Hm hm.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerstNu voel ik me eens slim
![]()
Het is een model die iets zegt over communicatie op betrekkingsniveau. Precies wat hier speelt dus, behalve dat je het moet horen om het te kunnen interpreteren.
Achja, aan de andere kant is het maar een forum en hecht ik niet zoveel waarde aan het begrip 'aandacht' hier.quote:
Hij heeft jou toch ook helemaal niet gezien?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach gut, je denkt het echt hè?
Als je zelf niet altijd zo zat te zeuren dat mensen niets over jou kunnen weten en niet zo moeten oordelen zou het niets geven, maar nu wordt het wel triest hoor.
Ik weet hoe ik eruit zie en mijn zelfbeeld is prima, waarom moet je dit zo nodig tegen spreken?
Heeft hij ook niet, maar hij heeft zichzelf ervan overtuigd dat hij me wel gezien heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch ook helemaal niet gezien?
Zo wel zou hij niet beweren dat je plat bent.
que?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem Soit's kloon, hè?
Kom op zeg, je ziet zelf dat mensen vaak uitlokken. Het komt niet alleen van mijn kant. Sterker nog, het meest van de tijd negeer ik irritante opmerkingen of acties naar mij toe. Spit het topic van vanmiddag eens door en je ziet alweer een paar troll opmerkingen naar mij toe waar ik niet op inga. Altijd wel.quote:
Jij zegt: 'je denkt'. Dus ik denk. Jij denkt dus ook dat ik dat denk. Nee dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De eerste twee woorden van het dikgedrukte zouden boekdelen moeten spreken, maar helaas is zelfs dat nog lastig te volgen voor je.
Jawel, alleen haar gezicht. Close-up foto. Eerst beweerde dat ze daar 12 was en nu verkondigt ze aan iedereen dat ik de foto niet heb gezien. Wat ik overigens ook zou zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch ook helemaal niet gezien?
Zo wel zou hij niet beweren dat je plat bent.
gvd, heb je je nou even zitten inlezen zodat je toch met een zinnig antwoord kan komen. Wat ben je soms ook verschrikkelijk hè?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
Hm hm.
Na het bekijken van de roos, moet ik concluderen dat, alhoewel zijn opmerking duidelijk geplaatst kan worden in de tegen categorie, zoals je aangaf, dit nooit kan impliceren dat hij geen actie wilde verbinden aan die zin op de manier die ik beschreef, namelijk het opzoeken van die quotes.
Opstandig wil ik het, zoals jou, niet noemen, omdat hij zich zelf in de discussie begon te mengen en over haar tieten begon. Dreigen met het opzoeken van de quotes is dan ook niet in Money's voordeel (in zijn beleving) en is dus 'aanvallend'. Opstandig zou het pas zijn als we hem zelf eerst hadden betrokken in de discussie.
Leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe is het met jouw potentiele dates. Happen ze nu al toe of houdt ze nog steeds af?
Fout, de eerste twee woorden zijn 'ach gut'. Denk nu nog eens na.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij zegt: 'je denkt'. Dus ik denk. Jij denkt dus ook dat ik dat denk. Nee dus.
Hihi.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Supersoep het volgende:
Was MFN maar plat, dan had ik rustig kunnen slapen na het zien van zo'n foto toen.
Klaag klaagie klaag.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Kom op zeg, je ziet zelf dat mensen vaak uitlokken. Het komt niet alleen van mijn kant. Sterker nog, het meest van de tijd negeer ik irritante opmerkingen of acties naar mij toe. Spit het topic van vanmiddag eens door en je ziet alweer een paar troll opmerkingen naar mij toe waar ik niet op inga. Altijd wel.
[..]
Jij zegt: 'je denkt'. Dus ik denk. Jij denkt dus ook dat ik dat denk. Nee dus.
En ik vermoed dat jij homoseksueel bent. De tijd die je steekt in happen op mij, kan je beter steken in de tijd om Formerjellybean haar hart te veroveren.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klaag klaagie klaag.
Zie je nou wel? Altijd als ik inlog en jij bent er, heb je wat te klagen.
Tevens hoi
Heel duidelijk zijn en zorgen dat ze er niet meer onderuit kan fietsen. Vrouwen zijn soms net als kinderen, die vragen om grenzenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk dat je het vraagt
Die ene die steeds afhoudt houdt nog steeds af. Ga maar gewoon op de vrouw af vragen, want ze blijft mailen, contact zoeken en babbelt honderduit. Als ik dan toespelingen maak op daten dan wordt het genegeerd. Ik heb niet zoveel zin in dit spelletje en ook geen zin in een beetje subtiel blijven.
ben je al single?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar wel eens in real life gezien of is het van een datingsite en hoelang is het al bezig?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
Die ene die steeds afhoudt houdt nog steeds af. Ga maar gewoon op de vrouw af vragen, want ze blijft mailen, contact zoeken en babbelt honderduit. Als ik dan toespelingen maak op daten dan wordt het genegeerd. Ik heb niet zoveel zin in dit spelletje en ook geen zin in een beetje subtiel blijven.
Ja, daar gaat het wel op neer komen. Dat internetdaten is leuk, maar in het echt is het toch een stuk makkelijker om iets te regelenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heel duidelijk zijn en zorgen dat ze er niet meer onderuit kan fietsen. Vrouwen zijn soms net als kinderen, die vragen om grenzen
Jij was hier degene die o.a pedicures laat doen en niet zozeer omdat je voetproblemen hebt.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Soit het volgende:
[..]
En ik vermoed dat jij homoseksueel bent. De tijd die je steekt in happen op mij, kan je beter steken in de tijd om Formerjellybean haar hart te veroveren.
Leugens, ik heb nooit gezegd dat ik daar twaalf was aangezien jij de betreffende foto niet kon overleggen en ik dus ook niet een uitspraak over mijn leeftijd daar kon doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Jawel, alleen haar gezicht. Close-up foto. Eerst beweerde dat ze daar 12 was en nu verkondigt ze aan iedereen dat ik de foto niet heb gezien. Wat ik overigens ook zou zeggen.
Juist wel omdat ik voetproblemen had.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij was hier degene die o.a pedicures laat doen en niet zozeer omdat je voetproblemen hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Soit het volgende:
[..]
En ik vermoed dat jij homoseksueel bent. De tijd die je steekt in happen op mij, kan je beter steken in de tijd om Formerjellybean haar hart te veroveren.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je al single?Nee, nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomd goede comeback.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij was hier degene die o.a pedicures laat doen en niet zozeer omdat je voetproblemen hebt.
Internetdaten is slechts een manier om in contact te komen met iemand. Leren kennen doe je door af te spreken en bij elkaar te zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, daar gaat het wel op neer komen. Dat internetdaten is leuk, maar in het echt is het toch een stuk makkelijker om iets te regelen
Discussie?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet of ik om deze discussie moet lachen of huilen.
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Juist wel omdat ik voetproblemen had.
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Een beetje eelt zoals iedereen dat op de voeten wel heeft?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, bij jou?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
oki.
verder alles kits achter de rits?
Is het raar als vrouwen eelt hebben onder hun voeten?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Een beetje eelt zoals iedereen dat op de voeten wel heeft?
Dat zijn geen hetero-problemen.
Telefonisch gesproken, nu een dag of 5 vrijwel de hele dag contact. Ze is ook 'legit', ik weet waar ze werkt en ze staat inderdaad ook op foto's die op de website van haar werk staan.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens in real life gezien of is het van een datingsite en hoelang is het al bezig?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Een beetje eelt zoals iedereen dat op de voeten wel heeft?
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het raar als vrouwen eelt hebben onder hun voeten?
Ik ben net terug van boodschappen halen, het waait idd erg hard. Beter ga je lopend als je supermarkt dichtbij is.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
ik moet nog boodschappen doen maar ben bang dat ik wegwaai
komt ze zo onzeker over ook dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Telefonisch gesproken, nu een dag of 5 vrijwel de hele dag contact. Ze is ook 'legit', ik weet waar ze werkt en ze staat inderdaad ook op foto's die op de website van haar werk staan.
Ik houd niet van dat eindeloze gemail. Zoals ik al eens heb gezegd ben ik heel zakelijk op schrift (hoewel Sinji goede tips geeft) en lang niet zo amicaal als in het echt. In het echt ben ik veel leuker natuurlijkHoe dan ook, ik stuurde na een dag al aan op een date, als het klikt dan klikt het en moet je gewoon daten. Maar ze claimt het druk te hebben, refereert wel aan daten maar gaat niet op mijn hints in. Dan maar opnieuw keihard voorstellen, anders exit. Wil mijn tijd niet teveel verspillen aan onzekere typjes die niet eens durven daten. Die passen toch niet bij mij.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Neehoor. Dit. Opgelopen in een zwembad. Aan de onderkant was het dus niet te zien maar het jeukte en deed pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd. uiteraard.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, bij jou?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Soit het volgende:
[..]
[..]
Neehoor. Dit. Opgelopen in een zwembad. Aan de onderkant was het dus niet te zien maar het jeukte en deed pijn.Oh okay. Terechten klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Dat misschien wel. De meeste vrouwen doen er toch wel wat aan, door middel van crèmes, eeltschaaf onder de douche of dus een pedicure.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je het gewoon laat zitten en het je niet boeit? Is dat onvrouwelijk?
Nee, maar ze heeft wel gezegd onzeker te zijn over daten in het algemeen. Dus ik vermoed dat er wel wat onzekerheid speelt en dat zal ook de reden zijn dat ze veel contact zoekt, ik geef haar aandacht. Ik weet niet of ik dat wel wil, maar om dat echt te kunnen beoordelen moeten we toch eens datenquote:
Is het ook. Dat jij nu zo onverzorgd bent om er (als je dat hebt) zo bij te lopen en je hele voet dan naar de tering te laten gaan, soit. Ik niet.quote:
Vreemd, zal wel een stuk onzekerheid zijn. Misschien is ze heel erg verlegen of heeft ze nare ervaringen. Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze je ziet zitten. Ik zou inderdaad wel snel gaan afspreken aangezien je dan gewoon 'weet' hoe ze in real life is. En inderdaad, niet te lang wachten en je tijd gaan verspillen. Genoeg andere leuke vrouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Telefonisch gesproken, nu een dag of 5 vrijwel de hele dag contact. Ze is ook 'legit', ik weet waar ze werkt en ze staat inderdaad ook op foto's die op de website van haar werk staan.
Ik houd niet van dat eindeloze gemail. Zoals ik al eens heb gezegd ben ik heel zakelijk op schrift (hoewel Sinji goede tips geeft) en lang niet zo amicaal als in het echt. In het echt ben ik veel leuker natuurlijkHoe dan ook, ik stuurde na een dag al aan op een date, als het klikt dan klikt het en moet je gewoon daten. Maar ze claimt het druk te hebben, refereert wel aan daten maar gaat niet op mijn hints in. Dan maar opnieuw keihard voorstellen, anders exit. Wil mijn tijd niet teveel verspillen aan onzekere typjes die niet eens durven daten. Die passen toch niet bij mij.
haal haar een keer op van haar werk, zorg dat je ergens een tafeltje in een leuk restaurant hebt gereserveerd. als ze dan echt niet wilt daten met je kan ze er niet meer omheen draaien.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft wel gezegd onzeker te zijn over daten in het algemeen. Dus ik vermoed dat er wel wat onzekerheid speelt en dat zal ook de reden zijn dat ze veel contact zoekt, ik geef haar aandacht. Ik weet niet of ik dat wel wil, maar om dat echt te kunnen beoordelen moeten we toch eens daten
Soit.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Is het ook. Dat jij nu zo onverzorgd bent om er (als je dat hebt) zo bij te lopen en je hele voet dan naar de tering te laten gaan, soit. Ik niet.
Doe maarquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie wil een mooie vergelijkingsfoto van mijn tieten in zijn inbox?
Gelimiteerde opgave.
staan er ook hoge hakken op?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Niet echt, dat is gewoon voetschimmel en kun je ook prima voor naar de huisarts en krijg je een zalfjequote:
Oh snap girl. You know what to doquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Ik wilde er inderdaad bijzetten: ''daar zijn gewoon zalfjes voor''. Maar ach.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet echt, dat is gewoon voetschimmel en kun je ook prima voor naar de huisarts en krijg je een zalfje
Ikke.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Ik uiteraardquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Allang gedaan. Je moet dus maar net het zalfje hebben die aanslaat bij jouw huidschimmel, ik heb zoveel zalfjes gebruikt maar niets hielp. Zo simpel is dat dus niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet echt, dat is gewoon voetschimmel en kun je ook prima voor naar de huisarts en krijg je een zalfje
Ja hier doe maar ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Ik val wel even in, waar jij 'm even laat liggen. *boks*quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Supersoep het volgende:
Ik wilde er inderdaad bijzetten: ''daar zijn gewoon zalfjes voor''. Maar ach.
liever met (jouw) voeten/benen, anders kan ik net zo goed even naar de stad gaan en een willekeurige damesschoenenzaak binnenstappen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik wel los.
Haar laatste vriendje was geen succes, ja. Bovendien is ze al twee jaar single. Volgens mij is ze zo onzeker als de pest.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Vreemd, zal wel een stuk onzekerheid zijn. Misschien is ze heel erg verlegen of heeft ze nare ervaringen. Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze je ziet zitten. Ik zou inderdaad wel snel gaan afspreken aangezien je dan gewoon 'weet' hoe ze in real life is. En inderdaad, niet te lang wachten en je tijd gaan verspillen. Genoeg andere leuke vrouwen.
Ik ken haar niet, spreek haar pas sinds 5 dagen. Dit zou ik kunnen doen bij mensen die ik inderdaad al een beetje ken, maar bij haar een brug te ver, denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
haal haar een keer op van haar werk, zorg dat je ergens een tafeltje in een leuk restaurant hebt gereserveerd. als ze dan echt niet wilt daten met je kan ze er niet meer omheen draaien.
je kent haar al, dus die stap lijkt me niet zo groot?
Je ziet er fit uit meidquote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik wel los.
Go get him, girl.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik val wel even in, waar jij 'm even laat liggen. *boks*
Ik herken het, maar dan met een schimmelnagel. Al die zalfjes werken niet en ze hebben nu als laatste oplossing een medicijn waarvan het gegarandeerd overgaat maar wel grote kans op nierproblemen, dus weet niet of ik het ga doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Allang gedaan. Je moet dus maar net het zalfje hebben die aanslaat bij jouw huidschimmel, ik heb zoveel zalfjes gebruikt maar niets hielp. Zo simpel is dat dus niet.
Nou die schimmel is net zo hardnekkig als jij dus kan zijn. Je krijgt wat je verdient zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Soit het volgende:
Allang gedaan. Je moet dus maar net het zalfje hebben die aanslaat bij jouw huidschimmel, ik heb zoveel zalfjes gebruikt maar niets hielp. Zo simpel is dat dus niet.
Oke, wil je wel zo'n onzeker persoon als je kijkt naar de toekomst dan? Het is alleen maar vermoeiend imo.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haar laatste vriendje was geen succes, ja. Bovendien is ze al twee jaar single. Volgens mij is ze zo onzeker als de pest.
oh, verkeerd gelezen dan, my bad.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken haar niet, spreek haar pas sinds 5 dagen. Dit zou ik kunnen doen bij mensen die ik inderdaad al een beetje ken, maar bij haar een brug te ver, denk ik
Dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
whut? Ben jij die linkse chica? Oh my
Die heb ik nog niet, maar ik hou je in gedachten voor als ik ze heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
liever met (jouw) voeten/benen, anders kan ik net zo goed even naar de stad gaan en een willekeurige damesschoenenzaak binnenstappen.
Inderdaad. Waarom ben ik hardnekkig?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou die schimmel is net zo hardnekkig als jij dus kan zijn. Je krijgt wat je verdient zeggen ze wel eens
Heb nog niks gekregenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Ohja links, vergeten te zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Alle topic-memes, zoals dus ''de tieten van MFN'' hebben een gefundeerde basis. Wat dacht je wel niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
doe eens maken?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, maar ik hou je in gedachten voor als ik ze heb.
Dat kan ik alleen maar beoordelen na een ontmoeting. Ze komt nu niet onzeker over. Ik vermoed het alleen maar. Daarnaast wil ik mij behoeden voor Keyos-gedrag. Hoe langer je zoiets uitstelt, hoe meer je gaat overanalyseren. Which is bad, mmmkay?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Oke, wil je wel zo'n onzeker persoon als je kijkt naar de toekomst dan? Het is alleen maar vermoeiend imo.
Wellicht...I'll start plotting....quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, verkeerd gelezen dan, my bad.
alsnog kun je die gok wagen? beetje lef & initiatief tonen is nooit verkeerd. 8_0
Zie je wel? Altijd wat te klagenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Je verneukt het leuke spelletje, sukkel.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel? Altijd wat te klagen
Ik dacht ook tering.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Nja, ik hoop dat ze snel een ontmoeting wil dan. Hoelang is het nu bezig?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beoordelen na een ontmoeting. Ze komt nu niet onzeker over. Ik vermoed het alleen maar. Daarnaast wil ik mij behoeden voor Keyos-gedrag. Hoe langer je zoiets uitstelt, hoe meer je gaat overanalyseren. Which is bad, mmmkay?
Serieus?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel? Altijd wat te klagen
5 of 6 dagen. Vind ik zelf al veel te lang, ik stelde na een dag al een date voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Nja, ik hoop dat ze snel een ontmoeting wil dan. Hoelang is het nu bezig?
You wish.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit al maanden bezig was.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
5 of 6 dagen. Vind ik zelf al veel te lang, ik stelde na een dag al een date voor.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Sinji het volgende:
Wel mooi dat het nu over de tieten van Money gaat
Welk spelletje? Ik heb echt een foto gekregenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Soit het volgende:
Nouja, niet zo heel veel op vaste basis, heb vooral veel geluk met mijn bouw.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je om zulke armen te krijgen?
Cactus.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Supersoep het volgende:
Wie is de volgende, nu MFN geweest is?
Dat is iets wat hij zichzelf nu wijs moet maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welk spelletje? Ik heb echt een foto gekregen
Jijquote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Supersoep het volgende:
Wie is de volgende, nu MFN geweest is?
Goed man. Ze lijkt echter niet zo compatible met jou tho.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
5 of 6 dagen. Vind ik zelf al veel te lang, ik stelde na een dag al een date voor.
Niet?quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
OK. Ik ben de laatste om dingen out-of-my-league te vinden, maar zou MFN daar toch wel in plaatsen als ik haar in het wild tegen zou komen.
Tenzij er achter dat haar een volkomen misvormd gezicht schuil gaat
Ik ben ook lui, linkje!!!!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Supersoep het volgende:
Mijn tieten zijn serieus te vinden op FOK nog. Van jaren geleden. Zoek maar.
Ja, doe dat eens.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mogen we die van je vriendin zien?
nee joh. begrijp dat soort redenaties nooit. je vindt jezelf toch zeker wel wat (heel veel) waard?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
OK. Ik ben de laatste om dingen out-of-my-league te vinden, maar zou MFN daar toch wel in plaatsen als ik haar in het wild tegen zou komen.
Klopt. Incl tattoo.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn serieus te vinden op FOK nog. Van jaren geleden. Zoek maar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij er achter dat haar een volkomen misvormd gezicht schuil gaat
Was een foutje. Maarquote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey waar is die koreaanse gebleven?
Neuh, maar mensen die lief zijn heb ik toch al gauw een zwak voor, die kan ik niet zomaar negeren. Daarom wil ik die compatibiliteit eerst eens checken.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed man. Ze lijkt echter niet zo compatible met jou tho.
Vooral met zijn huidge coupe ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. begrijp dat soort redenaties nooit. je vindt jezelf toch zeker wel wat (heel veel) waard?
Dat is voor mensen met zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. begrijp dat soort redenaties nooit. je vindt jezelf toch zeker wel wat (heel veel) waard?
Omdat het in de praktijk vaak helemaal niet waar is. Zelfs als je niet superaantrekkelijk bent kan je nooit weten wat andere vrouwen mooi vinden. Daarom altijd proberen, vind ik.quote:
Cute, die lijkt op een meid die ik ken. Die ook nog ontzettend goed kan tekenen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was een foutje. Maar
[ afbeelding ]
Goeie instelling wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het in de praktijk vaak helemaal niet waar is. Zelfs als je niet superaantrekkelijk bent kan je nooit weten wat andere vrouwen mooi vinden. Daarom altijd proberen, vind ik.
I see, ik zie het in ieder geval niet door jou misgaan. Eerder vanwege de onzekerheden van die meidquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, maar mensen die lief zijn heb ik toch al gauw een zwak voor, die kan ik niet zomaar negeren. Daarom wil ik die compatibiliteit eerst eens checken.
Moet wel zeggen dat ik andere vrouwen eerder heb laten varen, en om minder. Heeft ook met enthousiasme te maken, denk ik.
Het bewijs dat lekkere FOK!sters geen illusie zijn.quote:
Niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het bewijs dat lekkere FOK!sters geen illusie zijn.
En Supersoep die zegt dat ik moet stoppen met dmen over mijn liefdesverdriet, zeker.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Inb4 moneyfornothing die hier komt melden dat Soit moet stoppen met DMs sturen waarin hij vraagt om een foto.
Nee waarde benzin, ik was ook verbaasd.quote:
Jullie vonden mijn eerste poging niet mooi, en heb daarna geen tijd meer gehadquote:Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen UI, Benzin?
Niet veranderen want dan herken ik hem niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen UI, Benzin?
Today is your second chance.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie vonden mijn eerste poging niet mooi, en heb daarna geen tijd meer gehad
Er ging een DM rond met de meest begeerde tieten uit dit topic.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef kutkloon7 het volgende:
Wie had dan pics gepost? linkje? alsjeblieft?
Wil iets bijzonders en inspirationeels; dat is best lastigquote:
Mooie close-up foto van een chipquote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Wil iets bijzonders en inspirationeels; dat is best lastig![]()
Tips? Wat zou helemaal bij mij passen?
Een knuffelbeer.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef benzin het volgende:
[..]
En die zijn van?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er ging een DM rond met de meest begeerde tieten uit dit topic.
Oh, dan hoor ik hier nietquote:Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar lekkere mensen hier, wie had dat ooit gedacht?
een fractal-iets?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Moneyfornothingquote:
Gelukkig ben ik er nog om het enigszins in verhouding te houden.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar lekkere mensen hier, wie had dat ooit gedacht?
Met ja manboobs?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog om het enigszins in verhouding te houden.
Gelimiteerde opgave was het.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Worden er tieten rondgestuurd op fok van foksters?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Worden er tieten rondgestuurd op fok van foksters?
Chubby is the new slimquote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog om het enigszins in verhouding te houden.
Tot over drie minuten, dan heb je het plot wel klaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga porno schrijven mensen, tot later.
That's what all chubby people say.quote:
Kan ik me daar ook voor aanmelden in PM?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga porno schrijven mensen, tot later.
Dan heb je wel een diep plot, voor een pornofilmquote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tot over drie minuten, dan heb je het plot wel klaar.
Dat ben ik wel een beetje, maar denk niet dat ik daarmee serieus genomen wordt.quote:
Ik heb zitten denken over de Spiraal van Ulam, maar die schaalt niet echt naar die grootte.quote:
Je hebt gewoon een Rubenslichaamquote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
That's what all chubby people say.
Een wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een Rubenslichaam
't Is alleen voor mij en Newbie.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan ik me daar ook voor aanmelden in PM?
Wat nou wil je dikker worden?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Al die mensen die vinden dat ze chubby zijn.
Doe daar maar niet op googelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een Rubenslichaam
Moet ik het eng vinden dat jij er naar vraagt?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef kutkloon7 het volgende:
maar er gingen dus ook pics van een übergeil lichaam dat aan supersoep toebehoort de rondte?
Jupquote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef kutkloon7 het volgende:
maar er gingen dus ook pics van een übergeil lichaam dat aan supersoep toebehoort de rondte?
Als je homofoob bent wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moet ik het eng vinden dat jij er naar vraagt?
Hij schilderde dikke mensen dus?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Paul_Rubens
Ja. Was toen het schoonheidsideaal, daarom spreekt met nu nog van Rubensvrouwen.quote:
Je weet waar je om vraagt he?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef kutkloon7 het volgende:
ok, ik ga nu eten en als ik terugkom wil ik tetten in mijn pm/dm, afgesproken?
Verdomme.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Was toen het schoonheidsideaal, daarom spreekt met nu nog van Rubensvrouwen.
Je bent 400 jaar te laat geboren
Je beledigt nu 80% van de vrouwen op FOK!quote:
Geloof ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Je beledigt nu 80% van de vrouwen op FOK!
Jij hebt recht op een eigen mening, daar kun je niemand mee beledigen. Ik vind veel dingen ook niet mooiquote:
Ik vind die Iris helemaal niet dik trouwens. Alleen een beetje een lomp (en niet echt mooi) lichaam.quote:
Ik geloof niet dat 80% op FOK! onder mijn interpretatie van chubby valtquote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt recht op een eigen mening, daar kun je niemand mee beledigen. Ik vind veel dingen ook niet mooi
Ze is wel mollig en heeft te dikke tieten.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Soit het volgende:
Ik vind die Iris helemaal niet dik trouwens. Alleen een beetje een lomp (en niet echt mooi) lichaam.
Daar heb jij je fobo al zat voor gebruikt.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Soit het volgende:
Jammer dat ik geen hemels lichaam heb maar vadsig ben. Anders had ik het hier ook gedeeld om zo toch nog aandacht te krijgen.
Zeer grof dan, ook goed. Ze is wel anderhalf keer zo breed als ik, tenminste.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind die Iris helemaal niet dik trouwens. Alleen een beetje een lomp (en niet echt mooi) lichaam.
Doe eens een foto van wat jij chubby vindt.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geloof niet dat 80% op FOK! onder mijn interpretatie van chubby valt
Wat vind jij chubby?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 80% op FOK! onder mijn interpretatie van chubby valt
Dat is wat ik zeiquote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Je kan sowieso mensen niet beledigen qua smaak gerelateerde dingen.
Liep jij niet 20x je fobo te updaten per dag toen er nog foto's instonden, zodat er meer mensen gingen kijken?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Soit het volgende:
Jammer dat ik geen hemels lichaam heb maar vadsig ben. Anders had ik het hier ook gedeeld om zo toch nog aandacht te krijgen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb jij je fobo al zat voor gebruikt.
Jawel, mollige (dicht tegen elkaar staande) benen ofzo. Maar haar buik niet voor zover ik heb kunnen zien. In ieder geval geen hemels lichaam.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze is wel mollig en heeft te dikke tieten.
Ja. Of kom ik nu dan in de problemen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Heeft iemand ijsmeis.rar wel eens gezien?
Laat me raden: je hebt alle foto's opgeslagen en hoopt ooit ook een keer zo'n lichaam te krijgen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Liep jij niet 20x je fobo te updaten per dag toen er nog foto's instonden, zodat er meer mensen gingen kijken?
[..]
Ja, van een andere fokker gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Heeft iemand ijsmeis.rar wel eens gezien?
You and me both. Maar echt al jaren terug, toen ik nog een klein mannetje was. Er is beter fapmateriaal.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja. Of kom ik nu dan in de problemen?
Volgens mij heb jij zijn lichaam niet gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:
Laat me raden: je hebt alle foto's opgeslagen en hoopt ooit ook een keer zo'n lichaam te krijgen?
Nee, nooit geklikt eigenlijk. Hoeft ook niet als ik 3-4x per dag het fotoboek bezoek en jij standaard bij ''laatste updates'' stond. Dat is nu net het punt dat ik probeer te maken, flippo.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Laat me raden: je hebt alle foto's opgeslagen en hoopt ooit ook een keer zo'n lichaam te krijgen?
Ja weet ik.quote:
Hiermee spreek jezelf dus tegen over dat je een vadsig lichaam hebt. Wat ben je toch ook een aandachtshoertje hèquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:
Viel tegen ja. Maar wel een enorm goed achterwerk. Dan ben je benieuwd wat er nu van geworden is.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You and me both. Maar echt al jaren terug, toen ik nog een klein mannetje was. Er is beter fapmateriaal.
Zijn hoofd wel. Past geen goed lichaam bij zegmaar, eerder een mager manneke. Dus stel hij is daadwerkelijk gespierd, past dat niet bij zijn hoofd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zijn lichaam niet gezien
Neehoor. Hij wil net zo vadsig als mij worden, zoals ik hierboven al aangeef: 't is een mager manneke.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hiermee spreek jezelf dus tegen over dat je een vadsig lichaam hebt. Wat ben je toch ook een aandachtshoertje hè
Je hebt wel geklikt. Vaak trouwens. Dat is wel op te maken uit de berichten die je hebt verstuurd: 'oh, hij heeft zijn foto's weer verwijderd, doet hij vaker maar ze komen wss wel terug'.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, nooit geklikt eigenlijk. Hoeft ook niet als ik 3-4x per dag het fotoboek bezoek en jij standaard bij ''laatste updates'' stond. Dat is nu net het punt dat ik probeer te maken, flippo.
Maar wel mooi dat je niet aan het bestrijden bent dat je zelf enorm om aandacht hebt gehoerd toen.
Misschien klopt er wel iets niet dan hè?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef Soit het volgende:
Zijn hoofd wel. Past geen goed lichaam bij zegmaar, eerder een mager manneke. Dus stel hij is daadwerkelijk gespierd, past dat niet bij zijn hoofd.
Die heb je er tussen zittenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
Ik bedacht me net wat.
Als ik niet op negerinnen val.
Hoe kan ik dan van iemand verwachten dat ze op negers valt?
Mag wel iets af jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Dit vind ik best breed gebouwd, niet mooi.
[ afbeelding ]
Tuurlijk maar ik heb der nooit zo bij stil gestaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb je er tussen zitten
Wat vind je van mijn hoofd, Soit?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Zijn hoofd wel. Past geen goed lichaam bij zegmaar, eerder een mager manneke. Dus stel hij is daadwerkelijk gespierd, past dat niet bij zijn hoofd.
Wel mooi koppie er op, dat maakt veel goedquote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat me niet beoordelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
Tijd voor een beoordelingsronde van alle mannen, dan hebben we die discussie ook weer gehad
En swag, ook belangrijkquote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel mooi koppie er op, dat maakt veel goed
Zonnebrillen vertekenen ENORM.. Hoe zie jij dat?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat hoofd is OK hoor, de rest kan ik dan ook nog wel mee leven.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ging om mijn idee van wat chubby was: ziedaarquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hoofd is OK hoor, de rest kan ik dan ook nog wel mee leven.
Komt ook door overgewicht.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon beetje naar kleine details kijken. Zie je wel dat ze niet lelijk is.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
Zonnebrillen vertekenen ENORM.. Hoe zie jij dat?
Als jij net zoveel negers kent als je vriend zegt dat niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent echt wel de lekkerste neger die ik ken man.
Dat is niet mooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij net zoveel negers kent als je vriend zegt dat niks.
Het kan echt vies tegenvallen, eerlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon beetje naar kleine details kijken. Zie je wel dat ze niet lelijk is.
Beetje onzinnig om me te herhalen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Soit het volgende:
[..]
He? Waar zeg ik dan dat je het niet zegt?
inb4 begrijpend lezenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om me te herhalen.
quote:
Klopt, maar zij heeft iig wel een mooie mond en lief neusje en geen lelijke wangen of raar haar.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
Het kan echt vies tegenvallen, eerlijk
Wees eens creatief. Dit is vandaag al de derde keer dat je een bash doet die of al voorbij is gekomen of die te erg voor de hand liggend was.quote:
Tsjongejonge, je bent wel in een kutbui he Mrk?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Wees eens creatief. Dit is vandaag al de derde keer dat je een bash doet die of al voorbij is gekomen of die te erg voor de hand liggend was.
Ja het zal eens niet hè.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsjongejonge, je bent wel in een kutbui he Mrk?
Wanneer niet dan? Komt omdat hij geen humor heeft. Hij wil alleen maar discussie en zeiken en moeilijk doen en mensen op de kast jagen én... AANDACHT.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsjongejonge, je bent wel in een kutbui he Mrk?
Ik had tenminste nog humor toen ik om aandacht vroeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wanneer niet dan? Komt omdat hij geen humor heeft. Hij wil alleen maar discussie en zeiken en moeilijk doen en mensen op de kast jagen én... AANDACHT.
Jij hebt altijd humor, daarom hou ik ook van jequote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
Ik had tenminste nog humor toen ik om aandacht vroeg.
Jij ookquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ben er trouwens weer, jullie zijn lief.![]()
Oh ja? Voorbeelden?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Wees eens creatief. Dit is vandaag al de derde keer dat je een bash doet die of al voorbij is gekomen of die te erg voor de hand liggend was.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd humor, daarom hou ik ook van je
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh ja? Voorbeelden?
Ik ben hier voor mijn eigen vermaak btw
Ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lach je wel eens om je eigen humorloosheid?
Ik kwam hier ooit als serieuze poster.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh ja? Voorbeelden?
Hij ziet daar wel de humor van in denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Liefdequote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Jongens wat een stortvloed aan liefde opeens.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik heb der nooit zo bij stil gestaan.
Ik ken voldoende vrouwen die er gewoon niet op vallen.![]()
Had die Keyos toch gelijk verdomme.
[..]
Ik vind jou ook lief.quote:
Bij deze pas? Pff.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
Bij deze is bevestigd dat SS humor heeft
Ach het komt wel goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Keyos het volgende:
[..]![]()
Als ik door Rotterdam loop, en ik zie een stelletje (van een blanke meid) met een neger, is de meid vaak zo een type waar ik met een kilometer omheen loop, en laat dat nou ook niet het type zijn waar jij naar op zoek bent.
Nu pas?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
Bij deze is bevestigd dat SS humor heeft
Kan niet, dan woon ik er niet meerquote:Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief.![]()
Ik kom trouwens in april pas bij je op bezoek in plaats van januari.
Nee, ik wist het al, maar bij deze ook bevestigd voor mensen die dat niet zonder meer zouden aannemen.quote:
Natuurlijk, je moet gewoon een hele grote portie geluk hebben, of dat geluk uiteraard opzoeken. De meid waar ik nu mee date is ook gewoon zomaar op mijn pad gekomen, heb haar niet door uitgaan ontmoet of wat dan ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach het komt wel goed.
Uiteindelijk.
Wanneer ga je daar weg?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet, dan woon ik er niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |