quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook
ben er ook weer eens bij
Ik op 2 uur rijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er eigenlijk altijd wel bij in Eindhoven, maar ja ik woon dan ook op loopafstand van het stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef BeamofLight het volgende:
Toch wel een leuk PSV avondje zo met AZ en Ajaxiets met punten voor nl in europa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iets met in EL veel meer kans om punten te halen...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef Stommie het volgende:
[..]
iets met punten voor nl in europa...
Hoe groot is het verschil in punten tussen een gewonnen CL wedstrijd en een EL wedstrijd?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Iets met in EL veel meer kans om punten te halen...
ook zo'n hekel aan die 7 uur wedstrijdenquote:
0quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe groot is het verschil in punten tussen een gewonnen CL wedstrijd en een EL wedstrijd?
Ja, want het zou voor PSV fantastisch zijn als Ajax de punten binnen sleept. Die extra miljoenen om te investeren in versterkingen nemen we dan maar voor lief.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef Stommie het volgende:
[..]
iets met punten voor nl in europa...
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want het zou voor PSV fantastisch zijn als Ajax de punten binnen sleept. Die extra miljoenen om te investeren in versterkingen nemen we dan maar voor lief.
Waarschijnlijk Tottenham, Sporting, Atletico Madrid, Schalke, Anderlecht.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:44 schreef Geo3kant het volgende:
PSV - Ajax EL finale dan![]()
Zal lastig worden met ManU, Man City en Porto e.d. in de EL
Het onderwerp is "beschuit met muisjes", dat is enkelvoud. Dus is het gewoon wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
Moet het niet worden zijn, kapitein?
Ik ook.. altijd op tijd voor de tv voor de aftrap.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb ook zin in zaterdag, ben er ook weer bij (as usual)
Net zoals tegen Groningen, Roda en Excelsior?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:37 schreef Type-R het volgende:
PSV speelt al tijden naar het niveau van de tegenstander, dus gepruts.
He Davy, ik vind het oprecht jammer dat je niet reageerde op PM's en DM's na de wedstrijd tegen Feijenoord. Je zei toen: "Ik spreek je na de wedstrijd wel", en kwam je afspraak niet na.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals tegen Groningen, Roda en Excelsior?
Hoe vaak wil je er nog over beginnen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Davy, ik vind het oprecht jammer dat je niet reageerde op PM's en DM's na de wedstrijd tegen Feijenoord. Je zei toen: "Ik spreek je na de wedstrijd wel", en kwam je afspraak niet na.. Gaf me een beetje een 'koud' gevoel.
Respect aan Doublepain en Geo3kant die wel even de energie opbrachten om aan te geven dat ik en ThegreathooD gelijk hadden.
Het was een mooie wedstrijd en de inhaalslag op AZ is begonnen. Veel succes de rest van 't seizoen, wie weet worden jullie weer eens landskampioen
Al droom ik natuurlijk stiekem dat mijn clubbie dat gaat lukken dit jaar, tegen beter weten in...
Ja inderdaad, logische conclusie na meerdere grote overwinningenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals tegen Groningen, Roda en Excelsior?
Denk een redelijk eenvoudige overwinning, 3-1 ofzo. Maar je weet het nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat verwachten jullie zaterdag? Walkover, gewoon beter of weer gepruts?
Net zo lang tot hij toegeeft dat het een beetje jammerlijk wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je er nog over beginnen?
Komop zeg, dit winnen jullie natuurlijk makkelijk. Het is geen Feijenoord waar jullie tegen hoeven, waar jullie het traditioneel moeilijk hebben...quote:Denk een redelijk eenvoudige overwinning, 3-1 ofzo. Maar je weet het nooit natuurlijk.
Je weet toch dat je gelijk hebt, doe er dan niet zo moeilijk over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net zo lang tot hij toegeeft dat het een beetje jammerlijk was. Om niet te zeggen kinderachtig. Een man komt zijn woord toch na?
[..]
Komop zeg, dit winnen jullie natuurlijk makkelijk. Het is geen Feijenoord waar jullie tegen hoeven, waar jullie het traditioneel moeilijk hebben...
Oké.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je weet toch dat je gelijk hebt, doe er dan niet zo moeilijk over.
Nee maar deze wedstrijd win je op zeker. Ik denk ook aan een 3-1 ofzo persoonlijk, maar het is iig. zeker dat jullie deze pot gewoon winnen.quote:We zijn beter ja, maar je wint echt lang niet alle wedstrijden waarin je de favoriet bent. Daar kun je gewoon niet op rekenen. Dus ik denk dat 3-1 vrij realistisch is
Prima.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké.. Voortaan report ik gewoon alle troll-acties en ga ik niet meer lopen zeuren.
[..]
Nee maar deze wedstrijd win je op zeker. Ik denk ook aan een 3-1 ofzo persoonlijk, maar het is iig. zeker dat jullie deze pot gewoon winnen.
Ik denk niet dat jij bekend bent met mijn Unibetaccount-opschepperijquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima.
Je loopt altijd risico. Anders zou je al je geld wel inzetten op PSV.
Zie je nooit in WoS?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij bekend bent met mijn Unibetaccount-opschepperijMaar PSV heeft me genoeg centjes opgeleverd, helemaal afgelopen wedstrijd (Feijenoord - PSV)
Ja, dat denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat de verdediging het dit weekend houdt tegen de ontketende en beweeglijke Lurling?
Het gevaar zal liggen bij Lurling (als ze slim zijn zetten ze hem tegenover de onzekere Willems) en Schilder met z'n schoten uit de 2e lijn (Strootman laat vaak z'n man lopen).quote:
Ik wist niet dat het bestond, Caland wees me er afgelopen week op. Afgelopen week had ik 400 euro met de CL, o.a. dankzij 150 euro op Real (een odd van 2,1, wtf dacht Unibet wel nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zie je nooit in WoS?Drop anders een keer je bets af
Denk je dat NAC uberhaupt aan voetballen toe komt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat de verdediging het dit weekend houdt tegen de ontketende en beweeglijke Lurling?
Inkoppertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
Als PSV kampioen wil worden zullen ze weer gewoon 3 punten moeten gaan pakken, ik verwacht dat dat ook gebeurd.
Ben je ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
A little troll told me, dat ik goed ben in open deuren in trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |