quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Soit het volgende:
[..]
[..]
Neehoor. Dit. Opgelopen in een zwembad. Aan de onderkant was het dus niet te zien maar het jeukte en deed pijn.Oh okay. Terechten klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Dat misschien wel. De meeste vrouwen doen er toch wel wat aan, door middel van crèmes, eeltschaaf onder de douche of dus een pedicure.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je het gewoon laat zitten en het je niet boeit? Is dat onvrouwelijk?
Nee, maar ze heeft wel gezegd onzeker te zijn over daten in het algemeen. Dus ik vermoed dat er wel wat onzekerheid speelt en dat zal ook de reden zijn dat ze veel contact zoekt, ik geef haar aandacht. Ik weet niet of ik dat wel wil, maar om dat echt te kunnen beoordelen moeten we toch eens datenquote:
Is het ook. Dat jij nu zo onverzorgd bent om er (als je dat hebt) zo bij te lopen en je hele voet dan naar de tering te laten gaan, soit. Ik niet.quote:
Vreemd, zal wel een stuk onzekerheid zijn. Misschien is ze heel erg verlegen of heeft ze nare ervaringen. Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze je ziet zitten. Ik zou inderdaad wel snel gaan afspreken aangezien je dan gewoon 'weet' hoe ze in real life is. En inderdaad, niet te lang wachten en je tijd gaan verspillen. Genoeg andere leuke vrouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Telefonisch gesproken, nu een dag of 5 vrijwel de hele dag contact. Ze is ook 'legit', ik weet waar ze werkt en ze staat inderdaad ook op foto's die op de website van haar werk staan.
Ik houd niet van dat eindeloze gemail. Zoals ik al eens heb gezegd ben ik heel zakelijk op schrift (hoewel Sinji goede tips geeft) en lang niet zo amicaal als in het echt. In het echt ben ik veel leuker natuurlijkHoe dan ook, ik stuurde na een dag al aan op een date, als het klikt dan klikt het en moet je gewoon daten. Maar ze claimt het druk te hebben, refereert wel aan daten maar gaat niet op mijn hints in. Dan maar opnieuw keihard voorstellen, anders exit. Wil mijn tijd niet teveel verspillen aan onzekere typjes die niet eens durven daten. Die passen toch niet bij mij.
haal haar een keer op van haar werk, zorg dat je ergens een tafeltje in een leuk restaurant hebt gereserveerd. als ze dan echt niet wilt daten met je kan ze er niet meer omheen draaien.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft wel gezegd onzeker te zijn over daten in het algemeen. Dus ik vermoed dat er wel wat onzekerheid speelt en dat zal ook de reden zijn dat ze veel contact zoekt, ik geef haar aandacht. Ik weet niet of ik dat wel wil, maar om dat echt te kunnen beoordelen moeten we toch eens daten
Soit.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Is het ook. Dat jij nu zo onverzorgd bent om er (als je dat hebt) zo bij te lopen en je hele voet dan naar de tering te laten gaan, soit. Ik niet.
Doe maarquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie wil een mooie vergelijkingsfoto van mijn tieten in zijn inbox?
Gelimiteerde opgave.
staan er ook hoge hakken op?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Niet echt, dat is gewoon voetschimmel en kun je ook prima voor naar de huisarts en krijg je een zalfjequote:
Oh snap girl. You know what to doquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Ik wilde er inderdaad bijzetten: ''daar zijn gewoon zalfjes voor''. Maar ach.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet echt, dat is gewoon voetschimmel en kun je ook prima voor naar de huisarts en krijg je een zalfje
Ikke.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Ik uiteraardquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Allang gedaan. Je moet dus maar net het zalfje hebben die aanslaat bij jouw huidschimmel, ik heb zoveel zalfjes gebruikt maar niets hielp. Zo simpel is dat dus niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet echt, dat is gewoon voetschimmel en kun je ook prima voor naar de huisarts en krijg je een zalfje
Ja hier doe maar ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelimiteerde opgave.
Ik val wel even in, waar jij 'm even laat liggen. *boks*quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Supersoep het volgende:
Ik wilde er inderdaad bijzetten: ''daar zijn gewoon zalfjes voor''. Maar ach.
liever met (jouw) voeten/benen, anders kan ik net zo goed even naar de stad gaan en een willekeurige damesschoenenzaak binnenstappen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik wel los.
Haar laatste vriendje was geen succes, ja. Bovendien is ze al twee jaar single. Volgens mij is ze zo onzeker als de pest.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Vreemd, zal wel een stuk onzekerheid zijn. Misschien is ze heel erg verlegen of heeft ze nare ervaringen. Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze je ziet zitten. Ik zou inderdaad wel snel gaan afspreken aangezien je dan gewoon 'weet' hoe ze in real life is. En inderdaad, niet te lang wachten en je tijd gaan verspillen. Genoeg andere leuke vrouwen.
Ik ken haar niet, spreek haar pas sinds 5 dagen. Dit zou ik kunnen doen bij mensen die ik inderdaad al een beetje ken, maar bij haar een brug te ver, denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
haal haar een keer op van haar werk, zorg dat je ergens een tafeltje in een leuk restaurant hebt gereserveerd. als ze dan echt niet wilt daten met je kan ze er niet meer omheen draaien.
je kent haar al, dus die stap lijkt me niet zo groot?
Je ziet er fit uit meidquote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik wel los.
Go get him, girl.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik val wel even in, waar jij 'm even laat liggen. *boks*
Ik herken het, maar dan met een schimmelnagel. Al die zalfjes werken niet en ze hebben nu als laatste oplossing een medicijn waarvan het gegarandeerd overgaat maar wel grote kans op nierproblemen, dus weet niet of ik het ga doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Allang gedaan. Je moet dus maar net het zalfje hebben die aanslaat bij jouw huidschimmel, ik heb zoveel zalfjes gebruikt maar niets hielp. Zo simpel is dat dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |