5 of 6 dagen. Vind ik zelf al veel te lang, ik stelde na een dag al een date voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Nja, ik hoop dat ze snel een ontmoeting wil dan. Hoelang is het nu bezig?
You wish.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Je verneukt het leuke spelletje, sukkel.
Ik dacht dat dit al maanden bezig was.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
5 of 6 dagen. Vind ik zelf al veel te lang, ik stelde na een dag al een date voor.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Sinji het volgende:
Wel mooi dat het nu over de tieten van Money gaat
Welk spelletje? Ik heb echt een foto gekregenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Soit het volgende:
Je verneukt het leuke spelletje, sukkel.
Nouja, niet zo heel veel op vaste basis, heb vooral veel geluk met mijn bouw.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je om zulke armen te krijgen?
Cactus.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Supersoep het volgende:
Wie is de volgende, nu MFN geweest is?
Dat is iets wat hij zichzelf nu wijs moet maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welk spelletje? Ik heb echt een foto gekregen
Jijquote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Supersoep het volgende:
Wie is de volgende, nu MFN geweest is?
Goed man. Ze lijkt echter niet zo compatible met jou tho.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
5 of 6 dagen. Vind ik zelf al veel te lang, ik stelde na een dag al een date voor.
Niet?quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
OK. Ik ben de laatste om dingen out-of-my-league te vinden, maar zou MFN daar toch wel in plaatsen als ik haar in het wild tegen zou komen.
Tenzij er achter dat haar een volkomen misvormd gezicht schuil gaat
Ik ben ook lui, linkje!!!!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Supersoep het volgende:
Mijn tieten zijn serieus te vinden op FOK nog. Van jaren geleden. Zoek maar.
Ja, doe dat eens.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mogen we die van je vriendin zien?
nee joh. begrijp dat soort redenaties nooit. je vindt jezelf toch zeker wel wat (heel veel) waard?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
OK. Ik ben de laatste om dingen out-of-my-league te vinden, maar zou MFN daar toch wel in plaatsen als ik haar in het wild tegen zou komen.
Klopt. Incl tattoo.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn serieus te vinden op FOK nog. Van jaren geleden. Zoek maar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij er achter dat haar een volkomen misvormd gezicht schuil gaat
Was een foutje. Maarquote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey waar is die koreaanse gebleven?
Neuh, maar mensen die lief zijn heb ik toch al gauw een zwak voor, die kan ik niet zomaar negeren. Daarom wil ik die compatibiliteit eerst eens checken.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed man. Ze lijkt echter niet zo compatible met jou tho.
Vooral met zijn huidge coupe ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. begrijp dat soort redenaties nooit. je vindt jezelf toch zeker wel wat (heel veel) waard?
Dat is voor mensen met zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. begrijp dat soort redenaties nooit. je vindt jezelf toch zeker wel wat (heel veel) waard?
Omdat het in de praktijk vaak helemaal niet waar is. Zelfs als je niet superaantrekkelijk bent kan je nooit weten wat andere vrouwen mooi vinden. Daarom altijd proberen, vind ik.quote:
Cute, die lijkt op een meid die ik ken. Die ook nog ontzettend goed kan tekenen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was een foutje. Maar
[ afbeelding ]
Goeie instelling wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het in de praktijk vaak helemaal niet waar is. Zelfs als je niet superaantrekkelijk bent kan je nooit weten wat andere vrouwen mooi vinden. Daarom altijd proberen, vind ik.
I see, ik zie het in ieder geval niet door jou misgaan. Eerder vanwege de onzekerheden van die meidquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, maar mensen die lief zijn heb ik toch al gauw een zwak voor, die kan ik niet zomaar negeren. Daarom wil ik die compatibiliteit eerst eens checken.
Moet wel zeggen dat ik andere vrouwen eerder heb laten varen, en om minder. Heeft ook met enthousiasme te maken, denk ik.
Het bewijs dat lekkere FOK!sters geen illusie zijn.quote:
Niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het bewijs dat lekkere FOK!sters geen illusie zijn.
En Supersoep die zegt dat ik moet stoppen met dmen over mijn liefdesverdriet, zeker.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Inb4 moneyfornothing die hier komt melden dat Soit moet stoppen met DMs sturen waarin hij vraagt om een foto.
Nee waarde benzin, ik was ook verbaasd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |