He's the one.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dat kan toch niet, zo snel een topic openen? Wtf.. Zat je erop te loeren of zo?
Dat heet lapohunt.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
maar dat ziet ze zelf maar voor 30%, dus dan is het niet erg.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind die Iris eigenlijk best wel dik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat ziet ze zelf niet zo goed, dus dan is het niet erg.
Ik wist totaal niet wat dat betekende, tot hij het in die context plaatste. Toen besefte ik me dat m'n moeder dat ook zegt en die zegt het dan echt als apperepoo ofzo.quote:
wie is Iris?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind die Iris eigenlijk best wel dik.
Nee, ik wilde gewoon een berichtje tikken. Maar toen was het ineens dicht. Ik tik niet zo snel.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
Precies hetzelfde hier; alleen is mijn moeder dan limburgsquote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wist totaal niet wat dat betekende, tot hij het in die context plaatste. Toen besefte ik me dat m'n moeder dat ook zegt en die zegt het dan echt als apperepoo ofzo.Ik dacht dat het een vaag woordje in het Zeeuws was.
Hahahahaquote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat ziet ze zelf maar voor 30%, dus dan is het niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul niet.quote:
Mijne zegt het meer als aapruhpoo. Ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wist totaal niet wat dat betekende, tot hij het in die context plaatste. Toen besefte ik me dat m'n moeder dat ook zegt en die zegt het dan echt als apperepoo ofzo.Ik dacht dat het een vaag woordje in het Zeeuws was.
Iemand die eloquent én welbespraakt is, maakt geen stomme tautologie.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Jullie kennen mij als een bescheiden jongeman, maar iemand die meer eloquent en welbespraakt is als ik zul je niet snel treffen.
Val ik even door de mandquote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand die eloquent én welbespraakt is, maakt geen stomme tautologie.
Ja man. Ik liep niet voor niks rond met een UI van een orang-oetan, zo'n vijf jaar lang.quote:
Ik besefte het mij wel. Toen hoopte ik dat niemand eloquenter zou zijn dan ik en dat het dus niet op zou vallen, want editten had toch geen zin meer gezien de sneltreinvaart van deze thread.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, ik lag al dubbel; ik dacht namelijk dat dat juist de grap was...
Hij was best grappig anders. En eloquent is een woord dat vaker gebruikt zou moeten worden. Props voor jou.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik besefte het mij wel. Toen hoopte ik dat niemand eloquenter zou zijn dan ik en dat het dus niet op zou vallen, want editten had toch geen zin meer gezien de sneltreinvaart van deze thread.
Dan ik maar beter het boetekleed aantrekken
Ikke deesquote:Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja man. Ik liep niet voor niks rond met een UI van een orang-oetan, zo'n vijf jaar lang.
Sowieso, goed woordquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was best grappig anders. En eloquent is een woord dat vaker gebruikt zou moeten worden. Props voor jou.
net als fluxdebouche zeker?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, goed woord
Had een keer een essay geschreven over Obama, dat woord kwam vaak naar voren
Bij hoge piefen weet ik nooit of ze dat van nature zijn, of dat ze gewoon goed kunnen acteren wat hun scriptschrijvers ze voor hebben gelegd.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, goed woord
Had een keer een essay geschreven over Obama, dat woord kwam vaak naar voren
synoniem: welsprekendheidquote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We moeten toch even een tête-à-tête over dat woord hebben, want ik ken hem niet.
Typ je het of schrijf je handmatig mee? Ik kan totaal niet meer schrijven, dus ben ik steeds te langzaam.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
Binnenkort weer het Groot Dictee toch? Nerd boner alert
Jon Favreau was/is zijn speechwriter, vooral tijdens campagne goed werk afgeleverd. Helaas was dat alleen mooie praat fungerend als honing om de kiezers te lokkenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij hoge piefen weet ik nooit of ze dat van nature zijn, of dat ze gewoon goed kunnen acteren wat hun scriptschrijvers ze voor hebben gelegd.
Kan ik echt geen hol van hoor; ik ken wel een aantal moeilijke woorden, maar spelling is niet mijn ding.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
Binnenkort weer het Groot Dictee toch? Nerd boner alert
Echt zo'n kerel van nog maar 24 (toen) was dat toch? Dan heb je het wel gemaakt in het leven.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jon Favreau was/is zijn speechwriter, vooral tijdens campagne goed werk afgeleverd. Helaas was dat alleen mooie praat fungerend als honing voor de kiezers
Klopt ja, bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 15:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Echt zo'n kerel van nog maar 24 (toen) was dat toch? Dan heb je het wel gemaakt in het leven.
Schrijven, kan het nog net bijhoudenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Typ je het of schrijf je handmatig mee? Ik kan totaal niet meer schrijven, dus ben ik steeds te langzaam.Dan maar typen en spell-checker uitzetten.
Mijn eloquentie mag dan net keihard onderuit gehaald zijn, ik ben wel zo'n autist die alle spellingsregels kent. Vorig jaar 16 fouten. True story!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan ik echt geen hol van hoor; ik ken wel een aantal moeilijke woorden, maar spelling is niet mijn ding.
Mijn moeder ook. Zal wel een generatiekloof zijn oid.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ow netjes; ik had maar een nulletje meer... ik vind het groot dictee persoonlijk sisyfusarbeid.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Schrijven, kan het nog net bijhouden
[..]
Mijn eloquentie mag dan net keihard onderuit gehaald zijn, ik ben wel zo'n autist die alle spellingsregels kent. Vorig jaar 16 fouten. True story!
Ik vind dat ze ook op je lijkt. En ze draagt een zonnebril.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibi
Volgens Soit lijkt ze op me.
I'm bringing it backquote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Zal wel een generatiekloof zijn oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow netjes; ik had maar een nulletje meer... ik vind het groot dictee persoonlijk sisyfusarbeid.
deze manquote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow netjes; ik had maar een nulletje meer... ik vind het groot dictee persoonlijk sisyfusarbeid.
Ik niet meer, ik heb hem geslooptquote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook op je lijkt. En ze draagt een zonnebril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |