Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je wilt jezelf nomineren?
En als iemand anders de Smoofie award wint?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik benoem alleen de feiten
.
Dan wint iemand anders hemquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als iemand anders de Smoofie award wint?
Dan noemen we hem de GGMM-award.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als iemand anders de Smoofie award wint?
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan wint iemand anders hemZij evenaren Smoofie dan.
Ja, of de Humberto Tan-award.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Youri Mulder Award voor de user die het onduidelijkst beredeneerd en niet uit zijn woorden komt.
Nee, want het woordje 'meest' impliceert dat er maar 1 kan winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan wint iemand anders hemZij evenaren Smoofie dan.
Senior Ajacied-awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou toch wel minimaal 1 award willen binnenslepenBedenk er eens een die ik kan winnen.
Ik ben 12quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Senior Ajacied-award
Voor de user die Ajacied in zijn naam heeft, maar wel ouder dan 15 is.
Jan Joost van Gangelen award.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou toch wel minimaal 1 award willen binnenslepenBedenk er eens een die ik kan winnen.
Sneijder-awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Kees Jansma-awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Player ben je dan, anonymousz is 21.
Ik was de enige Ajacied die er vorig seizoen nog vertrouwen in had, en had het dus ook goed voorspeld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees Jansma-award
Voor de meest kale user.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef Smoofie het volgende:
Domagoj Vida Award
Voor de user die wedstrijden het best kan voorspellen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was de enige Ajacied die er vorig seizoen nog vertrouwen in had, en had het dus ook goed voorspeld.
Hiermee kan ik wel een award winnen.
Ook niet met Vidaquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal zeker of mensen jou wel automatisch met Octopus Paul associėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |