Balotelli Awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:03 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hihaho lol dad hebbie eksprez gdaan hihaho hahahah
Michel Preud'homme-Awardquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:
Golden Boy-award
Beste nieuwe user
Gilette Bokaal-award
Slechtste nieuwe user
De Neymar-award
Meest overgewaardeerde user
Matt le Tissier-award
Meest ondergewaardeerde user
Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten
De Hé, Kuttekop-award
Meest scheldende user
Dick-Advocaat-award
Meest beinvloedbare user
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vandaag alle resultaten verzamelen. Laten we zeggen dat je nog t/m vanavond 0:00 uur kan nomineren
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:42 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand een award voor de meest verzuurde PSV-user? Ik heb er wel 2 die in aanmerking komen.
Haha dat had ik ook niet verwachtquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, voel je niet vereerd. Jij bent het niet.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Michel Preud'homme-Award
Voor de user die zich tijdens de live-topics volledig laat gaan.
Calandquote:
Jawel, die voor user met de meest zaadvragende UIquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook niet verwacht, ik ga geen 1 award binnen halen
U sure?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, die voor user met de meest zaadvragende UI
Het zit wel heel erg diep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:36 schreef inZanity het volgende:
Lionel Messi Award
Voor de meest overgewaardeerde user.
FC Barcelona Award
Voor de grootste aansteller.
NOS Award
Voor de user die het meest op FC Barcelona geilt.
Het zit wel heel erg diep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:36 schreef inZanity het volgende:
Georginio Wijnaldum/Leroy Fer Award
Voor de grootste overloper.
PSV Award
Voor de user die zich zelf helemaal geweldig vind maar door niemand serieus genomen word.
Feyenoord Award
Voor de grootste eindbaas op Fok.
Ik haat niet op PSV, ik haat alleen op dat incestueuze sfeertje dat daar in het topic hangt. Afwijkende meningen worden pertinent afgeschoten, dan moet je gewoon niet op een topic komen maar je eigen blog beginnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:38 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje-award
grootste PSV-hater
Als ze tegen Inter Milaan spelen hoopt David Endt op een gelijkspel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef Chiappucci het volgende:
de David Endt award
voor de grootste Ajax-supporter
Cruijff met wandelstok mocht de ballen netjes klaar leggen voor Gullit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
De Johan Cruijff award
Voor de Feyenoord user die niet begrijpt dat de beste speler ooit in europa ook hun beste speler ooit is.
Cruijff is de beste Feyenoorder aller tijden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
De Johan Cruijff award
Voor de Feyenoord user die niet begrijpt dat de beste speler ooit in europa ook hun beste speler ooit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Cruijff is de beste Feyenoorder aller tijden.Mijn stem heb je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Je bent aan het solliciteren ?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
Uhmmmmmm hebben we al genoeg nominaties??
Begint weer een SC te worden hier
Wat aanvullinkjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Piebe het volgende:
[..]
Niet voor de grootste demagoog?
Hoe dan ook.
Nog een paar.
De Ronald Waterreus-award.
Voor de beste open deurenintrapper / annex als het over PSV gaat vergeet ik ineens dat iik de indruk moet wekken dat ik objectief ben.
De Arno Vermeulen-award
Voor de meeste irritante betweterige user. (Alleen in VBL uiteraard)
Van Halst-award
Als Waterreus-award, maar dan met Twente
Van Gelder-award
....Ajax
De Edgar Davids-award
User waarvan de aanwezigheid op Fok, alleen wordt toegestaan omdat hij / zij zwart is.
De Mourinho-award
Grootste anti-Barcelona user
De Jeroen Grueter-award
De grootste Barcelonafapper.
De Issakson-award
Grootste ``zak aardappelen`` user
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:41 schreef Piebe het volgende:
[..]
Wat aanvullinkjes.
De Sierd de Vos-award.
Voor de user die het minste spoilers gebruikt wanneer dat juist wel zo prettig zou zijn
De Johan Derksen-award
Voor de user die zeer positief is over Oranje.
De Fred Rutten-award
Voor de user die op zich niet zo verkeerd is, maar soms wat overkomt als een lulletje rozenwater.
De Alex Pastoor-award
Voor het meest wetige usertje
De G.J. Verbeek-award
Voor de user met de meest botte bijl
De Wiljan Vloet-award
Voor de user die op Fok de meeste ellenlange stukjes neerpleurt, waarvan je het lezen vervolgens al na maximaal 5 regels opgeeft.
De Andries Jonker-award
Voor de user, die met klef gedrag probeert om hogerop te komen om zodoende bijvoorbeeld modje te kunnen worden.
Helaas te laat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vandaag alle resultaten verzamelen. Laten we zeggen dat je nog t/m vanavond 0:00 uur kan nomineren
Nou ja volgend jaar dan maar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Helaas te laat.
Wordt er trouwens nog officieel/officieus gestemd in een centraal topic? Topictitel gewoon de betreffende user-award en dan kan iedereen in dat topic de user noemen die hij wil voordragen voor die award. Elke dag 2 of 3 topics en dan zijn we tegen volgend weekend wel klaar lijkt me?
Klopt. excuus. Het verzinnen van awards is vanaf nu gesloten. Ik ga alles verzamelen en aan 3-tal personen + de mods voorleggen welke 20 er doorgaan voor de stemronde. Wie willen er mee beslissen? De 1ste 3 neem ik meequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Helaas te laat.
Wordt er trouwens nog officieel/officieus gestemd in een centraal topic? Topictitel gewoon de betreffende user-award en dan kan iedereen in dat topic de user noemen die hij wil voordragen voor die award. Elke dag 2 of 3 topics en dan zijn we tegen volgend weekend wel klaar lijkt me?
Voor elke award een apart topic lijkt me wat veel maar 4x5 lijkt mij prima?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Helaas te laat.
Ik denk dat niemand het hier oneens mee zal zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor elke award een apart topic lijkt me wat veel maar 4x5 lijkt mij prima?
Ik wil wel mee beslissen, nu ik toch in dit topic aan het reageren ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. excuus. Het verzinnen van awards is vanaf nu gesloten. Ik ga alles verzamelen en aan 3-tal personen + de mods voorleggen welke 20 er doorgaan voor de stemronde. Wie willen er mee beslissen? De 1ste 3 neem ik mee
Maar je hebt de Buitendam-award nog niet...quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. excuus. Het verzinnen van awards is vanaf nu gesloten. Ik ga alles verzamelen en aan 3-tal personen + de mods voorleggen welke 20 er doorgaan voor de stemronde. Wie willen er mee beslissen? De 1ste 3 neem ik mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik beslis niet. Ik weet toch dat ik een negatieve award krijgMaar je kunt wel meebeslissen over het lijstje awards waarop gestemd kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om daaraan mee te doen?
Oh, Zal even kijken in de mogelijkheden. Zal mn lijstje wel ff dm'en'/pm'en rond de klok van 7 zo ongeveer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je kunt wel meebeslissen over het lijstje awards waarop gestemd kan worden.Geen zin om daaraan mee te doen?
Je krijgt de lijst met alle voorstellen en daaruit moet je er op 20 stemmen? Doe je mee of niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Zal even kijken in de mogelijkheden. Zal mn lijstje wel ff dm'en'/pm'en rond de klok van 7 zo ongeveer.
Het totaallijstje is al samengesteld door Morpheus geloof ik. We kunnen uit dat totale lijstje 20 awards kiezen als ik het goed heb. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Zal even kijken in de mogelijkheden. Zal mn lijstje wel ff dm'en'/pm'en rond de klok van 7 zo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |