quote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, als je al betaald voor seks, dan kies je toch ook een lekkere vent niet een hoer die je de vorige keer bestolen heeft uit.
Extra wordt er betaald voor eentje met jeugdpuistjesquote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat die mannen om een jeugdige uitstraling, niet zozeer een Calvin Klein model.
Dit ja. Triest dat een 16-jarige jongen zo'n laag zelfbeeld heeft dat hij dat met oudere kerels doet en dat die mannen daar gebruik van maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat die mannen om een jeugdige uitstraling, niet zozeer een Calvin Klein model.
Ik vind het inderdaad enorm droevig. Dit kun je wel diep zinken noemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Dit ja. Triest dat een 16-jarige jongen zo'n laag zelfbeeld heeft dat hij dat met oudere kerels doet en dat die mannen daar gebruik van maken.
van welke link?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn bedrijven, je zal waarschijnlijk minder snel worden bestolen omdat die club zijn naam zuiver wil houden. En je kunt meisjes kiezen nadat je met ze hebt gepraat, zodat je een klik hebt. Zegt die documentaire.
Is hij nog steeds 16? Dacht dat hij inmiddels al ouder was.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad enorm droevig. Dit kun je wel diep zinken noemen.
Noes!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het legaal is voor een 16 jarige. Change is needed
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is hij nog steeds 16? Dacht dat hij inmiddels al ouder was.
Nee blond.quote:
Legale prostitutie is vanaf 21 lees ik hier.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het legaal is voor een 16 jarige. Change is needed
Die jongen regelt het via chatsites vanaf zijn 16e en ik weet niet hoe oud hij nu is, maar het meisje die bij een club werkt is in ieder geval 18. Is die wijziging naar 21 er wel door dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Legale prostitutie is vanaf 21 lees ik hier.
http://www.vng.nl/eCache/DEF/95/970.html
Hij doet het dus stiekem? (Ik heb die docu niet gezien btw )
In dat filmpje zeggen ze dat het vanaf 18 legaal is. Daarom werkt dat meisje haar ook vanaf haar 18e.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon 16. Misschien 17 nu, die docu is niet lang geleden opgenomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die jongen regelt het via chatsites vanaf zijn 16e en ik weet niet hoe oud hij nu is, maar het meisje die bij een club werkt is in ieder geval 18. Is die wijziging naar 21 er wel door dan?
is nog steeds 18quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, ik lees nu dat het nog steeds 18 jaar is.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die jongen regelt het via chatsites vanaf zijn 16e en ik weet niet hoe oud hij nu is, maar het meisje die bij een club werkt is in ieder geval 18. Is die wijziging naar 21 er wel door dan?
Nee, hij is ouder.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:54 schreef Soit het volgende:
[..]
In dat filmpje zeggen ze dat het vanaf 18 legaal is. Daarom werkt dat meisje haar ook vanaf haar 18e.
[..]
Die jongen is gewoon 16. Misschien 17 nu, die docu is niet lang geleden opgenomen.
In dat filmpje stopt hij pas écht, moet je eens helemaal gaan kijken. En zijn leeftijd (16) wordt ook vermeld in het filmpje volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, hij is ouder.
Hij startte ermee op zijn 16e, maar dat is hij inmiddels niet meer.
Dat weet ik, ik zeg ook alleen dat hij met zijn 16e ermee begonnen is maar in het filmpje al een aantal jaar ouder is.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:59 schreef Soit het volgende:
[..]
In dat filmpje stopt hij pas écht, moet je eens helemaal gaan kijken.
Afhankelijk van hoe je achteraf reageerde maakt het een faal of een goede ijsbrekerquote:Op woensdag 7 december 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
Ik stap de bus in en zie iemand die toen ik snel keek me deed denken aan Myr.
Dus wat doe ik? Ik zeg tegen een wildvreemde Hey Mirne
Het was een faal.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je achteraf reageerde maakt het een faal of een goede ijsbreker
Ah gevonden, hij is inderdaad 18 in het filmpje.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik zeg ook alleen dat hij met zijn 16e ermee begonnen is maar in het filmpje al een aantal jaar ouder is.
Uiteindelijk zijn eigen keuze, maar hij was zich ook niet echt bewust met wat het met hem zou doen denk ik. Leek hem destijds wel een makkelijke manier om aan geld te komen door iets te doen wat hij niet onplezierig vond. Mensen van eigen leeftijd heeft hij niet zoveel mee volgens mij, en zo was het ook wel makkelijk met homo's in contact te komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Sinji het volgende:
Deed hij het vanwege externe factoren of was het zijn eigen keuze?
Sowieso wel erg triest
Bijna money for nothing danquote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn eigen keuze, maar hij was zich ook niet echt bewust met wat het met hem zou doen denk ik. Leek hem destijds wel een makkelijke manier om aan geld te komen door iets te doen wat hij niet onplezierig vond. Mensen van eigen leeftijd heeft hij niet zoveel mee volgens mij, en zo was het ook wel makkelijk met homo's in contact te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bijna money for nothing danJoa, alleen geen gratis chicks maar dicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken 't zit weer thuis vanwege mijn studie. ik had een appartement waar ik in kon alleen moest hem afwijzen wegens de studie. nu langzaam toch wel weer aan het kijken naar een appartement of huurhuisquote:Op woensdag 7 december 2011 16:37 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
23, ben alwel uitwonend geweest tijdens studie maar woon sinds een jaar weer bij ouders.
of drie!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nohh nu moet ik er bijna ook wel eentje (of twee).
En een paar kerstballen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar moet die derde dan, zitten maar 2 hoofden in mijn avatar?quote:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat jouw UI inhoudt.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat jouw UI inhoudt.
Alleen de eckte eckte herkennen deze bazen vaak.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat jouw UI inhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daft Punk was correct.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef Sinji het volgende:
Ik dacht eerst iets van Daft Punk, maar het zal wel iets van de Dire Straits zijn
Halloquote:
Hé, da's Corry Konings!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |