quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook
ben er ook weer eens bij
Ik op 2 uur rijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er eigenlijk altijd wel bij in Eindhoven, maar ja ik woon dan ook op loopafstand van het stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef BeamofLight het volgende:
Toch wel een leuk PSV avondje zo met AZ en Ajaxiets met punten voor nl in europa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iets met in EL veel meer kans om punten te halen...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef Stommie het volgende:
[..]
iets met punten voor nl in europa...
Hoe groot is het verschil in punten tussen een gewonnen CL wedstrijd en een EL wedstrijd?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Iets met in EL veel meer kans om punten te halen...
ook zo'n hekel aan die 7 uur wedstrijdenquote:
0quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe groot is het verschil in punten tussen een gewonnen CL wedstrijd en een EL wedstrijd?
Ja, want het zou voor PSV fantastisch zijn als Ajax de punten binnen sleept. Die extra miljoenen om te investeren in versterkingen nemen we dan maar voor lief.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef Stommie het volgende:
[..]
iets met punten voor nl in europa...
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want het zou voor PSV fantastisch zijn als Ajax de punten binnen sleept. Die extra miljoenen om te investeren in versterkingen nemen we dan maar voor lief.
Waarschijnlijk Tottenham, Sporting, Atletico Madrid, Schalke, Anderlecht.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:44 schreef Geo3kant het volgende:
PSV - Ajax EL finale dan![]()
Zal lastig worden met ManU, Man City en Porto e.d. in de EL
Het onderwerp is "beschuit met muisjes", dat is enkelvoud. Dus is het gewoon wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
Moet het niet worden zijn, kapitein?
Ik ook.. altijd op tijd voor de tv voor de aftrap.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb ook zin in zaterdag, ben er ook weer bij (as usual)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |