Na deze inventarisatie zal er een nieuw topic geopend worden waar je gedurende 2 weken kunt stemmen op je favorieten, daar zal dan uiteindelijk een Top 3 uitrollen.quote:Hansie Hansie Award -> User met het kortste lontje.
Etc.
Etc.
Dit wint Ajacied442, of weet ik veel hoe hij heet, geheid. Laat de rest maar zitten.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
Ronald Waterreus-award
Voor de meest nutteloze user
De Marco Materazzi-awardquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp award voor de user met de leukste posts
Johan Cruijff award voor de user met de vreemdste uitspraken
Aad de Mos award voor de user die overal opduikt en snel weer is verdwenen
De Jack van Gelder award. Voor de grootste hielenlikker
De Waterreus award voor de grootste provinciaal
De Wim van hanegem award voor de user die het meest terugkijkt naar het verleden
De Kromme award, voor de user met de meest eigen stijl
De Pelé award voor de over all beste user in 2011
Dat ben ikquote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef Ties02 het volgende:
Tom Egbers-Award
user met de meeste edits
Oh daar maak ik misschien kans op met m'n Schaken-altaartje thuis.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jeroen Grueter-award
De user met het meeste gegeil op 1 speler
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit wint Ajacied442, of weet ik veel hoe hij heet, geheid. Laat de rest maar zitten.
Er zijn nogal een paar Strootman liefhebbers hierquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jeroen Grueter-award
De user met het meeste gegeil op 1 speler
Waterreus is nog gekleurderquote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Johan Boskamp-award
Voor de user met de meest gekleurde mening
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
Mario Balotelli-award
Voor de leukste troll
Maar waterreus stond er al bijquote:
Deze mogen er iig al in, maar vul elkaars lijst anders aan en streep op het einde de slechtere weg. Dit is niet echt overzichtelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
Aad de Mos-award
Voor de user met de meest wazige theorieën/teksten
Johan Derksen-award
Voor de user die altijd een mening heeft en daar niet vanaf wijkt
Mario Balotelli-award
Voor de leukste troll
Sierd de Vos-award
Voor de user met de leukste opmerkingen( over randzaken)
Bert van de Veer-award
Voor de slechtste troll
Ronald Waterreus-award
Jose Mourinho-award
Voor de meest stokende troll
Van der Gijp-award
Voor de meest humoristische user
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad de Mos-award
Voor de user met de meest wazige theorieën/teksten
Johan Derksen-award
Voor de user die altijd een mening heeft en daar niet vanaf wijkt
Mario Balotelli-award
Voor de leukste troll
Sierd de Vos-award
Voor de user met de leukste opmerkingen( over randzaken)
Bert van de Veer-award
Voor de slechtste troll
Ronald Waterreus-award
Jose Mourinho-award
Voor de meest stokende troll
Van der Gijp-award
Voor de meest humoristische user
Deze mogen er iig al in, maar vul elkaars lijst anders aan en streep op het einde de slechtere weg. Dit is niet echt overzichtelijk.
John Guidetti-award
Voor de nieuwkomer met de grootste bek
Zoiets zal wel gaan gebeuren, ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
Is het wellicht een idee dat 1 persoon (mod of geen mod) een selectie gaat maken van alle mogelijke awards hier?
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
De Tom van het Hek Award
De user die het vaakst in het verkeerde topic post.
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Alex Ferguson Award
Meest onsportieve user, zint op wraak als hij ongelijk behandeld wordt
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef Karina het volgende:
De Jari Litmanen award
Meest sympathieke user
User die af en toe een geniale post maakt en daarna weer lang afwezig isquote:
Dat was Gini alquote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef Karina het volgende:
De Jari Litmanen award
Meest sympathieke user
Wie?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet in ieder geval al wie er NIET in aanmerking komen voor "meest sympathieke user"
Nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:11 schreef Karina het volgende:
We zijn nog niet aan het nomineren toch?
Dat wint Veerboot met 2 vingers in de neusquote:Op donderdag 8 december 2011 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee.
Is er al een award voor de user met de meeste media-optredens?
Misschien leuk om nog 1 dagje door te gaan en dan in het weekend te kiezen?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben we er niet genoeg om 20 te kiezen?
Niet voor de grootste demagoog?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Dirk Kuyt-award
Voor de user met het grootste uithoudingsvermogen
Ik ruik mijn kans.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:04 schreef Stokstaart het volgende:
Willy van de Kerkhof award
Meest ondergewaardeerde user
De grootste demagoog zou ook kunnen, dan moeten we nog een ander character zien te vinden voor de persoon die de discussies het langste volhoudt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Piebe het volgende:
[..]
Niet voor de grootste demagoog?
Hoe dan ook.
Nog een paar.
De Ronald Waterreus-award.
Voor de beste open deurenintrapper / annex als het over PSV gaat vergeet ik ineens dat iik de indruk moet wekken dat ik objectief ben.
De Arno Vermeulen-award
Voor de meeste irritante betweterige user. (Alleen in VBL uiteraard)
Van Halst-award
Als Waterreus-award, maar dan met Twente
Van Gelder-award
....Ajax
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp award voor de user met de leukste posts
Johan Cruijff award voor de user met de vreemdste uitspraken
Aad de Mos award voor de user die overal opduikt en snel weer is verdwenen
De Jack van Gelder award. Voor de grootste hielenlikker
De Waterreus award voor de grootste provinciaal
De Wim van hanegem award voor de user die het meest terugkijkt naar het verleden
De Kromme award, voor de user met de meest eigen stijl
De Pelé award voor de over all beste user in 2011
Baas.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
José Luis Chilavert-award
Voor de user die het meest 'out-of-the-box' durft te denken.
[ afbeelding ]
Chilavert
Ha...die weet ik wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Doublepain het volgende:
De blatter award
Mod die niet tegen kritiek kan en gewoon posts delete zodat zijn clubje geen kritiek krijgt aangezien iedereen voor die club is van de mod
Volgens mij ik ookquote:
Oh ik had ons badspeeltje in gedachten. Maar ik snap jouw keuze ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ik ookEn hij is nog voor dezelfde club als jou ook
Ah verrek dan zit ik er naastquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik had ons badspeeltje in gedachten. Maar ik snap jouw keuze ook wel.
Hmm tenzij we nu weer niet aan dezelfde denkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, zoals ik al zei ligt jouw optie ook redelijk voor de hand.
En hoe wou je daar achter komen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
De Voe Award
Mooiste/minst lelijke chick van VBL.
Nee ik heb het over een PSV-mod, jij over een Feyenoord-mod.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm tenzij we nu weer niet aan dezelfde denken
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik heb het over een PSV-mod, jij over een Feyenoord-mod.
Heb het natuurlijk over de persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hoe wou je daar achter komen?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
De Voe Award
Mooiste/minst lelijke chick van VBL.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het natuurlijk over de persoonlijkheid.
Uiterijk is zo overratedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Er zijn geeneens PSV-modsquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik heb het over een PSV-mod, jij over een Feyenoord-mod.
Vond de mijne toch beter. Petrovic is babbelziek --> user met de langste reactiesquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Petrovic-award
Voor de user die het meest trollt in het VBL Awards bespreektopic.
DiegoArmandoMaradonaquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
Piet de Visser award
Ontdekt talenten al voordat ze bekend werden.
De Pisvee awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef Doublepain het volgende:
De faaljax award
Maakt altijd ruzie in zijn eigen clubtopic
De C.Ronaldo awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:40 schreef Doublepain het volgende:
De Stefan Postma Award
Zoekt altijd ingangen in uitgangen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Caland het volgende:
Edgar Davids award.
Meest vrouwonvriendelijke user.
Dit is een goeie iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Caland het volgende:
Edgar Davids award.
Meest vrouwonvriendelijke user.
De Boer Award 2quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De C.Ronaldo award
Voor de user met homo trekjes.
Neem anders even een half uurtje pauze en selecteer dan 2 goede ipv 10 mindere.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Smoofie het volgende:
de Johan Boskamp award
De user die het meest woorden fout typt zodat ze onleesbaar zijn.
Deze snap ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Boer Award 2
Ziet spelers met kwaliteit niet en zet ze in de reserve elftal
Glenn Helderquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
Winston Bogarde-award
Voor de user met de grootste unibet-verliezen
Bert van de Veer awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
De C Ronaldo Award 2
De user die het meest over penissen praat en naar kijkt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bert van de Veer award
Dwaalt teveel af als het over voetbal gaag
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Petrovic-award
Voor de user die het meest trollt in het VBL Awards bespreektopic.
Voor de klikspaan van de klas idd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
De Busquets Award
Voor de user die het meest report/mods erbij haalt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:04 schreef Stokstaart het volgende:
Louis V Gaal award
Meest eigengeile user
Je wilt jezelf nomineren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef Smoofie het volgende:
De Smoofie award
Voor de meest complete user.
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je wilt jezelf nomineren?
En als iemand anders de Smoofie award wint?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik benoem alleen de feiten
.
Dan wint iemand anders hemquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als iemand anders de Smoofie award wint?
Dan noemen we hem de GGMM-award.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als iemand anders de Smoofie award wint?
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan wint iemand anders hemZij evenaren Smoofie dan.
Ja, of de Humberto Tan-award.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Youri Mulder Award voor de user die het onduidelijkst beredeneerd en niet uit zijn woorden komt.
Nee, want het woordje 'meest' impliceert dat er maar 1 kan winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan wint iemand anders hemZij evenaren Smoofie dan.
Senior Ajacied-awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou toch wel minimaal 1 award willen binnenslepenBedenk er eens een die ik kan winnen.
Ik ben 12quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Senior Ajacied-award
Voor de user die Ajacied in zijn naam heeft, maar wel ouder dan 15 is.
Jan Joost van Gangelen award.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou toch wel minimaal 1 award willen binnenslepenBedenk er eens een die ik kan winnen.
Sneijder-awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Kees Jansma-awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Player ben je dan, anonymousz is 21.
Ik was de enige Ajacied die er vorig seizoen nog vertrouwen in had, en had het dus ook goed voorspeld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees Jansma-award
Voor de meest kale user.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef Smoofie het volgende:
Domagoj Vida Award
Voor de user die wedstrijden het best kan voorspellen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was de enige Ajacied die er vorig seizoen nog vertrouwen in had, en had het dus ook goed voorspeld.
Hiermee kan ik wel een award winnen.
Ook niet met Vidaquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal zeker of mensen jou wel automatisch met Octopus Paul associëren.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erik Dijkstra-award
Voor de user met de meest provocerende UI.
Hihaho lol dad hebbie eksprez gdaan hihaho hahahahquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Smoofie het volgende:
de Johan Boskamp award
De user die het meest woorden fout typt zodat ze onleesbaar zijn.
Balotelli Awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:03 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hihaho lol dad hebbie eksprez gdaan hihaho hahahah
Michel Preud'homme-Awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:
Golden Boy-award
Beste nieuwe user
Gilette Bokaal-award
Slechtste nieuwe user
De Neymar-award
Meest overgewaardeerde user
Matt le Tissier-award
Meest ondergewaardeerde user
Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten
De Hé, Kuttekop-award
Meest scheldende user
Dick-Advocaat-award
Meest beinvloedbare user
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vandaag alle resultaten verzamelen. Laten we zeggen dat je nog t/m vanavond 0:00 uur kan nomineren
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:42 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand een award voor de meest verzuurde PSV-user? Ik heb er wel 2 die in aanmerking komen.
Haha dat had ik ook niet verwachtquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, voel je niet vereerd. Jij bent het niet.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Michel Preud'homme-Award
Voor de user die zich tijdens de live-topics volledig laat gaan.
Calandquote:
Jawel, die voor user met de meest zaadvragende UIquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook niet verwacht, ik ga geen 1 award binnen halen
U sure?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, die voor user met de meest zaadvragende UI
Het zit wel heel erg diep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:36 schreef inZanity het volgende:
Lionel Messi Award
Voor de meest overgewaardeerde user.
FC Barcelona Award
Voor de grootste aansteller.
NOS Award
Voor de user die het meest op FC Barcelona geilt.
Het zit wel heel erg diep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:36 schreef inZanity het volgende:
Georginio Wijnaldum/Leroy Fer Award
Voor de grootste overloper.
PSV Award
Voor de user die zich zelf helemaal geweldig vind maar door niemand serieus genomen word.
Feyenoord Award
Voor de grootste eindbaas op Fok.
Ik haat niet op PSV, ik haat alleen op dat incestueuze sfeertje dat daar in het topic hangt. Afwijkende meningen worden pertinent afgeschoten, dan moet je gewoon niet op een topic komen maar je eigen blog beginnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:38 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje-award
grootste PSV-hater
Als ze tegen Inter Milaan spelen hoopt David Endt op een gelijkspel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef Chiappucci het volgende:
de David Endt award
voor de grootste Ajax-supporter
Cruijff met wandelstok mocht de ballen netjes klaar leggen voor Gullit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
De Johan Cruijff award
Voor de Feyenoord user die niet begrijpt dat de beste speler ooit in europa ook hun beste speler ooit is.
Cruijff is de beste Feyenoorder aller tijden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
De Johan Cruijff award
Voor de Feyenoord user die niet begrijpt dat de beste speler ooit in europa ook hun beste speler ooit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Cruijff is de beste Feyenoorder aller tijden.Mijn stem heb je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Je bent aan het solliciteren ?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
Uhmmmmmm hebben we al genoeg nominaties??
Begint weer een SC te worden hier
Wat aanvullinkjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Piebe het volgende:
[..]
Niet voor de grootste demagoog?
Hoe dan ook.
Nog een paar.
De Ronald Waterreus-award.
Voor de beste open deurenintrapper / annex als het over PSV gaat vergeet ik ineens dat iik de indruk moet wekken dat ik objectief ben.
De Arno Vermeulen-award
Voor de meeste irritante betweterige user. (Alleen in VBL uiteraard)
Van Halst-award
Als Waterreus-award, maar dan met Twente
Van Gelder-award
....Ajax
De Edgar Davids-award
User waarvan de aanwezigheid op Fok, alleen wordt toegestaan omdat hij / zij zwart is.
De Mourinho-award
Grootste anti-Barcelona user
De Jeroen Grueter-award
De grootste Barcelonafapper.
De Issakson-award
Grootste ``zak aardappelen`` user
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:41 schreef Piebe het volgende:
[..]
Wat aanvullinkjes.
De Sierd de Vos-award.
Voor de user die het minste spoilers gebruikt wanneer dat juist wel zo prettig zou zijn
De Johan Derksen-award
Voor de user die zeer positief is over Oranje.
De Fred Rutten-award
Voor de user die op zich niet zo verkeerd is, maar soms wat overkomt als een lulletje rozenwater.
De Alex Pastoor-award
Voor het meest wetige usertje
De G.J. Verbeek-award
Voor de user met de meest botte bijl
De Wiljan Vloet-award
Voor de user die op Fok de meeste ellenlange stukjes neerpleurt, waarvan je het lezen vervolgens al na maximaal 5 regels opgeeft.
De Andries Jonker-award
Voor de user, die met klef gedrag probeert om hogerop te komen om zodoende bijvoorbeeld modje te kunnen worden.
Helaas te laat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vandaag alle resultaten verzamelen. Laten we zeggen dat je nog t/m vanavond 0:00 uur kan nomineren
Nou ja volgend jaar dan maar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Helaas te laat.
Wordt er trouwens nog officieel/officieus gestemd in een centraal topic? Topictitel gewoon de betreffende user-award en dan kan iedereen in dat topic de user noemen die hij wil voordragen voor die award. Elke dag 2 of 3 topics en dan zijn we tegen volgend weekend wel klaar lijkt me?
Klopt. excuus. Het verzinnen van awards is vanaf nu gesloten. Ik ga alles verzamelen en aan 3-tal personen + de mods voorleggen welke 20 er doorgaan voor de stemronde. Wie willen er mee beslissen? De 1ste 3 neem ik meequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Helaas te laat.
Wordt er trouwens nog officieel/officieus gestemd in een centraal topic? Topictitel gewoon de betreffende user-award en dan kan iedereen in dat topic de user noemen die hij wil voordragen voor die award. Elke dag 2 of 3 topics en dan zijn we tegen volgend weekend wel klaar lijkt me?
Voor elke award een apart topic lijkt me wat veel maar 4x5 lijkt mij prima?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Helaas te laat.
Ik denk dat niemand het hier oneens mee zal zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor elke award een apart topic lijkt me wat veel maar 4x5 lijkt mij prima?
Ik wil wel mee beslissen, nu ik toch in dit topic aan het reageren ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. excuus. Het verzinnen van awards is vanaf nu gesloten. Ik ga alles verzamelen en aan 3-tal personen + de mods voorleggen welke 20 er doorgaan voor de stemronde. Wie willen er mee beslissen? De 1ste 3 neem ik mee
Maar je hebt de Buitendam-award nog niet...quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. excuus. Het verzinnen van awards is vanaf nu gesloten. Ik ga alles verzamelen en aan 3-tal personen + de mods voorleggen welke 20 er doorgaan voor de stemronde. Wie willen er mee beslissen? De 1ste 3 neem ik mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik beslis niet. Ik weet toch dat ik een negatieve award krijgMaar je kunt wel meebeslissen over het lijstje awards waarop gestemd kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om daaraan mee te doen?
Oh, Zal even kijken in de mogelijkheden. Zal mn lijstje wel ff dm'en'/pm'en rond de klok van 7 zo ongeveer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je kunt wel meebeslissen over het lijstje awards waarop gestemd kan worden.Geen zin om daaraan mee te doen?
Je krijgt de lijst met alle voorstellen en daaruit moet je er op 20 stemmen? Doe je mee of niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Zal even kijken in de mogelijkheden. Zal mn lijstje wel ff dm'en'/pm'en rond de klok van 7 zo ongeveer.
Het totaallijstje is al samengesteld door Morpheus geloof ik. We kunnen uit dat totale lijstje 20 awards kiezen als ik het goed heb. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Zal even kijken in de mogelijkheden. Zal mn lijstje wel ff dm'en'/pm'en rond de klok van 7 zo ongeveer.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem aan dat we wel de tijd hebben om te kiezen. Op dat uurtje zal t niet steken.
Wiens braadworst?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stik niet in die braadworst!
Hoelang nog?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nog aan het verzamelen. Degene die gaan mee stemmen krijgen een PMVoor de rest: even geduld
Ich habe essen Kip Tandoori. Ich sind ir wir.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stik niet in die braadworst!
Mi gaddo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ich habe essen Kip Tandoori. Ich sind ir wir.
Ich bin nicht so güt im Deutschquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mi gaddo.Jij doet me denken aan:
Deze volg ik niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Jean Marie Paffs award voor de slimste user
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo resultaten verzameld en een klein beetje gefilterdPM komt eraan.
Zullen we er 25 van maken? Heb er zoveel D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |