SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach stel je wat aan; ik heb gisteren het tuig zelf moeten hebben bij de premiere... dat is pas dramaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
That reminds me, New Kids tuig dat ik moet gaan helpen straks in de bios.
Ik vind alles best als ze maar niet weer gaan staan pissen tegen...wat dan ook.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden jullie van deze lichamen:Ziet eruit als nep-tieten en daar moet ik niets van hebben. Verder oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van deze lichamen:Niet echt mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van deze lichamen:Jij verwacht nu verrassende antwoorden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee joh, zo zien de mijne er ook uit in voorgevormde H&M bh's.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ziet eruit als nep-tieten en daar moet ik niets van hebben. Verder oke.
Wat vinden jullie van deze lichamen:Ziet er prima uit, maar teveel voorgevel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe is dat anders van wat ik straks moet doen?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ach stel je wat aan; ik heb gisteren het tuig zelf moeten hebben bij de premiere... dat is pas drama.
pics!!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, zo zien de mijne er ook uit in voorgevormde H&M bh's.
Kan alsnog dat die van hen wel nep zijn natuurlijk.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij verwacht nu verrassende antwoorden ofzo?
Wat vinden jullie van deze lichamen:Ik mis een buikje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mh, kan; maar als ik naar de rest van het lichaam kijk lijkt het teveel uit verhouding. Verder begint de tiet ook te scherp alsof ie is opgespoten... ik houd het op fake.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het bij mezelf wel mooi, maar de meisjes die ik aantrekkelijk vind hebben vrijwel altijd weinig tiet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, maar teveel voorgevel.
Dat kan ook door de push-up komen, en verder heb ik ook zo'n buik. Ik veroordeel nog niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, kan; maar als ik naar de rest van het lichaam kijk lijkt het teveel uit verhouding. Verder begint de tiet ook te scherp alsof ie is opgespoten... ik houd het op fake.
Wat vind je niet mooi aan de rechter?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:23 schreef ValHallen het volgende:
De rechter vind ik sowieso niks. Links gaat nog wel, maar teveel tiet.
Wat vinden jullie van deze lichamen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ron Paul 2012
Naja, celebs plassen niet binnen... maargoed, daar valt dan ook niet veel aan op te ruimenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoe is dat anders van wat ik straks moet doen?
Raar gevormd, die ribben zijn lelijk en dus teveel tiet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat vind je niet mooi aan de rechter?
Ik vind het een prima grootte. Kleine borsten heb ik niet veel mee, je moet ze goed vast kunnen houden met het gevoel dat ze nét iets te groot zijn voor je handen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
En dat vind ik dus verrassend, want er heerst bij vrouwen vaak het idee dat mannen van grote borsten houden, maar dat valt nog best tegen.
Oh, de filmsterren zelf waren er echt? Dat had ik niet begrepen. Raar dat zelfs die zich misdroegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, celebs plassen niet binnen... maargoed, daar valt dan ook niet veel aan op te ruimen. Celebs zijn echter wel allen arrogant en maken minstens net zoveel rommel.... zo bleek.
Het gaat altijd om de verhouding.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
En dat vind ik dus verrassend, want er heerst bij vrouwen vaak het idee dat mannen van grote borsten houden, maar dat valt nog best tegen.
Er wordt altijd naar gekeken ja, maar binnen een relatie blijken ze vaak meer fan te zijn van mijn kont. Vaak ook van beide trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind die lijven niet heel klein of zo. Ziet er niet raar uit imo.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat altijd om de verhouding.
Grote tieten op een klein lijf is gewoon niet mooi vind ik.
Ja precies, van jou wist ik dat.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het een prima grootte. Kleine borsten heb ik niet veel mee, je moet ze goed vast kunnen houden met het gevoel dat ze nét iets te groot zijn voor je handen.
Waarom post jij altijd over je lichaam en je borsten? Post eens pics of schep niet zo op.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kan ook door de push-up komen, en verder heb ik ook zo'n buik. Ik veroordeel nog niks.
Hoezo schept ze op volgens jou?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd over je lichaam en je borsten? Post eens pics of schep niet zo op.
Die tieten zijn (volgens mij) niet nep, komt door die bh's inderdaad.
Waarom altijd? Kom eens met argumenten ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd over je lichaam en je borsten? Post eens pics of schep niet zo op.
Die tieten zijn (volgens mij) niet nep, komt door die bh's inderdaad.
Moet ik even alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom altijd? Kom eens met argumenten ofzo.
Oh, dus ik heb maar 20 posts gemaakt?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Moet ik even alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand.
Die quotes zullen vooral van mij afkomstig zijn. Kan zij toch niks aan doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Moet ik even alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand.
True story.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die quotes zullen vooral van mij afkomstig zijn. Kan zij toch niks aan doen.
Terwijl ik technisch gezien het niet correct had geraden, bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte mag je daarover beslissen ja.
Ik wacht met spanningquote:Op woensdag 7 december 2011 17:33 schreef Sinji het volgende:
Shit, ik heb nu veel energie. En ik voel iets aankomen
Dat soort details zie ik in jouw geval maar door de vingers.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Terwijl ik technisch gezien het niet correct had geraden, baws
Bee. Zoek maar teurg.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die quotes zullen vooral van mij afkomstig zijn. Kan zij toch niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |