abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2011 @ 18:10:35 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105303124

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105303140
~:)
pi_105303141
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is dan voor het eerst *O* Nu voel ik me eens slim :')
Het is een model die iets zegt over communicatie op betrekkingsniveau. Precies wat hier speelt dus, behalve dat je het moet horen om het te kunnen interpreteren.
Hm hm.

Na het bekijken van de roos, moet ik concluderen dat, alhoewel zijn opmerking duidelijk geplaatst kan worden in de tegen categorie, zoals je aangaf, dit nooit kan impliceren dat hij geen actie wilde verbinden aan die zin op de manier die ik beschreef, namelijk het opzoeken van die quotes.

Opstandig wil ik het, zoals jou, niet noemen, omdat hij zich zelf in de discussie begon te mengen en over haar tieten begon. Dreigen met het opzoeken van de quotes is dan ook niet in Money's voordeel (in zijn beleving) en is dus 'aanvallend'. Opstandig zou het pas zijn als we hem zelf eerst hadden betrokken in de discussie.
Ron Paul 2012
pi_105303149
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad, lekker aandacht geven. _O-
Achja, aan de andere kant is het maar een forum en hecht ik niet zoveel waarde aan het begrip 'aandacht' hier. :P
pi_105303159
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ach gut, je denkt het echt hè?
Als je zelf niet altijd zo zat te zeuren dat mensen niets over jou kunnen weten en niet zo moeten oordelen zou het niets geven, maar nu wordt het wel triest hoor.
Ik weet hoe ik eruit zie en mijn zelfbeeld is prima, waarom moet je dit zo nodig tegen spreken?
Hij heeft jou toch ook helemaal niet gezien?

Zo wel zou hij niet beweren dat je plat bent.
pi_105303160
Ik hap naar heloef.
pi_105303163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef dawg het volgende:
Je bent toch niet stiekem Soit's kloon, hè?
Ron Paul 2012
pi_105303199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft hij ook niet, maar hij heeft zichzelf ervan overtuigd dat hij me wel gezien heeft. :D

Dat laatste is ook zo ja.
pi_105303205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je bent toch niet stiekem Soit's kloon, hè?
que?
pi_105303212
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad, lekker aandacht geven. _O-
Kom op zeg, je ziet zelf dat mensen vaak uitlokken. Het komt niet alleen van mijn kant. Sterker nog, het meest van de tijd negeer ik irritante opmerkingen of acties naar mij toe. Spit het topic van vanmiddag eens door en je ziet alweer een paar troll opmerkingen naar mij toe waar ik niet op inga. Altijd wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

De eerste twee woorden van het dikgedrukte zouden boekdelen moeten spreken, maar helaas is zelfs dat nog lastig te volgen voor je.
Jij zegt: 'je denkt'. Dus ik denk. Jij denkt dus ook dat ik dat denk. Nee dus.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jawel, alleen haar gezicht. Close-up foto. Eerst beweerde dat ze daar 12 was en nu verkondigt ze aan iedereen dat ik de foto niet heb gezien. Wat ik overigens ook zou zeggen.
pi_105303215
quote:
3s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:

Hm hm.

Na het bekijken van de roos, moet ik concluderen dat, alhoewel zijn opmerking duidelijk geplaatst kan worden in de tegen categorie, zoals je aangaf, dit nooit kan impliceren dat hij geen actie wilde verbinden aan die zin op de manier die ik beschreef, namelijk het opzoeken van die quotes.

Opstandig wil ik het, zoals jou, niet noemen, omdat hij zich zelf in de discussie begon te mengen en over haar tieten begon. Dreigen met het opzoeken van de quotes is dan ook niet in Money's voordeel (in zijn beleving) en is dus 'aanvallend'. Opstandig zou het pas zijn als we hem zelf eerst hadden betrokken in de discussie.
gvd, heb je je nou even zitten inlezen zodat je toch met een zinnig antwoord kan komen. Wat ben je soms ook verschrikkelijk hè? }:| Nu moet ik het gvd ook nog met je eens zijn :')
pi_105303216
Was MFN maar plat, dan had ik rustig kunnen slapen na het zien van zo'n foto toen.
Ron Paul 2012
pi_105303235
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe is het met jouw potentiele dates. Happen ze nu al toe of houdt ze nog steeds af?
Leuk dat je het vraagt :)

Die ene die steeds afhoudt houdt nog steeds af. Ga maar gewoon op de vrouw af vragen, want ze blijft mailen, contact zoeken en babbelt honderduit. Als ik dan toespelingen maak op daten dan wordt het genegeerd. Ik heb niet zoveel zin in dit spelletje en ook geen zin in een beetje subtiel blijven.
pi_105303266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Soit het volgende:

[..]

Fout, de eerste twee woorden zijn 'ach gut'. Denk nu nog eens na.
pi_105303273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef dawg het volgende:
Zo, je hebt het nog geen 24u volgehouden :')
pi_105303282
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Supersoep het volgende:
Was MFN maar plat, dan had ik rustig kunnen slapen na het zien van zo'n foto toen.
Hihi. :@
pi_105303296
quote:

[..]

Kom op zeg, je ziet zelf dat mensen vaak uitlokken. Het komt niet alleen van mijn kant. Sterker nog, het meest van de tijd negeer ik irritante opmerkingen of acties naar mij toe. Spit het topic van vanmiddag eens door en je ziet alweer een paar troll opmerkingen naar mij toe waar ik niet op inga. Altijd wel.

[..]

Klaag klaagie klaag.
Zie je nou wel? Altijd als ik inlog en jij bent er, heb je wat te klagen.

Tevens hoi
pi_105303339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klaag klaagie klaag.
Zie je nou wel? Altijd als ik inlog en jij bent er, heb je wat te klagen.

Tevens hoi
En ik vermoed dat jij homoseksueel bent. De tijd die je steekt in happen op mij, kan je beter steken in de tijd om Formerjellybean haar hart te veroveren.
pi_105303351
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Mystikvm het volgende:

Die ene die steeds afhoudt houdt nog steeds af. Ga maar gewoon op de vrouw af vragen, want ze blijft mailen, contact zoeken en babbelt honderduit. Als ik dan toespelingen maak op daten dan wordt het genegeerd. Ik heb niet zoveel zin in dit spelletje en ook geen zin in een beetje subtiel blijven.
Heel duidelijk zijn en zorgen dat ze er niet meer onderuit kan fietsen. Vrouwen zijn soms net als kinderen, die vragen om grenzen :P
pi_105303353
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hihi. :@
ben je al single? :z

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105303377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb je haar wel eens in real life gezien of is het van een datingsite en hoelang is het al bezig?
pi_105303384
welk hart heb ik die dan :?
pi_105303400
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Heel duidelijk zijn en zorgen dat ze er niet meer onderuit kan fietsen. Vrouwen zijn soms net als kinderen, die vragen om grenzen :P
Ja, daar gaat het wel op neer komen. Dat internetdaten is leuk, maar in het echt is het toch een stuk makkelijker om iets te regelen :')
pi_105303404
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Soit het volgende:

[..]

En ik vermoed dat jij homoseksueel bent. De tijd die je steekt in happen op mij, kan je beter steken in de tijd om Formerjellybean haar hart te veroveren.
Jij was hier degene die o.a pedicures laat doen en niet zozeer omdat je voetproblemen hebt.
Ron Paul 2012
pi_105303411
quote:

[..]

Jawel, alleen haar gezicht. Close-up foto. Eerst beweerde dat ze daar 12 was en nu verkondigt ze aan iedereen dat ik de foto niet heb gezien. Wat ik overigens ook zou zeggen.
Leugens, ik heb nooit gezegd dat ik daar twaalf was aangezien jij de betreffende foto niet kon overleggen en ik dus ook niet een uitspraak over mijn leeftijd daar kon doen.
Verder klopte je beschrijving ervan niet met foto's die er van mij zijn in digitale vorm, dus nee dat moet het wel zo zijn dat het niet mijn foto was. Wat je dan ook gezien hebt. Heb ik je altijd zo gezegd, maar je blijft die waanideeën houden.

Dan moet je het wel goed vertellen hè. :D
pi_105303426
quote:
15s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jij was hier degene die o.a pedicures laat doen en niet zozeer omdat je voetproblemen hebt.
Juist wel omdat ik voetproblemen had.
pi_105303429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Soit het volgende:

[..]

:')
pi_105303437
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef dawg het volgende:

[..]

ben je al single? :z

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet. :o
  woensdag 7 december 2011 @ 18:18:56 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105303447
quote:
15s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Verdomd goede comeback.
C'est la vie
pi_105303467
Ik weet niet of ik om deze discussie moet lachen of huilen.
pi_105303475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Mystikvm het volgende:

Ja, daar gaat het wel op neer komen. Dat internetdaten is leuk, maar in het echt is het toch een stuk makkelijker om iets te regelen :')
Internetdaten is slechts een manier om in contact te komen met iemand. Leren kennen doe je door af te spreken en bij elkaar te zijn :)
pi_105303483
hoi
pi_105303484
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet of ik om deze discussie moet lachen of huilen.
Discussie? :')
  woensdag 7 december 2011 @ 18:19:48 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105303487
C'est la vie
  woensdag 7 december 2011 @ 18:19:51 #35
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105303492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef Soit het volgende:

[..]

Waarom?
pi_105303493
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Verdomd goede comeback.
quote:

[..]

pi_105303500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, nog niet. :o
oki. :+
verder alles kits achter de rits? ~:)
pi_105303511
quote:

[..]

Wat was het ook alweer? Een beetje eelt zoals iedereen dat op de voeten wel heeft?

Dat zijn geen hetero-problemen.
Ron Paul 2012
pi_105303517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
hoi
pi_105303519
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef dawg het volgende:

[..]

oki. :+
verder alles kits achter de rits? ~:)
Ja dat dan weer wel, bij jou? :7
pi_105303530
ik moet nog boodschappen doen maar ben bang dat ik wegwaai
pi_105303540
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat was het ook alweer? Een beetje eelt zoals iedereen dat op de voeten wel heeft?

Is het raar als vrouwen eelt hebben onder hun voeten?
pi_105303554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Soit het volgende:

[..]

Heb je haar wel eens in real life gezien of is het van een datingsite en hoelang is het al bezig?
Telefonisch gesproken, nu een dag of 5 vrijwel de hele dag contact. Ze is ook 'legit', ik weet waar ze werkt en ze staat inderdaad ook op foto's die op de website van haar werk staan.

Ik houd niet van dat eindeloze gemail. Zoals ik al eens heb gezegd ben ik heel zakelijk op schrift (hoewel Sinji goede tips geeft) en lang niet zo amicaal als in het echt. In het echt ben ik veel leuker natuurlijk :P Hoe dan ook, ik stuurde na een dag al aan op een date, als het klikt dan klikt het en moet je gewoon daten. Maar ze claimt het druk te hebben, refereert wel aan daten maar gaat niet op mijn hints in. Dan maar opnieuw keihard voorstellen, anders exit. Wil mijn tijd niet teveel verspillen aan onzekere typjes die niet eens durven daten. Die passen toch niet bij mij.
pi_105303571
quote:

[..]

_O-
pi_105303576
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is het raar als vrouwen eelt hebben onder hun voeten?
Nee.
pi_105303592
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
ik moet nog boodschappen doen maar ben bang dat ik wegwaai
Ik ben net terug van boodschappen halen, het waait idd erg hard. Beter ga je lopend als je supermarkt dichtbij is.
Maar het is tenminste (nog) wel droog
pi_105303608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Telefonisch gesproken, nu een dag of 5 vrijwel de hele dag contact. Ze is ook 'legit', ik weet waar ze werkt en ze staat inderdaad ook op foto's die op de website van haar werk staan.

Ik houd niet van dat eindeloze gemail. Zoals ik al eens heb gezegd ben ik heel zakelijk op schrift (hoewel Sinji goede tips geeft) en lang niet zo amicaal als in het echt. In het echt ben ik veel leuker natuurlijk :P Hoe dan ook, ik stuurde na een dag al aan op een date, als het klikt dan klikt het en moet je gewoon daten. Maar ze claimt het druk te hebben, refereert wel aan daten maar gaat niet op mijn hints in. Dan maar opnieuw keihard voorstellen, anders exit. Wil mijn tijd niet teveel verspillen aan onzekere typjes die niet eens durven daten. Die passen toch niet bij mij.
komt ze zo onzeker over ook dan?
pi_105303616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee.
En als je het gewoon laat zitten en het je niet boeit? Is dat onvrouwelijk?
pi_105303633
quote:

[..]

quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waarom?
Neehoor. Dit. Opgelopen in een zwembad. Aan de onderkant was het dus niet te zien maar het jeukte en deed pijn.

SPOILER
pi_105303679
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja dat dan weer wel, bij jou? :7
altijd. uiteraard. :7
pi_105303694
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Soit het volgende:

[..]

[..]

Neehoor. Dit. Opgelopen in een zwembad. Aan de onderkant was het dus niet te zien maar het jeukte en deed pijn.

SPOILER
Oh okay. Terechten klacht.
Ron Paul 2012
pi_105303697
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En als je het gewoon laat zitten en het je niet boeit? Is dat onvrouwelijk?
Dat misschien wel. De meeste vrouwen doen er toch wel wat aan, door middel van crèmes, eeltschaaf onder de douche of dus een pedicure.
pi_105303706
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef dawg het volgende:

[..]

komt ze zo onzeker over ook dan?
Nee, maar ze heeft wel gezegd onzeker te zijn over daten in het algemeen. Dus ik vermoed dat er wel wat onzekerheid speelt en dat zal ook de reden zijn dat ze veel contact zoekt, ik geef haar aandacht. Ik weet niet of ik dat wel wil, maar om dat echt te kunnen beoordelen moeten we toch eens daten :')
pi_105303751
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Is het ook. Dat jij nu zo onverzorgd bent om er (als je dat hebt) zo bij te lopen en je hele voet dan naar de tering te laten gaan, soit. Ik niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vreemd, zal wel een stuk onzekerheid zijn. Misschien is ze heel erg verlegen of heeft ze nare ervaringen. Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze je ziet zitten. Ik zou inderdaad wel snel gaan afspreken aangezien je dan gewoon 'weet' hoe ze in real life is. En inderdaad, niet te lang wachten en je tijd gaan verspillen. Genoeg andere leuke vrouwen.
pi_105303776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, maar ze heeft wel gezegd onzeker te zijn over daten in het algemeen. Dus ik vermoed dat er wel wat onzekerheid speelt en dat zal ook de reden zijn dat ze veel contact zoekt, ik geef haar aandacht. Ik weet niet of ik dat wel wil, maar om dat echt te kunnen beoordelen moeten we toch eens daten :')
haal haar een keer op van haar werk, zorg dat je ergens een tafeltje in een leuk restaurant hebt gereserveerd. als ze dan echt niet wilt daten met je kan ze er niet meer omheen draaien. :Y)

je kent haar al, dus die stap lijkt me niet zo groot?
pi_105303778
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef Soit het volgende:

[..]

Is het ook. Dat jij nu zo onverzorgd bent om er (als je dat hebt) zo bij te lopen en je hele voet dan naar de tering te laten gaan, soit. Ik niet.
Soit.
Ron Paul 2012
pi_105303795
Wie wil een mooie vergelijkingsfoto van mijn tieten in zijn inbox?
Gelimiteerde opgave.
pi_105303817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Doe maar
pi_105303824
quote:
Gelimiteerde opgave.
staan er ook hoge hakken op? ~:)
pi_105303825
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:24 schreef Supersoep het volgende:

Niet echt, dat is gewoon voetschimmel en kun je ook prima voor naar de huisarts en krijg je een zalfje :')
  woensdag 7 december 2011 @ 18:27:19 #61
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105303848
quote:
Gelimiteerde opgave.
Oh snap girl. You know what to do
pi_105303851
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Niet echt, dat is gewoon voetschimmel en kun je ook prima voor naar de huisarts en krijg je een zalfje :')
Ik wilde er inderdaad bijzetten: ''daar zijn gewoon zalfjes voor''. Maar ach.
Ron Paul 2012
pi_105303869
quote:
Gelimiteerde opgave.
Ikke.
pi_105303878
quote:
Gelimiteerde opgave.
Ik uiteraard :7
pi_105303879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef dawg het volgende:

[..]

staan er ook hoge hakken op? ~:)
Nee, maar die heb ik wel los. :P
pi_105303901
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Allang gedaan. Je moet dus maar net het zalfje hebben die aanslaat bij jouw huidschimmel, ik heb zoveel zalfjes gebruikt maar niets hielp. Zo simpel is dat dus niet.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:28:54 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105303946
quote:
Gelimiteerde opgave.
Ja hier doe maar ben benieuwd.
C'est la vie
pi_105303947
quote:
Gelimiteerde opgave.
:9
pi_105303953
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Supersoep het volgende:

Ik wilde er inderdaad bijzetten: ''daar zijn gewoon zalfjes voor''. Maar ach.
Ik val wel even in, waar jij 'm even laat liggen. *boks*
pi_105303957
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

liever met (jouw) voeten/benen, anders kan ik net zo goed even naar de stad gaan en een willekeurige damesschoenenzaak binnenstappen. :P
pi_105303968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef Soit het volgende:

[..]

Vreemd, zal wel een stuk onzekerheid zijn. Misschien is ze heel erg verlegen of heeft ze nare ervaringen. Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze je ziet zitten. Ik zou inderdaad wel snel gaan afspreken aangezien je dan gewoon 'weet' hoe ze in real life is. En inderdaad, niet te lang wachten en je tijd gaan verspillen. Genoeg andere leuke vrouwen.
Haar laatste vriendje was geen succes, ja. Bovendien is ze al twee jaar single. Volgens mij is ze zo onzeker als de pest.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef dawg het volgende:

[..]

haal haar een keer op van haar werk, zorg dat je ergens een tafeltje in een leuk restaurant hebt gereserveerd. als ze dan echt niet wilt daten met je kan ze er niet meer omheen draaien. :Y)

je kent haar al, dus die stap lijkt me niet zo groot?
Ik ken haar niet, spreek haar pas sinds 5 dagen. Dit zou ik kunnen doen bij mensen die ik inderdaad al een beetje ken, maar bij haar een brug te ver, denk ik :)
pi_105303973
welke username ook, het blijft gezellig O+
  woensdag 7 december 2011 @ 18:29:27 #73
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105303978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je ziet er fit uit meid
pi_105303985
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik val wel even in, waar jij 'm even laat liggen. *boks*
Go get him, girl.
Ron Paul 2012
pi_105304016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Soit het volgende:

[..]

Allang gedaan. Je moet dus maar net het zalfje hebben die aanslaat bij jouw huidschimmel, ik heb zoveel zalfjes gebruikt maar niets hielp. Zo simpel is dat dus niet.
Ik herken het, maar dan met een schimmelnagel. Al die zalfjes werken niet en ze hebben nu als laatste oplossing een medicijn waarvan het gegarandeerd overgaat maar wel grote kans op nierproblemen, dus weet niet of ik het ga doen.
pi_105304023
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Soit het volgende:

Nou die schimmel is net zo hardnekkig als jij dus kan zijn. Je krijgt wat je verdient zeggen ze wel eens ;(
pi_105304033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Haar laatste vriendje was geen succes, ja. Bovendien is ze al twee jaar single. Volgens mij is ze zo onzeker als de pest.
Oke, wil je wel zo'n onzeker persoon als je kijkt naar de toekomst dan? Het is alleen maar vermoeiend imo.
pi_105304073
whut? Ben jij die linkse chica? Oh my :9~
pi_105304078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Mystikvm het volgende:

Ik ken haar niet, spreek haar pas sinds 5 dagen. Dit zou ik kunnen doen bij mensen die ik inderdaad al een beetje ken, maar bij haar een brug te ver, denk ik :)
oh, verkeerd gelezen dan, my bad.
alsnog kun je die gok wagen? beetje lef & initiatief tonen is nooit verkeerd. 8_0
pi_105304099
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Dit.
pi_105304112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef dawg het volgende:

[..]

liever met (jouw) voeten/benen, anders kan ik net zo goed even naar de stad gaan en een willekeurige damesschoenenzaak binnenstappen. :P
Die heb ik nog niet, maar ik hou je in gedachten voor als ik ze heb. :7
pi_105304118
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou die schimmel is net zo hardnekkig als jij dus kan zijn. Je krijgt wat je verdient zeggen ze wel eens ;(
Inderdaad. Waarom ben ik hardnekkig?
pi_105304119
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Sinji het volgende:

Je ziet er fit uit meid
Die armen :9~ O+
pi_105304124
quote:
Heb nog niks gekregen
pi_105304125
quote:
Dat.
pi_105304135
quote:
Ohja links, vergeten te zeggen. :P
pi_105304143
quote:
Alle topic-memes, zoals dus ''de tieten van MFN'' hebben een gefundeerde basis. Wat dacht je wel niet.
Ron Paul 2012
pi_105304158
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet, maar ik hou je in gedachten voor als ik ze heb. :7
doe eens maken? :7

stuur die andere maar dan, iets is beter dan niets. B-)
pi_105304178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb nog niks gekregen
Je verneukt het leuke spelletje, sukkel.
pi_105304206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Soit het volgende:

[..]

Oke, wil je wel zo'n onzeker persoon als je kijkt naar de toekomst dan? Het is alleen maar vermoeiend imo.
Dat kan ik alleen maar beoordelen na een ontmoeting. Ze komt nu niet onzeker over. Ik vermoed het alleen maar. Daarnaast wil ik mij behoeden voor Keyos-gedrag. Hoe langer je zoiets uitstelt, hoe meer je gaat overanalyseren. Which is bad, mmmkay?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef dawg het volgende:

[..]

oh, verkeerd gelezen dan, my bad.
alsnog kun je die gok wagen? beetje lef & initiatief tonen is nooit verkeerd. 8_0
Wellicht...I'll start plotting....
pi_105304209
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Sinji het volgende:

[..]

Je ziet er fit uit meid
Thank you. O+
  woensdag 7 december 2011 @ 18:33:53 #92
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105304211
Wel mooi dat het nu over de tieten van Money gaat :7
pi_105304213
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Soit het volgende:

[..]

Zie je wel? Altijd wat te klagen
pi_105304228
Hey, mag ik MFN niet zien?
  woensdag 7 december 2011 @ 18:34:20 #95
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105304232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

10.gif
pi_105304245
Ik blijf zaterdag voor het eerst met toestemming bij Newbie slapen ^O^
  woensdag 7 december 2011 @ 18:34:48 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304249
quote:
Ik dacht ook tering. :')
C'est la vie
pi_105304262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Thank you. O+
Wat doe je om zulke armen te krijgen?
pi_105304271
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat kan ik alleen maar beoordelen na een ontmoeting. Ze komt nu niet onzeker over. Ik vermoed het alleen maar. Daarnaast wil ik mij behoeden voor Keyos-gedrag. Hoe langer je zoiets uitstelt, hoe meer je gaat overanalyseren. Which is bad, mmmkay?
Nja, ik hoop dat ze snel een ontmoeting wil dan. Hoelang is het nu bezig?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Serieus?
pi_105304295
Liefjes. O+
pi_105304299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Soit het volgende:

[..]

Nja, ik hoop dat ze snel een ontmoeting wil dan. Hoelang is het nu bezig?

5 of 6 dagen. Vind ik zelf al veel te lang, ik stelde na een dag al een date voor.
pi_105304312
quote:

[..]

You wish.
pi_105304343
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

5 of 6 dagen. Vind ik zelf al veel te lang, ik stelde na een dag al een date voor.
Ik dacht dat dit al maanden bezig was. _O- 5/6 dagen valt nog wel mee ja.
pi_105304348
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Sinji het volgende:
Wel mooi dat het nu over de tieten van Money gaat :7
:7
pi_105304377
Ik heb tieten gemist? ;(
pi_105304383
quote:

Welk spelletje? Ik heb echt een foto gekregen :?
pi_105304385
Wie is de volgende, nu MFN geweest is?
Ron Paul 2012
pi_105304402
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat doe je om zulke armen te krijgen?
Nouja, niet zo heel veel op vaste basis, heb vooral veel geluk met mijn bouw. :@
  woensdag 7 december 2011 @ 18:38:30 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304407
Wie wil er een foto van mijn tieten? O+
C'est la vie
pi_105304414
OK. Ik ben de laatste om dingen out-of-my-league te vinden, maar zou MFN daar toch wel in plaatsen als ik haar in het wild tegen zou komen.

Tenzij er achter dat haar een volkomen misvormd gezicht schuil gaat :')
pi_105304417
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Supersoep het volgende:
Cactus.
pi_105304427
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
Ja dat bedoel ik dus niet, hè.
Ron Paul 2012
  woensdag 7 december 2011 @ 18:38:58 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304432
Ik heb een klacht.
C'est la vie
pi_105304435
quote:
5s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Welk spelletje? Ik heb echt een foto gekregen :?
Dat is iets wat hij zichzelf nu wijs moet maken.
pi_105304436
quote:
Check.
pi_105304438
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Cactus.
Show us dem titties.
pi_105304440
quote:
Jij *O*
  woensdag 7 december 2011 @ 18:39:09 #118
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105304444
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Goed man. Ze lijkt echter niet zo compatible met jou tho.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:39:26 #119
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105304454
quote:

[..]

Bwhehehe
pi_105304456
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij *O*
Mijn tieten zijn serieus te vinden op FOK nog. Van jaren geleden. Zoek maar.
Ron Paul 2012
  woensdag 7 december 2011 @ 18:39:30 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304459
quote:

[..]

Niet? ;(
C'est la vie
pi_105304461
quote:
Ik *O*
pi_105304463
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
OK. Ik ben de laatste om dingen out-of-my-league te vinden, maar zou MFN daar toch wel in plaatsen als ik haar in het wild tegen zou komen.

Hoezo dat?
pi_105304465
quote:

[..]

Mogen we die van je vriendin zien?
pi_105304469
quote:
Ikkuh!
pi_105304479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Supersoep het volgende:

Ik ben ook lui, linkje!!!!!! :P
  woensdag 7 december 2011 @ 18:40:06 #127
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105304489
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Hey waar is die koreaanse gebleven?
pi_105304491
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mogen we die van je vriendin zien?
Ja, doe dat eens.
pi_105304502
quote:

nee joh. begrijp dat soort redenaties nooit. je vindt jezelf toch zeker wel wat (heel veel) waard?
pi_105304507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Klopt. Incl tattoo.
pi_105304519
quote:

O+

Dat zou wel een toffe troll zijn, maar dat laatste valt gelukkig ook mee. :D
  woensdag 7 december 2011 @ 18:40:51 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304535
Oh joyful joy.
Er wordt even 270 euro door mijn neus geboord. :')
C'est la vie
pi_105304540
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hey waar is die koreaanse gebleven?
Was een foutje. Maar O+

pi_105304545
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt. Incl tattoo.
Ohja, die. :9~
pi_105304546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Sinji het volgende:

[..]

Goed man. Ze lijkt echter niet zo compatible met jou tho.
Neuh, maar mensen die lief zijn heb ik toch al gauw een zwak voor, die kan ik niet zomaar negeren. Daarom wil ik die compatibiliteit eerst eens checken.

Moet wel zeggen dat ik andere vrouwen eerder heb laten varen, en om minder. Heeft ook met enthousiasme te maken, denk ik.
pi_105304588
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef dawg het volgende:

[..]

nee joh. begrijp dat soort redenaties nooit. je vindt jezelf toch zeker wel wat (heel veel) waard?
Vooral met zijn huidge coupe ja. O+
  woensdag 7 december 2011 @ 18:42:47 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat is voor mensen met zelfvertrouwen.
C'est la vie
pi_105304625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Omdat het in de praktijk vaak helemaal niet waar is. Zelfs als je niet superaantrekkelijk bent kan je nooit weten wat andere vrouwen mooi vinden. Daarom altijd proberen, vind ik.

Alleen sommige vrouwen hebben een bepaalde uitstraling/houding/bouw waardoor ik ze toch maar een beetje ontloop. Dan voel ik me ook een muurbloempje.
pi_105304646
ik wil een keer een fatsoenlijke pic laten maken, zwart-wit met mijn sleeve zichtbaar. :9
  woensdag 7 december 2011 @ 18:43:38 #140
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105304663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Was een foutje. Maar O+

[ afbeelding ]
Cute, die lijkt op een meid die ik ken. Die ook nog ontzettend goed kan tekenen.
pi_105304667
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat het in de praktijk vaak helemaal niet waar is. Zelfs als je niet superaantrekkelijk bent kan je nooit weten wat andere vrouwen mooi vinden. Daarom altijd proberen, vind ik.
Goeie instelling wel.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:45:04 #142
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105304738
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Neuh, maar mensen die lief zijn heb ik toch al gauw een zwak voor, die kan ik niet zomaar negeren. Daarom wil ik die compatibiliteit eerst eens checken.

Moet wel zeggen dat ik andere vrouwen eerder heb laten varen, en om minder. Heeft ook met enthousiasme te maken, denk ik.
I see, ik zie het in ieder geval niet door jou misgaan. Eerder vanwege de onzekerheden van die meid
pi_105304771
Inb4 moneyfornothing die hier komt melden dat Soit moet stoppen met DMs sturen waarin hij vraagt om een foto.
pi_105304778
hoi, heb ik iets gemist vandaag?
pi_105304798
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef kutkloon7 het volgende:
Tieten, net als ik. ;(
pi_105304835
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tieten, net als ik. ;(
FUUUUUUUUUUUUUUUU
  woensdag 7 december 2011 @ 18:47:32 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304837
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef kutkloon7 het volgende:
Het bewijs dat lekkere FOK!sters geen illusie zijn.
C'est la vie
pi_105304870
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Het bewijs dat lekkere FOK!sters geen illusie zijn.
Niet? :+
pi_105304880
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Inb4 moneyfornothing die hier komt melden dat Soit moet stoppen met DMs sturen waarin hij vraagt om een foto.
En Supersoep die zegt dat ik moet stoppen met dmen over mijn liefdesverdriet, zeker.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:48:36 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304895
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee waarde benzin, ik was ook verbaasd.
C'est la vie
pi_105304900
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb je nu nog steeds geen UI, Benzin?
  woensdag 7 december 2011 @ 18:48:44 #152
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105304903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tieten, net als ik. ;(
Dat was de moeite niet eens.
Je moeder is een hamster
pi_105304905
SS lichaam is ook om af te likken :9
pi_105304936
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jullie vonden mijn eerste poging niet mooi, en heb daarna geen tijd meer gehad ;(
pi_105304941
Wie had dan pics gepost? linkje? alsjeblieft :')?
  woensdag 7 december 2011 @ 18:49:34 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet veranderen want dan herken ik hem niet.
C'est la vie
pi_105304951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Jullie vonden mijn eerste poging niet mooi, en heb daarna geen tijd meer gehad ;(
Today is your second chance.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:50:17 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105304970
Aangezien iedereen hier mijn FB wel heeft hoef ik geen pics van mijn hete lichaam te sturen naar de dames?
C'est la vie
pi_105304979
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef kutkloon7 het volgende:
Wie had dan pics gepost? linkje? alsjeblieft :')?
Er ging een DM rond met de meest begeerde tieten uit dit topic.
pi_105305024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Today is your second chance.
Wil iets bijzonders en inspirationeels; dat is best lastig :+

Tips? Wat zou helemaal bij mij passen?
pi_105305056
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef Cactus1 het volgende:
SS lichaam is ook om af te likken :9
Alleen maar lekkere mensen hier, wie had dat ooit gedacht?
pi_105305079
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Mooie close-up foto van een chip ^O^
  woensdag 7 december 2011 @ 18:52:55 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305086
quote:

[..]

Een knuffelbeer.
C'est la vie
pi_105305093
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Er ging een DM rond met de meest begeerde tieten uit dit topic.
En die zijn van?
pi_105305102
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh, dan hoor ik hier niet ;(
pi_105305119
quote:

[..]

een fractal-iets?
pi_105305120
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, dan hoor ik hier niet ;(
Dat ass.
Ron Paul 2012
pi_105305121
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

En die zijn van?
mfn uiteraard.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:53:34 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305122
quote:

[..]

En die zijn van?
Moneyfornothing
C'est la vie
  woensdag 7 december 2011 @ 18:54:05 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305146
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik er nog om het enigszins in verhouding te houden.
C'est la vie
pi_105305165
Worden er tieten rondgestuurd op fok van foksters? :D
Rustig aan.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:54:29 #172
118585 Crutch
pi_105305171
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Met ja manboobs?
Je moeder is een hamster
pi_105305187
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Gelimiteerde opgave was het.
Ron Paul 2012
  woensdag 7 december 2011 @ 18:54:50 #174
118585 Crutch
pi_105305189
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
_O- ineens is kingtoppie er.
Je moeder is een hamster
pi_105305198
:W
Rustig aan.
pi_105305203
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Chubby is the new slim
pi_105305211
Ik ga porno schrijven mensen, tot later.
pi_105305213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef Crutch het volgende:

[..]

_O- ineens is kingtoppie er.
Waarschijnlijk 'tieten' in z'n spytoolding staan. :P
pi_105305221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Gelimiteerde opgave was het.
zoeentje die zichzelf vernietigd na 10 seconden?
pi_105305227
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Tot over drie minuten, dan heb je het plot wel klaar.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:55:57 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305242
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Chubby is the new slim
That's what all chubby people say.
C'est la vie
pi_105305251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Kan ik me daar ook voor aanmelden in PM? :P
pi_105305254
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Tot over drie minuten, dan heb je het plot wel klaar.
Dan heb je wel een diep plot, voor een pornofilm
pi_105305255
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Een knuffelbeer.
Dat ben ik wel een beetje, maar denk niet dat ik daarmee serieus genomen wordt.

quote:

een fractal-iets?
Ik heb zitten denken over de Spiraal van Ulam, maar die schaalt niet echt naar die grootte.
pi_105305257
Ga dan sporten. :P
pi_105305270
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef heloef het volgende:

[..]

That's what all chubby people say.
Je hebt gewoon een Rubenslichaam :7
pi_105305280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Ga dan sporten. :P
Wie moet sporten? :P
pi_105305290
Al die mensen die vinden dat ze chubby zijn. :P
  woensdag 7 december 2011 @ 18:57:32 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305314
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een wat?
C'est la vie
pi_105305322
quote:
5s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Kan ik me daar ook voor aanmelden in PM? :P
't Is alleen voor mij en Newbie.
pi_105305323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Al die mensen die vinden dat ze chubby zijn. :P
Wat nou wil je dikker worden? :o
Rustig aan.
pi_105305326
maar er gingen dus ook pics van een übergeil lichaam dat aan supersoep toebehoort de rondte?
pi_105305339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Doe daar maar niet op googelen. :o :@
pi_105305348
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef kutkloon7 het volgende:
maar er gingen dus ook pics van een übergeil lichaam dat aan supersoep toebehoort de rondte?
Moet ik het eng vinden dat jij er naar vraagt?
Ron Paul 2012
pi_105305350
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef Lokasenna het volgende:

't Is alleen voor mij en Newbie.
Ah ok, have fun dan :)
pi_105305363
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef kutkloon7 het volgende:
Jup :7
pi_105305381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Moet ik het eng vinden dat jij er naar vraagt?
Als je homofoob bent wel.
pi_105305386
geintje
  woensdag 7 december 2011 @ 18:59:49 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305417
quote:
Hij schilderde dikke mensen dus?
C'est la vie
pi_105305459
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij schilderde dikke mensen dus?
Ja. Was toen het schoonheidsideaal, daarom spreekt met nu nog van Rubensvrouwen.

Je bent 400 jaar te laat geboren ;(
pi_105305479
ok, ik ga nu eten en als ik terugkom wil ik tetten in mijn pm/dm, afgesproken?
pi_105305488
Ik hou niet van chubby vrouwen.
pi_105305493
quote:
12s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef kutkloon7 het volgende:
ok, ik ga nu eten en als ik terugkom wil ik tetten in mijn pm/dm, afgesproken?
Je weet waar je om vraagt he?
  woensdag 7 december 2011 @ 19:01:37 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305494
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja. Was toen het schoonheidsideaal, daarom spreekt met nu nog van Rubensvrouwen.

Je bent 400 jaar te laat geboren ;(
Verdomme. ;(
C'est la vie
  woensdag 7 december 2011 @ 19:01:59 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Je beledigt nu 80% van de vrouwen op FOK!
C'est la vie
pi_105305513
Jammer dat ik geen hemels lichaam heb maar vadsig ben. Anders had ik het hier ook gedeeld om zo toch nog aandacht te krijgen.
pi_105305532
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Is je plot al af?
pi_105305559
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is je plot al af?
Nee, ik heb nog maar een klein stukje ;(
pi_105305570
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Je beledigt nu 80% van de vrouwen op FOK!
Geloof ik niet.
pi_105305616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:

Geloof ik niet.
Jij hebt recht op een eigen mening, daar kun je niemand mee beledigen. Ik vind veel dingen ook niet mooi :)
pi_105305653
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Ik vind die Iris helemaal niet dik trouwens. Alleen een beetje een lomp (en niet echt mooi) lichaam.
pi_105305656
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij hebt recht op een eigen mening, daar kun je niemand mee beledigen. Ik vind veel dingen ook niet mooi :)
Ik geloof niet dat 80% op FOK! onder mijn interpretatie van chubby valt :')
pi_105305668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Soit het volgende:

Ik vind die Iris helemaal niet dik trouwens. Alleen een beetje een lomp (en niet echt mooi) lichaam.
Ze is wel mollig en heeft te dikke tieten.
pi_105305673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Soit het volgende:
Jammer dat ik geen hemels lichaam heb maar vadsig ben. Anders had ik het hier ook gedeeld om zo toch nog aandacht te krijgen.
Daar heb jij je fobo al zat voor gebruikt.
  woensdag 7 december 2011 @ 19:05:01 #216
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305675
Je kan sowieso mensen niet beledigen qua smaak gerelateerde dingen.
C'est la vie
pi_105305679
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Soit het volgende:

[..]

Zeer grof dan, ook goed. Ze is wel anderhalf keer zo breed als ik, tenminste.
pi_105305689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:

Doe eens een foto van wat jij chubby vindt.
pi_105305704
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat vind jij chubby?
  woensdag 7 december 2011 @ 19:05:33 #220
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305706
Heeft iemand ijsmeis.rar wel eens gezien?
C'est la vie
pi_105305709
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Je kan sowieso mensen niet beledigen qua smaak gerelateerde dingen.
Dat is wat ik zei :')
pi_105305710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Soit het volgende:
Liep jij niet 20x je fobo te updaten per dag toen er nog foto's instonden, zodat er meer mensen gingen kijken?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb jij je fobo al zat voor gebruikt.
Ron Paul 2012
pi_105305721
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ze is wel mollig en heeft te dikke tieten.
Jawel, mollige (dicht tegen elkaar staande) benen ofzo. Maar haar buik niet voor zover ik heb kunnen zien. In ieder geval geen hemels lichaam.
pi_105305729
quote:
Ja. Of kom ik nu dan in de problemen? ;(
Ron Paul 2012
pi_105305765
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Liep jij niet 20x je fobo te updaten per dag toen er nog foto's instonden, zodat er meer mensen gingen kijken?

[..]

Laat me raden: je hebt alle foto's opgeslagen en hoopt ooit ook een keer zo'n lichaam te krijgen?
pi_105305768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat vind jij chubby?
Iets zoals die Iris is redelijk chubby, iets minder ook al wel denk ik.
pi_105305774
quote:
Ja, van een andere fokker gekregen.
pi_105305789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja. Of kom ik nu dan in de problemen? ;(
You and me both. Maar echt al jaren terug, toen ik nog een klein mannetje was. Er is beter fapmateriaal.
pi_105305791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:

Laat me raden: je hebt alle foto's opgeslagen en hoopt ooit ook een keer zo'n lichaam te krijgen?
Volgens mij heb jij zijn lichaam niet gezien :')
pi_105305841
quote:

[..]

Nee, nooit geklikt eigenlijk. Hoeft ook niet als ik 3-4x per dag het fotoboek bezoek en jij standaard bij ''laatste updates'' stond. Dat is nu net het punt dat ik probeer te maken, flippo.

Maar wel mooi dat je niet aan het bestrijden bent dat je zelf enorm om aandacht hebt gehoerd toen.
Ron Paul 2012
  woensdag 7 december 2011 @ 19:08:42 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305862
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is wat ik zei :')
Ja weet ik. :*
C'est la vie
pi_105305891
quote:

Hiermee spreek jezelf dus tegen over dat je een vadsig lichaam hebt. Wat ben je toch ook een aandachtshoertje hè :')
pi_105305898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

You and me both. Maar echt al jaren terug, toen ik nog een klein mannetje was. Er is beter fapmateriaal.
Viel tegen ja. Maar wel een enorm goed achterwerk. Dan ben je benieuwd wat er nu van geworden is.
Ron Paul 2012
  woensdag 7 december 2011 @ 19:10:10 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105305932
Ik bedacht me net wat.

Als ik niet op negerinnen val.
Hoe kan ik dan van iemand verwachten dat ze op negers valt? :')
C'est la vie
pi_105305935
quote:
4s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij zijn lichaam niet gezien :')
Zijn hoofd wel. Past geen goed lichaam bij zegmaar, eerder een mager manneke. Dus stel hij is daadwerkelijk gespierd, past dat niet bij zijn hoofd.

quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hiermee spreek jezelf dus tegen over dat je een vadsig lichaam hebt. Wat ben je toch ook een aandachtshoertje hè :')
Neehoor. Hij wil net zo vadsig als mij worden, zoals ik hierboven al aangeef: 't is een mager manneke.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, nooit geklikt eigenlijk. Hoeft ook niet als ik 3-4x per dag het fotoboek bezoek en jij standaard bij ''laatste updates'' stond. Dat is nu net het punt dat ik probeer te maken, flippo.

Maar wel mooi dat je niet aan het bestrijden bent dat je zelf enorm om aandacht hebt gehoerd toen.
Je hebt wel geklikt. Vaak trouwens. Dat is wel op te maken uit de berichten die je hebt verstuurd: 'oh, hij heeft zijn foto's weer verwijderd, doet hij vaker maar ze komen wss wel terug'.
pi_105305987
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef Soit het volgende:

Zijn hoofd wel. Past geen goed lichaam bij zegmaar, eerder een mager manneke. Dus stel hij is daadwerkelijk gespierd, past dat niet bij zijn hoofd.

Misschien klopt er wel iets niet dan hè? 8-)
pi_105305990
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
Ik bedacht me net wat.

Als ik niet op negerinnen val.
Hoe kan ik dan van iemand verwachten dat ze op negers valt? :')
Die heb je er tussen zitten
pi_105306005
Dit vind ik best breed gebouwd, niet mooi.

pi_105306024
Tijd voor een beoordelingsronde van alle mannen, dan hebben we die discussie ook weer gehad :')
pi_105306026
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:

[ afbeelding ]
Mag wel iets af ja
Rustig aan.
  woensdag 7 december 2011 @ 19:12:49 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die heb je er tussen zitten
Tuurlijk maar ik heb der nooit zo bij stil gestaan.
Ik ken voldoende vrouwen die er gewoon niet op vallen. :')

Had die Keyos toch gelijk verdomme. :')
C'est la vie
pi_105306062
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef Soit het volgende:

[..]

Wat vind je van mijn hoofd, Soit?
Ron Paul 2012
pi_105306063
quote:

[ afbeelding ]
Wel mooi koppie er op, dat maakt veel goed :)
  woensdag 7 december 2011 @ 19:13:03 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
Tijd voor een beoordelingsronde van alle mannen, dan hebben we die discussie ook weer gehad :')
Ik laat me niet beoordelen. :')
C'est la vie
  woensdag 7 december 2011 @ 19:13:26 #245
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105306092
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En swag, ook belangrijk
pi_105306093
quote:

[..]

Zonnebrillen vertekenen ENORM.. Hoe zie jij dat?
Rustig aan.
pi_105306095
quote:

[ afbeelding ]
Dat hoofd is OK hoor, de rest kan ik dan ook nog wel mee leven.
pi_105306109
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik laat me niet beoordelen. :')
Je bent echt wel de lekkerste neger die ik ken man.
pi_105306113
quote:

[..]

pi_105306138
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat hoofd is OK hoor, de rest kan ik dan ook nog wel mee leven.
Het ging om mijn idee van wat chubby was: ziedaar :P
pi_105306140
quote:

[ afbeelding ]
Komt ook door overgewicht.
pi_105306142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef kingtoppie het volgende:

Zonnebrillen vertekenen ENORM.. Hoe zie jij dat?
Gewoon beetje naar kleine details kijken. Zie je wel dat ze niet lelijk is.
  woensdag 7 december 2011 @ 19:14:27 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306145
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bent echt wel de lekkerste neger die ik ken man.
Als jij net zoveel negers kent als je vriend zegt dat niks. :')
C'est la vie
pi_105306158
quote:

[ afbeelding ]
Dat is niet mooi.
pi_105306171
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Als jij net zoveel negers kent als je vriend zegt dat niks. :')
Klopt ja :')
pi_105306178
Sowieso vind ik bij vrouwen dat, als ze geen dik hoofd hebben, hun lichaam ook een stuk minder dik overkomt. En als er nog genoeg vorm zichtbaar is kan ik het er wel mee doen.

Mijn standaarden zijn ook echt niet hoog, vind ik. Ik zet gewoon breed in *)
pi_105306187
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat is niet mooi.
Dat zei ik toch man.
pi_105306192
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gewoon beetje naar kleine details kijken. Zie je wel dat ze niet lelijk is.
Het kan echt vies tegenvallen, eerlijk :P
Rustig aan.
pi_105306222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat zei ik toch man.
He? Waar zeg ik dan dat je het niet zegt?
pi_105306249
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Soit het volgende:

[..]

He? Waar zeg ik dan dat je het niet zegt?
Beetje onzinnig om me te herhalen.
pi_105306270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Beetje onzinnig om me te herhalen.
inb4 begrijpend lezen
Ron Paul 2012
  woensdag 7 december 2011 @ 19:17:26 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klopt ja :')
_O-
Toch bedankt voor het compliment. :*
C'est la vie
  woensdag 7 december 2011 @ 19:17:27 #263
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105306315
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

inb4 begrijpend lezen
inb4 voorbeelden?
pi_105306350
Wat is inb4?
pi_105306351
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef kingtoppie het volgende:

Het kan echt vies tegenvallen, eerlijk :P
Klopt, maar zij heeft iig wel een mooie mond en lief neusje en geen lelijke wangen of raar haar.
pi_105306365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is inb4?
In before.
Ron Paul 2012
pi_105306394
Maar men gaat me hopelijk niet vertellen dat 80% van de FOK!sters minstens dit gewicht heeft, dat geloof ik dus niet.
pi_105306472
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:

[..]

inb4 voorbeelden?
Wees eens creatief. Dit is vandaag al de derde keer dat je een bash doet die of al voorbij is gekomen of die te erg voor de hand liggend was.
pi_105306503
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:

[..]

Wees eens creatief. Dit is vandaag al de derde keer dat je een bash doet die of al voorbij is gekomen of die te erg voor de hand liggend was.
Tsjongejonge, je bent wel in een kutbui he Mrk?
pi_105306562
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja het zal eens niet hè.

Ik ben er trouwens weer, jullie zijn lief. O+
Bijna iedereen dus.
pi_105306589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

Wanneer niet dan? Komt omdat hij geen humor heeft. Hij wil alleen maar discussie en zeiken en moeilijk doen en mensen op de kast jagen én... AANDACHT.
  woensdag 7 december 2011 @ 19:23:20 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306618
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wanneer niet dan? Komt omdat hij geen humor heeft. Hij wil alleen maar discussie en zeiken en moeilijk doen en mensen op de kast jagen én... AANDACHT.
Ik had tenminste nog humor toen ik om aandacht vroeg.
C'est la vie
pi_105306666
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef heloef het volgende:

Ik had tenminste nog humor toen ik om aandacht vroeg.
Jij hebt altijd humor, daarom hou ik ook van je O+
pi_105306737
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef moneyfornothing het volgende:

Ik ben er trouwens weer, jullie zijn lief. O+
Jij ook O+
  woensdag 7 december 2011 @ 19:26:33 #275
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105306781
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:

[..]

Oh ja? Voorbeelden?

Ik ben hier voor mijn eigen vermaak btw :7
  woensdag 7 december 2011 @ 19:26:47 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306789
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij hebt altijd humor, daarom hou ik ook van je O+
O+
C'est la vie
pi_105306804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:

[..]

Oh ja? Voorbeelden?

_O- Ik zag hem niet aankomen. Ik ga erop achteruit, denk ik.
Ron Paul 2012
pi_105306806
quote:

[..]

Ik ook.
  woensdag 7 december 2011 @ 19:27:11 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306812
Jongens wat een stortvloed aan liefde opeens. _O-
C'est la vie
pi_105306827
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik ook.
Lach je wel eens om je eigen humorloosheid?
Ron Paul 2012
pi_105306844
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 7 december 2011 @ 19:27:47 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306845
quote:

[..]

Oh ja? Voorbeelden?

Ik kwam hier ooit als serieuze poster. :')
Ik was verliefd en wou advies. _O-
C'est la vie
  woensdag 7 december 2011 @ 19:28:09 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306860
quote:

[..]

Hij ziet daar wel de humor van in denk ik.
C'est la vie
pi_105306868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

_O-
Rare paradox. Mind = blown.
Ron Paul 2012
pi_105306873
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Jongens wat een stortvloed aan liefde opeens. _O-
Liefde O+
pi_105306892
quote:

_O-
  woensdag 7 december 2011 @ 19:28:51 #287
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105306897
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk maar ik heb der nooit zo bij stil gestaan.
Ik ken voldoende vrouwen die er gewoon niet op vallen. :')

Had die Keyos toch gelijk verdomme. :')
;)

Als ik door Rotterdam loop, en ik zie een stelletje (van een blanke meid) met een neger, is de meid vaak zo een type waar ik met een kilometer omheen loop, en laat dat nou ook niet het type zijn waar jij naar op zoek bent.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105306904
quote:

[..]

:D
pi_105306919
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij ook O+
O+
  woensdag 7 december 2011 @ 19:29:52 #290
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105306939
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Rare paradox. Mind = blown.
_O-
pi_105306964
Bij deze is bevestigd dat SS humor heeft :7
  woensdag 7 december 2011 @ 19:30:23 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Liefde O+
Ik vind jou ook lief. O+
Ik kom trouwens in april pas bij je op bezoek in plaats van januari. :P
C'est la vie
pi_105306982
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
Bij deze pas? Pff.
Ron Paul 2012
  woensdag 7 december 2011 @ 19:30:51 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105306987
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Keyos het volgende:

[..]

;)

Als ik door Rotterdam loop, en ik zie een stelletje (van een blanke meid) met een neger, is de meid vaak zo een type waar ik met een kilometer omheen loop, en laat dat nou ook niet het type zijn waar jij naar op zoek bent.
Ach het komt wel goed.
Uiteindelijk.
C'est la vie
  woensdag 7 december 2011 @ 19:31:14 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105307004
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
Nu pas? :')
Dat wist ik al maanden.
C'est la vie
pi_105307022
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind jou ook lief. O+
Ik kom trouwens in april pas bij je op bezoek in plaats van januari. :P
Kan niet, dan woon ik er niet meer :')
pi_105307023
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef Supersoep het volgende:

Bij deze pas? Pff.
Nee, ik wist het al, maar bij deze ook bevestigd voor mensen die dat niet zonder meer zouden aannemen.
  woensdag 7 december 2011 @ 19:31:55 #298
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105307039
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach het komt wel goed.
Uiteindelijk.
Natuurlijk, je moet gewoon een hele grote portie geluk hebben, of dat geluk uiteraard opzoeken. De meid waar ik nu mee date is ook gewoon zomaar op mijn pad gekomen, heb haar niet door uitgaan ontmoet of wat dan ook.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105307046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kan niet, dan woon ik er niet meer :')
Wanneer ga je daar weg?
pi_105307074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wanneer ga je daar weg?
Februari ofzo.