Nou die schimmel is net zo hardnekkig als jij dus kan zijn. Je krijgt wat je verdient zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Soit het volgende:
Allang gedaan. Je moet dus maar net het zalfje hebben die aanslaat bij jouw huidschimmel, ik heb zoveel zalfjes gebruikt maar niets hielp. Zo simpel is dat dus niet.
Oke, wil je wel zo'n onzeker persoon als je kijkt naar de toekomst dan? Het is alleen maar vermoeiend imo.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haar laatste vriendje was geen succes, ja. Bovendien is ze al twee jaar single. Volgens mij is ze zo onzeker als de pest.
oh, verkeerd gelezen dan, my bad.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken haar niet, spreek haar pas sinds 5 dagen. Dit zou ik kunnen doen bij mensen die ik inderdaad al een beetje ken, maar bij haar een brug te ver, denk ik
Dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
whut? Ben jij die linkse chica? Oh my
Die heb ik nog niet, maar ik hou je in gedachten voor als ik ze heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
liever met (jouw) voeten/benen, anders kan ik net zo goed even naar de stad gaan en een willekeurige damesschoenenzaak binnenstappen.
Inderdaad. Waarom ben ik hardnekkig?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou die schimmel is net zo hardnekkig als jij dus kan zijn. Je krijgt wat je verdient zeggen ze wel eens
Heb nog niks gekregenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Ohja links, vergeten te zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Alle topic-memes, zoals dus ''de tieten van MFN'' hebben een gefundeerde basis. Wat dacht je wel niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
doe eens maken?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, maar ik hou je in gedachten voor als ik ze heb.
Dat kan ik alleen maar beoordelen na een ontmoeting. Ze komt nu niet onzeker over. Ik vermoed het alleen maar. Daarnaast wil ik mij behoeden voor Keyos-gedrag. Hoe langer je zoiets uitstelt, hoe meer je gaat overanalyseren. Which is bad, mmmkay?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Oke, wil je wel zo'n onzeker persoon als je kijkt naar de toekomst dan? Het is alleen maar vermoeiend imo.
Wellicht...I'll start plotting....quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, verkeerd gelezen dan, my bad.
alsnog kun je die gok wagen? beetje lef & initiatief tonen is nooit verkeerd. 8_0
Zie je wel? Altijd wat te klagenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Je verneukt het leuke spelletje, sukkel.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel? Altijd wat te klagen
Ik dacht ook tering.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Cactus1 het volgende:
Nja, ik hoop dat ze snel een ontmoeting wil dan. Hoelang is het nu bezig?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beoordelen na een ontmoeting. Ze komt nu niet onzeker over. Ik vermoed het alleen maar. Daarnaast wil ik mij behoeden voor Keyos-gedrag. Hoe langer je zoiets uitstelt, hoe meer je gaat overanalyseren. Which is bad, mmmkay?
Serieus?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel? Altijd wat te klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |