Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamstequote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb hem gesloopt
Ik verniel altijd mijn eigendommen, een kuteigenschap is dat.
Hoe ga je dan nu naar buiten?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb hem gesloopt
Ik verniel altijd mijn eigendommen, een kuteigenschap is dat.
Wat moet je dan ook met een XBOX.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamste![]()
Mijn broertje ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamste![]()
Met pijn en moeite.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe ga je dan nu naar buiten?
Niet hatenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een XBOX.
Om te modden jewaitsquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een XBOX.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef mistermysterion het volgende:
Top topic..
Versieren is niet zo simpel.
Ik ben al druk bezig me af te zetten van mn ouders, eindelijk Volgende week een bezichtiging van een flatappartement.
Ah die heb je ook, dan is het goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Om te modden jewaits![]()
Playstation3 voor de legale games
omgquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef Soit het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110600
Deze lijkt een beetje op Stefanhaan alleen is deze 16 en dik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant; maar dat weet ik dan ook wel weer te waarderen. appreciëren.
Huur of koop?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef mistermysterion het volgende:
Top topic..
Versieren is niet zo simpel.
Ik ben al druk bezig me af te zetten van mn ouders, eindelijk Volgende week een bezichtiging van een flatappartement.
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant; maar dat weet ik dan ook wel weer te waarderen.
Ey tfoee, wat ga je moeilijk doen vriendquote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
omg
Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk.
Beter ga je niet zo doen, ik klap je.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ey tfoee, wat ga je moeilijk doen vriend
Misschien wel, ze willen ook praten enzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?
wat is goed met clubs?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?
Rotterdams rapaille....quote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter ga je niet zo doen, ik klap je.
Het zijn bedrijven, je zal waarschijnlijk minder snel worden bestolen omdat die club zijn naam zuiver wil houden. En je kunt meisjes kiezen nadat je met ze hebt gepraat, zodat je een klik hebt. Zegt die documentaire.quote:
Dit meisje. Sowieso geen soa's, word je ook op getest daar zo te zien. Alleen maar veilig dus. En ik denk dat ze je niet verneuken qua prijzen of je gaan bestelen in een club.quote:
Klinkt wel beter ja, voor grey. Alleen.. doen ze ook rubberloos?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn bedrijven, je zal waarschijnlijk minder snel worden bestolen omdat die club zijn naam zuiver wil houden. En je kunt meisjes kiezen nadat je met ze hebt gepraat, zodat je een klik hebt. Zegt die documentaire.
Beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn bedrijven, je zal waarschijnlijk minder snel worden bestolen omdat die club zijn naam zuiver wil houden. En je kunt meisjes kiezen nadat je met ze hebt gepraat, zodat je een klik hebt. Zegt die documentaire.
Volgens mij niet, maar er is bij zo'n club vast wel een afdankertje die het voor een meerprijs wel doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt wel beter ja, voor grey. Alleen.. doen ze ook rubberloos?![]()
Nou grey, dit kan je toch veel beter doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Dit meisje. Sowieso geen soa's, word je ook op getest daar zo te zien. Alleen maar veilig dus. En ik denk dat ze je niet verneuken qua prijzen of je gaan bestelen in een club.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110600
Wat houd dat in dan? Dat andere hem gaan betalen om mee te daten?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
Dat paydaten lijkt me wel iets voor Tijnbrein
Naja, als ze dat voor jou doen; dan doen ze het waarschijnlijk ook voor tig anderen... je moet de gok maar durven te nemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar er is bij zo'n club vast wel een afdankertje die het voor een meerprijs wel doet.
Betaalde seksdates via chatboxes, zie dat programmaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat houd dat in dan? Dat andere hem gaan betalen om mee te daten?
Ik zit op school, dus dat gaat niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Betaalde seksdates via chatboxes, zie dat programma
Ze betalen hem (die 16-jarige dikke jongen).quote:Op woensdag 7 december 2011 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit op school, dus dat gaat niet.
Maar nogmaals, gaan mensen hem dan betalen of andersom?
Apart.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze betalen hem (die 16-jarige dikke jongen).
Ja, wel door 40/50-jarige homo pedo's. Triest.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is best lelijk maar heeft binnen 5 minuten een betaalde seksdate
Kostelijk!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kunt het wel gaan bagatelliseren. Maar het is geen sinecure
Ik snap dat niet, als je al betaald voor seks, dan kies je toch ook een lekkere vent uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is best lelijk maar heeft binnen 5 minuten een betaalde seksdate
Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, wel door 40/50-jarige homo pedo's
Hadden ze rood haar?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
De bus is zo'n broeiplek voor lekkere wijven.
Het is echt niet normaal.
Het gaat die mannen om een jeugdige uitstraling, niet zozeer een Calvin Klein model.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, als je al betaald voor seks, dan kies je toch ook een lekkere vent uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |