt te stellen.
Reactie op reactie, allemaal even fout dan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook meer een reactie op, dan een bewuste houding. Als jullie het me toelaten en gewoon enigszins normaal kunnen reageren dan zou ik dat graag ook doen. Dat lijkt me het beste voor dit topic. En dit meen ik serieus. (de rest overigens ook)
He, alweer dat Calimero gedrag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Maar aanschouw hier vooral weer de gezamenlijke onderneming om een user die zich niet wenst te conformeren aan de opgelegde taboes kalt te stellen.
Juist, over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Reactie op reactie, allemaal even fout dan.
Hier kan ik natuurlijk niks mee. Als je geen discussies mag aansnijden die in een eerder stadium al zijn gevoerd zou het een zootje worden in de wereld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:58 schreef 3M1N3M het volgende:
Kapiteintje, wattefack loop je de heel tijd te lullen man?
Jij bent écht de enige die het over buitenstaanders uitschelden heeft enzo.
Ja, je komt voor een discussie, die OF al eerder is gevoerd OF over iets duidelijks gaat.
Voorbeeld:
''Zullen we een discussie houden over water, dat het nat is?''.
Denk je dat iemand daar zin in heeft?
Waarschijnlijk Fred Rutten, maar die zal het pas vlak voor de wedstrijd bekend maken denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, over tot de orde van de dag.
Kan iemand mij vertellen wie er dan wél in de verdediging van PSV zullen staan, afgaande op de vorige wedstrijden en de trainingen?
Maar is Bouma nu geblesseerd of bewust gepasseerd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Fred Rutten, maar die zal het pas vlak voor de wedstrijd bekend maken denk ik.
Een of andere Rutten, geloof ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, over tot de orde van de dag.
Kan iemand mij vertellen wie er dan wél in de verdediging van PSV zullen staan, afgaande op de vorige wedstrijden en de trainingen?
Ik zou het niet weten, zolang hij maar niet speelt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar is Bouma nu geblesseerd of bewust gepasseerd?
Ja, maar als ze al zijn gevoerd IN een topic, en dan ook nog over iets DUIDELIJKS gaat..quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier kan ik natuurlijk niks mee. Als je geen discussies mag aansnijden die in een eerder stadium al zijn gevoerd zou het een zootje worden in de wereld.
Ook dat vind ik geen reden om het er vervolgens maar nooit meer over te hebben. Maar nogmaals, ik ben wel klaar met deze discussie. Het lijkt me leuk om het gewoon weer over datgene te hebben waar we allemaal graag over ouwehoeren: Voetbal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja, maar als ze al zijn gevoerd IN een topic, en dan ook nog over iets DUIDELIJKS gaat..
Dan is er niets mis mee die nog eens te voeren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja, maar als ze al zijn gevoerd IN een topic,
Je bent het er dus mee eens dat de verdediging van PSV Beter moet?quote:en dan ook nog over iets DUIDELIJKS gaat..
Sowieso in de verdediging.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe en waar moet PSV zich versterken, welke speler zouden jullie graag zien komen?
Hij melde zojuist dat hij ff van FOK! weg zou zijn, want hij zou met zijn vriendin gaan wippen, maar dat bericht is weggehaald.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heb je nu echt al 100x gepost.
Is toch eigen schuld dikke bult geweest. Nooit begrepen waarom de miljoenen van PSV niet naar solide verdedigers zijn gegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar PSV moet echt eens een goed figuur slaan met de verdediging. De laatste goede aankoop was in 2008 (erik pieters)
Dit, maar ook nooit begrepen waarom zulke dure spelers buiten de EU of wat dan ook gehaald moeten worden.. zullen er genoeg van het zelfde niveau zijn in de jupiler league of eredivisie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Is toch eigen schuld dikke bult geweest. Nooit begrepen waarom de miljoenen van PSV niet naar solide verdedigers zijn gegaan.
Ja NAC is voor PSV altijd een dingetje, net als Ajax altijd problemen heeft bij Utrecht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
20-02-2011 PSV - NAC Breda ERE 4-1
26-11-2010 NAC Breda - PSV ERE 4-2
06-03-2010 NAC Breda - PSV ERE 2-1
23-08-2009 PSV - NAC Breda ERE 3-1
24-01-2009 PSV - NAC Breda ERE 2-2
18-10-2008 NAC Breda - PSV ERE 2-1
30-12-2007 PSV - NAC Breda ERE 2-0
29-09-2007 NAC Breda - PSV ERE 1-1
De uitwedstrijden
Moisander?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:16 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Sowieso in de verdediging.
Euhm, graag zien komen of realistisch blijven?
Graag: Moisander, of andere goeie RB.
Realistisch: Zanka
Samen met Rodaquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja NAC is voor PSV altijd een dingetje, net als Ajax altijd problemen heeft bij Utrecht.
Figuurlijk gesprokenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heb je ingezet in godsnaam? PSV staat @ 1,15 dus dat zal 'm niet zien denk ik?
Bij deze wedstrijd weet je dat allerminstquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Nog steeds snap ik niks van die bets.
De wedstrijd Nederland-San Marino,
of Spanje-San Marino weet je toch sowieso wie wint.
Dan verliezen die wedkantoren toch alleen maar geld,
ik snap dat het soms niet zo gaat. Maar toch.
als je dit niet snapt dan kun je beter terug naar school. Iemand toevallig de odds voor ajax to qualify cl?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Omdat ze veel geld verdienen aan die rijtjes, dat je er 7 goed moet hebben ofzo (bij Toto iig). Echte gokkers zetten niet in op dat soort wedstrijden..quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Kijk.. het kon ook niet lang goed gaan met je he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Psv uit? Dan denk ik gelijkspel! (Avondje NAC!)
Mwoah, NAC is ook niet in beste doen. Verwacht een relatief simpele overwinning voor PSVquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeer benieuwd of vanavond de punten in Eindhoven gehouden kunnen worden. Ik verwacht een zware pot.
Lijkt me ook geen probleem, uit zou wat anders zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, NAC is ook niet in beste doen. Verwacht een relatief simpele overwinning voor PSV
Mja, uit heeft PSV het met nagenoeg elke tegenstander lastigquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen probleem, uit zou wat anders zijn
Maar dat bedoel ik, Ajax is die mystiek ook kwijt.. je straalt niks meer uit, als je ergens komt of teams komen bij PSV thuis spelen denken ze niet meer 'kunnen we niet afzeggen, valt toch niks te halen' .. Nee tegenwoordig geloof je dat een gelijk spelletje gewoon mogelijk is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, uit heeft PSV het met nagenoeg elke tegenstander lastig
Thuis gaat het dit seizoen zeer aardig, worden bijna alle punten wel gehouden. Denk niet dat NAC met de gedachte van 3 punten naar Eindhoven komt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik, Ajax is die mystiek ook kwijt.. je straalt niks meer uit, als je ergens komt of teams komen bij PSV thuis spelen denken ze niet meer 'kunnen we niet afzeggen, valt toch niks te halen' .. Nee tegenwoordig geloof je dat een gelijk spelletje gewoon mogelijk is.
Je straalt niks meer uit. Je moet overal met zelfvertrouwen komen dat de tegenstander in hun broek doet voor je.
Odd van Real tegen Ajax was 2,6quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je dit niet snapt dan kun je beter terug naar school. Iemand toevallig de odds voor ajax to qualify cl?
Blind gestaard op het B-team van Real Madrid niet wetende dat Ajax ook al 7 basisspelers miste door blessures. Al is het dan alsnog belachelijk hoog natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Odd van Real tegen Ajax was 2,6! Echt, dat ze die odd zo hoog hadden
Dat gebeurt nooit meer
Gratis geldquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind gestaard op het B-team van Real Madrid niet wetende dat Ajax ook al 7 basisspelers miste door blessures. Al is het dan alsnog belachelijk hoog natuurlijk.
Hihi.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind gestaard op het B-team van Real Madrid niet wetende dat Ajax ook al 7 basisspelers miste door blessures. Al is het dan alsnog belachelijk hoog natuurlijk.
Hij begint het te leren idd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:46 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo en Derijck in de basis. Juist Fredje!
Nee? Al word ie kampioen, dan nog wordt het tijd voor een ander.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij begint het te leren idd.Laat hem maar bijtekenen nu.
Waarom? Spelers worden beter onder zijn bewind en wanneer je vervolgens kampioen wordt is er toch niks aan de hand?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee? Al word ie kampioen, dan nog wordt het tijd voor een ander.
Ik kan alleen Lacovic bedenken die echt beter is geworden onder zijn bewind. En daarnaast heeft hij een mooi contract uitgediend. Genoeg is genoeg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Spelers worden beter onder zijn bewind en wanneer je vervolgens kampioen wordt is er toch niks aan de hand?
Nu zie je toch hoe Mertens, Gini en Strotemans zich ontwikkelen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan alleen Lacovic bedenken die echt beter is geworden onder zijn bewind. En daarnaast heeft hij een mooi contract uitgediend. Genoeg is genoeg.
Mwa, ik denk niet dat dat echt een pure kwaliteit van Rutten is. Als daar Adriaanse, de Boer of Koeman had gestaan speelden zij vast eenzelfde niveau.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu zie je toch hoe Mertens, Gini en Strotemans zich ontwikkelen?
Het staat heel aardig. Wachten op de eerste treffer.quote:Hoe houdt de verdediging het btw tegen Lurling? Laat Strootman Schilder al lopen?
Lurling staat er niet eens in zie ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat dat echt een pure kwaliteit van Rutten is. Als daar Adriaanse, de Boer of Koeman had gestaan speelden zij vast eenzelfde niveau.
[..]
Het staat heel aardig. Wachten op de eerste treffer.
Lurling staat er gewoon in.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lurling staat er niet eens in zie ik.Wat een ruimtes op dat veld zeg.
Wordt gedekt door Willems. Kan net zo goed gaan douchen, dus. Komt d'r nie neffe.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...
Dan zouden ze hem beter eens de bal geven.
Willems heeft van de week z'n reflexen ook getraind door ff met Fred aan de pingpong-tafel te staan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt gedekt door Willems. Kan net zo goed gaan douchen, dus. Komt d'r nie neffe.
Zo lang het goals op blijft leveren is er weinig aan de hand. Maar ik zie hem liever zorgen voor een 20+ aantal voor Matavz aan het eind van 't seizoen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand Mertens eens zeggen dat hij niet in z'n eentje speelt.
Jelle was qua niveau de keeper van Zagrebquote:
Het was mij niet duidelijk. Hij trapte de bal weg, dus geel. Toen een minuut later mocht NAC een vrije trap nemen. Volgens mij stond ie gewoon op afstand, maar toch de tweede gele. Ik weet nog steeds niet echt waarom?quote:
Ja, ze speelde heel aardig de eerste helft en de eerste tien minuten van de tweede helft. Daarna sloop er heel raar countervoetbal in de ploeg en zijn ze door het oog van de naald gekropen.quote:Voor de rest een gelukkige overwinning?
Je moet ook niet zoveel verwachten van NAC.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, proficiat met de overwinning. Mijn voorspelling is niet uitgekomen doordat NAC er een rare tactiek op nahield.
Durf!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Geo3kant het volgende:
Ik moet het mijn sig maken.
Met Rutten aan het roer win je geen moer.
Eerste helft vond ik best aardig. Werd goed gecombineerd, en redelijk wat kansen. Maar wat er zo rond de 60e minuut gebeurde snapt geen mens. Met deze stand, met dit materiaal en tegen deze tegenstander gaan lopen counteren?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een lelijke wanprestatie. Slechtste wedstrijd van het seizoen. Sinds wanneer gaan we met een 1-0 voorsprong Vennegoor erin zetten (die ook echt slecht speelde trouwens) om lange ballen te gaan spelen? Geen goede aanval gezien de tweede helft. Dramatische tactiek. En Lens is ook aardig dom natuurlijk.
Volgende week uit bij Heerenveen een flink pak voor de broek krijgen als ze zo voor de dag komen.
Zit er dik inquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:26 schreef knep het volgende:
Ik vrees dat PSV volgende week van de mat wordt gespeeld in Friesland.
Verzin eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben net 40 miljoen van de gemeente gekregen en je durft om 5 euro te vragen.
Hap!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit er dik in
[..]
Verzin eens wat nieuws
Ben er bang voor...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:26 schreef knep het volgende:
Ik vrees dat PSV volgende week van de mat wordt gespeeld in Friesland.
Ik weet het wel bijna zeker. Heerenveen in vorm, PSV zeker niet in vorm. Daarnaast (op Strootman en Derijck na) ook nog eens zwaar futloos in de duels. Moet veel gebeuren willen we daar met een punt weggaan. Wie speelt er linksbuiten bij Heerenveen? Geen snelle jongen hoop ik, want dan wordt Manolev net zoals vandaag weer flink voorbij gelopen..quote:
Hap!quote:
Kijk je uberhaupt wedstrijden? Je ziet Heerenveen toch voetballen en PSV? Dan is het toch geen Godswonder om bang te zijn voor een slecht resultaat, volgende week?quote:
Je bent PSV-er en je bent bang voor een potje tegen Heerenveen? En tegen Feyenoord beweer je nog dat PSV met 2 vingers in de neus die pot zou uitspelen. Dat is nogal een verschuiving binnen 2 weken he.quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wedstrijden? Je ziet Heerenveen toch voetballen en PSV? Dan is het toch geen Godswonder om bang te zijn voor een slecht resultaat, volgende week?
Zinnige opmerking, ik ben trots op je.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent PSV-er en je bent bang voor een potje tegen Heerenveen? En tegen Feyenoord beweer je nog dat PSV met 2 vingers in de neus die pot zou uitspelen. Dat is nogal een verschuiving binnen 2 weken he.
Dat komt omdat PSV voor de wedstrijd tegen Feyenoord best aardige wedstrijden speelde. Af en toe een uitschieter, maar goed genoeg om daar te moeten winnen. De wedstrijd zelf was niet goed, en deze wedstrijd ook niet. Als je dan kijkt naar de wedstrijd van volgende week dan baart dat zorgen. Het is geen wiskunde, hč? Probeer enigszins bij te blijven.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent PSV-er en je bent bang voor een potje tegen Heerenveen? En tegen Feyenoord beweer je nog dat PSV met 2 vingers in de neus die pot zou uitspelen. Dat is nogal een verschuiving binnen 2 weken he.
Nee, dat snap ik maar een beetje vertrouwen in je ploeg mag ook wel hoor. Er staan natuurlijk geen koekebakkers in het veld en Willems heeft ook aangetoond tegen snelle buitenspelers z'n mannetje te staan.quote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat komt omdat PSV voor de wedstrijd tegen Feyenoord best aardige wedstrijden speelde. Af en toe een uitschieter, maar goed genoeg om daar te moeten winnen. De wedstrijd zelf was niet goed, en deze wedstrijd ook niet. Als je dan kijkt naar de wedstrijd van volgende week dan baart dat zorgen. Het is geen wiskunde, hč? Probeer enigszins bij te blijven.
Speelde vandaag heel aardig tegen Lurling, je zei zelf dat je dacht dat Lurling niet opgesteld stond. Die had Willems heel behoorlijk in de greep. Ik heb ook wel vertrouwen in de ploeg, maar dat wil niet zeggen dat je niet realistisch moet zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik maar een beetje vertrouwen in je ploeg mag ook wel hoor. Er staan natuurlijk geen koekebakkers in het veld en Willems heeft ook aangetoond tegen snelle buitenspelers z'n mannetje te staan.![]()
Ik had verwacht dat Lurling de show zou stelen, maar NAC hield er een uiterst vreemde tactiek op na.quote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speelde vandaag heel aardig tegen Lurling, je zei zelf dat je dacht dat Lurling niet opgesteld stond. Die had Willems heel behoorlijk in de greep. Ik heb ook wel vertrouwen in de ploeg, maar dat wil niet zeggen dat je niet realistisch moet zijn.
Gek genoeg ben ik meer bang van PSV geworden. Iedere wedstrijd lijkt het lek boven te zijn, maar het is nog altijd niet goed. Dat zag je tegen Heracles, de Graafschap, Feyenoord en nu weer tegen NAC. Het stroomt niet over van vertrouwen + plezier en daar maakt een tegenstander toch wel vaak gebruik van.quote:Op zondag 11 december 2011 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Lurling de show zou stelen, maar NAC hield er een uiterst vreemde tactiek op na.
Realisme is iets waar Feyenoorders tegenwoordig veel verstand van hebben.Maar je bent vooral bang voor de buitenspelers begrijp ik?
Wat ik van de wedstrijd van vanavond gezien heb vond ik dat PSV het idd maar matig uitspeelde. NAC liep vooral de eerste helft en begin tweede helft in de zone te verdedigen, waardoor elke PSV-er de bal in alle rust kon aannemen en met het hoofd richting doel kon beginnen lopen. Dat vond ik zo vreemd om te zien, net zoals ik het vreemd vond dat PSV daar geen gebruik van maakte. Misschien wisten ze zich er gewoon geen raad mee ofzo.quote:Op zondag 11 december 2011 00:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik meer bang van PSV geworden. Iedere wedstrijd lijkt het lek boven te zijn, maar het is nog altijd niet goed. Dat zag je tegen Heracles, de Graafschap, Feyenoord en nu weer tegen NAC. Het stroomt niet over van vertrouwen + plezier en daar maakt een tegenstander toch wel vaak gebruik van.
Het moment dat ik dat ga begrijpen, bel ik Fredje. PSV stond met dit materiaal in eigen huis tegen NAC te counteren. Dan ben ik het gewoon helemaal kwijt. Dan snap ik er werkelijk geen zak meer van. Aantal internationals in het veld en dan gaan lopen counteren tegen figuren als Gorter...quote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ik van de wedstrijd van vanavond gezien heb vond ik dat PSV het idd maar matig uitspeelde. NAC liep vooral de eerste helft en begin tweede helft in de zone te verdedigen, waardoor elke PSV-er de bal in alle rust kon aannemen en met het hoofd richting doel kon beginnen lopen. Dat vond ik zo vreemd om te zien, net zoals ik het vreemd vond dat PSV daar geen gebruik van maakte. Misschien wisten ze zich er gewoon geen raad mee ofzo.
En wat ga je Fred zeggen dan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het moment dat ik dat ga begrijpen, bel ik Fredje. PSV stond met dit materiaal in eigen huis tegen NAC te counteren. Dan ben ik het gewoon helemaal kwijt. Dan snap ik er werkelijk geen zak meer van. Aantal internationals in het veld en dan gaan lopen counteren tegen figuren als Gorter...
Hoe die dit team moet opstellen.quote:
Hij zag aan hoe er 5 minuten gecounterd werd en toen bracht ie Lange Jan in. Dat was al na een minuut of 60...quote:Inderdaad schandalig, maar denk je dat dat bewust de tactiek van Rutten was?
Mi Gaddo.quote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker avondje ouderwets PSV
Derijck en Willems waren wel goed bezig
Euh, Manolev was zoals vanouds gewoon superslecht, Marcelo speelde voor zijn doen niet onaardig maar liet nog verschillende keren behoorlijke steken vallen en Derijck liet zich goed gelden maar maakte ook meteen duidelijk dat hij geen topverdediger is. Desalnietemin vind ik dat Derijck gewoon eens een kans moet krijgen en dat Fredje en Marcelo dan maar gaan vechten om de andere centrale plek.quote:Op zondag 11 december 2011 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Winst, maar geen pot om trots op te zijn. Manolev, Derijck en Marcelo speelden een goede pot
Zoals meestal weer eens spot on.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeer benieuwd of vanavond de punten in Eindhoven gehouden kunnen worden. Ik verwacht een zware pot.
Manolev pakte anders een paar keer goed ballen af hoor? Heb hem stukken slechter zien spelen.quote:Op zondag 11 december 2011 02:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh, Manolev was zoals vanouds gewoon superslecht, Marcelo speelde voor zijn doen niet onaardig maar liet nog verschillende keren behoorlijke steken vallen en Derijck liet zich goed gelden maar maakte ook meteen duidelijk dat hij geen topverdediger is. Desalnietemin vind ik dat Derijck gewoon eens een kans moet krijgen en dat Fredje en Marcelo dan maar gaan vechten om de andere centrale plek.
En hij zat er ook weer een 'paar' keer goed naast. Zoals gewoonlijk was de meest simpele beweging weer genoeg om hem totaal op het verkeerde been te zetten. De man kan gewoon echt niet verdedigen, meestal stopt hij zijn tegenstander dmv overtredingen. Het is eigenlijk een godswonder dat hij niet tegen meer schorsingen aanloopt als je ziet hoe vaak hij aan de noodrem moet trekken.quote:Op zondag 11 december 2011 02:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Manolev pakte anders een paar keer goed ballen af hoor? Heb hem stukken slechter zien spelen.
En jij moet 2 uur rijden elke keer? Respect.quote:Op zondag 11 december 2011 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net terug uit Eindhoven
Winst, maar geen pot om trots op te zijn. Manolev, Derijck en Marcelo speelden een goede pot
Toivonen viel me enorm tegen
PSV heeft de kansen gehad om met 6, 7, 8-0 te winnen, maar de passes waren dramatisch, zelfs inworpen werden linea recta ingeleverd bij NAC.
Wel leuk was dat VoH me herkende van "vroegâh"
Niet zo'n heel bijzonder verhaal hoorquote:Op zondag 11 december 2011 02:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En jij moet 2 uur rijden elke keer? Respect.
Maar nu ben ik benieuwd naar je VoH stories van vroegah.
Zo lang als ik me kan herinnerenquote:
Dankzij o.a. Mertens. Die hype dat flankspelers tegenwoordig ook valse spitsen moeten zijn erger ik me zo aan. Vooral als ze er zelf in gaan geloven, zoals Mertens. Hij had beter een paar goals minder en een paar assists meer kunnen maken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme, het was werkelijk weer niet om aan te gluren, zeg. Raar countervoetbal in eigen huis tegen NAC Breda. Matavz staat week na week op een eiland, die jongen kan Rutten net zo goed langs de kant zetten.
Dat futloze viel me ook op ja. De wil om te winnen ontbreekt bij veel spelers. Zoals Mertens. Alweer Mertens jaquote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik weet het wel bijna zeker. Heerenveen in vorm, PSV zeker niet in vorm. Daarnaast (op Strootman en Derijck na) ook nog eens zwaar futloos in de duels. Moet veel gebeuren willen we daar met een punt weggaan. Wie speelt er linksbuiten bij Heerenveen? Geen snelle jongen hoop ik, want dan wordt Manolev net zoals vandaag weer flink voorbij gelopen..
-manolev-fred-derijck-willemsquote:Op zondag 11 december 2011 02:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh, Manolev was zoals vanouds gewoon superslecht, Marcelo speelde voor zijn doen niet onaardig maar liet nog verschillende keren behoorlijke steken vallen en Derijck liet zich goed gelden maar maakte ook meteen duidelijk dat hij geen topverdediger is. Desalnietemin vind ik dat Derijck gewoon eens een kans moet krijgen en dat Fredje en Marcelo dan maar gaan vechten om de andere centrale plek.
Mertens geeft nauwelijks assists, Wijnaldum staat om de haverklap aan de rand van de zestien, en ook Labyad en Lens gaan dolgraag voor de eigen goal. Egoďsme is het thema, dit jaar.quote:Op zondag 11 december 2011 03:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dankzij o.a. Mertens. Die hype dat flankspelers tegenwoordig ook valse spitsen moeten zijn erger ik me zo aan. Vooral als ze er zelf in gaan geloven, zoals Mertens. Hij had beter een paar goals minder en een paar assists meer kunnen maken.
Dat heeft natuurlijk ook nogal te maken met voetbalslimheid. Dat soort zaken moet je ook een beetje kunnen aanvoelen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:11 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk dat het probleem (dit jaar minder dan vorig jaar) nog steeds de taal is.
Linkerkant heeft er geen probleem mee, kunnen allemaal Nederlands,
De verdediging ook, Marcelo en Manolev dan niet.
En op rechts ook wel, alleen in het midden dus niet.
Marcelo bouwt daarom wss ook niet goed op, je moet ook comuniceren,
als dat niet kan met de 3 voor hem.. Toivonen en Matavz (en Bouma).
Ook las ik een stuk in de VI (interview met Marcelo), waarin hij zei
''We voetballen nu naar voren, en als een iemand gaat aanvallen (lees Manolev)
moet de ander zijn plaatst innemen. Dit gaat tot nu toe stroef..''
Dat komt dus denk ik door de taal, als ze elkaar verkeerd begrijpen.
Misschien allemaal meer dingen met elkaar laten doen etc.
PSV Netwerk is de bron.quote:PSV wil na Johann Vogel opnieuw een Zwitserse middenvelder contracteren. De Eindhovenaren hebben het oog laten vallen op Xavier Hochstrasser, die op dit moment eigendom is van FC Luzern. Zijn club doet het achter FC Basel prima in de nationale competitie en de wederzijdse tevredenheid is groot; Luzern legde Hochstrasser onlangs al langer vast tot 2015. PSV zou de 23-jarige international echter willen wegkopen.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef rubbereend het volgende:
McLaren zou een prima trainer voor PSV zijn, één van de weinige trainers die ik wel bij PSV vindt passen en ook iemand die zijn assistenten de ruimte geeft en dat is goed voor Cocu.
Die Zwitser ken ik niet
Als je alle wedstrijden van het de eerste seizoenshelft erbij pakt, dan zie je hoe schrikbarend veel er achteraf met 'snel vergeten!' zijn bestempeld.quote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben overigens wel blij met de drie punten, maar snel vergeten deze pot
Maar als het zo slecht gaat en je staat 2e moet je blij zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je alle wedstrijden van het de eerste seizoenshelft erbij pakt, dan zie je hoe schrikbarend veel er achteraf met 'snel vergeten!' zijn bestempeld.
AZ, RKC, VVV, NEC, Utrecht, Vitesse, Heracles, De Graafschap, Feyenoord en nu weer NAC.
Stuk voor stuk regelrechte kutwedstrijden, maar allemaal snel vergeten, want we staan tweede en het gaat allemaal zo slecht nog niet. En dan vlug kijken naar de ranglijst waar Ajax staat. Er mag wel eens wat kritiek worden gespouwd op deze selectie. Er is heel erg veel geld ingepompt, maar waar maken zit er nagenoeg niet bij. Ik heb er een heel hard hoofd in, als er niet heel vlug wat gaat veranderen...
Als PSV zo blijft spelen, gaan ze ook zeker nog fouten maken. Dus eerst maar eens naar ons eigen spel kijken en als dat weer loopt, kunnen we kijken hoe de concurrentie het doet. Maar met dit spel (met deze trainer?) wordt PSV geen kampioen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Maar als het zo slecht gaat en je staat 2e moet je blij zijn.
Je hebt wel gelijk hoor, daar niet van.
Maar AZ gaat na de winterstop fouten maken, geloof me.
Als eerst tegen Ajax, ze gaan verliezen.
Amen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als PSV zo blijft spelen, gaan ze ook zeker nog fouten maken. Dus eerst maar eens naar ons eigen spel kijken en als dat weer loopt, kunnen we kijken hoe de concurrentie het doet. Maar met dit spel (met deze trainer?) wordt PSV geen kampioen.
Het voordeel is dat Ajax en Twente ook ontzettend belabberd spelen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als PSV zo blijft spelen, gaan ze ook zeker nog fouten maken. Dus eerst maar eens naar ons eigen spel kijken en als dat weer loopt, kunnen we kijken hoe de concurrentie het doet. Maar met dit spel (met deze trainer?) wordt PSV geen kampioen.
Ja, maar als je vervolgens zelf als een natte krant speelt, haal je daar geen winst uit.quote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het voordeel is dat Ajax en Twente ook ontzettend belabberd spelen.
Klopt. Er is ook geen peil op te trekken welke van de drie clubs als hoogste gaat eindigen. (AZ heb ik buiten beschouwing gelaten.)quote:Op zondag 11 december 2011 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar als je vervolgens zelf als een natte krant speelt, haal je daar geen winst uit.
Wanneer gaan jullie nou eens keer naar je verdediging kijken?quote:
Want wij supporters hebben invloed op aankoopbeleid?quote:Op zondag 11 december 2011 19:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens keer naar je verdediging kijken?
Dit roep ik al ik weet niet hoe lang. En dan heb ik het niet eens over de resultaten tegen de clubs uit de top 10. Groningen en Ado, daar wonnen we van. Waarvan we van de eerste kunnen zeggen dat die abnormaal slecht speelden.quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je alle wedstrijden van het de eerste seizoenshelft erbij pakt, dan zie je hoe schrikbarend veel er achteraf met 'snel vergeten!' zijn bestempeld.
AZ, RKC, VVV, NEC, Utrecht, Vitesse, Heracles, De Graafschap, Feyenoord en nu weer NAC.
Stuk voor stuk regelrechte kutwedstrijden, maar allemaal snel vergeten, want we staan tweede en het gaat allemaal zo slecht nog niet. En dan vlug kijken naar de ranglijst waar Ajax staat. Er mag wel eens wat kritiek worden gespouwd op deze selectie. Er is heel erg veel geld ingepompt, maar waar maken zit er nagenoeg niet bij. Ik heb er een heel hard hoofd in, als er niet heel vlug wat gaat veranderen...
Je gaat me toch niet vertellen dat ze bij jullie boven nog steeds niet snappen dat er eerst naar de verdediging moet worden gekeken?quote:Op zondag 11 december 2011 19:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want wij supporters hebben invloed op aankoopbeleid?
Heel Nederland ziet het, dus ik neem aan dat onze clubleiding dat ook wel ziet. En er wordt achter de schermen ook wel aan gewerkt: zie de foto van Zanka in PSV-shirt. Nu nog een rechtsback.quote:Op zondag 11 december 2011 20:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze bij jullie boven nog steeds niet snappen dat er eerst naar de verdediging moet worden gekeken?
backs móet je eigenlijk gewoon zelf opleiden.quote:Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heel Nederland ziet het, dus ik neem aan dat onze clubleiding dat ook wel ziet. En er wordt achter de schermen ook wel aan gewerkt: zie de foto van Zanka in PSV-shirt. Nu nog een rechtsback.
Want? Als je ergens een goede back vandaan kan halen, waarom niet? Of gaan we stellen dat het een doodsimpele positie is? Kennelijk valt dat wel mee, gezien de beschikbaarheid van goede backs?quote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
backs móet je eigenlijk gewoon zelf opleiden.
Hallo. Je zit hier in het PSV-topic.quote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wel, goede voetballer namelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Het lijkt erop dat Bakkal bij Feyenoord gaat tekenen. Missen jullie 'm al een beetje?
Goede voetballer inderdaad, maar is ook vaak afwezig ook in de omschakeling bij balverlies vind ik hem niet zo sterk. Maar hij is absoluut nuttig voor Feyenoord, vooralsnog vooral in de 'toppers' hopelijk binnenkort ook op de momenten dat het minder gaat.quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wel, goede voetballer namelijk.
Dat mag ik toch aannemen van nietquote:Op zondag 11 december 2011 20:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze bij jullie boven nog steeds niet snappen dat er eerst naar de verdediging moet worden gekeken?
Het stadion bestormen natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mag ik toch aannemen van nietIk vraag me alleen af wat de supporters nog meer kunnen doen.
Aangezien de rest van de titelkandidaten met dezelfde problemen zit waag ik me niet aan voorspellingen over wie er kampioen wordt. Ik wil me wel wagen aan de voorspelling dat we nog heel wat draken van wedstrijden en puntverlies voorgeschoteld krijgenquote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch geld zat? Koop zo'n beer van een Braziliaan a la Alex/ Douglas.quote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vette UI gast.quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben toch geld zat? Koop zo'n beer van een Braziliaan a la Alex/ Douglas.
Goeie verdedigers worden in Nederland nauwelijks meer opgeleid. Zie je bij alle topclubs terug.
Jij vindt 7 ton een hoop geld? Dat is het transferbudget, maar ik proef uit je post dat je liever blaat dan jezelf even te verdiepen in de feiten.quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben toch geld zat? Koop zo'n beer van een Braziliaan a la Alex/ Douglas.
Goeie verdedigers worden in Nederland nauwelijks meer opgeleid. Zie je bij alle topclubs terug.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorig jaar was ook behoorlijk triestquote:Op maandag 12 december 2011 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Het Nederlands voetbal is naar de klotonnnn!!! Dit seizoen slaat werkelijk alles.
belachelijk eigenlijk dat er nog maar 7 ton over isquote:Op maandag 12 december 2011 00:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt 7 ton een hoop geld? Dat is het transferbudget, maar ik proef uit je post dat je liever blaat dan jezelf even te verdiepen in de feiten.
Ja, maar ik vind het dit jaar op een of andere manier wel alles slaan hoor. Ajax zowel voetballend als bestuurlijk in crisis, PSV dat ondanks de aankopen met Fred Rutten aan het roer ook z'n draai niet weet te vinden, Twente dat qua niveau teruggezakt is en een AZ dat zomaar op plaats 1 staat. Daarbij opgeteld dat elke wedstrijd weer een verassing is en er van alles kan gebeuren vind ik het bij elkaar maar een armoedig zootje geworden in de Eredivisie.quote:Op maandag 12 december 2011 00:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vorig jaar was ook behoorlijk triest
Maar het is op deze manier wel één van de leukste competities in Europa, als je het niveau even buiten beschouwing laat dan.quote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het dit jaar op een of andere manier wel alles slaan hoor. Ajax zowel voetballend als bestuurlijk in crisis, PSV dat ondanks de aankopen met Fred Rutten aan het roer ook z'n draai niet weet te vinden, Twente dat qua niveau teruggezakt is en een AZ dat zomaar op plaats 1 staat. Daarbij opgeteld dat elke wedstrijd weer een verassing is en er van alles kan gebeuren vind ik het bij elkaar maar een armoedig zootje geworden in de Eredivisie.
ik wel hoor.. geen gratis drank in 'dé PlayerZ' op stratum meer.. otje is een toffe gozer. maar kwalitatief komt hij te kort voor PSVquote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Het lijkt erop dat Bakkal bij Feyenoord gaat tekenen. Missen jullie 'm al een beetje?
Dat is toch al jaren zo eigenlijk? Het gemiddelde niveau is ook echt flink gezakt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het dit jaar op een of andere manier wel alles slaan hoor. Ajax zowel voetballend als bestuurlijk in crisis, PSV dat ondanks de aankopen met Fred Rutten aan het roer ook z'n draai niet weet te vinden, Twente dat qua niveau teruggezakt is en een AZ dat zomaar op plaats 1 staat. Daarbij opgeteld dat elke wedstrijd weer een verassing is en er van alles kan gebeuren vind ik het bij elkaar maar een armoedig zootje geworden in de Eredivisie.
Hij was tijdenlang een belangrijke basisspeler en haalde oranje, maar het leek de laatste tijd bij PSV gewoon een beetje op, jammer. Maar dan moet je gewoon uit elkaar. Daar wordt je beide beter van.quote:Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
ik wel hoor.. geen gratis drank in 'dé PlayerZ' op stratum meer.. otje is een toffe gozer. maar kwalitatief komt hij te kort voor PSV
In die lijn zouden ze bij PSV zo snel mogelijk van Toivonen af moeten zien te raken.quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij was tijdenlang een belangrijke basisspeler en haalde oranje, maar het leek de laatste tijd bij PSV gewoon een beetje op, jammer. Maar dan moet je gewoon uit elkaar. Daar wordt je beide beter van.
spannend is het wel ja maar het is toch niet om aan te gluren zo slecht, spelers die nog geen pass over 5 meter kunnen geven, de spanning maakt niet goed wat er aan kwaliteit ontbreektquote:Op maandag 12 december 2011 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het is op deze manier wel één van de leukste competities in Europa, als je het niveau even buiten beschouwing laat dan.
Die vertrekt dan ook sowieso komende zomer.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In die lijn zouden ze bij PSV zo snel mogelijk van Toivonen af moeten zien te raken.
Ze zouden hem beter in de winterstop al lozen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die vertrekt dan ook sowieso komende zomer.
Nee, we gaan eens niet een basisspeler verkopen in de winterstopquote:Op maandag 12 december 2011 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden hem beter in de winterstop al lozen.
Toivonen is onmisbaar?quote:Op maandag 12 december 2011 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, we gaan eens niet een basisspeler verkopen in de winterstop
Gewoon eens niemand verkopen, is de afgelopen twee winters niet zo bevallen. Hij vindt zijn vorm echt wel weer.quote:
Ben er nooit kapot van geweest. Zo'n geweldige speler is het ook weer niet. Daarnaast is het onbegrijpelijk dat uitgerekend zo'n galbak de aanvoerdersband bij PSV mag dragen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon eens niemand verkopen, is de afgelopen twee winters niet zo bevallen. Hij vindt zijn vorm echt wel weer.
Loopt zijn contract dan af?quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die vertrekt dan ook sowieso komende zomer.
Nee, na de zomer gaat zijn salaris flink omhoog en komt boven het salarisplafond. Bovendien loopt zijn contract dan nog maar twee jaar.quote:
Ah, hopen dat jullie nog iets kunnen beuren dan. Speelt in vergelijking met vorig seizoen erg pover.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, na de zomer gaat zijn salaris flink omhoog en komt boven het salarisplafond. Bovendien loopt zijn contract dan nog maar twee jaar.
Waarom gaat zijn salaris dan omhoog?quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, na de zomer gaat zijn salaris flink omhoog en komt boven het salarisplafond. Bovendien loopt zijn contract dan nog maar twee jaar.
Zal wel goed komen, ik heb slechtere voetballers voor veel geld zien gaan. Bovendien is het gewoon beetje duimen wanneer zijn vorm goed wordt. Begin van het seizoen was hij gewoon prima. Als hij er de laatste 10 wedstrijden 8 in legt is hij zo weg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, hopen dat jullie nog iets kunnen beuren dan. Speelt in vergelijking met vorig seizoen erg pover.
contract, oplopend salarisschaal.quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom gaat zijn salaris dan omhoog?
Hmm...in dat geval idd gelijk wegdoen komende zomer. Voegt én niet veel toe én kost te veel. Daarnaast is het een galbak van jewelste.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, ik heb slechtere voetballers voor veel geld zien gaan. Bovendien is het gewoon beetje duimen wanneer zijn vorm goed wordt. Begin van het seizoen was hij gewoon prima. Als hij er de laatste 10 wedstrijden 8 in legt is hij zo weg.
[..]
contract, oplopend salarisschaal.
Daarom gaat iedereen er ook vanuit dat dat gaat gebeuren. Nu heb je nog wat te onderhandelen. Wacht je nog een jaar vang je een paar miljoen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm...in dat geval idd gelijk wegdoen komende zomer. Voegt én niet veel toe én kost te veel.
Hij staat bij PSV ook volkomen terecht in de basis. Geen topniveau, maar solide speler. Maar ook weer niet aanvoerderswaardig. Teveel trekjes om een echte leider te zijn, in mijn ogen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef tja77 het volgende:
Toivonen is gewoon een nuttige speler, die regelmatig zijn doelpuntje meepikt.
En zou bij vrijwel iedere eredivisie ploeg een basisplaats hebben.
Dat, probleem was dat er eigenlijk ook geen leiders in het team zaten en er veel nieuwe spelers waren. Strootman heeft nu een plek als leider verovert en het zou logisch zijn als hij aanvoerder wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij staat bij PSV ook volkomen terecht in de basis. Geen topniveau, maar solide speler. Maar ook weer niet aanvoerderswaardig. Teveel trekjes om een echte leider te zijn, in mijn ogen.
Dat is inderdaad de enige naam die bij mij opkomt als drager van de band.quote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat, probleem was dat er eigenlijk ook geen leiders in het team zaten en er veel nieuwe spelers waren. Strootman heeft nu een plek als leider verovert en het zou logisch zijn als hij aanvoerder wordt.
Issaksonquote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige naam die bij mij opkomt als drager van de band.
Labyad als aanvoerder? Lijkt me niet zo handig. Een aanvoerder moet lekker centraal staan, kan hij met iedereen communiceren.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Issakson
Nee, maar Labyad.. Hij is blijkbaar wel een soort leider, hij begeleidt nieuwe/jongere spelers zoals Afellay bij hem.
Klopt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
Haha. En wat was het slecht zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |