Ja. Was toen het schoonheidsideaal, daarom spreekt met nu nog van Rubensvrouwen.quote:
Je weet waar je om vraagt he?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef kutkloon7 het volgende:
ok, ik ga nu eten en als ik terugkom wil ik tetten in mijn pm/dm, afgesproken?
Verdomme.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Was toen het schoonheidsideaal, daarom spreekt met nu nog van Rubensvrouwen.
Je bent 400 jaar te laat geboren
Je beledigt nu 80% van de vrouwen op FOK!quote:
Geloof ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Je beledigt nu 80% van de vrouwen op FOK!
Jij hebt recht op een eigen mening, daar kun je niemand mee beledigen. Ik vind veel dingen ook niet mooiquote:
Ik vind die Iris helemaal niet dik trouwens. Alleen een beetje een lomp (en niet echt mooi) lichaam.quote:
Ik geloof niet dat 80% op FOK! onder mijn interpretatie van chubby valtquote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt recht op een eigen mening, daar kun je niemand mee beledigen. Ik vind veel dingen ook niet mooi
Ze is wel mollig en heeft te dikke tieten.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Soit het volgende:
Ik vind die Iris helemaal niet dik trouwens. Alleen een beetje een lomp (en niet echt mooi) lichaam.
Daar heb jij je fobo al zat voor gebruikt.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Soit het volgende:
Jammer dat ik geen hemels lichaam heb maar vadsig ben. Anders had ik het hier ook gedeeld om zo toch nog aandacht te krijgen.
Zeer grof dan, ook goed. Ze is wel anderhalf keer zo breed als ik, tenminste.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind die Iris helemaal niet dik trouwens. Alleen een beetje een lomp (en niet echt mooi) lichaam.
Doe eens een foto van wat jij chubby vindt.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geloof niet dat 80% op FOK! onder mijn interpretatie van chubby valt
Wat vind jij chubby?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 80% op FOK! onder mijn interpretatie van chubby valt
Dat is wat ik zeiquote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Je kan sowieso mensen niet beledigen qua smaak gerelateerde dingen.
Liep jij niet 20x je fobo te updaten per dag toen er nog foto's instonden, zodat er meer mensen gingen kijken?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Soit het volgende:
Jammer dat ik geen hemels lichaam heb maar vadsig ben. Anders had ik het hier ook gedeeld om zo toch nog aandacht te krijgen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb jij je fobo al zat voor gebruikt.
Jawel, mollige (dicht tegen elkaar staande) benen ofzo. Maar haar buik niet voor zover ik heb kunnen zien. In ieder geval geen hemels lichaam.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze is wel mollig en heeft te dikke tieten.
Ja. Of kom ik nu dan in de problemen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Heeft iemand ijsmeis.rar wel eens gezien?
Laat me raden: je hebt alle foto's opgeslagen en hoopt ooit ook een keer zo'n lichaam te krijgen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Liep jij niet 20x je fobo te updaten per dag toen er nog foto's instonden, zodat er meer mensen gingen kijken?
[..]
Ja, van een andere fokker gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Heeft iemand ijsmeis.rar wel eens gezien?
You and me both. Maar echt al jaren terug, toen ik nog een klein mannetje was. Er is beter fapmateriaal.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja. Of kom ik nu dan in de problemen?
Volgens mij heb jij zijn lichaam niet gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:
Laat me raden: je hebt alle foto's opgeslagen en hoopt ooit ook een keer zo'n lichaam te krijgen?
Nee, nooit geklikt eigenlijk. Hoeft ook niet als ik 3-4x per dag het fotoboek bezoek en jij standaard bij ''laatste updates'' stond. Dat is nu net het punt dat ik probeer te maken, flippo.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Laat me raden: je hebt alle foto's opgeslagen en hoopt ooit ook een keer zo'n lichaam te krijgen?
Ja weet ik.quote:
Hiermee spreek jezelf dus tegen over dat je een vadsig lichaam hebt. Wat ben je toch ook een aandachtshoertje hèquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:
Viel tegen ja. Maar wel een enorm goed achterwerk. Dan ben je benieuwd wat er nu van geworden is.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You and me both. Maar echt al jaren terug, toen ik nog een klein mannetje was. Er is beter fapmateriaal.
Zijn hoofd wel. Past geen goed lichaam bij zegmaar, eerder een mager manneke. Dus stel hij is daadwerkelijk gespierd, past dat niet bij zijn hoofd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zijn lichaam niet gezien
Neehoor. Hij wil net zo vadsig als mij worden, zoals ik hierboven al aangeef: 't is een mager manneke.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hiermee spreek jezelf dus tegen over dat je een vadsig lichaam hebt. Wat ben je toch ook een aandachtshoertje hè
Je hebt wel geklikt. Vaak trouwens. Dat is wel op te maken uit de berichten die je hebt verstuurd: 'oh, hij heeft zijn foto's weer verwijderd, doet hij vaker maar ze komen wss wel terug'.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, nooit geklikt eigenlijk. Hoeft ook niet als ik 3-4x per dag het fotoboek bezoek en jij standaard bij ''laatste updates'' stond. Dat is nu net het punt dat ik probeer te maken, flippo.
Maar wel mooi dat je niet aan het bestrijden bent dat je zelf enorm om aandacht hebt gehoerd toen.
Misschien klopt er wel iets niet dan hè?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef Soit het volgende:
Zijn hoofd wel. Past geen goed lichaam bij zegmaar, eerder een mager manneke. Dus stel hij is daadwerkelijk gespierd, past dat niet bij zijn hoofd.
Die heb je er tussen zittenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
Ik bedacht me net wat.
Als ik niet op negerinnen val.
Hoe kan ik dan van iemand verwachten dat ze op negers valt?
Mag wel iets af jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Dit vind ik best breed gebouwd, niet mooi.
[ afbeelding ]
Tuurlijk maar ik heb der nooit zo bij stil gestaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb je er tussen zitten
Wat vind je van mijn hoofd, Soit?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Zijn hoofd wel. Past geen goed lichaam bij zegmaar, eerder een mager manneke. Dus stel hij is daadwerkelijk gespierd, past dat niet bij zijn hoofd.
Wel mooi koppie er op, dat maakt veel goedquote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat me niet beoordelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
Tijd voor een beoordelingsronde van alle mannen, dan hebben we die discussie ook weer gehad
En swag, ook belangrijkquote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel mooi koppie er op, dat maakt veel goed
Zonnebrillen vertekenen ENORM.. Hoe zie jij dat?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat hoofd is OK hoor, de rest kan ik dan ook nog wel mee leven.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ging om mijn idee van wat chubby was: ziedaarquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hoofd is OK hoor, de rest kan ik dan ook nog wel mee leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |