Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamstequote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb hem gesloopt
Ik verniel altijd mijn eigendommen, een kuteigenschap is dat.
Hoe ga je dan nu naar buiten?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb hem gesloopt
Ik verniel altijd mijn eigendommen, een kuteigenschap is dat.
Wat moet je dan ook met een XBOX.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamste![]()
Mijn broertje ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamste![]()
Met pijn en moeite.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe ga je dan nu naar buiten?
Niet hatenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een XBOX.
Om te modden jewaitsquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een XBOX.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef mistermysterion het volgende:
Top topic..
Versieren is niet zo simpel.
Ik ben al druk bezig me af te zetten van mn ouders, eindelijk Volgende week een bezichtiging van een flatappartement.
Ah die heb je ook, dan is het goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Om te modden jewaits![]()
Playstation3 voor de legale games
omgquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef Soit het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110600
Deze lijkt een beetje op Stefanhaan alleen is deze 16 en dik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant; maar dat weet ik dan ook wel weer te waarderen. appreciėren.
Huur of koop?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef mistermysterion het volgende:
Top topic..
Versieren is niet zo simpel.
Ik ben al druk bezig me af te zetten van mn ouders, eindelijk Volgende week een bezichtiging van een flatappartement.
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant; maar dat weet ik dan ook wel weer te waarderen.
Ey tfoee, wat ga je moeilijk doen vriendquote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
omg
Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk.
Beter ga je niet zo doen, ik klap je.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ey tfoee, wat ga je moeilijk doen vriend
Misschien wel, ze willen ook praten enzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?
wat is goed met clubs?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?
Rotterdams rapaille....quote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |